Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
||||||||||||||||
Фонетика |
Лексичний діапазон |
Граматика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемне продукування |
|||||||||||||
49 (1) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike |
What’s your favorite transport” My favourite transport is… |
PB ex.1,2 p.44 |
PB ex.1,p.44 |
PB ex.3, p.44 |
AB ex.1,2 p.44 |
-привітатися -попрощатися -вибачитися -подякувати - pозповідати про подорож - повідомляти про свої дії -ставити запитання і відповідати на них
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Обізнаність та самовираження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
|||||
50 (2) |
|
|
|
|
|
Вимова закінчення –ing / iȠ /
|
helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike |
present continuous for time of speaking I’m flying a plane. I’m not driving a bus. |
PB ex.1,2 p.45 AB ex.1 p.45 |
PB ex.1,2 p.45 |
PB ex.2,3 p.45 |
AB ex.1,2 p.45 |
|||||||
51 (3) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike |
present continuous for time of speaking I’m flying a plane. I’m not driving a bus |
PB ex. 1p.46 Song “It’s a big wide world |
PB ex. 1p.46
|
PB ex. 2,p.46 Song practice |
AB ex.1p.46 |
|||||||
52 (4) |
|
|
|
|
|
Інтонація питальних речень |
helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike
|
Questions and answers with verb + ing What are you doing? I’m flying a plane. Are you swimming? Yes, I am. / No, I’m not |
PB ex.1,2 p.47 |
PB ex.1 p47 |
PB ex.3, p47 |
AB ex.1,2 p.47 |
|||||||
53 (5) |
|
|
|
|
|
Інтонація питальних речень |
It’s my turn to help you! You’re welcome! |
Questions and answers with verb + ing |
Reading for pleasure; value: being generous PB ex.1 p48 |
PB ex.1 p48 |
|
AB ex.1,2,3 p.48 |
|||||||
54 (6) |
|
|
|
|
|
Phonics focus [ u: ] [ ju:] |
Luke’s chewing Sue’s new blue shoes! |
|
PB ex.1 p48 |
PB ex.1 p48 |
PB ex.2,3,4 p49 |
AB ex.1,2,3 p.49 |
|||||||
55 (7) |
|
|
|
|
|
еigh / eı / |
Height, length |
|
PB ex.1 p50 |
PB ex.1,2 p50 |
PB ex.1,2 p50 |
AB ex.1 p.50 |
|||||||
56 (8) |
|
|
|
|
|
|
My rubber is 4cm long. |
|
|
PB ex. 4,5 p.51 |
PB ex. 4,5 p.51 |
AB ex.1,2 p.51 |
|||||||
57 (9) |
|
|
|
|
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення структур, представлених у розділі |
PB ex.1 p.92 |
PB ex.1,2 p.92 |
PB ex.3 p.92 |
AB ex.1,p. 92 |
|||||||
58 (10) |
|
|
|
|
|
|
|
Повторення структур, представлених у розділі |
|
PB ex. 1 p.101 |
PB ex. 1 p.101 |
AB ex.2,p. 92 |
|||||||
59 (11) |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|||||||||||
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
||||||||||||||||
Фонетика |
Лексичний діапазон |
Граматика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемне продукування |
|||||||||||||
60 (1) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
badminton, baseball, basketball, football, hockey, table tennis, tennis, volleyball |
wh-questions What are you doing? I’m playing basketball. |
PB ex.1,3 p.52 |
PB ex.1, p.52 |
PB ex.3, p.52 |
AB ex.1,p.52 |
-привітатися -попроща-тися -вибачитися -подякувати -розповідати про свої улюблені види спорту - повідомляти інформацію про членів родини -ставити запитання і відповідати на них -розповідати про гру |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Обізнаність та самовираження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
|||||
61 (2) |
|
|
|
|
|
Вимова закінчення –ing / iȠ /
|
Difficult, fun, |
-ing forms Flying a kite is difcult. Playing hockey is fun. |
PB ex.1,2,3 p.53 |
PB ex.1,3 p.53 |
PB ex.2,3 p.53 |
AB ex.1,2,3 p.53 |
|||||||
62 (3) |
|
|
|
|
|
Вимова слів пісні |
Difficult, fun, easy |
Flying a kite is difficult. Playing hockey is fun. |
Singing for pleasure PB ex.1, p.54 |
PB ex.1, p.54 |
Singing for pleasure PB ex.1, p.54 |
AB ex.1, p.54 |
|||||||
63 (4) |
|
|
|
|
|
Інтонація питальних речень |
Me too. |
wh-questions , like + ing What sport do you like doing? I like playing hockey. Me too. I like playing football. I don’t. |
PB ex.1,2, p.55 |
PB ex.1,2, p.55 |
PB ex.1,2, 3 p.55 |
AB ex.1,2, p.55 |
|||||||
64 (5) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
Great goal! Can I join? Come on! |
|
Reading for pleasure; value: including people PB p.56 |
PB ex.1, p.56 |
|
AB ex.1,2,3, p.56 |
|||||||
65 (6) |
|
|
|
|
|
Phonics focus o, oa [ əu ] |
A hippo and a goat with a hole in their boat. |
wh-questions , like + ing
|
PB ex.1 , p.56 AB ex.3, p.57 |
PB ex.1,2, p.57 |
PB ex.2,3,4, p.57 |
AB ex.1,2,3, p.57 |
|||||||
66 (7) |
|
|
|
|
|
|
|
wh-questions , like + ing
|
PB ex.1,2, p.58 AB ex.1,p.58 |
|
PB ex.2, p.58 |
PB ex.2, p.58 AB ex.1,2, p.58 |
|||||||
67 (8) |
|
|
|
|
|
Повторення матеріалу попередніх уроків |
AB ex.1,2, p.60 |
PB ex.1,2, p.61 |
PB ex.1,2, p.60 |
AB ex.1,2, p.60 |
|||||||||
68 (9) |
|
|
|
|
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення структур, представлених у розділі |
AB ex.1,p.61 |
PB ex.1,2, p.93 |
AB ex.1, p.61 |
AB ex.1,p.61 |
|||||||
69 (10) |
|
|
|
|
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення структур, представлених у розділі |
|
|
PB ex.1, p.102 |
AB ex.1,2, p.93 |
|||||||
70 (11) |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок з теми |
|
|
|||||||||||
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
||||||||||||||||
Фонетика |
Лексичний діапазон |
Граматика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемне продукування |
|||||||||||||
71 (1) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
mouse, horse, cow, sheep, rabbit, tail, child, chicken, goat |
|
PB ex.1,2 p. 62 |
PB ex.1, p. 62 |
PB ex.3, p. 62 |
AB ex.1, p. 62 |
-обговорювати свійськіх тварин -описувати тварин -ставити запитання і відповідати на них -розуміти та виконувати прості вказівки/інструкції/команди -розуміти прості інформаційні знаки
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Обізнаність та самовираження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
|||||
72 (2) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
mouse – mice sheep – sheep person – people child – children woman – women man – men |
nouns – singular and plural |
PB ex.1,2 p. 63 |
PB ex.2, p. 63 |
PB ex.1,2 p. 63 |
AB ex.1, 2, p. 63 |
|||||||
73 (3) |
|
|
|
|
|
Вимова слів пісні |
nouns – singular and plural |
Singing for pleasure PB ex.1, p. 64 |
|
Singing for pleasure PB ex.1, p. 64 |
AB ex.1, 2, p. 64 |
||||||||
74 (4) |
|
|
|
|
|
Інтонація питальних речень |
mouse, horse, cow, sheep, rabbit, tail, child, chicken, goat |
'have got' in the present tense How many ... have ... got? They’ve got ... How many legs have chickens got? They’ve got two legs |
PB ex.1,3, p. 65
|
PB ex.1,3, p. 65
|
PB ex.2,3,4, p. 65 |
AB ex.1, 2, p. 65 |
|||||||
74 (5) |
|
|
|
|
|
|
Here you are. Come with me. I’m lost. Are you OK? |
|
PB ex.1, p. 66
|
Reading for pleasure; value: asking for help when you need it |
|
AB ex.1, 2,3, p. 66 |
|||||||
76 (6) |
|
|
|
|
|
Phonics focus z,s [ z ] |
The zoo keeper gives the lizards bananas for dinner. |
Here you are. Come with me.I’m lost. Are you OK? |
PB ex.1, p. 66 AB ex.3,p. 67 |
PB ex.1,2 p. 66
|
PB ex.3,4 p. 66
|
AB ex.1, 2, p. 67 |
|||||||
77 (7) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
skin, hair, feathers, scales |
|
PB ex.1, p. 68
|
PB ex.1,2, p. 68
|
PB ex.2, p. 68
|
AB ex.1, 2, p. 68 |
|||||||
78 (8) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
Mammals Birds Reptiles Fish |
'have got' in the present tense |
PB ex.4, p. 69
|
|
PB ex.4, p. 69
|
AB ex.1, 2, p. 69 |
|||||||
79 (9) |
|
|
|
|
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
imperatives
|
PB ex.1, p. 94
|
PB ex.1, p. 94
|
PB ex.2,3, p. 94
|
AB ex.1, 2, p. 94 |
|||||||
80 (10) |
|
|
|
|
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення структур, представлених у розділі |
|
|
PB ex.1,2, p. 103
|
PB ex.2, p. 103
|
|||||||
81 (11) |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок з теми
|
|||||||||||||
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
||||||||||||||||
Фонетика |
Лексичний діапазон |
Граматика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемне продукування |
|||||||||||||
82 (1) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
ride a roller coaster, ride a horse,win a prize, buy chips, drink lemonade, throw a ball, eat a burger |
Are you eating a burger? No, I’m eating an apple. |
PB ex.1, 2,p. 70 |
PB ex.1, p. 70 |
PB ex.1,3, p. 70 |
AB ex.1,2 p. 70 |
-привітатися -попрощатися -вибачитися -подякувати -представити себе/свою сім’ю; називати/описувати дії -ставити запитання і відповідати на них -розуміти та виконувати прості вказівки/інструкції/команди -описувати похід до парку розваг -вирішувати проблемну ситуацію |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Обізнаність та самовираження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
|||||
83 (2) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
ride a roller coaster, ride a horse,win a prize, buy chips, drink lemonade, throw a ball, eat a burger |
I’d like to…
|
PB ex.1, 2,p. 71 |
PB ex.1, 2,p. 71 |
PB ex.3, p. 71 |
AB ex.1, p. 71 |
|||||||
84 (3) |
|
|
|
|
|
Вимова слів пісні |
ride a roller coaster, ride a horse,win a prize, buy chips, drink lemonade, throw a ball, eat a burger |
I’d like to…
|
Singing for pleasure PB ex.1, p.72 |
AB ex.1,2, p. 72 |
Singing for pleasure PB ex.1, p.72 |
AB ex.1,2, p. 72 |
|||||||
85 (4) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
|
I’d like to…
|
PB ex.1, 2,p. 73 |
PB ex.1,p. 73 AB ex.1, p. 73 |
PB ex.1, 2,p. 73 |
AB ex.1,2, p. 73 |
|||||||
86 (5) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
|
I’d like to…
|
Reading for pleasure PB ex.1,p. 74 |
Reading for pleasure; value: being honest PB ex.1,p. 74 |
|
AB ex.1,2,3, p. 74 |
|||||||
87 (6) |
|
|
|
|
|
Phonics focus Wh,w /w/
|
Where’s the watermelon, Wally? |
|
AB ex.1, p. 75 |
PB ex.1,2,p. 74,75 |
PB ex.2,3,4, p. 75 |
AB ex.1,2,3, p. 75 |
|||||||
88 (7) |
|
|
|
|
|
[ ð ] this,these |
|
'this'/'these' |
|
PB ex.1, p. 76 AB ex.1, p. 76 |
|
AB ex.1, p. 76 |
|||||||
89 (8) |
|
|
|
|
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення структур, представлених у розділі |
PB ex.1,p. 77 AB ex.1,2,3 p. 77 |
|
PB ex.2, p. 77 |
AB ex.2,3 p. 77 |
|||||||
90 (9) |
|
|
|
|
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення структур, представлених у розділі |
PB ex.1,2, p.95 |
PB ex.1, 2, p.95 |
AB ex.2, p.76 PB ex.3, p. 95 |
AB ex.1, p.76 |
|||||||
91 (10) |
|
|
|
|
|
|
Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків |
Повторення структур, представлених у розділі |
PB ex.1, p.104 |
|
PB ex.3, p. 95 ,ex.1, p.104 |
AB ex.2, p.76 |
|||||||
92 (11) |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок з теми |
|||||||||||||
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
||||||||||||||||
Фонетика |
Лексичний діапазон |
Граматика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемне продукування |
|||||||||||||
93 (1) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
swim in the sea, paint a picture, eat ice cream, catch a fish, take a photo, listen to music, look for shells, make a sandcastle |
|
PB ex.1 ,2, p. 78 |
PB ex.1 ,2, p. 78 |
PB ex.3, p. 78 |
AB ex. 1,2, p.78 |
-привітатися -попроща-тися -вибачитися -подякувати -описувати похід на пляж -описувати пори року -описувати одяг відповідно до пори року і погоди
|
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання Обізнаність та самовираження у сфері культури: ■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва Математична: ■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань |
|||||
94 (2) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
|
Let’s listen to music. Good idea. I’m not sure. Sorry, I don’t want to. |
PB ex.1 ,2, p. 79 |
PB ex.2, p. 79 |
PB ex.3, p. 79 |
AB ex. 1,2, p.79 |
|||||||
95 (3) |
|
|
|
|
|
Вимова слів пісні |
paint a picture, take a photo, listen to music, look for shells |
Let’s … |
Singing for pleasure PB ex.1, p.80 |
|
Singing for pleasure PB ex.1, p.80 |
AB ex. 1, p.80 |
|||||||
96 (4) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
|
'and' to link nouns and noun phrases basic 'but' to link clauses and sentences The sand castle is nice and I like it. The bike is old, but I like it. |
PB ex.1,2, p.81 |
PB ex.1,2, p.81 |
PB ex.2,3, p.81 |
AB ex. 1, p.81 |
|||||||
97 (5) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
See you at the top! Let me try. |
|
Reading for pleasure; value: modesty PB ex.1, p.82 |
Reading for pleasure; PB ex.1, p.82 |
|
AB ex. 1,2, p.82 |
|||||||
98 (6) |
|
|
|
|
|
Phonics focus ee,ea [ i: ] |
Jean keeps her teeth really clean. |
Дієслово can |
PB ex.3, p.83 |
PB ex.1, p.82 PB ex.2, p.83 |
PB ex.3, p.83 |
AB ex. 1,2, p.83 |
|||||||
99 (7) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
Spring, summer, Autumn, winter |
'it' + 'be' |
PB ex.1, p.84 |
PB ex.1,2,3 p.84 |
PB ex.1,2,3 p.84 |
AB ex. 1,2, p.84 |
|||||||
100 (8) |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
plant flowers, make bonfires, play in the snow, ski |
|
|
PB ex. 5, p.85 |
PB ex.4,5,6 p.85 |
AB ex. 3,4, p.85 |
|||||||
101 (9) |
|
|
|
|
|
|
boots, rubber boots, trainers, sandals |
Sandals aren’t for winter. They’re for summer |
PB ex. 2, p.96 |
PB ex. 2, p.96 |
PB ex. 1,3,4, p.96 |
AB ex. 1, p.86 |
|||||||
102 (10) |
|
|
|
|
|
|
Повторення матеріалу попередніх уроків |
|
|
PB ex.1, 2, p.105 |
AB ex. 1,2, p.96 |
||||||||
103 (11) |
|
|
|
|
|
Підсумковий урок з теми |
|
||||||||||||
104 |
|
|
|
|
|
Повторення мовного матеріалу та граматичних структур |
AB ex.2, p.86,ex.1.p. 87 |
PB p.87 |
AB ex. 1, p.87 |
AB ex. 2, p.87 |
|||||||||
105 |
|
|
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу
|
|||||||||||||