ознайомити учнів з поняттям «режим дня»; довести необхідність його дотримання; прищеплювати дітям елементарні санітарно – гігієнічні навички: щодня мити обличчя, руки, вуха, шию, чистити зуби вранці та ввечері.
Подружися з розпорядком дня
Мета: ознайомити учнів з поняттям «режим дня»; довести необхідність його дотримання; прищеплювати дітям елементарні санітарно – гігієнічні навички: щодня мити обличчя, руки, вуха, шию, чистити зуби вранці та ввечері.
Обладнання: сюжетні малюнки, що відображають основні моменти режиму дня; мило, зубна щітка, рушник.
І. Вчитель читає вірш.
- Галю, вставай, умивайся
Та швидше до столу!
- Галю, мерщій убирайся,
Бо спізнишся в школу!
Галя вилежує, ніжиться і позіхає,
Довго з портфелем вовтузиться
І – не встигає.
В школі дзвінок продзвенів
І давно почалися уроки.
А коридором – чиї то? –
Лунають поспішливі кроки.
Клас уже знає:
Це знову спізнилася Галя.
Ні, недаремно прозвали
Її Невстигаля.
(О.Орач)
Обговорення змісту вірша.
Запитання і завдання для учнів:
- Як ви гадаєте, чому Галя завжди спізнювалася?
- Чи можна їй допомогти? Як саме?
- Розкажіть, як ви збираєтеся до школи? Що ви робите, коли
Вас розбудять? Чи відразу встаєте з ліжка? Чи робите зарядку?
Чи встигаєте поснідати?
- Чи допомагає вам хтось збиратися до школи?
- Коли ви складаєте у портфель необхідні речі: вранці чи ввечері?
Учитель: - Діти. Для того, щоб людина була завжди охайною, все встигала зробити, не спізнювалася на заняття, на роботу, вона повинна дотримуватися режиму дня. Ви вже школярі, а в школярів є свій режим дня. Зараз ми всі разом спробуємо його скласти ( перелік дітьми основних моментів режиму дня).
ІІ. Гра « Плутанина».
Завдання: діти повинні розмістити сюжетні малюнки, що відображають основні моменти режиму дня, в певній послідовності.
ІІІ. Фізкультхвилинка.
Руки за голову ставимо сміло
І повертаємось вправо, вліво:
Двічі наліво, двічі направо –
Зробимо чітко, діти, цю вправу.
Двічі наліво, двічі направо –
Будемо мати гарну поставу.
ІV. Розучування (під супровід музики) комплексу вправ ранкової гімнастики( 5 – 6 вправ).
V.Засвоєння та закріплення елементарних санітарно – гігієнічних навичок.
VІ. Тематичне малювання: «Мій ранок». Конкурс малюнків.