Директор школи _________ Т.В. Шакало
«__» вересня 2021 р.
Календарно-тематичне
планування уроків
фізики у 7–9 класах,
математики в 5 класі,
алгебри і геометрії у 7 класі
Олексицької СЗОШ І-ІІ ст.
на 2021-2022 н.р.
Вчитель: Сичак А.В.
2021 р.
Розроблено згідно навчальних програм: «Фізика. 7-9 класи», «Математика. 5-9 класи», затверджених наказом МОН № 804 від 07.06.2017 р.
******************************************************************
(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 38-39, ст.380)
{Закон визнано таким, що відповідає Конституції України (є конституційним), згідно з Рішенням Конституційного Суду № 10-р/2019 від 16.07.2019}
{Із змінами, внесеними згідно із Законами
№ 2657-VIII від 18.12.2018, ВВР, 2019, № 5, ст.33
№ 2661-VIII від 20.12.2018, ВВР, 2019, № 5, ст.35
№ 2704-VIII від 25.04.2019, ВВР, 2019, № 21, ст.81
№ 2745-VIII від 06.06.2019, ВВР, 2019, № 30, ст.119
№ 392-IX від 18.12.2019, ВВР, 2020, № 24, ст.170
№ 463-IX від 16.01.2020, ВВР, 2020, № 31, ст.226
№ 540-IX від 30.03.2020, ВВР, 2020, № 18, ст.123
№ 725-IX від 18.06.2020, ВВР, 2020, № 46, ст.395
№ 910-IX від 17.09.2020, ВВР, 2020, № 51, ст.491
№ 978-IX від 05.11.2020
№ 1357-IX від 30.03.2021
№ 1369-IX від 30.03.2021}
Стаття 54. Права та обов’язки педагогічних, науково-педагогічних і наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу
1. Педагогічні, науково-педагогічні та наукові працівники мають право на:
академічну свободу, включаючи свободу викладання, свободу від втручання в педагогічну, науково-педагогічну та наукову діяльність, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, що відповідають освітній програмі;
розроблення та впровадження авторських навчальних програм, проектів, освітніх методик і технологій, методів і засобів, насамперед методик компетентнісного навчання;
користування бібліотекою, навчальною, науковою, виробничою, культурною, спортивною, побутовою, оздоровчою інфраструктурою закладу освіти та послугами його структурних підрозділів у порядку, встановленому закладом освіти відповідно до спеціальних законів;
підвищення кваліфікації, перепідготовку;
вільний вибір освітніх програм, форм навчання, закладів освіти, установ і організацій, інших суб’єктів освітньої діяльності, що здійснюють підвищення кваліфікації та перепідготовку педагогічних працівників;
доступ до інформаційних ресурсів і комунікацій, що використовуються в освітньому процесі та науковій діяльності…
******************************************************************
Закон України «Про повну загальну середню освіту»
(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2020, № 31, ст.226)
{Із змінами, внесеними згідно із Законами
№ 764-IX від 13.07.2020, ВВР, 2020, № 48, ст.431
№ 1385-IX від 13.04.2021}
Стаття 17. Оцінювання результатів навчання учнів та їх атестація
1. Кожен учень має право на справедливе, неупереджене, об’єктивне, незалежне, недискримінаційне та доброчесне оцінювання результатів його навчання незалежно від виду та форми здобуття ним освіти.
2. Основними видами оцінювання результатів навчання учнів є формувальне, поточне, підсумкове (тематичне, семестрове, річне) оцінювання, державна підсумкова атестація, зовнішнє незалежне оцінювання.
3. Формувальне, поточне та підсумкове оцінювання результатів навчання учнів на предмет їх відповідності вимогам навчальної програми, вибір форм, змісту та способу оцінювання здійснюють педагогічні працівники закладу освіти.
Календар учителя:
|
Вересень |
Жовтень |
Листопад |
|||||||||||
Понеділок |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
4 |
11 |
18 |
25 |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
Вівторок |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
5 |
12 |
19 |
26 |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
Середа |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
6 |
13 |
20 |
27 |
3 |
10 |
17 |
24 |
|
Четвер |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
7 |
14 |
21 |
28 |
4 |
11 |
18 |
25 |
|
П’ятниця |
3 |
10 |
17 |
24 |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
5 |
12 |
19 |
26 |
|
Субота |
4 |
11 |
18 |
25 |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
6 |
13 |
20 |
27 |
|
Неділя |
5 |
12 |
19 |
26 |
3 |
10 |
17 |
24 |
31 |
7 |
14 |
21 |
28 |
|
|
Грудень |
Січень |
Лютий |
|||||||||||
Понеділок |
|
6 |
13 |
20 |
27 |
3 |
10 |
17 |
24 |
31 |
7 |
14 |
21 |
28 |
Вівторок |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
4 |
11 |
18 |
25 |
1 |
8 |
15 |
22 |
|
Середа |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
5 |
12 |
18 |
26 |
2 |
9 |
16 |
23 |
|
Четвер |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
6 |
13 |
20 |
27 |
3 |
10 |
17 |
24 |
|
П’ятниця |
3 |
10 |
17 |
24 |
31 |
7 |
14 |
21 |
28 |
4 |
11 |
18 |
25 |
|
Субота |
4 |
11 |
18 |
25 |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
5 |
12 |
19 |
26 |
|
Неділя |
5 |
12 |
19 |
26 |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
6 |
13 |
20 |
27 |
|
|
Березень |
Квітень |
Травень |
|||||||||||
Понеділок |
|
7 |
14 |
21 |
28 |
4 |
11 |
18 |
25 |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
Вівторок |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
5 |
12 |
19 |
26 |
3 |
10 |
17 |
24 |
31 |
Середа |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
6 |
13 |
20 |
27 |
4 |
11 |
18 |
25 |
|
Четвер |
3 |
10 |
17 |
24 |
31 |
7 |
14 |
21 |
28 |
5 |
12 |
19 |
26 |
|
П’ятниця |
4 |
11 |
18 |
25 |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
6 |
13 |
20 |
27 |
|
Субота |
5 |
12 |
19 |
26 |
2 |
9 |
16 |
23 |
30 |
7 |
14 |
21 |
28 |
|
Неділя |
6 |
13 |
20 |
27 |
3 |
10 |
17 |
24 |
1 |
8 |
15 |
22 |
29 |
|
Робочі дні (з 01.09.21 до 31.05.22):
Місяць |
К-сть днів |
Канікули |
Вересень |
22 |
|
Жовтень |
20 |
4+5=9 |
Листопад |
22 |
|
Грудень |
21 |
|
Січень |
20 |
6+3=9 |
Лютий |
20 |
|
Березень |
21 |
4+5=9 |
Квітень |
20 |
3 |
Травень |
21 |
|
Всього |
187 |
30 |
Фізика, 7-ий клас (3 год.):
№ |
Дата |
Тема уроку |
1 |
|
Вступний інструктаж із БЖД. Фізика – наука про природу. Фізичні тіла та фізичні явища. (§ 1). |
2 |
|
Фізичні тіла та фізичні явища. (§ 1). |
3 |
|
Будова речовини. Молекули. Атоми. (§ 2). |
4 |
|
Будова речовини. Молекули. Атоми. (§ 2). |
5 |
|
Наукові методи вивчення природи. Внесок українських учених у розвиток фізики. Фізичні величини. Вимірювання фізичних величин. (§ 3, 4). |
6 |
|
Похибки й оцінювання точності вимірювань. (§ 5). |
7 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 1. Ознайом-лення з вимірювальними приладами. Визначення ціни поділки шкали приладу. |
8 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 2. Вимірювання об’єму твердих тіл, рідин i сипких матеріалів. |
9 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 3. Вимірювання розмірів малих тіл різними способами. |
10 |
|
Узагальнюючий урок. |
11 |
|
Контрольна робота № 1. |
12 |
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проєкт. |
13 |
|
Механічний рух. Відносність руху. Система відліку. Матеріальна точка. (§ 6). |
14 |
|
Траєкторія руху. Шлях. Переміщення. Рівномірний рух. Швидкість руху. (§ 7, 8). |
15 |
|
Учимося розв’язувати задачі. (§ 9). |
16 |
|
Графіки рівномірного руху. (§ 10). |
17 |
|
Розв'язування вправ і задач. |
18 |
|
Нерівномірний рух. Середня швидкість нерівномірного руху. (§ 11). |
19 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
20 |
|
Рівномірний рух по колу. Період обертання. (§ 12). |
21 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 4. Визначення періоду обертання тіла. |
22 |
|
Коливальний рух. Амплітуда, період і частота коливань. (§ 13). |
23 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
24 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 5. Дослідження коливань нитяного маятника. |
25 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
26 |
|
Узагальнюючий урок. |
27 |
|
Контрольна робота № 2. |
28 |
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проєкт. |
29 |
|
Явище інерції. Інертність тіла. Маса. (§ 14, 15). |
30 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 6. Вимірювання маси тіл. |
31 |
|
Густина. Одиниці густини. (§ 16). |
32 |
|
Учимося розв’язувати задачі. (§ 17). |
33 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
34 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 7. Визначення густини речовини (твердих тіл і рідин). |
35 |
|
Сила – міра взаємодії. Графічне зображення сил. Додавання сил. (§ 18). |
36 |
|
Деформація тіла. Сила пружності. Закон Гука. (§ 19). |
37 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
38 |
|
Сила тяжіння. Вага тіла. Невагомість. (§ 20). |
39 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
40 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 8. Дослідження пружних властивостей тіл. |
41 |
|
Тертя. Сила тертя. (§ 21). |
42 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
43 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
44 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 9. Визначення коефіцієнта тертя ковзання. |
45 |
|
Узагальнюючий урок. |
46 |
|
Контрольна робота № 3. |
47 |
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проєкт. |
48 |
|
Розв’язування вправ і задач. Повторення за І-ий семестр. |
49 |
|
Розв’язування вправ і задач. Повторення за І-ий семестр. |
50 |
|
Розв’язування вправ і задач. Повторення за І-ий семестр. |
51 |
|
Тиск твердих тіл на поверхню. Сила тиску. (§ 22). |
52 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
53 |
|
Тиск газів і рідин. Закон Паскаля. (§ 23). |
54 |
|
Гідростатичний тиск. (§ 24). |
55 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
56 |
|
Атмосферний тиск. Барометри. (§ 25). |
57 |
|
Сполучені посудини. Манометри. (§ 26). |
58 |
|
Виштовхувальна сила. Закон Архімеда. (§ 27). |
59 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
60 |
|
Умови плавання тіл. (§ 28). |
61 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
62 |
|
Судноплавство та повітроплавання. (§ 29). |
63 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
64 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 10. З’ясування умов плавання тіла. |
65 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
66 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
67 |
|
Узагальнюючий урок. |
68 |
|
Контрольна робота № 4. |
69 |
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проєкт. |
70 |
|
Механічна робота. Одиниця роботи. (§ 30). |
71 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
72 |
|
Потужність. (§ 31). |
73 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
74 |
|
Механічна енергія. (§ 32). |
75 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
76 |
|
Закон збереження і перетворення механічної енергії. (§ 33). |
77 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
78 |
|
Момент сили. Умови рівноваги важеля. (§ 34). |
79 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
80 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 11. Вивчення умови рівноваги важеля. |
81 |
|
Рухомий і нерухомий блоки. (§ 35). |
82 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
83 |
|
Прості механізми. ККД механізмів. (§ 36). |
84 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
85 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
86 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
87 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 12. Визначення ККД простого механізму. |
88 |
|
Узагальнюючий урок. |
89 |
|
Контрольна робота № 5. |
90 |
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проєкт. |
91 |
|
Повторення. |
92 |
|
Повторення. |
93 |
|
Повторення. |
94 |
|
Повторення. |
95 |
|
Повторення. |
96 |
|
Повторення. |
97 |
|
Контрольна робота № 6 (підсумкова). |
98 |
|
Повторення. Залік за рік. |
99 |
|
Повторення. Залік за рік. |
100 |
|
Повторення. Залік за рік. |
101 |
|
Повторення. |
102 |
|
Повторення. |
103 |
|
Підсумковий урок. |
Підручник: Фізика 7, за редакцією В.Г. Бар’яхтара; Харків «Ранок», 2015
Список учнів 7-го класу:
№ |
ПІБ учня |
Тема 6 |
|||||||||||
1 |
Бабій Назар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Вархол Павло |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Глушко Руслан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Гнатковський Павло |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Друмак Ярина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Іванків Олег |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Климчук Володимир |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Кос Марія-Олеся |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Михайлевич Микола |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Романчук Максим |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Смеркло Владислав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Трусевич Роман |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
Федоришин Вікторія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
Шакало Тетяна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
Шетелинець Роман |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
Шкурлей Юлія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
Штим Віталій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Фізика, 8-ий клас (3 год.):
№ |
Дата |
Тема уроку |
1 |
|
Вступний інструктаж із БЖД. Тепловий стан тіла. Температура тіла та її вимірювання (§ 1). |
2 |
|
Тепловий стан тіла. Температура тіла та її вимірювання (§ 1). |
3 |
|
Температура тіла та її вимірювання (§ 1). |
4 |
|
Залежність розмірів фізичних тіл від температури. (§ 2). |
5 |
|
Залежність розмірів фізичних тіл від температури. (§ 2). |
6 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
7 |
|
Внутрішня енергія. (§ 3). Способи зміни внутрішньої енергії. (§ 4). |
8 |
|
Теплопровідність. (§ 5). Конвекція. (§ 6). Випромінювання. (§ 7). |
9 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
10 |
|
Питома теплоємність речовини. Кількість теплоти, що поглинається речовиною під час нагрівання або виділяється під час охолодження. (§ 8). |
11 |
|
Тепловий баланс. (§ 9). |
12 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
13 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
14 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 1. Вивчення теплового балансу за умов змішування води різної температури. |
15 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 2. Визначення питомої теплоємності речовини. |
16 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
17 |
|
Узагальнюючий урок. |
18 |
|
Контрольна робота № 1. |
19 |
|
Агрегатний стан речовини. (§ 10). |
20 |
|
Плавлення та кристалізація. (§ 11). |
21 |
|
|
22 |
|
|
23 |
|
|
24 |
|
|
25 |
|
|
26 |
|
|
27 |
|
|
28 |
|
|
29 |
|
|
30 |
|
|
31 |
|
|
32 |
|
|
33 |
|
Узагальнюючий урок. |
34 |
|
Контрольна робота № 2. |
35 |
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проєкт. |
36 |
|
Електричний заряд. Електрична взаємодія. (§ 19). |
37 |
|
|
38 |
|
|
39 |
|
|
40 |
|
|
41 |
|
|
42 |
|
Узагальнюючий урок. |
43 |
|
Контрольна робота № 3. |
44 |
|
|
45 |
|
|
46 |
|
|
47 |
|
|
48 |
|
|
49 |
|
|
50 |
|
Джерела електричного струму. Електричне коло. (§ 25, 26). |
51 |
|
|
52 |
|
Сила струму. Одиниця сили струму. Амперметр. (§ 27). |
53 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
54 |
|
|
55 |
|
|
56 |
|
Узагальнюючий урок. |
57 |
|
Контрольна робота № 4. |
58 |
|
|
59 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
60 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
61 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 3. Вимірювання опору провідника за допомогою амперметра й вольтметра. |
62 |
|
|
63 |
|
|
64 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 4. Дослідження електричного кола з послідовним з’єднанням провідників. |
65 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
66 |
|
|
67 |
|
|
68 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 5. Дослідження електричного кола з паралельним з’єднанням провідників. |
69 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
70 |
|
Робота та потужність електричного струму. (§ 33). |
71 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
72 |
|
Узагальнюючий урок. |
73 |
|
Контрольна робота № 5. |
74 |
|
Теплова дія струму. Закон Джоуля-Ленца. Електричні нагрівальні пристрої. Запобіжники. (§ 34, 35). |
75 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
76 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
77 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
78 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
79 |
|
Узагальнюючий урок. |
80 |
|
Контрольна робота № 6. |
81 |
|
Електричний струм у металах. (§ 36). |
82 |
|
Електричний струм у рідинах. (§ 37). |
83 |
|
Застосування електролізу. (§ 38). |
84 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
85 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
86 |
|
Електричний струм у газах. (§ 39). |
87 |
|
Види самостійних газових розрядів. (§ 40). |
88 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
89 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
90 |
|
Узагальнюючий урок. |
91 |
|
Контрольна робота № 7. |
92 |
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проєкт. |
93 |
|
Повторення. |
94 |
|
Повторення. |
95 |
|
Повторення. |
96 |
|
Повторення. |
97 |
|
Контрольна робота № 8 (підсумкова). |
98 |
|
Повторення. Залік за ІІ-ий семестр. |
99 |
|
Повторення. Залік за ІІ-ий семестр. |
100 |
|
Повторення. Залік за ІІ-ий семестр. |
101 |
|
Повторення. |
102 |
|
Повторення. |
103 |
|
Підсумковий урок. |
Підручник: Фізика 8, за редакцією В.Г. Бар’яхтара; Харків «Ранок», 2016
Список учнів 8-го класу:
№ |
ПІБ учня |
Тема 8 |
||||||||||||||
1 |
Багрій Ангеліна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Бачинський Сергій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Бугай Денис |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Воробець Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Друмак Анна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Кащин Василь |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Михайлишин Діана |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Присяжнюк Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Проців Павло |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Романишин Анна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Романишин Роман |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Солонинко Максим |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
Смеркло Аліна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
Тимчишин Богдан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
Фок Святослав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
Хомин Юліан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
Ципук Назарій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
Яцик Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Фізика, 9-ий клас (3 год.):
№ |
Дата |
Тема уроку |
1 |
|
Вступний інструктаж із БЖД. Магнітні явища. Дослід Ерстеда. Магнітне поле (§ 1). |
2 |
|
Магнітне поле (§ 1). |
3 |
|
Індукція магнітного поля. Лінії магнітного поля (§ 2). |
4 |
|
Лінії магнітного поля. Магнітне поле Землі (§ 2). |
5 |
|
Магнітне поле струму. Правило свердлика (§ 3). |
6 |
|
Сила Ампера (§ 4). |
7 |
|
Магнітні властивості речовини. Гіпотеза Ампера (§ 5). |
8 |
|
Електромагніти та їх застосування (§ 6). |
9 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 1. Складання та випробування електромагніту. |
10 |
|
Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець (§ 7). |
11 |
|
Досліди Фарадея. Явище електромагнітної індукції. Індук-ційний електричний струм (§ 8). |
12 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 2. Спосте-реження явища електромагнітної індукції. |
13 |
|
Узагальнюючий урок. |
14 |
|
Контрольна робота № 1. |
15 |
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проєкт. |
16 |
|
Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла (§ 9). |
17 |
|
Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення (§ 10). |
18 |
|
Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало (§ 11). |
19 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
20 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 3. Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала. |
21 |
|
Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закони заломлення світла (§ 12). |
22 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
23 |
|
Дисперсія світла. Спектральний склад природного світла. Кольори. (§ 13). |
24 |
|
Лінзи. Оптична сила лінзи (§ 14). |
25 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 4. Дослідження заломлення світла. |
26 |
|
Побудова зображень у лінзах. Деякі оптичні пристрої. Формула тонкої лінзи (§ 15). |
27 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
28 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 5. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи. |
29 |
|
Око як оптична система. Зір і бачення. Окуляри. Вади зору та їх корекція (§ 16). |
30 |
|
Узагальнюючий урок. |
31 |
|
Контрольна робота № 2. |
32 |
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проєкт. |
33 |
|
Виникнення та поширення механічних хвиль. Фізичні величини, які характеризують хвилі (§ 17). |
34 |
|
Звукові хвилі. Інфразвук та ультразвук (§ 18). |
35 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 6. Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів. |
36 |
|
Електромагнітне поле й електромагнітні хвилі (§ 19). |
37 |
|
Шкала електромагнітних хвиль (§ 20). |
38 |
|
Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку. Радіолокація (§ 21). |
39 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
40 |
|
Узагальнюючий урок. |
41 |
|
Контрольна робота № 3. |
42 |
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проєкт. |
43 |
|
Сучасна модель атома. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи (§ 22). |
44 |
|
Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання (§ 23). |
45 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
46 |
|
Активність радіоактивної речовини. Застосування радіо-активних ізотопів (§ 24). |
47 |
|
Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природ-ний радіоактивний фон. Дозиметри (§ 25). |
48 |
|
Ланцюгова ядерна реакція. Ядерний реактор (§ 26). |
49 |
|
Атомна енергетика України. Екологічні проблеми атомної енергетики (§ 27). |
50 |
|
Узагальнюючий урок. |
51 |
|
Контрольна робота № 4. |
52 |
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проєкт. |
53 |
|
|
54 |
|
|
55 |
|
|
56 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
57 |
|
Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Швид-кість рівноприскореного прямолінійного руху (§ 28). |
58 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
59 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
60 |
|
Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху. Рівняння координати (§ 29). |
61 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
62 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
63 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
64 |
|
Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона (§ 30). |
65 |
|
Другий закон Ньютона (§ 31). |
66 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
67 |
|
Третій закон Ньютона (§ 32). |
68 |
|
Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння (§ 33). |
69 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
70 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
71 |
|
Рух під дією сили тяжіння (§ 34). |
72 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
73 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
74 |
|
Рух під дією кількох сил (§ 35). |
75 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
76 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
77 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
78 |
|
Узагальнюючий урок. |
79 |
|
Контрольна робота № 5. |
80 |
|
Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу (§ 36). |
81 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
82 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
83 |
|
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики (§ 37). |
84 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
85 |
|
Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах (§ 38). |
86 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
87 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
88 |
|
Первинний інструктаж із БЖД. Лабораторна робота № 7. Вивчення закону збереження механічної енергії. |
89 |
|
Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження (§ 39). |
90 |
|
Еволюція фізичної картини світу. Розвиток уявлень про природу світла. Фізика і науково-технічний прогрес (§ 40). |
91 |
|
Фізика та екологія. Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії. Альтернативні джерела енергії. |
92 |
|
Узагальнюючий урок. |
93 |
|
Контрольна робота № 6. |
94 |
|
Аналіз контрольної роботи. Навчальний проєкт. |
95 |
|
Урок-семінар. Сучасні проблеми екології та енергетики в Україні та світі. |
96 |
|
Повторення. |
97 |
|
Повторення. |
98 |
|
Повторення. Залік за ІІ-ий семестр. |
99 |
|
Повторення. Залік за ІІ-ий семестр. |
100 |
|
Повторення. |
101 |
|
Повторення. |
102 |
|
Повторення. |
103 |
|
Підсумковий урок. |
Підручник: Фізика 9, за редакцією В.Г. Бар’яхтара; Харків «Ранок», 2017
Список учнів 9-го класу:
№ |
ПІБ учня |
||||||||||||
1 |
Бачинський Павло |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Глушко Христина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Гнатів Віталій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Косар Ірина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Матлак Ольга |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Медяновська Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Михайлевич Ірина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Монаршук Софія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Романчук Вікторія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Яворська Марія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Яцура Володимир |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Математика, 5-ий клас (4 год.):
№ |
Дата |
Тема уроку |
1 |
|
Натуральні числа. Число нуль. Цифри (§ 1). |
2 |
|
Натуральні числа. Число нуль. Цифри (§ 1). |
3 |
|
Порівняння натуральних чисел (§ 2). |
4 |
|
Порівняння натуральних чисел (§ 2). |
5 |
|
Додавання натуральних чисел (§ 3). |
6 |
|
Додавання натуральних чисел (§ 3). |
7 |
|
Додавання натуральних чисел (§ 3). |
8 |
|
Віднімання натуральних чисел (§ 4). |
9 |
|
Віднімання натуральних чисел (§ 4). |
10 |
|
Розв’язування завдань. |
11 |
|
Узагальнюючий урок. |
12 |
|
Контрольна робота № 1 (§ 1-4). |
13 |
|
Множення натуральних чисел (§ 5). |
14 |
|
Множення натуральних чисел (§ 5). |
15 |
|
Властивості множення (§ 6). |
16 |
|
Властивості множення (§ 6). |
17 |
|
Степінь натурального числа з натуральним показником (§ 7). |
18 |
|
Степінь натурального числа з натуральним показником (§ 7). |
19 |
|
Степінь натурального числа з натуральним показником (§ 7). |
20 |
|
Ділення натуральних чисел (§ 9). |
21 |
|
Ділення натуральних чисел (§ 9). |
22 |
|
Ділення з остачею (§ 9). |
23 |
|
Ділення з остачею (§ 9). |
24 |
|
Розв’язування завдань. |
25 |
|
Узагальнюючий урок. |
26 |
|
Контрольна робота № 2 (§ 5-9). |
27 |
|
Числові вирази. Буквені вирази. Формули (§ 10). |
28 |
|
Числові вирази. Буквені вирази. Формули (§ 10). |
29 |
|
Рівняння (§ 11). |
30 |
|
Рівняння (§ 11). |
31 |
|
Рівняння (§ 11). |
32 |
|
Текстові задачі (§ 12). |
33 |
|
Текстові задачі (§ 12). |
34 |
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь (§ 13). |
35 |
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь (§ 13). |
36 |
|
Розв’язування текстових задач за допомогою рівнянь (§ 13). |
37 |
|
Розв’язування завдань. |
38 |
|
Узагальнюючий урок. |
39 |
|
Контрольна робота № 3 (§ 10-13). |
40 |
|
Комбінаторні задачі (§ 14). |
41 |
|
Комбінаторні задачі (§ 14). |
42 |
|
Приклади та задачі на всі дії з натуральними числами (§ 15). |
43 |
|
Приклади та задачі на всі дії з натуральними числами (§ 15). |
44 |
|
Відрізок та його довжина (§ 16). |
45 |
|
Промінь, пряма, площина (§ 17). |
46 |
|
Координатний промінь. Шкала (§ 18). |
47 |
|
Координатний промінь. Шкала (§ 18). |
48 |
|
Розв’язування завдань. |
49 |
|
Узагальнюючий урок. |
50 |
|
Контрольна робота № 4 (§ 14-18). |
51 |
|
Кут. Види кутів (§ 19). |
52 |
|
Величина кута. Вимірювання і побудова кутів (§ 20). |
53 |
|
Величина кута. Вимірювання і побудова кутів (§ 20). |
54 |
|
Многокутник та його периметр. Трикутник. Види трикут-ників (§ 21). |
55 |
|
Многокутник та його периметр. Трикутник. Види трикут-ників (§ 21). |
56 |
|
Прямокутник. Квадрат (§ 22). |
57 |
|
Прямокутник. Квадрат (§ 22). |
58 |
|
Рівні фігури (§ 23). |
59 |
|
Площа прямокутника і квадрата (§ 24). |
60 |
|
Площа прямокутника і квадрата (§ 24). |
61 |
|
Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда (§ 25). |
62 |
|
Прямокутний паралелепіпед. Куб. Піраміда (§ 25). |
63 |
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда та куба (§ 26). |
64 |
|
Об’єм прямокутного паралелепіпеда та куба (§ 26). |
65 |
|
Розв’язування завдань. |
66 |
|
Узагальнюючий урок. |
67 |
|
Контрольна робота № 5 (§ 19-26). |
68 |
|
Звичайні дроби (§ 27). |
69 |
|
Звичайні дроби (§ 27). |
70 |
|
Звичайні дроби (§ 27). |
71 |
|
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел (§ 28). |
72 |
|
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел (§ 28). |
73 |
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками (§ 29). |
74 |
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками (§ 29). |
75 |
|
Правильні і неправильні дроби (§ 30). |
76 |
|
Мішані числа (§ 31). |
77 |
|
Мішані числа (§ 31). |
78 |
|
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками (§ 32). |
79 |
|
Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками (§ 32). |
80 |
|
Додавання і віднімання мішаних чисел (§ 33). |
81 |
|
Додавання і віднімання мішаних чисел (§ 33). |
82 |
|
Додавання і віднімання мішаних чисел (§ 33). |
83 |
|
Розв’язування завдань. |
84 |
|
Узагальнюючий урок. |
85 |
|
Контрольна робота № 6 (§ 27-33). |
86 |
|
Десятковий дріб (§ 34). |
87 |
|
Десятковий дріб (§ 34). |
88 |
|
Порівняння десяткових дробів (§ 35). |
89 |
|
Порівняння десяткових дробів (§ 35). |
90 |
|
Порівняння десяткових дробів (§ 35). |
91 |
|
Округлення натуральних чисел і десяткових дробів (§ 36). |
92 |
|
Округлення натуральних чисел і десяткових дробів (§ 36). |
93 |
|
Округлення натуральних чисел і десяткових дробів (§ 36). |
94 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів (§ 37). |
95 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів (§ 37). |
96 |
|
Додавання і віднімання десяткових дробів (§ 37). |
97 |
|
Розв’язування завдань. |
98 |
|
Узагальнюючий урок. |
99 |
|
Контрольна робота № 7 (§ 34-37). |
100 |
|
Множення десяткових дробів (§ 38). |
101 |
|
Множення десяткових дробів (§ 38). |
102 |
|
Множення десяткових дробів (§ 38). |
103 |
|
Окремі випадки множення десяткових дробів (§ 39). |
104 |
|
Окремі випадки множення десяткових дробів (§ 39). |
105 |
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число (§ 40). |
106 |
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число (§ 40). |
107 |
|
Ділення десяткового дробу на натуральне число (§ 40). |
108 |
|
Ділення на десятковий дріб (§ 41). |
109 |
|
Ділення на десятковий дріб (§ 41). |
110 |
|
Ділення на десятковий дріб (§ 41). |
111 |
|
Розв’язування завдань. |
112 |
|
Узагальнюючий урок. |
113 |
|
Контрольна робота № 8 (§ 38-41). |
114 |
|
Відсотки. Знаходження відсотків від числа (§ 42). |
115 |
|
Відсотки. Знаходження відсотків від числа (§ 42). |
116 |
|
Відсотки. Знаходження відсотків від числа (§ 42). |
117 |
|
Знаходження числа за його відсотком (§ 43). |
118 |
|
Знаходження числа за його відсотком (§ 43). |
119 |
|
Знаходження числа за його відсотком (§ 43). |
120 |
|
Середнє арифметичне. Середнє значення величини (§ 44). |
121 |
|
Середнє арифметичне. Середнє значення величини (§ 44). |
122 |
|
Задачі та приклади на усі дії з натуральними числами та десятковими дробами (§ 45). |
123 |
|
Задачі та приклади на усі дії з натуральними числами та десятковими дробами (§ 45). |
124 |
|
Задачі та приклади на усі дії з натуральними числами та десятковими дробами (§ 45). |
125 |
|
Розв’язування завдань. |
126 |
|
Узагальнюючий урок. |
127 |
|
Контрольна робота № 9 (§ 42-45). |
128 |
|
Повторення. |
129 |
|
Повторення. |
130 |
|
Повторення. |
131 |
|
Повторення. |
132 |
|
Повторення. |
133 |
|
Повторення. |
134 |
|
Контрольна робота № 10 (за рік). |
135 |
|
Повторення. |
136 |
|
Повторення. Залік за рік. |
137 |
|
Повторення. |
138 |
|
Повторення. |
139 |
|
Повторення. |
140 |
|
Підсумковий урок. |
Підручник: Математика 5, за редакцією О.С. Істер; видавництво «Генеза», 2018
Список учнів 5-го класу:
№ |
ПІБ учня |
Тема 10 |
||||||||||||||
1 |
Батько Олеся |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Бачинська Анна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Бачинський Макс. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Боришкевич Катер. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Бугай Дем'ян |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Воробець Дарина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Воробець Ярина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Кіт Ольга |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Кос Іван |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Куницький Макс. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Лобойко Ігор |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Любінецька Анаст. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
Матлак Марта |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
Михайлевич Андр. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
Павлик Марія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
Тиркус Станіслав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
Фок Софія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
Хомин Яна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
Ципук Дарина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
Чух Марія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
Штим Анастасія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Алгебра, 7-ий клас (2 год.):
№ |
Дата |
Тема уроку |
1 |
|
Вирази зі змінними (§ 1). |
2 |
|
Тотожні вирази. Тотожність (§ 2). |
3 |
|
Степінь з натуральним показником (§ 3). |
4 |
|
Степінь з натуральним показником (§ 3). |
5 |
|
Властивості степеня з натуральним показником (§ 4). |
6 |
|
Властивості степеня з натуральним показником (§ 4). |
7 |
|
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена (§ 5). |
8 |
|
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня (§ 6). |
9 |
|
Множення одночленів. Піднесення одночленів до степеня (§ 6). |
10 |
|
Узагальнюючий урок. |
11 |
|
Контрольна робота № 1 (§ 1-6). |
12 |
|
Многочлен. Подібні члени многочлена та їх зведення. Степінь многочлена (§ 7). |
13 |
|
Додавання і віднімання многочленів (§ 8). |
14 |
|
Додавання і віднімання многочленів (§ 8). |
15 |
|
Множення одночлена на многочлен (§ 9). |
16 |
|
Множення одночлена на многочлен (§ 9). |
17 |
|
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки (§ 10). |
18 |
|
Множення многочлена на многочлен (§ 11). |
19 |
|
Множення многочлена на многочлен (§ 11). |
20 |
|
Розкладання многочленів на множники способом групування (§ 12). |
21 |
|
Розкладання многочленів на множники способом групування (§ 12). |
22 |
|
Узагальнюючий урок. |
23 |
|
Контрольна робота № 2 (§ 7-12). |
24 |
|
Квадрат суми і квадрат різниці (§ 13). |
25 |
|
Квадрат суми і квадрат різниці (§ 13). |
26 |
|
Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми і квадрата різниці (§ 14). |
27 |
|
Розкладання многочленів на множники за допомогою формул квадрата суми і квадрата різниці (§ 14). |
28 |
|
Множення різниці двох виразів на їх суму (§ 15). |
29 |
|
Множення різниці двох виразів на їх суму (§ 15). |
30 |
|
Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів (§ 16). |
31 |
|
Розкладання на множники різниці квадратів двох виразів (§ 16). |
32 |
|
Сума і різниця кубів (§ 17). |
33 |
|
Сума і різниця кубів (§ 17). |
34 |
|
Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники (§ 18). |
35 |
|
Застосування кількох способів розкладання многочленів на множники (§ 18). |
36 |
|
Узагальнюючий урок. |
37 |
|
Контрольна робота № 3 (§ 13-18). |
38 |
|
Функція. Область визначення і область значень функції. Способи задання функцій. (§ 19). |
39 |
|
Функція. Область визначення і область значень функції. Способи задання функцій. (§ 19). |
40 |
|
Графік функції. Графічний спосіб задання функції (§ 20). |
41 |
|
Лінійна функція, її графік та властивості (§ 21). |
42 |
|
Лінійна функція, її графік та властивості (§ 21). |
43 |
|
Узагальнюючий урок. |
44 |
|
Контрольна робота № 4 (§ 19-21). |
45 |
|
Загальні відомості про рівняння (§ 22). |
46 |
|
Лінійне рівняння з однією змінною (§ 23). |
47 |
|
Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь (§ 24). |
48 |
|
Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь (§ 24). |
49 |
|
Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь (§ 24). |
50 |
|
Узагальнюючий урок. |
51 |
|
Контрольна робота № 5 (§ 22-24). |
52 |
|
Лінійне рівняння з двома змінними (§ 25). |
53 |
|
Графік лінійного рівняння з двома змінними (§ 26). |
54 |
|
Графік лінійного рівняння з двома змінними (§ 26). |
55 |
|
Система двох лінійних рівнянь з двома змінними та її розв'язок. Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними графічно (§ 27). |
56 |
|
Система двох лінійних рівнянь з двома змінними та її розв'язок. Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними графічно (§ 27). |
57 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки (§ 28). |
58 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки (§ 28). |
59 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання (§ 29). |
60 |
|
Розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними способом додавання (§ 29). |
61 |
|
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь (§ 30). |
62 |
|
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь (§ 30). |
63 |
|
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь (§ 30). |
64 |
|
Узагальнюючий урок. |
65 |
|
Контрольна робота № 6 (§ 25-30). |
66 |
|
Повторення. |
67 |
|
Повторення. |
68 |
|
Повторення. |
69 |
|
Повторення. |
70 |
|
Підсумковий урок. |
Підручник: Алгебра 7, за редакцією О.С. Істер; видавництво «Генеза»
Список учнів 7-го класу:
№ |
ПІБ учня |
|||||||||
1 |
Бабій Назар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Вархол Павло |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Глушко Руслан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Гнатковський Павло |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Друмак Ярина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Іванків Олег |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Климчук Володимир |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Кос Марія-Олеся |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Михайлевич Микола |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Романчук Максим |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Смеркло Владислав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Трусевич Роман |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
Федоришин Вікторія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
Шакало Тетяна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
Шетелинець Роман |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
Шкурлей Юлія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
Штим Віталій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Геометрія, 7-ий клас (2 год.):
№ |
Дата |
Тема уроку |
1 |
|
Геометричні фігури (точка, пряма, промінь) (§ 1). |
2 |
|
Відрізок. Вимірювання відрізків. Відстань між двома точками (§ 2). |
3 |
|
Кут. Вимірювання кутів. Бісектриса кута (§ 3). |
4 |
|
Аксіоми, теореми, означення. (§ 4). |
5 |
|
Суміжні кути (§ 5). |
6 |
|
Вертикальні кути (§ 6). |
7 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
8 |
|
Узагальнюючий урок. |
9 |
|
Контрольна робота № 1 (§ 1-6). |
10 |
|
Перпендикулярні прямі. Перпендикуляр. Відстань від точки до прямої (§ 7). |
11 |
|
Паралельні прямі (§ 8). |
12 |
|
Кути, утворені при перетині двох прямих січною (§ 9). |
13 |
|
Властивості паралельних прямих (§ 10). |
14 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
15 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
16 |
|
Узагальнюючий урок. |
17 |
|
Контрольна робота № 2 (§ 7-10). |
18 |
|
Трикутник та його елементи (§ 11). |
19 |
|
Рівність геометричних фігур (§ 12). |
20 |
|
Перша та друга ознака рівності трикутників (§ 13). |
21 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
22 |
|
Рівнобедрений трикутник (§ 14). |
23 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
24 |
|
Медіана, бісектриса, висота трикутника. Властивість бісектриси рівнобедреного трикутника (§ 15). |
25 |
|
Третя ознака рівності трикутників (§ 16). |
26 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
27 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
28 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
29 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
30 |
|
Узагальнюючий урок. |
31 |
|
Контрольна робота № 3 (§ 11-16). |
32 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
33 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
33 |
|
Сума кутів трикутника (§ 17). |
34 |
|
Зовнішній кут трикутника. Співвідношення між сторонами та кутами трикутника (§ 18). |
35 |
|
Прямокутні трикутники. Властивості та ознаки рівності прямокутних трикутників (§19). |
36 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
37 |
|
Нерівність трикутника (§ 20). |
38 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
39 |
|
Узагальнюючий урок. |
40 |
|
Контрольна робота № 4 (§ 17-20). |
41 |
|
Коло і круг (§ 21). |
42 |
|
Дотична до кола, її властивості (§ 22). |
43 |
|
Коло, вписане в трикутник (§ 23). |
44 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
45 |
|
Коло, описане навколо трикутника (§ 24). |
46 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
47 |
|
Взаємне розміщення двох кіл (§ 25). |
48 |
|
Геометричне місце точок (§ 26). |
49 |
|
Задачі на побудову та їх розв’язання (§ 27). |
50 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
51 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
52 |
|
Розв’язування вправ і задач. |
53 |
|
Узагальнюючий урок. |
54 |
|
Контрольна робота № 5 (§ 21-27). |
55 |
|
Повторення. |
56 |
|
Повторення. |
57 |
|
Повторення. |
58 |
|
Повторення. |
59 |
|
Повторення. |
60 |
|
Повторення. |
61 |
|
Повторення. |
62 |
|
Повторення. |
63 |
|
Контрольна робота № 6. |
64 |
|
Повторення. Залік. |
65 |
|
Повторення. Залік за рік. |
66 |
|
Повторення. Залік за рік. |
67 |
|
Повторення. |
68 |
|
Повторення. |
69 |
|
Повторення. |
70 |
|
Підсумковий урок. |
Підручник: Геометрія 7, за редакцією О.С. Істер; видавництво «Генеза»
Список учнів 7-го класу:
№ |
ПІБ учня |
Тема 6 |
||||||||||
1 |
Бабій Назар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Вархол Павло |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Глушко Руслан |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Гнатковський Павло |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Друмак Ярина |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Іванків Олег |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Климчук Володимир |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Кос Марія-Олеся |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Михайлевич Микола |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Романчук Максим |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Смеркло Владислав |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Трусевич Роман |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
Федоришин Вікторія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
Шакало Тетяна |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
Шетелинець Роман |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
Шкурлей Юлія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
Штим Віталій |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розклад уроків на І семестр:
День тижня |
№ уроку |
Година |
Клас |
Предмет |
Каб. |
1 |
09.00 – 09.45 |
|
|
|
|
2 |
09.55 – 10.40 |
|
|
|
|
3 |
10.55 – 11.40 |
|
|
|
|
4 |
12.00 – 12.45 |
|
|
|
|
5 |
13.00 – 13.45 |
|
|
|
|
6 |
13.55 – 14.40 |
|
|
|
|
1 |
09.00 – 09.45 |
|
|
|
|
2 |
09.55 – 10.40 |
|
|
|
|
3 |
10.55 – 11.40 |
|
|
|
|
4 |
12.00 – 12.45 |
|
|
|
|
5 |
13.00 – 13.45 |
|
|
|
|
6 |
13.55 – 14.40 |
|
|
|
|
1 |
09.00 – 09.45 |
|
|
|
|
2 |
09.55 – 10.40 |
|
|
|
|
3 |
10.55 – 11.40 |
|
|
|
|
4 |
12.00 – 12.45 |
|
|
|
|
5 |
13.00 – 13.45 |
|
|
|
|
6 |
13.55 – 14.40 |
|
|
|
|
1 |
09.00 – 09.45 |
|
|
|
|
2 |
09.55 – 10.40 |
|
|
|
|
3 |
10.55 – 11.40 |
|
|
|
|
4 |
12.00 – 12.45 |
|
|
|
|
5 |
13.00 – 13.45 |
|
|
|
|
6 |
13.55 – 14.40 |
|
|
|
Розклад уроків на ІІ семестр:
День тижня |
№ уроку |
Година |
Клас |
Предмет |
Каб. |
1 |
09.00 – 09.45 |
|
|
|
|
2 |
09.55 – 10.40 |
|
|
|
|
3 |
10.55 – 11.40 |
|
|
|
|
4 |
12.00 – 12.45 |
|
|
|
|
5 |
13.00 – 13.45 |
|
|
|
|
6 |
13.55 – 14.40 |
|
|
|
|
1 |
09.00 – 09.45 |
|
|
|
|
2 |
09.55 – 10.40 |
|
|
|
|
3 |
10.55 – 11.40 |
|
|
|
|
4 |
12.00 – 12.45 |
|
|
|
|
5 |
13.00 – 13.45 |
|
|
|
|
6 |
13.55 – 14.40 |
|
|
|
|
1 |
09.00 – 09.45 |
|
|
|
|
2 |
09.55 – 10.40 |
|
|
|
|
3 |
10.55 – 11.40 |
|
|
|
|
4 |
12.00 – 12.45 |
|
|
|
|
5 |
13.00 – 13.45 |
|
|
|
|
6 |
13.55 – 14.40 |
|
|
|
|
1 |
09.00 – 09.45 |
|
|
|
|
2 |
09.55 – 10.40 |
|
|
|
|
3 |
10.55 – 11.40 |
|
|
|
|
4 |
12.00 – 12.45 |
|
|
|
|
5 |
13.00 – 13.45 |
|
|
|
|
6 |
13.55 – 14.40 |
|
|
|
1