№ |
Дата |
Тема |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Примітка |
|
Тема : “ Я, моя сім’я і друзі ” |
||||
1 |
03/09 |
Опис особи, її зовнішній вигляд |
Зовнішній вигляд |
|
|
2 |
05/09 |
Які риси характеру притаманні твоєму другу? |
Риси характеру |
Дієслово. Вид ( дієслова доконаного і недоконаного виду) |
|
3 |
10/09 |
Розвиток навичок аудіювання |
ЛО теми |
Дієслова руху (iść, jechać,itp.) |
|
4 |
12/09 |
Назви національностей. Скільки тобі років? |
Назви національностей.Вік |
Дієслова руху (iść, jechać,itp.) |
|
5 |
17/09 |
Візит до перукаря |
ЛО теми |
Модальне дієслово móc, musieć + інфінітив |
|
6 |
19/09 |
Кожна професія необхідна |
Назви професій |
Модальне дієслово woleć + інфінітив |
|
7 |
24/09 |
Складання усних розповідей : “ Моя сім’я” |
Використання ЛО теми |
Модальні дієслова móc, woleć, musieć + інфінітив. Повторення |
|
8 |
26/09 |
Підсумковий урок |
|
|
|
Тематична №1 |
|||||
Тема : “ Шкільне життя ” |
|||||
9 |
01/10 |
Нова школа, нові знання |
Школа |
|
|
10 |
03/10 |
Вчитель очима дітей |
ЛО теми |
Словотвір. Творення прикметників іменникового походження |
|
11 |
08/10 |
Оцінювання учнів в Польщі |
Оцінки |
Творення прикметників іменникового походження |
|
12 |
10/10 |
Байка в польській літературі. ІгнаційКрасіцький – польський поет |
ЛО теми |
Творення здрібнілих іменників |
|
13 |
15/10 |
Доба просвітлення. Зустрічі польських інтелектуалістів |
ЛО теми |
Творення здрібнілих іменників |
|
14 |
17/10 |
Підсумковий урок |
|
|
|
Тематична № 2 |
|||||
Тема : “Будинок ( квартира). Природа”
|
|||||
15 |
22/10 |
Види помешкань. Життя у багатоповерхівці |
Види помешкань |
|
|
16 |
24/10 |
Сучасний інтер’єр |
Назви кімнат |
Відмінювання. Родовий відмінок однини : іменники,прикметники |
|
17 |
05/11 |
Предмети побуту. Опис кімнати |
Побутові прилади |
Родовий відмінок однини : займенники ( питальні,вказівні) |
|
18 |
07/11 |
Екстер’єр будинку |
|
Родовий відмінок : займенники ( присвійні, особові ( однина і множина) |
|
19 |
12/11 |
Шукаємо помешкання. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Використання ЛО теми |
Місцевий відмінок однини : іменники, прикметники |
|
20 |
14/11 |
Чим є природа 2000? |
ЛО теми |
Місцевий відмінок : займенники ( питальні, вказівні, присвійні, особові ( однина і множина) |
|
21 |
19/11 |
Біловезький Національний парк |
ЛО теми |
Місцевий відмінок : займенники ( питальні, вказівні, присвійні, особові ( однина і множина) |
|
22 |
21/11 |
Наша планета земля |
Види забруднень |
Місцевий відмінок при визначенні місця і часу дії після прийменників na,o, po, przy, w |
|
23 |
26/11 |
Клімат. Опис погоди |
ЛО теми |
Місцевий в датах при визначенні року чи місяця |
|
24 |
28/11 |
Підсумковий урок |
|
|
|
Тематична № 3 |
|||||
25 |
03/12 |
Контроль читання |
|
|
|
26 |
05/12 |
Аналіз контрольної роботи. Проектна робота “ Мій дім ” |
ЛО теми |
|
|
27 |
10/12 |
Контроль письма |
|
|
|
28 |
12/12 |
Аналіз контрольної роботи. Дикі та домашні тварини |
ЛО теми |
Місцевий відмінок при визначенні об’єкту думки або розмови |
|
29 |
17/12 |
Контроль аудіювання |
|
|
|
30 |
19/12 |
Аналіз контрольної роботи. Рослини. Ботанічний сад у Вроцлаві |
ЛО теми |
Місцевий відмінок при визначенні об’єкту думки або розмови |
|
31 |
24/12 |
Контроль говоріння |
|
|
|
32 |
26/12 |
Підсумковий урок |
|
|
|
Зведена таблиця розподілу навчального часу у 9 класі
|
||||||||
І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
Навчальна програма: Польська мова (як іноземна) для 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Підручник: Біленька-Свистович Л. В., Ярмолюк М. О., Слюсар О. Ф. Польська мова (5-й рік навчання) для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою : підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів / Л. В. Біленька-Свистович, М. О. Ярмолюк, О. Слюсар. – Чернівці :Букрек, 2016. – 240 с. : іл.