Налагодження програми у середовищі програмування

Про матеріал
«Все пізнається через працю, через подолання власних помилок, через процес розв'язування завдань» (С. М. Окулов, «Основи програмування»). Як би ретельно програміст не писав програмний код, він може припуститися помилок у тексті програми. Нам потрібно навчитися розуміти і усувати помилки в програмному коді.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Як вводять й описують величини мовами програмування. Які виникають помилки при створенні та виконанні програм. Які операції виконують над величинами

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми та програми. Програмування Помилки при створенні та виконанні програм. Групи помилок. Синтаксичні Помилки під час виконання. Помилки можна виявити як у процесі написання програмного коду і після запуску програми на виконання. Після запуску програми на виконання у вікні виконання програми відображено місце розташування помилки у програмному коді та команда, у якій допущено помилку. ЛогічніПомилки алгоритму, який лежить в основі програми. Результат не збігається з очікуваним результатом

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми та програми. Програмування Помилки при створенні та виконанні програм. Асистент. В середовищі з’явиться поле Асистент, у якому може бути пояснення помилки, а й спосіб її усунення

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми та програми. Програмування Помилки при створенні та виконанні програм. Типовими є помилки, що позначають невідповідність типів описаних величин і значень, які їм присвоюються у процесі виконання програми. Групи помилок

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми та програми. Програмування Помилки при створенні та виконанні програм. До помилок під час виконання відносять помилки, пов’язані з неправильними числовими обчисленнями, помилки при знаходженні значень величин за формулами. Їх розпізнають тільки під час виконання програми. Групи помилок

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми та програми. Програмування Помилки при створенні та виконанні програм. Групи помилок. Процес пошуку логічних помилок у тексті програми з використанням тестових наборів вхідних даних називають тестуванням програми.

Номер слайду 10

Які виникають помилки при створенні та виконанні програм. Як вводять й описують текстові величини мовами програмування. Які операції виконують над текстовими величинами. У папці Прізвище Ім’я створи папку Практична робота 5 Під час виконання практичних завдань пам’ятай про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!

Номер слайду 11

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 12

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. ПРОГРАМАРозгадай ребус

Номер слайду 13

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 13. Перетворення слів. Завдання. Складіть програму, за допомогою якої зі слова s1 можна отримати слово s2. Реалізуйте відповідну програму в середовищі програмування. Збережіть файл програми з іменем Перетворення слів у папці Програми.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Слово s1 Слово s21рекомендаціяоцінка2університеттурист3чиновникновини4спортсменметро

Номер слайду 14

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 14. Шифрувальник. Завдання. У програмі Шифрувальник вводять слово з п’яти літер, а після запуску програми на виконання отримують результат за правилами, описаними в таблиціРеалізуйте відповідну програму в середовищі програмування. Збережіть файл програми з іменем Шифрувальник у папці Програми.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Результат. Зведене значення. Отримане значення1 Усі літери написані двічішколашшккооллаа2 Змінено порядок літер у парахкниганкгиа3 Після кожної літери додано останню літеру словаголубгбоблбубб4 Кожна літера замінена на відповідний код у кодовій таблицізошит107910861096108010905 Кожна літера замінена на наступну в кодовій таблиціаркушбслфщ

Номер слайду 15

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 15. Розрядні одиниці. Завдання. У програмі Розрядні одиниці вводять чотиризначне ціле число й отримують запис числа у вигляді суми розрядних одиниць. Наприклад, для введеного числа 5843 отримують 5*1000+8*100+4*10+3*1 Збережіть файл програми з іменем Розрядні одиниці у папці Програми

Номер слайду 16

Домашнє завдання. Вивчити § 10 Опрацювати всі запитання з рубрик Заповнити словничок Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Текстовий тип, символьний тип, рядковий тип, escape-послідовності, операції над текстовими величинами

Номер слайду 17

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

pptx
Додано
14 червня 2022
Переглядів
3022
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку