Положення "Тиждень учнівського самоврядування"

Про матеріал

Дане положення розроблене для проведення тижня учнівського самоврядування в школі, де учні-старшокласники мають можливість випробувати свої сили на організаторські здібності та ймовірність вибору педагогічної професії

Перегляд файлу

 

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ТИЖДЕНЬ НАВЧАЛЬНОГО САМОВРЯДУВАННЯ В ЕСХАРІВСЬКОМУ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОМУ ЧОЛОВІЧОМУ ЛІЦЕЇ-ІНТЕРНАТІ

(із досвіду роботи)

 

  1. Загальні положення.
    1. Це положення регламентує діяльність учнів-дублерів та вчителів-стажерів ліцею-інтернату під час проведення тижня навчального самоврядування.
    2. Учні-дублери (далі УД) — це учні, які упродовж тижня навчального самоврядування заміщують на уроках вчителів-стажерів.
    3. Вчителі-радники (далі ВР) — це вчителі-предметники, які упродовж тижня навчального самоврядування працюють із УД по підготовці останніх до уроку та під час проведення таких уроків.
    4. Тиждень навчального самоврядування (далі ТНС) — це п’ять днів тижня (понеділок — п’ятниця), упродовж якого УД проводять уроки з різних предметів у присутності ВС.
    5. ВС здійснюють свою діяльність відповідно до основних завдань загальної середньої освіти, спрямованих на:
  • виховання громадянина України;
  • формування особистості учня, його наукового світогляду, розвитку його здібностей і обдарувань;
  • виконання вимог Державного стандарту загальної середньої освіти, підготовки учнів до подальшої освіти і педагогічної трудової діяльності;
  • виховання в учнів почуття  власної гідності, свідомого ставлення до обов’язків, прав і свобод людини і громадянина, відповідальності перед законом за свої дії;
  • реалізацію права учнів на вільне формування політичних і світоглядних переконань.
  1. Порядок підготовки ТНС.
    1. Календарні строки ТНС визначаються заступником директора з навчально-методичної роботи та головами методичних об’єднань і затверджуються директором ліцею-інтернату відповідним наказом по ліцею.
    2. Голови МО  призначають ВР з предметів.
    3. ВС опрацьовують матеріали календарних планів на відповідний проміжок часу і визначають теми уроків для ведення УД.
    4. ВР визначають УД в одинадцятих класах і ознайомлюють їх із обсягом роботи.
    5. Заступник директора з навчально-методичної роботи проводить серію занять з УД з методики проведення уроку.
    6. УД призначається на один або кілька уроків (відповідно до  здібностей і можливостей учнів).
  2. Порядок проведення ТНС.
    1. УД проводять уроки у своїй групі.
    2. Конспект уроку УД затверджується ВР напередодні дня проведення уроку.
    3. ВР обов’язково присутні на кожному уроці УД.
    4. У разі непередбаченої ситуації ВР має право поновити свої повноваження вчителя-предметника і продовжити урок.
    5. Після кожного уроку ВР проводить співбесіду з УД з метою аналізу уроку.
  3. Підведення підсумків ТНС.
    1. В останній день ТНС проводяться засідання методичних об’єднань, на яких присутні і УД. На засіданні здійснюється детальний аналіз роботи УД.
    2. У понеділок наступного тижня проводиться засідання педагогічної ради дублерів, на якій присутні УД, голови МО, ВР, адміністрація. Підводяться підсумки ТНС.
    3. Підсумки ТНС не можуть бути такими, що принижують гідність УД, недоліки не оприлюднюються, а тактовно обговорюються наодинці із конкретним УД з обов’язковим висновком на позитивну перспективу.
    4. Підсумки роботи ТНС оформляються у формі звіту, який готує заступник директора з науково-методичної роботи.
  4. Порядок дії положення.
    1. Положення може бути частково зміненим у разі недієздатності окремих пунктів або при збільшенні повноважень УД.
    2. Положення є основним документом для проведення ТНС.

 

 

 

 

 

doc
Додано
6 квітня 2018
Переглядів
1245
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку