20 вересня о 18:00Вебінар: Numicon (Нумікон): проста математика для всіх

Поняття мови розмітки гіпертексту

Про матеріал
Створювати веб-сторінки можна за допомогою звичайного текстового редактора або спеціального HTML-редактора. Усі HTML-редактори можна поділити на дві категорії: текстові й графічні. Текстові передбачають набір коду вручну, хоча й зі значною автоматизацією цього процесу. Їхні інструменти дають змогу автоматизовано вставляти до документа потрібні теги його розмітки. У графічних HTML-редакторах веб-сторінки формуються приблизно в такий самий спосіб, як і під час створення макетів звичайних документів, коли користувач може обрати потрібний йому шаблон веб-сторінки, а потім поступового його заповнювати контентом.
Перегляд файлу

Тема: Поняття мови розмітки гіпертексту.

Мета:

  • навчальна: ознайомити учнів з мовою розмітки гіпертексту;
  • розвиваюча: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
  • виховна: виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.

Обладнання: комп’ютери кабінету з виходом в мережу Інтернет, мультимедійний проектор, презентація уроку, електронні матеріали

Тип уроку: урок засвоєння нового матеріалу.

ХІД УРОКУ

І. Організація класу до уроку

1) Привітання із класом

2) Повідомлення теми і мети уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

Пригадай:

  1.        З яких етапів складається процес створення сайта?
  2.        Чи є процес «розкрутки» сайта обов’язковим?
  3.        Які розрізняють види внутрішньої структури веб-сторінок?

III. Вивчення нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовується проектор, та матеріал підручника)

Які засоби використовують для створення веб-сайта?

Створювати веб-сторінки можна за допомогою звичайного текстового редактора або спеціального HTML-редактора.

Усі HTML-редактори можна поділити на дві категорії: текстові й графічні.

Текстові передбачають набір коду вручну, хоча й зі значною автоматизацією цього процесу. Їхні інструменти дають змогу автоматизовано вставляти до документа потрібні теги його розмітки.

У графічних HTML-редакторах веб-сторінки формуються приблизно в такий самий спосіб, як і під час створення макетів звичайних документів, коли користувач може обрати потрібний йому шаблон веб-сторінки, а потім поступового його заповнювати контентом.

  1.             Формування практичних умінь і навичок

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки та санітарно-гігієнічних норм. (Інструктаж з правил техніки безпеки)

Вправа 1. Створення простої веб-сторінки на основі наявної

Створіть веб-сторінку своєї вулиці за допомогою редагування наявної веб-сторінки Вулиця.htm, що зберігається у відповідному файлі.

Завдання на с. 199 підручника

Завдання 4. Працюємо в парах

Чи можна стверджувати, що у користувача, який володіє прийомами роботи із сайтом, наприклад, www.site.pryklad.com, буде достатньо навичок для роботи із сайтом www.karta.pryklad.com? Аргументуйте відповідь. Обговоріть у парах.

Завдання на с. 203 підручника

Завдання 5. Працюємо в парах

Чому різні сайти відвідує різна кількість користувачів? Чи завжди популярний сайт є корисним для користувачів? Сплануйте, які відомості ви б хотіли розмістити на персональному сайті. Обговоріть у парах, чи користуватиметься такий сайт популярністю та на яку аудиторію він буде розрахований.

Завдання на с. 203 підручника

  1.               Підсумок уроку

Обговорюємо

  1.    Які розрізняють види внутрішньої структури веб-сторінок?
  2.    Яким чином можна встановити, хто має авторські права на дизайн сайта?
  3.    Як структура веб-сторінки впливає на її сприйняття користувачем?

Рефлексія

  •   Що нового сьогодні дізналися?
  •   Чого навчилися?
  •   Що сподобалось на уроці, а що ні?
  •   Чи виникали труднощі?
  1. Домашнє завдання Опрацювати п.29.6

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Ти дізнаєшся:

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Поняття мови розмітки гіпертексту

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Пригадайте: З яких етапів складається процес створення сайта?Чи є процес «розкрутки» сайта обов’язковим? Які розрізняють види внутрішньої структури веб-сторінок?

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Засоби створення веб-сайта. Створення сайтів Програми створення веб-сайта. ТекстовіГрафічніТекстовий редактор HTML-редакторнабір коду вручну, зі значною автоматизацією процесустворення макетів документів із шаблонів веб-сторінок

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Домашнє завдання. Вивчити §29 п.29.6 Опрацювати всі запитання і завдання з рубрик Заповнити словничок Програми створення веб-сайту, HTML

Номер слайду 8

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. ВЕБ-СТОРІНКА

Номер слайду 10

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 1. Створення простої веб-сторінки на основі наявної Створіть веб-сторінку своєї вулиці за допомогою редагування наявної веб-сторінки Вулиця.htm, що зберігається у відповідному файлі

Номер слайду 11

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 4. Чи можна стверджувати, що у користувача, який володіє прийомами роботи із сайтом, наприклад, www.site.pryklad.com, буде достатньо навичок для роботи із сайтом www.karta.pryklad.com? Аргументуйте відповідь. Обговоріть у парах.

Номер слайду 12

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 5. Чому різні сайти відвідує різна кількість користувачів? Чи завжди популярний сайт є корисним для користувачів? Сплануйте, які відомості ви б хотіли розмістити на персональному сайті. Обговоріть у парах, чи користуватиметься такий сайт популярністю та на яку аудиторію він буде розрахований.

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

zip
Додано
8 квітня
Переглядів
272
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку