Похід до зоопарку. Тварини зоопарку. Розробка уроку з англійської мови для учнів 2 класу.

Про матеріал
Розробка уроку з англійської мови для учнів 2 класу. Тема уроку: Похід до зоопарку. Тварини зоопарку.
Перегляд файлу

Клас:   2 - А

Дата:

25

04

2019

Учитель: Шаповалова Т.Ю.

 

Тема уроку:

Похід до зоопарку.

Підтемауроку:

Тварини зоопарку.

 

Тип уроку:

урок узагальнення знань.

 

Навчальна мета:

  • закріпити з  учнями вивчені ЛО;
  • повторити ГС Have/Has; Is it? Yes, it is/ No, it is not.

- відпрацьовувати набутий мовний досвід;

- формувати навички правильної вимови звуків;

Розвиваюча мета:

  • розвивати в учнів уяву та пам’ять;
  • розвивати емоційний інтелект;
  • розвивати мовленнєву, соціокультурну та математичну компетенції учнів;

Виховна мета:

  • виховувати відчуття успішності  у кожного учня;

- виховувати в учнів повагу до культури країни, мова якої вивчається.

Очікувані результати:

- учні розпізнають та називають та описують тварин, відповідають на питання, будують речення.

 

Обладнання:

комп’ютер із відеоматеріалом, книга для читання, картки із словами, підручник, зображення слона (пазли).

 

 

ХІД УРОКУ:

  1.           Warm-up:

Мовлення вчителя

Очікувані результати

 

Stand Up, Wake Up, Give Yourself

a Shake-Up.

Stand Up, Wake Up, Give Yourself

a Jump-Up.

Stand Up, Wake Up, Give Yourself

a Smile-Up.

 Stand Up, Wake Up, Give Yourself

a Hug Up.

  • Close your eyes and hug yourself. And say I’m a beautiful girl or I’m a good boy. And pet yourself. Open your eyes.
  • Hello my lovely children.
  • How are you today?
  • Let’s start our lesson. 

Діти вітаються один з одним та з учителем.

(Роздається сигнал на комп’ютері. На пошту надійшов лист)

 - Children, do you here it? We received a message on the email. Let’s look.

 

  • Children, we saw that when transported to a new zoo lost an elephant.

So strange. How did it happen?

How do we check this information?

P. - We have a book about animals.

- Exactly, we have a book The owl at the zoo. Let’s red it and see if there was an elephant in the zoo?

Введення у тему.

До нас надходить повідомлення, ми відкриваємо його та бачимо, що під час перевезення  загубився слон. Треба перевірити чи правдива ця інформація. Чи був взагалі лон у зоопарку.

Ми пригадуємо, що у нас є книга про подорож сови до зоопарку.

 

 

 

  1. Presentation

Мовлення вчителя

Очікувані результати

 

“The Owl  at the zoo”

Hello my little reader! I am a magic Owl. Come on, let’s go to the zoo together!

The Owl flies and flies and now it is at the zoo. It sees something in the water.

It is a crocodile.

It is a green crocodile.

It is a toothy green crocodile.

It is a seriously toothy green crocodile.

“My teeth change fifty times”, says the seriously toothy green crocodile.

(a zebra, a fox, a tiger, a giraffe, an elephant, a kangaroo, a chameleon, a monkey)

Now the Owl is tired. It flies back home.

“I have got a lot of new friends. Can you count them all? The Owl asks.

 

Діти ланцюжком читають книгу, показуючи рухами зміст.

  • So, Children, can you count all of the animals? Let’s name them together.
  • The first is a crocodile, the second is …
  • Answer please, had an elephant at the zoo?
  • Yes, It had.
  • Well, we must help. Let’s go in search of the elephant with a train.

But first we need to disguise. So the elephant wouldn’t see us.

  •   So we are ready, but we need to wait for the train, and while let’s play with our hands and verbs HAVE and HAS.

Make a circle. Lets clap in air:

He has           We have

She has          You have          I have

It has             They have

Now clap on your partner. And now with another partner. And now let’s do it one

  • Look children, we make a train. Let’s go to look for an elephant!

Закріплюємо розуміння прочитаного.

 

 

 

 

 

 

 

 

Відпрацьовуємо граматичну структуру have/has за допомогою рухливої гри.

 

 

 

 

 

Відправляємося на поїзді на пошуки слона (фізхвилинка)

 

  1. Practice

Мовлення вчителя

Очікувані результати

 

STOP 1. Match words and pictures.

  • You have parts of words and pictures. We need to  match them.
  • Let’s read what we have.
  • You are great. Let’s go.

 

Диті зєднують частини слів і мають співвіднести із зображенням вивчених тварин.

STOP 2. Look, point and say.

  • Take your seats. Open your books on page number 96. Ex. 1. Look, point and say (parts of the body).
  • And now let’s put an elephant photo. I will name the body parts of the elephant and you must show, name and put the photo.
  • It has a big body…
  • Now we know it looks.
  • Let’s go.

 

 Діти працюють з підручниками. У вправі повторюють частини тіла тварини та складають по частинах слона. На прикінці завдання описують слона за структурою Have/has.

STOP 3. Build a house.

 

You have pencils. Take any two pencils and let’s build a house for each animals from the zoo.

Hammer, hammer, hammer, hammer

Build a house.

Hammer. Build a house.

It is a door. Let’s knock.

Who lives here?

(Is it a fox? No, it is not.

Is it a crocodile? Yes, it is).

 

Let’s wait. The elephant must come to his house.

 

Діти грають у гру, тим самим закріплюють назви тварин, граматичну структуру It isта уяву.

Будують з олівців уявну хатинку та по черзі загадують тваринку. Інші діти намагаються вгадати та задають питання , та отримують відповідь.

 

 

 

 

 

 

 

Ми побудували хатинку для слона та чекаємо коли він прийде.

 

  1. Reflection

Мовлення вчителя

Очікувані результати

 

P. - I am an elephant.

      T. - Really? Are you an elephant?

- Look, children.

Has it got a trunk? –Yes, it has.

Has it got ears? – Yes, it has.

Has it got a tail? – Yes, it has.

Very interesting!

  • Children, look. This is a massage. Let’s open.
  • The elephant was found and taken to the zoo.
  • Children, How do you think is it a real elephant?  No, it is not.
  • Danya, is it you?

 

До класу заходить хлопчик у костюмі слона.

Поки ми роглядаємо чи це насправді слон приходе повідомлення із відео, де ми бачимо, що слона доставили до зоопарку.

 

  1. Summarizing

Мовлення вчителя

Очікувані результати

 

  •  Children, you are great!
  • Thanks for the help. And we also received presents from the zoo.
  • These are little elephants. Take them.
  • Are you happy?
  • Yes, we are!
  • Our lesson is over.  One, two, three, four, five I say you goodbye!

Дітям дякують за допомогу та пригощають подаруночками на згадку про нашу допомогу.

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
6 грудня 2019
Переглядів
1794
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку