Клас: 2 - А |
Дата: |
25 |
04 |
2019 |
Учитель: Шаповалова Т.Ю. |
|
|
||||||
Тема уроку: |
Похід до зоопарку. |
|||||
Підтемауроку: |
Тварини зоопарку. |
|||||
|
||||||
Тип уроку: |
урок узагальнення знань. |
|||||
|
||||||
Навчальна мета: |
|
|||||
|
||||||
- відпрацьовувати набутий мовний досвід; |
||||||
- формувати навички правильної вимови звуків; |
||||||
Розвиваюча мета: |
|
|||||
|
||||||
|
||||||
Виховна мета: |
|
|||||
- виховувати в учнів повагу до культури країни, мова якої вивчається. |
||||||
Очікувані результати: |
- учні розпізнають та називають та описують тварин, відповідають на питання, будують речення. |
|||||
|
||||||
Обладнання: |
комп’ютер із відеоматеріалом, книга для читання, картки із словами, підручник, зображення слона (пазли). |
|||||
|
||||||
ХІД УРОКУ:
Мовлення вчителя |
Очікувані результати |
|
|
Stand Up, Wake Up, Give Yourself a Shake-Up. Stand Up, Wake Up, Give Yourself a Jump-Up. Stand Up, Wake Up, Give Yourself a Smile-Up. Stand Up, Wake Up, Give Yourself a Hug Up.
|
Діти вітаються один з одним та з учителем. |
(Роздається сигнал на комп’ютері. На пошту надійшов лист) - Children, do you here it? We received a message on the email. Let’s look.
So strange. How did it happen? How do we check this information? P. - We have a book about animals. - Exactly, we have a book The owl at the zoo. Let’s red it and see if there was an elephant in the zoo? |
Введення у тему. До нас надходить повідомлення, ми відкриваємо його та бачимо, що під час перевезення загубився слон. Треба перевірити чи правдива ця інформація. Чи був взагалі лон у зоопарку. Ми пригадуємо, що у нас є книга про подорож сови до зоопарку.
|
Мовлення вчителя |
Очікувані результати |
|
|
“The Owl at the zoo” Hello my little reader! I am a magic Owl. Come on, let’s go to the zoo together! The Owl flies and flies and now it is at the zoo. It sees something in the water. It is a crocodile. It is a green crocodile. It is a toothy green crocodile. It is a seriously toothy green crocodile. “My teeth change fifty times”, says the seriously toothy green crocodile. (a zebra, a fox, a tiger, a giraffe, an elephant, a kangaroo, a chameleon, a monkey) Now the Owl is tired. It flies back home. “I have got a lot of new friends. Can you count them all? The Owl asks.
|
Діти ланцюжком читають книгу, показуючи рухами зміст. |
But first we need to disguise. So the elephant wouldn’t see us.
Make a circle. Lets clap in air: He has We have She has You have I have It has They have Now clap on your partner. And now with another partner. And now let’s do it one
|
Закріплюємо розуміння прочитаного.
Відпрацьовуємо граматичну структуру have/has за допомогою рухливої гри.
Відправляємося на поїзді на пошуки слона (фізхвилинка) |
Мовлення вчителя |
Очікувані результати |
|
|
STOP 1. Match words and pictures.
|
Диті з’єднують частини слів і мають співвіднести із зображенням вивчених тварин. |
STOP 2. Look, point and say.
|
Діти працюють з підручниками. У вправі повторюють частини тіла тварини та складають по частинах слона. На прикінці завдання описують слона за структурою Have/has. |
STOP 3. Build a house.
You have pencils. Take any two pencils and let’s build a house for each animals from the zoo. Hammer, hammer, hammer, hammer Build a house. Hammer. Build a house. It is a door. Let’s knock. Who lives here? (Is it a fox? No, it is not. Is it a crocodile? Yes, it is).
Let’s wait. The elephant must come to his house.
|
Діти грають у гру, тим самим закріплюють назви тварин, граматичну структуру It is…та уяву. Будують з олівців уявну хатинку та по черзі загадують тваринку. Інші діти намагаються вгадати та задають питання , та отримують відповідь.
Ми побудували хатинку для слона та чекаємо коли він прийде. |
Мовлення вчителя |
Очікувані результати |
|
|
P. - I am an elephant. T. - Really? Are you an elephant? - Look, children. Has it got a trunk? –Yes, it has. Has it got ears? – Yes, it has. Has it got a tail? – Yes, it has. Very interesting!
|
До класу заходить хлопчик у костюмі слона. Поки ми роглядаємо чи це насправді слон приходе повідомлення із відео, де ми бачимо, що слона доставили до зоопарку. |
Мовлення вчителя |
Очікувані результати |
|
|
|
Дітям дякують за допомогу та пригощають подаруночками на згадку про нашу допомогу. |