Тема: «Подорож в країну Дива»
Мета: створення позитивного спілкування; закріплювати знання дітей про правила поводження з іграшками, їх використання за призначенням; виховувати бережливе ставлення як до власних ігор, так і до ігор, що знаходяться в школі; звичку до порядку, працелюбність; розвивати спритність та увагу, сприяти фізичному розвитку учнів; виховувати почуття колективізму та позитивне ставлення до ігор; формувати комунікативні компетентності: розвивати пам’ять, мислення, розвивати слухове сприйняття в учнів; формувати здоров’язбережувальні компетентності: пропагувати рухливий спосіб життя; загальнокультурні компетентності: виховувати бажання застосовувати отримані знання, вміння і навички при виконанні практичних завдань.
Хід заняття
Організаційний момент
Діти, який у вас сьогодні настрій? (відповіді дітей)
Пропоную з таким настроєм провести цю веселу перерву і отримати задоволення від власних успіхів.
- Діти, ви любите ігри?
- Тож пропоную вам сьогодні погратися та повеселитися.
Основна частина
- Перша гра це «Музична іграшка».
Гра «Музична іграшка»
Мета: зняти емоційну напругу та втому; створити гарний настрій; розвивати моторику рук, спритність і згуртованість колективу.
Обладнання: м’яка іграшка.
Хід гри: діти утворюють коло, їхнє завдання під музику передавати іграшку, на кому музика закінчилася, той вибуває з гри.
- Молодці, діти. Наступна гра «Знайди друга»
Гра «Знайди друга»
Мета: розвивати уважність, логічне мислення, уміння конструювати ціле з частин, чітко дотримуватися правил гри; розвивати вміння взаємодіяти в парі.
Обладнання: картки з зображеннями.
Хід гри: зображення складається з двох частин, завдання полягає в тому, що дітям роздають частини картинок їм треба знайти пару і скласти ціле зображення.
- Молодці, всі знайшли свого друга.
- І остання гра «Лови сніжок»
Гра «Знайди сніжинку»
Мета: розвивати координацію рухів, увагу, спритність; виховувати організованість і згуртованість.
Обладнання: сніжинки з паперу.
Хід гри: у грі беруть участь дві команди. Завдання кожної команди зібрати сніжинки, які лежать на підлозі швидше за суперника. Перемагає та команда, у якої виявиться більше сніжинок.
Підсумок
Діти, ви всі молодці. Все виконали.
Вам сподобалась перерва?
Що саме вам сподобалося?
З яким настроєм закінчуєте її?