Планування_НУШ_Англійська мова_2клас_2 семестр_Quick minds

Про матеріал
Календарно-тематичне планування навчального матеріалу з англійської мови на 2 семестр (Типова освітня програма,розроблена під керівництвом О.Я.Савченко) за підручником Англійська мова English (авт. Герберт Пухта ) Київ Видавництво «Лінгвіст» 2019
Перегляд файлу

№ уроку

№ уроку

(корекція)

№ уроку

(корекція)

Дата уроку

Дата уроку

(корекція)

Дата уроку

(корекція)

Тематика ситуативного

спілкування

 

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Мовленнєві функції

Інтегровані

змістові лінії

Фонетика

Лексичний

діапазон

Граматика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усна

взаємодія

Писемне

продукування

49

(1)

 

 

 

 

 

Відпочинок і дозвілля (11)

Вимова нових слів

helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike

What’s your favorite transport”

My favourite transport is…

PB ex.1,2 p.44

PB ex.1,p.44

PB ex.3, p.44

AB ex.1,2 p.44

-привітатися

-попрощатися

-вибачитися

-подякувати

- pозповідати про подорож

- повідомляти про свої дії

-ставити запитання і відповідати на них

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Обізнаність та самовираження у сфері культури:

■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

50

(2)

 

 

 

 

 

Вимова закінчення –ing

/ iȠ /

 

helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike

present continuous for time of speaking

I’m flying a plane.

I’m not driving a bus.

PB ex.1,2 p.45

AB ex.1 p.45

PB ex.1,2 p.45

PB ex.2,3 p.45

AB ex.1,2 p.45

51

(3)

 

 

 

 

 

Вимова нових слів

helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike

present continuous for time of speaking

I’m flying a plane.

I’m not driving a bus

PB ex. 1p.46

Song “It’s a big wide world

PB ex. 1p.46

 

PB ex. 2,p.46

Song practice

AB ex.1p.46

52

(4)

 

 

 

 

 

Інтонація питальних речень

helicopter, boat, lorry, scooter, bus, skateboard, taxi, motorbike

 

Questions and answers with verb + ing

What are you doing?

I’m flying a plane.

Are you swimming?

Yes, I am. / No, I’m not

PB ex.1,2 p.47

PB ex.1 p47

PB ex.3, p47

AB ex.1,2 p.47

53

(5)

 

 

 

 

 

Інтонація питальних речень

It’s my turn to help you! You’re welcome!

Questions and answers with verb + ing

Reading for pleasure; value: being generous

PB ex.1 p48

PB ex.1 p48

 

AB ex.1,2,3 p.48

54

(6)

 

 

 

 

 

Phonics focus

[ u: ]

[ ju:]

Luke’s chewing Sue’s new blue shoes!

 

PB ex.1 p48

PB ex.1 p48

PB ex.2,3,4 p49

AB ex.1,2,3 p.49

55

(7)

 

 

 

 

 

еigh

 / eı /

Height,

length

 

PB ex.1 p50

PB ex.1,2 p50

PB ex.1,2 p50

AB ex.1 p.50

56

(8)

 

 

 

 

 

 

My rubber is 4cm long.

 

 

PB ex. 4,5 p.51

PB ex. 4,5 p.51

AB ex.1,2 p.51

57

(9)

 

 

 

 

 

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення структур, представлених  у розділі

PB ex.1 p.92

PB ex.1,2 p.92

PB ex.3 p.92

AB ex.1,p. 92

58

(10)

 

 

 

 

 

 

 

Повторення структур, представлених  у розділі

 

PB ex. 1 p.101

PB ex. 1 p.101

AB ex.2,p. 92

59

(11)

 

 

 

 

 

Підсумковий урок з теми

 

 

№ уроку

№ уроку

(корекція)

№ уроку

(корекція)

Дата уроку

Дата уроку

(корекція)

Дата уроку

(корекція)

Тематика ситуативного

спілкування

 

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Мовленнєві функції

Інтегровані

змістові лінії

Фонетика

Лексичний

діапазон

Граматика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усна

взаємодія

Писемне

продукування

60

(1)

 

 

 

 

 

Я, моя родина і друзі  (11 г)

Вимова нових слів

badminton, baseball,

basketball, football,

hockey, table tennis,

tennis, volleyball

wh-questions

What are you doing? I’m playing basketball.

PB ex.1,3 p.52

PB ex.1, p.52

PB ex.3, p.52

AB ex.1,p.52

-привітатися

-попроща-тися

-вибачитися

-подякувати

-розповідати про

свої улюблені

види спорту

 - повідомляти інформацію про

членів родини

-ставити запитання і відповідати на них

-розповідати про гру

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Обізнаність та самовираження у сфері культури:

■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

61

(2)

 

 

 

 

 

Вимова закінчення –ing

/ iȠ /

 

Difficult, fun,

-ing forms

Flying a kite is difcult.

Playing hockey is fun.

PB ex.1,2,3 p.53

PB ex.1,3 p.53

PB ex.2,3 p.53

AB ex.1,2,3

p.53

62

(3)

 

 

 

 

 

Вимова слів пісні

Difficult, fun, easy

Flying a kite is difficult.

Playing hockey is fun.

Singing for pleasure

PB ex.1, p.54

PB ex.1, p.54

Singing for pleasure

PB ex.1, p.54

AB ex.1,

p.54

63

(4)

 

 

 

 

 

Інтонація питальних речень

Me too.

wh-questions , like + ing

What sport do you

like doing?

I like playing hockey.

Me too.

I like playing football.

I don’t.

PB ex.1,2, p.55

PB ex.1,2, p.55

PB ex.1,2, 3 p.55

AB ex.1,2,

p.55

64

(5)

 

 

 

 

 

Вимова нових слів

Great goal!

Can I join?

Come on!

 

Reading for pleasure; value: including people

PB p.56

PB ex.1, p.56

 

AB ex.1,2,3,

p.56

65

(6)

 

 

 

 

 

Phonics focus

o, oa

 [ əu ]

A hippo and a goat with a hole in their boat.

wh-questions , like + ing

 

PB ex.1 , p.56

AB ex.3,

p.57

PB ex.1,2, p.57

PB ex.2,3,4, p.57

AB ex.1,2,3,

p.57

66

(7)

 

 

 

 

 

 

 

wh-questions , like + ing

 

PB ex.1,2, p.58

AB ex.1,p.58

 

PB ex.2, p.58

PB ex.2, p.58

AB ex.1,2,

p.58

67

(8)

 

 

 

 

 

Повторення матеріалу попередніх уроків

AB ex.1,2,

p.60

PB ex.1,2, p.61

PB ex.1,2, p.60

AB ex.1,2,

p.60

68

(9)

 

 

 

 

 

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення структур, представлених  у розділі

AB ex.1,p.61

PB ex.1,2, p.93

AB ex.1,

p.61

AB ex.1,p.61

69

(10)

 

 

 

 

 

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення структур, представлених  у розділі

 

 

PB ex.1, p.102

AB ex.1,2,

p.93

70

(11)

 

 

 

 

 

Підсумковий урок з теми

 

 

№ уроку

№ уроку

(корекція)

№ уроку

(корекція)

Дата уроку

Дата уроку

(корекція)

Дата уроку

(корекція)

Тематика ситуативного

спілкування

 

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Мовленнєві функції

Інтегровані

змістові лінії

Фонетика

Лексичний

діапазон

Граматика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усна

взаємодія

Писемне

продукування

71

(1)

 

 

 

 

 

Природа  (11г)

Вимова нових слів

mouse, horse, cow, sheep, rabbit, tail, child, chicken, goat

 

PB ex.1,2

 p. 62

PB ex.1,

 p. 62

PB ex.3,

 p. 62

AB ex.1,

p. 62

-обговорювати

свійськіх тварин

-описувати тварин

-ставити запитання і відповідати на них

-розуміти та виконувати прості вказівки/інструкції/команди

-розуміти прості інформаційні знаки

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Обізнаність та самовираження у сфері культури:

■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

72

(2)

 

 

 

 

 

Вимова нових слів

mouse – mice

sheep – sheep

person – people

child – children

woman – women

man – men

nouns – singular and plural

PB ex.1,2

 p. 63

PB ex.2,

 p. 63

PB ex.1,2

 p. 63

AB ex.1, 2,

p. 63

73

(3)

 

 

 

 

 

Вимова слів пісні

nouns – singular and plural

Singing for pleasure

PB ex.1,

 p. 64

 

Singing for pleasure

PB ex.1,

 p. 64

AB ex.1, 2,

p. 64

74

(4)

 

 

 

 

 

Інтонація питальних речень

mouse, horse, cow, sheep, rabbit, tail, child, chicken, goat

'have got' in the present tense

How many ... have ... got? They’ve got ...

How many legs have chickens got? They’ve got two legs

PB ex.1,3,

 p. 65

 

PB ex.1,3,

 p. 65

 

PB ex.2,3,4,

 p. 65

AB ex.1, 2,

p. 65

74

(5)

 

 

 

 

 

 

Here you are. Come with me.

I’m lost.

Are you OK?

 

PB ex.1,

 p. 66

 

Reading for pleasure; value: asking for help when you need it

 

AB ex.1, 2,3,

p. 66

76

(6)

 

 

 

 

 

Phonics focus

z,s

[ z ]

The zoo keeper gives the lizards bananas for dinner.

Here you are. Come with me.I’m lost.

Are you OK?

PB ex.1,

 p. 66

AB ex.3,p. 67

PB ex.1,2

 p. 66

 

PB ex.3,4

 p. 66

 

AB ex.1, 2,

p. 67

77

(7)

 

 

 

 

 

Вимова нових слів

skin, hair, feathers, scales

 

PB ex.1,

 p. 68

 

PB ex.1,2,

 p. 68

 

PB ex.2,

 p. 68

 

AB ex.1, 2,

p. 68

78

(8)

 

 

 

 

 

Вимова нових слів

Mammals Birds Reptiles Fish

'have got' in the present tense

PB ex.4,

 p. 69

 

 

PB ex.4,

 p. 69

 

AB ex.1, 2,

p. 69

79

(9)

 

 

 

 

 

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

imperatives

 

PB ex.1,

 p. 94

 

PB ex.1,

 p. 94

 

PB ex.2,3,

 p. 94

 

AB ex.1, 2,

p. 94

80

(10)

 

 

 

 

 

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення структур, представлених  у розділі

 

 

PB ex.1,2,

 p. 103

 

PB ex.2,

 p. 103

 

81

(11)

 

 

 

 

 

 

Підсумковий урок з теми

 

№ уроку

№ уроку

(корекція)

№ уроку

(корекція)

Дата уроку

Дата уроку

(корекція)

Дата уроку

(корекція)

Тематика ситуативного

спілкування

 

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Мовленнєві функції

Інтегровані

змістові лінії

Фонетика

Лексичний

діапазон

Граматика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усна

взаємодія

Писемне

продукування

82

(1)

 

 

 

 

 

Відпочинок і дозвілля (11г)

Вимова нових слів

ride a roller coaster,

ride a horse,win a prize,

buy chips, drink

 lemonade, throw

 a ball, eat a burger

Are you eating a burger?

No, I’m eating an apple.

PB ex.1, 2,p. 70

PB ex.1, p. 70

PB ex.1,3, p. 70

AB ex.1,2  p. 70

-привітатися

-попрощатися

-вибачитися

-подякувати

-представити себе/свою сім’ю;

називати/описувати дії

-ставити запитання і відповідати на них

-розуміти та

 виконувати прості вказівки/інструкції/команди

-описувати

похід до парку

розваг

-вирішувати

проблемну

ситуацію

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Обізнаність та самовираження у сфері культури:

■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

83

(2)

 

 

 

 

 

Вимова нових слів

ride a roller coaster,

ride a horse,win a prize,

buy chips, drink

 lemonade, throw

 a ball, eat a burger

I’d like to…

 

PB ex.1, 2,p. 71

PB ex.1, 2,p. 71

PB ex.3, p. 71

AB ex.1,  p. 71

84

(3)

 

 

 

 

 

Вимова слів пісні

ride a roller coaster,

ride a horse,win a prize,

buy chips, drink

 lemonade, throw

 a ball, eat a burger

I’d like to…

 

Singing for pleasure

PB ex.1, p.72

AB ex.1,2,  p. 72

Singing for pleasure

PB ex.1, p.72

AB ex.1,2,  p. 72

85

(4)

 

 

 

 

 

Вимова нових слів

 

I’d like to…

 

PB ex.1, 2,p. 73

PB ex.1,p. 73 AB ex.1, p. 73

PB ex.1, 2,p. 73

AB ex.1,2,  p. 73

86

(5)

 

 

 

 

 

Вимова нових слів

 

I’d like to…

 

Reading for pleasure PB ex.1,p. 74

Reading for pleasure; value: being honest PB ex.1,p. 74

 

AB ex.1,2,3,  p. 74

87

(6)

 

 

 

 

 

Phonics focus

Wh,w

/w/

 

Where’s the watermelon, Wally?

 

AB ex.1, p. 75

PB ex.1,2,p. 74,75

PB ex.2,3,4,

p. 75

AB ex.1,2,3,  p. 75

88

(7)

 

 

 

 

 

[ ð ]

this,these

 

'this'/'these'

 

PB ex.1, p. 76

AB ex.1,  p. 76

 

AB ex.1,  p. 76

89

(8)

 

 

 

 

 

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення структур, представлених  у розділі

PB ex.1,p. 77

AB ex.1,2,3  p. 77

 

PB ex.2,

p. 77

AB ex.2,3  p. 77

90

(9)

 

 

 

 

 

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення структур, представлених  у розділі

PB ex.1,2, p.95

PB ex.1, 2, p.95

AB ex.2, p.76

PB ex.3,

p. 95

AB ex.1,

p.76

91

(10)

 

 

 

 

 

 

Повторення мовного матеріалу з попередніх уроків

Повторення структур, представлених  у розділі

PB ex.1, p.104

 

PB ex.3,

p. 95 ,ex.1, p.104

AB ex.2,

p.76

92

(11)

 

 

 

 

 

Підсумковий урок з теми

№ уроку

№ уроку

(корекція)

№ уроку

(корекція)

Дата уроку

Дата уроку

(корекція)

Дата уроку

(корекція)

Тематика ситуативного

спілкування

 

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Мовленнєві функції

Інтегровані

змістові лінії

Фонетика

Лексичний

діапазон

Граматика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усна

взаємодія

Писемне

продукування

93

(1)

 

 

 

 

 

Природа . Людина ( 11 г)

Вимова нових слів

swim in the sea, paint

a picture, eat

ice cream, catch a fish,

take a photo, listen to

music, look for shells,

make a sandcastle

 

PB ex.1 ,2, p. 78

PB ex.1 ,2, p. 78

PB ex.3, p. 78

AB ex. 1,2,

p.78

-привітатися

-попроща-тися

-вибачитися

-подякувати

-описувати

похід на пляж

-описувати

пори року

 -описувати одяг відповідно до пори року і погоди

 

Ініціативність і підприємливість:

■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Уміння вчитися упродовж життя:

■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

Обізнаність та самовираження у сфері культури:

■ уміння висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва

Математична:

■ уміння використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань

94

(2)

 

 

 

 

 

Вимова нових слів

 

Let’s listen to music.

Good idea.

I’m not sure.

Sorry, I don’t want to.

PB ex.1 ,2, p. 79

PB ex.2, p. 79

PB ex.3, p. 79

AB ex. 1,2,

p.79

95

(3)

 

 

 

 

 

Вимова слів пісні

paint a picture, take a

photo, listen to music,

look for shells

Let’s …

Singing for pleasure

PB ex.1, p.80

 

Singing for pleasure

PB ex.1, p.80

AB ex. 1,

p.80

96

(4)

 

 

 

 

 

Вимова нових слів

 

'and' to link nouns and noun phrases

basic 'but' to link clauses

 and sentences

The sand castle is nice

and I like it.

The bike is old, but I like it.

PB ex.1,2, p.81

PB ex.1,2, p.81

PB ex.2,3, p.81

AB ex. 1,

p.81

97

(5)

 

 

 

 

 

Вимова нових слів

See you

at the top! Let me try.

 

Reading for pleasure; value: modesty

PB ex.1, p.82

Reading for pleasure;

PB ex.1, p.82

 

AB ex. 1,2,

p.82

98

(6)

 

 

 

 

 

Phonics focus

ee,ea

[ i: ]

Jean keeps her teeth really clean.

Дієслово can

PB ex.3, p.83

PB ex.1, p.82

PB ex.2, p.83

PB ex.3, p.83

AB ex. 1,2,

p.83

99

(7)

 

 

 

 

 

Вимова нових слів

Spring, summer,

Autumn, winter

'it' + 'be'

PB ex.1, p.84

PB ex.1,2,3 p.84

PB ex.1,2,3 p.84

AB ex. 1,2,

p.84

100

(8)

 

 

 

 

 

Вимова нових слів

plant flowers, make

bonfires, play in the

snow, ski

 

 

PB ex. 5, p.85

PB ex.4,5,6 p.85

AB ex. 3,4,

p.85

101

(9)

 

 

 

 

 

 

boots, rubber boots,

trainers, sandals

Sandals aren’t for winter. They’re for summer

PB ex. 2, p.96

PB ex. 2, p.96

PB ex. 1,3,4, p.96

AB ex. 1,

p.86

102

(10)

 

 

 

 

 

 

Повторення матеріалу попередніх уроків

 

 

PB ex.1, 2, p.105

AB ex. 1,2,

p.96

103

(11)

 

 

 

 

 

Підсумковий урок з теми

 

104

 

 

 

 

 

Повторення мовного матеріалу та граматичних структур

AB ex.2,

p.86,ex.1.p. 87

PB p.87

AB ex. 1,

p.87

AB ex. 2,

p.87

105

 

 

 

 

 

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

 

 

doc
Пов’язані теми
Англійська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
31 березня 2021
Переглядів
2191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку