ПОДОРОЖ ДО КРАЇНИ ЧИСТОТИ І ЗДОРОВ`Я

Про матеріал
Виховний захід на тему: " ПОДОРОЖ ДО КРАЇНИ ЧИСТОТИ І ЗДОРОВ`Я" Навчає дітей здорового способу життя. Формує навички доброзичливого спілкування з людьми. Розвиввє руховий апарат, фізичні здібності, уміння зміцнювати своє здоров’я. Виховує любов до фізкультури та спорту, почуття дружби, колективізму, взаємовиручки.
Перегляд файлу

 

ВІДДІЛ ОСВІТИ ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМА. ПОДОРОЖ ДО КРАЇНИ ЧИСТОТИ І ЗДОРОВ*Я

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бобир Т.І.

Вчитель початкових класів

Васильківської

ЗОШ І – ІІІ ступенів № 7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

 

 

Тема. ПОДОРОЖ ДО КРАЇНИ ЧИСТОТИ І ЗДОРОВ*Я.

Мета. Вчити дітей здорового  способу життя. Формувати навички доброзичливого спілкування з людьми. Розвивати руховий апарат, фізичні здібності, уміння зміцнювати своє здоров’я. Виховувати любов до фізкультури та спорту,почуття дружби, колективізму, взаємовиручки. Прищеплювати прагнення до занять фізкультурою. Формувати навички доброзичливого спілкування з людьми.

Обладнання: плакат з девізом , прислів’ям; наочністю « зубна паста і щітка, мило, мочалка, рушник, гребінець, ножиці, Мийдодір» .

     ХІД ВИХОВНОГО ЗАХОДУ

І. Організація групи. Привітання.

Продзвенів уже дзвінок,

Нам почати слід урок.

У нас сьогодні свято,

Гостей зібралося багато.

  • Діти повертаються до гостей і вітаються з ними.

  Добрий день, вітаємо вас,

  Спасибі, що прийшли до нас.

Дорогі діти, на мене подивіться,

І веселенько посміхніться.

  Тихенько сядьте за свої парти.

І, перед тим як почати наш захід давайте прочитаємо  девіз нашого заходу.

     Девіз :

  Треба підтримувати міцність тіла,

            Щоб зберегти міцність духу.

ІІ. Оголошення теми і мети.

  •                   Сьогодні, ми з вами помандруємо в КРАЇНУ ЧИСТОТИ І ЗДОРОВ*Я. А під час подорожі ми будемо зупинятися на різних станціях.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

Тож ,давайте розпочнемо нашу подорож і перша наша станція «ФІЗИЧНА».

До дошки виходять діти.

1-й уч. Всюди друзів ми знаходимо,

     З ними, як одна сім’я,

      Але нам без друга:- спорту

     Не прожити , а ні дня.

2-й уч. Щоб струнким ти зріс і сильним,

    Навчись обруча крутити,

                 Легко, спритно і красиво

               Вправи з ним щодня робити.

3-й уч. Плиг та скік! Так щодня

     Ти скачи , мов зайченя,

     Вибігай , дружок, мерщій.

     Фізхвилинку розпочнем .

Сірий  зайчик сів і жде,

   Присідання.

Спритно вушками пряде.

   Прикласти кисті рук до голови.

Зимно зайчику стоять,

   Імітувати рухи вух зайчика.

Треба трішки пострибати.

Скік-скік, скік-скік.

   Стрибки.

Треба трішки пострибати ,

Пострибавши відпочити

   Сісти за парти.

Й далі урок розпочати.

  • Дитина встає і каже :

  Усмішка щаслива грає

             На дитячих личках,

  Очі весело блищать,

  Рум’яніють щічки.

  Всім відомо – це чудово,

  Коли кожен з нас здоровий.

  • Діти, перш чим відправитися далі у подорож, давайте прочитаємо прислів*я яке написане на дошці.

« Бережи одяг, доки новий,

А здоров’я , поки молодий».

  • Поясніть це прислів’я.
  •                   Ось наший потяг прибуває на другу станцію.

  СТАНЦІЯ « СЦЕНІЧНА».

ВЕДУЧИЙ. Жило собі хлоп’ятко,

           Брудне наче поросятко.

Мов сажа – руки, вакса – ніс,

Волосся , мов соломи віз.

Ні разу не помиється.

У люстерко не подивиться.

До нього сором підійти,

Не терпить хлопчик чистоти,Недаремно всі в провулку.

Кличуть його ЗАМАЗУРКО.

В клас вбігає ЗАМАЗУРКО.

ЗАМАЗУРКО. Я веселий Замазурко

Я сто літ вже не вмивався,

За зубну щітку не брався,

Жоден раз не причесався,

Бо ніколи не бажав,

 Час даремно марнувати.

В клас заходять МІКРОБИ.

  1. Ми – мікроби, ми – злодії,

Любимо коли смердить.

Ви пилиночки торкнулись

А мікроб вже там сидить

 

  1. Не помивши руки , сіли

Доїдати свій пиріг ,

А ми раз, два, три, чотири -

 І уже цілий стіг.

Мікроби пригощають Замазурку пряниками, він відкушує і хватається за живіт.

ЗАМАЗУРКО .  Що зі мною? Що ж це, ненько?

Все було таким добреньким.

Голова болить, живіт…

Швидше , лікар! Ой Болить!

  В клас заходить лікар.

Айболить. Я відомий Айболить.

Хворий, що у вас болить?

А , живіт. Передбачаю.

Що ж , від цього ліки маю.

До хворих часто поспішаю,

Скриньку я чарівну маю.

Потрібно ліки припишу,

Всім в біді допоможу.

  • Діти, давайте нагадаємо хлопчику правила гігієни.
  • Прийшов зі школи , у першу чергу слід…( вимити руки)
  • Вранці та ввечері необхідно чистити…( зуби)
  • Купатися варто не один раз на …( тиждень)
  • Навіщо мити руки перед їжею?

Молодці! Ви гарно відповідали і правильно.

 І\/. Зустріч з предметами гігієни.

  • Діти, давайте встанемо і проведемо фізкультхвилинку.

Їде потяг -

 Руки зігнуті в ліктях під прямим кутом.

Чух , чух, чух, чух-

 Почергово кілька разів витягувати руки вперед ( спочатку ліву, потім  праву).

І колеса відбивають -

 Потупати ногами.

Бух, бух, бух, бух.

Ми віконце піднімаємо

 Виконати імітацію відкривання вікна.

І назовні поглядаємо.

 Нахилити голову вліво, вправо.

А потяг до наступної станції  під’їжджає

А діти тихенько за парти сідають.

Ось потяг зупинився біля станції « Предмети гігієни».

  • Знаючи , що ви мене чистюльки, до нас завітали предмети гігієни . Надамо ми їм слово.

До дошки виходить першим Мийдодір, а за ним всі інші гості.

Мийдодір.

Я – Великий Умивальник,

Я відомий Мийдодір.

Умивальників начальник

І мочалок командир.

Почув я , що в моєму царстві,

Мийдодіра государстві,

Замазурко об’явився,

Разу жодного не вмився.

(виходять по черзі предмети гігієни)

Мило. Мною й разу він не вмився,

Що я є , уже й забув.

Мочалка. Свої чорні руки й ніжки

Не потер він мною й трішки.

Рушник. Не обтерся рушничком.

Гребінець. Не чесався гребінцем.

Зубна паста і щітка.

Зубну щітку не тримав,

Порошок зубний не мав.

Ножиці. Ну , а нігті , мов у кішки,

Не обрізав навіть трішки.

Умивальник . Щоб не натерпітись бід ,

Ми відправились в похід.

Бруд хвороби нам приносять,

А він скрізь його розносить.

Ану, водичко, умий його личко,

Умий його ніжки,

Відчисти хоч трішки.

( Стають навколо хлопця і миють його).

Ось чистий хлопчик,

Аж приємно нам дивитися на нього.

Відтепер ми з ним усі ,

Будемо дружить.

  • Діти, співають пісню.

« Пісня води»

Треба, треба умиватись

Зранку й вечором завжди.

 А брудненьким

Трубочистам

Сором, сором!

Як завжди.

Хай буде мило духмяне,

І рушничок пухнастий,

І зубний порошок

І густий гребінок!

Давайте ж митись, плескатись,

Купатись, нирять, куверкатись

У діжці в кориті та ванні

У річці та океані.

ЗАВЖДИ, ЗАВЖДИ –

ВІЧНА СЛАВА ВОДІ!

\/І. Підсумок виховного заходу.

1.Ось і підходить наша подорож до кінця. Вже видно кінцеву станцію « КРАЇНА ЧИСТОТИ І ЗДОРОВ’Я»

Ну ,перш ніж закінчити нашу, подорож давайте відгадаємо декілька загадок від Мийдодира.

1.Зуби є , а рота немає. ( Гребінець)

2. Гладеньке, запашненьке,

 Миє чистенько,

Треба, щоб у кожного було,

Що, малята? ( Мило )

  1. Білий, сніжний порошок,

Він по зубках скок да скок,

Заблищали наші зубки,

Посміхнулись наші губки. ( Зубний порошок)

  1. Щитинкова голівка

Залазить у наш рот,

Рухає наші зубки

Й знімає з них наліт. ( Зубна щітка )

  1. Лежу в кишені і чекаю

Рев, бруднуль і плаксія.

Витру їм потоки сліз,

Не забуду і про ніс. ( Носова хустинка)

  1. Гумова акулинка

Пішла гулять по спинці.

Поки вона гуляла,

Спинка рожевою стала. ( Губка )

Молодці! Справилися з загадками.

2.Діти, скажіть, чи сподобалася вам наша подорож?

 

Скажіть! Чи потрібно нам вчитися бути чистими і охайними, оберігати своє здоров*я..?

   Ну звичайно , треба вчитись

   Щоб здоровими вік бути!

   Наше щастя – у здоров’ї,

   У гармонії й любові.

І на кінець уроку хочу побажати,

Щоб кожен день ваш в радість був,

Щоб всяк казав – Здоровий будь!

Ви милом пахучим вмивайтесь,

М’яким рушником витирайтесь,

Зарядку щоранку виконуйте

Й пісні веселі співайте.

Радійте, розважайтесь і всім посміхайтесь,

Привітними й ввічливими будьте

І правил моїх не забудьте.

А зараз ,діти, встаньте і  поверніться  до гостей  і скажіть їм:

І вам гості дорогі,

Ми бажаємо не хворіти

В щасті й злагоді весь вік прожити.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

НАОЧНІСТЬ ДО ВИХОВНОГО ЗАХОДУ

 

 

замазурко 2.tif

замазурко.tif

 

 

 

 

 

 

 

мойдодир.tif

Гребінець.

гребінець.tif

Мило.

 

 

мило.tif

 

 

 

 

Мочалка.

мочалка.tif

 

Щітка.

 

 

 

 

у.tif

Умивальник.

ффф.tif

й.tif

паровоз.tif

 

 

 

 

1.tif

 

 

 

 

 

 

2.tif

 

 

 

 

 

 

3.tif

 

 

 

 

 

 

4.tif

5.tif

docx
Додано
12 серпня 2020
Переглядів
974
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку