Побудова інформаційних моделей. Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах. Підсумковий урок з теми: «Моделювання».

Про матеріал
Тема: Побудова інформаційних моделей. Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах. Підсумковий урок з теми: «Моделювання». Мета уроку: навчальна: навчитися створювати інформаційні моделі задач для заданої предметної галузі, зокрема при розв’язування задач з інших навчальних предметів; розвивальна: розвивати творчий підхід до поставленої задачі; логічне мислення, тренувати пам’ять та увагу, сприяти розвитку пізнавального інтересу; створювати ситуації зацікавленості та позитивні емоції по відношенню до навчальної діяльності, сприяти підготовці учнів до життя, посиленню зв’язку теорії з практикою; самостійно контролювати проміжні і кінцеві результати роботи; виховна: виховувати старанність та відповідальність; формувати і підтримувати прагнення учнів до відкриття нового; підвищувати інформаційну культуру учнів; виховувати вміння проводити об’єктивну самооцінку; виховувати творчий та естетичний підхід до роботи, бажання експериментувати. Тип уроку.  Урок застосування знань, умінь і навичок. Форму уроку. Групова, індивідуальна. Методи роботи на уроці. Демонстрування, практична робота, інтерактивний. Обладнання та наочність. комп’ютери, мультимедійні пристрої, інструктивні картки із завданнями, підручник Інформатика:  Програмне забезпечення. Браузер, сервіси інтерактивна online-дошка linoit, Microsoft Word, Microsoft PowerPoint, графічний редактор Paint, веб-сервіс для створення слів-хмар Тагул, веб-сервіс для створення карти знань Mindomo. Cтворення власної інформаційної модель на тему «Відомі українські письменники», у сервісі ThingLink.
Перегляд файлу

Дорофєєва Олена Вікторівна, м. Краматорськ, ЗОШ №3  7 клас

Тема: Побудова інформаційних моделей. Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах. Підсумковий урок з теми: «Моделювання».

Мета уроку: навчальна: навчитися створювати інформаційні моделі задач для заданої предметної галузі, зокрема при розв’язування задач з інших навчальних предметів;

розвивальна: розвивати творчий підхід до поставленої задачі; логічне мислення, тренувати пам’ять та увагу, сприяти розвитку пізнавального інтересу; створювати ситуації зацікавленості та позитивні емоції по відношенню до навчальної діяльності, сприяти підготовці учнів до життя, посиленню зв’язку теорії з практикою; самостійно контролювати проміжні і кінцеві результати роботи;

виховна: виховувати старанність та відповідальність; формувати і підтримувати прагнення учнів до відкриття нового; підвищувати інформаційну культуру учнів; виховувати вміння проводити об’єктивну самооцінку; виховувати творчий та естетичний підхід до роботи, бажання експериментувати.

Тип уроку.  Урок застосування знань, умінь і навичок.

Форму уроку. Групова, індивідуальна.

Методи роботи на уроці. Демонстрування, практична робота, інтерактивний.

Обладнання та наочність. комп’ютери, мультимедійні пристрої, інструктивні картки із завданнями, підручник Інформатика: 

Програмне забезпечення. Браузер, сервіси інтерактивна online-дошка linoit, Microsoft Word, Microsoft PowerPoint, графічний редактор Paint, веб-сервіс для створення слів-хмар Тагул, веб-сервіс для створення карти знань Mindomo.

Хід уроку

І. Організаційний момент (1 хв.)

Привітання з учнями та гостями.

  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Перевірка домашнього завдання (1 хв.)

Перевірка заповнення on-line дошки на тему «Модель народних українських символів» https://www.thinglink.com/scene/1120467311992504324

ІІІ. Мотиваційна частина уроку.  Повідомлення теми, завдань  уроку (3 хв.).

На минулому уроці ви переглянули безліч моделей, опрацювали різновиди інформаційної моделі. Сьогодні я вам пропоную створити власну інформаційну модель на тему «Відомі українські письменники», у  сервісі  ThingLink.

 

ІV. Актуалізація опорних знань і діяльності учнів, необхідних для творчого рішення завдань (5 хв.)

Відповісти на запитання:

  1. Поясніть поняття «модель».
  2. У яких випадках потрібно створювати модель? Наведіть приклади.
  3. Що називається інформаційною моделлю?
  4. Наведіть приклади інформаційної моделі.
  5. Поясніть різницю між матеріальною, інформаційною, вербальною, динамічною моделлю.

V. Відтворення потрібних знань (3 хв.)

Ознайомлення учнів з прикладами інформаційної моделі. Демонстрація різних програмних середовищ для побудови моделі:

  • Microsoft Word  (створення моделі за допомогою об’єкта SmartArt, фігур);
  • Microsoft PowerPoint (створення моделі за допомогою об’єкта SmartArt, фіггур);
  • графічний редактор Paint (картинка  з поясненням);
  • веб-сервіс для створення хмар-слів Тагул;
  • сервіс для створення карта знань Mindomo (схема-модель).

VІ. Формування вмінь та навичок (15 хв.)

Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

  1. Практична робота за комп’ютером.

Завдання для практичної роботи

Завдання. Створіть інформаційні моделі «Відомі українські письменники», у  сервісі  ThingLink.

Хід роботи

Створіть інтерактивний плакат відомих українських письменників у  сервісі  ThingLink. Список знаходиться у папці прак­тична робота №2. На робочому столі.

Після цього, опублікуйте плакат та дайте спільний доступ. Скопіюйте силку та надішліть в googleКлас.

Вправа для очей.

VІІ. Звіт учнів щодо виконаної роботи (5 хв.)

Результат виконаної роботи  надіслати в googleКлас.

Представлення учнями результатів свого дослідження.

VІІ. Узагальнення і систематизація учнями результатів роботи (7 хв.)

Тестування учнів

Тестування учнів за допомогою  програми для комп’ютерного тестування MyTest.

VІІІ. Повідомлення домашнього завдання (1 хв.)

  1. Повторити по підручнику п.6-7 , ст. 36-54.
  2.  Створити інтерактивну вправу за допомогою online-сервісу LearningApps http://learningapps.org
  3. Побудувати інформаційну модель «Дорога до школи» (сервіс обрати самостійно).

ІХ. Підсумки уроку (4 хв.)

Перегляд відеоролика «Моделювання: відео для уроків інформатики по темі “Моделювання” https://www.youtube.com/watch?v=ONOe3M_-uuA&list=PLULK8Tkie6trknEEJR5vr9j8M78gcL0PR&index=27, важливість процесу моделювання в життя людини.

Бесіда з учнями. Залишити  свої враження від уроку на інтерактивній online дошці:

  • Що нового сьогодні дізналися?
  • Що сподобалось на уроці, а що ні?
  • У чому виникали труднощі?

 

 

docx
Додано
18 березня 2019
Переглядів
1495
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку