Поняття про модуль. Створення графічних примітивів

Про матеріал
Цілі:  навчальна: сформувати уявлення поняття про модуль; створення графічних примітивів;  розвивальна: розвивати світоглядні уявлення про пізнаваність явищ і процесів у навколишньому світі, дослідницькі навички, інформаційну культуру учнів;  виховна: сприяти вихованню культури поведінки, мовлення, сумлінності та відповідальності під час виконання завдань.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Як середовище використовують для створення програм. Якими командами можна доповнити стандартні команди мови Python. Як у середовищі програмування створювати графічні примітиви

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми та програми. Програмування Стандартні команди мови Python. Підключення додаткового модуля до програмиimport назва_модуля. Модулі оголошуються на початку програми. Доступ до команди додаткового модуляназва_модуля.команда

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми та програми. Програмування Модуль math

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми та програми. Програмування Модуль random. Модуль random містить функції для генерування випадкових чисел, букв, випадкового набору послідовностіrandom.randint(a, b) random.random() random.choice([ꞌaꞌ,ꞌоꞌ,ꞌуꞌ,ꞌеꞌ,ꞌиꞌ,ꞌіꞌ,ꞌїꞌ,ꞌюꞌ])вибір випадкового значення зі спискувипадкове ціле число n, a <=n<= bвипадкове число від 0 до 1

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми та програми. Програмування Створення графічних примітивів. Модуль turtleстворення векторної графіки, зокрема створення графічних примітивів з ліній, точок і кривих

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми та програми. Програмування Створення графічних примітивів. Модуль turtle

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми та програми. Програмування Створення графічних примітивів. Модуль turtle. Наприклад, намальована літера S

Номер слайду 11

Домашнє завдання. Вивчити § 9 Опрацювати всі запитання з рубрик Заповнити словничок Модуль, модуль math, модуль random, модуль turtle. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 12

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. МОДУЛЬ

Номер слайду 14

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 1. Відгадайте число. Завдання. Складіть програму, яка обчислює факторіал випадкового числа з проміжку від 1 до 6

Номер слайду 15

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 2. Квадрат. Завдання. Складіть програму, яка малює на екрані квадрат з кольоровими сторонами, довжину та товщину яких указує виконавець

Номер слайду 16

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 3. Квадрат. Завдання. Дослідіть, як зміниться результат програми побудови квадрата, якщо довжину й товщину сторони задати випадково. Внесіть потрібні зміни у програму Квадрат_Прізвище та запустіть її на виконання

Номер слайду 17

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 4. Гра. Завдання. Визначте у грі Кодекомбат, які команди мови програмування Python уміє виконувати виконавецьhttps://codecombat.com/play/dungeon

Номер слайду 18

Працюємо за комп’ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

pptx
Додано
14 червня 2022
Переглядів
3829
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку