19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Подружися з розпорядком дня

Про матеріал

ознайомити учнів з поняттям «режим дня»; довести необхідність його дотримання; прищеплювати дітям елементарні санітарно – гігієнічні навички: щодня мити обличчя, руки, вуха, шию, чистити зуби вранці та ввечері.

Перегляд файлу

Подружися з розпорядком дня

 

Мета: ознайомити учнів з поняттям «режим дня»; довести необхідність його дотримання; прищеплювати дітям елементарні санітарно –  гігієнічні навички: щодня мити обличчя, руки, вуха, шию, чистити зуби вранці та ввечері.

Обладнання: сюжетні малюнки, що відображають основні моменти режиму дня; мило, зубна щітка, рушник.

 

І. Вчитель читає вірш.

                           

-         Галю, вставай, умивайся

Та швидше до столу!

-         Галю, мерщій убирайся,

Бо спізнишся в школу!

Галя вилежує, ніжиться і позіхає,

Довго з портфелем вовтузиться

І – не встигає.

В школі дзвінок продзвенів

І давно почалися уроки.

А коридором – чиї то? –

Лунають поспішливі кроки.

Клас уже знає:

Це знову спізнилася Галя.

Ні, недаремно прозвали

Її Невстигаля.

                      (О.Орач)

Обговорення змісту вірша.

Запитання і завдання для учнів:

-         Як ви гадаєте, чому Галя завжди спізнювалася?

-         Чи можна їй допомогти? Як саме?

-         Розкажіть, як ви збираєтеся до школи? Що ви робите, коли

Вас розбудять? Чи відразу встаєте з ліжка? Чи робите зарядку?

Чи встигаєте поснідати?

-         Чи допомагає вам хтось збиратися до школи?

-         Коли ви складаєте у портфель необхідні речі: вранці чи ввечері?

 

Учитель: - Діти. Для того, щоб людина була завжди охайною, все встигала зробити, не спізнювалася на заняття, на  роботу, вона повинна дотримуватися режиму дня. Ви вже школярі, а в школярів є свій режим дня. Зараз ми всі разом спробуємо його скласти ( перелік дітьми основних моментів режиму дня).

 

 

 

ІІ. Гра « Плутанина».

 Завдання: діти повинні розмістити сюжетні малюнки, що відображають основні моменти режиму дня, в певній послідовності.

 

ІІІ. Фізкультхвилинка.

              Руки за голову ставимо сміло

              І повертаємось вправо, вліво:

               Двічі наліво, двічі направо –

              Зробимо чітко, діти, цю вправу.

              Двічі наліво, двічі направо –

              Будемо мати гарну поставу.

 

ІV. Розучування (під супровід музики) комплексу вправ ранкової гімнастики( 5 – 6 вправ).

 

V.Засвоєння та закріплення елементарних санітарно – гігієнічних навичок.

 

VІ. Тематичне малювання: «Мій ранок».  Конкурс малюнків.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Батуліна Світлана Іванівна
    корисний матеріал для роботи
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
5 квітня 2018
Переглядів
630
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку