Подорож країною Казкарія

Про матеріал
Це свято створює умови для розвитку творчої активності дітей, прилучає їх до театральної культури, сформовує можливість прояву ініціативи й самостійності.
Перегляд файлу

Подорож країною Казкарія

Мета: збагатити знання дітей про казки; розвивати логічне мислення, уважність, уяву, спостережливість; виховувати і формувати такі поняття як чесність, сміливість, чуйність, сприйнятливість до чужого болю, уміння любити й дружити, уміння розуміти інших і бути зрозумілим для них.

Обладнання: карта маршруту, картки із завданнями, малюнки казкових предметів, розрізані слова прислівя, дитячі малюнки.

Хід свята

Вихователь. Якщо ти маєш давню мрію

                        Попасти в дивосвіт чарівний,

                        Де всі обставини незвичні,

                        А персонажі фантастичні.

Всі різні хоч і нереальні,

Чудні, потворні, добрі, гарні…

Тож не лінуйся, а будь ласка,

Візьми і почитай-но казку!

1 учень. Існує книг багато на землі,

                Вони цікаві, мудрі та повчальні,

                Та кожен з вас, дорослий чи малий,

                Казки читає – дуже вони гарні.

2 учень. Казка – це світ чарівний та незвичний.

                Казка – це сово, сповнене краси.

                Поринути у казку – це ж бо так цікаво,

                Це справді свято, радість на душі.

3 учень. У казці звірі свою мову мають,

                Дерева розмовляють, мов живі,

                 Добро і правда завжди зло долають,

                 Тому і люблять казку діти всі.

4 учень. Казка – наче той горіх.

                Ти попробуй розкуси –

                Знайдеш стільки в нім краси,

                Стільки мудрої поради,

                Стільки вигадки і правди.

Вихователь. Тож давайте вирушимо у подорож країною Казкарія. А доломоже нам в цьому карта. У центрі звчарованого лісу є казкова галявина. Її оточують вікові дуби, порушуючи тишу, співають пташки, яскраво світить сонечко. Тут працює лісова школа.

1 зупинка. « Школа Мудрої Сови»

Сова. Світ дивовижний вас всіх вітає.

           Всіх тих, хто вдумливо читає

           І тих, хто любить мандрувати,

           Та прагне більше пізнавати.

Вітаю! Вітаю! Вітаю! Я підготувала вам завдання. Треба вгадати казку, або героя казки.

  1. Крихітне дівчатко в квітці народилось.

Як зраділа жінка, серцем звеселилась.

Якось серед ночі діівчинки не стало,

Бо нахаба-жаба з ліжечка її вкрала. ( «Дюймовочка»)

  1. Я – бичок-третячок,

Смоляний в мене бочок.

Із соломи дід зробив,

Бік смолою засмолив. («Соломяний бичок»)

  1. Хто моторчик свій заводить?

З даху в гості хто приходить? ( Карлсон)

  1. Зажерлива баба на діда сердита.

Лишилася знову з розбитим коритом. («Казка про рибалку та рибку»)

  1. На веселі іменини він зпустивсь на павутинні

До красуні-господині.

І почав її терзати, а вона давай кричати,

Просить друзів виручати.

Але друзі всі злякались і сжовались.

Тут ліхтарик заблищав.

Хтось на ворога напав,

Павутиння розрубав, полонянку врятував. («Муха-Цокотуха»)

  1. Вигнав дід козу із хати,

Та й пішла вона блукати.

В зайця хатку відібрала.

Всі козу ту виганяли.

Рак козуню ущипнув –

Зайцю хатку повернув. («Коза-Дереза»)

  1. Сітку в море ти закинь

Разів три, а не один.

Можливо ти мене спіймаєш.

А кого, скажи, як знаєш? ( Золота рибка)

  1. У зеленому жакеті

Галасую в очереті.

Хоч і плавати мастак,

А не риба і не рак.

Одного разу я стрілу спіймала

І царівною в палаці стала. (Царівна Жаба)

  1. Три веселих брати

Не любили спати.

Пісеньку співали,

З вовка глузували. (Троє поросят)

  1. Чемних діток я вітаю,

Забіяк попереджаю:

Слухайтесь, бо буде так,

Як ущипну, то буде знак. (Рак-неборак)

 

Сова. Молодці. Ви отримуєте одне слово з прислів’я.

 

2 зупинка. «Казкова пошта»

  1. «Маю затриматись у королівському палаці і знайти свою туфельку.» (Попелюшка)
  2. 2. «Моя риболовля закінчилася погано. Мене побили, а хвіст залишився в ополонці.» (Вовк-панібрат)
  3.  «Їду до Африки.» (Айболить)
  4. «А мені матуся мила капелюшок цей пошила.

Я у ньому до бабусі через ліс іти боюся» (Червона Шапочка)

 

Вихователь. Молодці. Ми отримуємо друге слово і рухаємось далі.

 

3 зупинка. «Ярмарок казок»

( Входить сумна Королева казок)

Я – Королева казок.

Люблю я всіх, усіх діток!

Зустріч з казкою – це свято.

Не було б її у нас,

Ми б не знали так багато

Про новий і давній час.

В кожнім домі, в кожній хаті,

І у місті, і в селі,

Хто навчився вже читати,

Має й казку на столі.

Вихователь. А чому ти така сумна?

Королева казок. У нас трапилась біда. З нашого ярмарку зникли казки, а залишились тільки деякі речі і все переплуталось. А чи зможете мені допомогти? Вгадайте чиї це речі, та з якої казки.

  1. Яєчко – «Курочка Ряба»
  2. Ключик – «Пригоди Буратіно»
  3. Аптечка – «Лікар Айболить»
  4. Туфелька – «Попелюшка»
  5. Стріла – «Царівна жаба»
  6. Яблуко – «Спляча красуня»
  7. Музичні інструменти – «Бременські музиканти»
  8. Самовар – «Муха-Цокотуха»

Вихователь. З речами ми розібрались. Лишилось все розплутати.

  1. Снігова принцеса (Снігова королева)
  2. Жовта Шапочка (Червона Шапочка)
  3. Гидке курча (Гидке каченя)
  4. Загіпнотизована красуня (Зачарована красуня)

 

Вихователь. Казкові герої часто носять довгі імена. Але тут щось зникло.

  1. Кащій…….                                                     5. Іван….
  2. Баба…….                                                       6. Змій…..
  3. Гуси……                                                         7. Курочка……
  4. Соловій…….                                                 8. Спляча……..

Королева казок. Дуже вам дякую! Все стало на свої місця. За це ви отримуєте ще одне слово прислівя. Щасти вам!

 

 

4 зупинка. «Музична»

(Діти співають пісню «Казки мої, улюблені казки» і отримують ще одне слово.

5 зупинка. «Театральна»

Вихователь. Наберем в долоні сміху

                        І розсиплем всім на втіху.

Ми потремо оченята,

Щоб могли спостерігати.

                        Нашорошим швидко вуха,

                       Щоб могли усі все слухать.

Я запрошую до казки,

Завітайте всі, будь ласка.

Вистава «Про солодку ріпку»

(Діти отримують ще одне слово прислів’я)

6 зупинка. «Казкова галерея»

Вихователь. Наші діти дуже старались і намалювали свою галерею улюблених казок. У вас буде час все роздивитись. А за це отримуємо останнє слово і давайте складемо прислів’я.

КАЗКА ВЧИТЬ, ЯК НА СВІТІ ЖИТЬ,

1учень.

Повір у казку і все здійсниться,

Що мріється уже які роки.

І принц чарівний на коні присниться,

Все буде добре казці завдяки.

2учень.

Повір у казку і живи щасливо.

Перетерпіти зможеш тільки ти.

Перебороти і створити диво,

І досягнути власної мети.

3учень.

Повір у казку і усе здійсниться,

Все буде добре, як біда пройде.

А принц із білого коня спішиться

Й тебе за руку в казку поведе.

4учень.

Повір у диво і повір у мрію.

Так тяжко-важко буде не завжди.

В житті ніколи не втрачай надію,

А з вірою у серденьку іди.

 

Вихователь. Дякуємо вам за ваші добрі очі та привітливі посмішки. Сподіваюсь, ви ще не раз розгорнете книгу казок та познайомитесь з багатьма іншими казками.

 

 

Завантаження...
docx
Додав(-ла)
Зозуля Наталія
Пов’язані теми
Класному керівникові, Сценарії
НУШ
Додано
16 листопада 2019
Переглядів
701
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку