Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми та програми. Програмування Помилки при створенні та виконанні програм. Групи помилок. Синтаксичні Помилки під час виконання. Помилки можна виявити як у процесі написання програмного коду і після запуску програми на виконання. Після запуску програми на виконання у вікні виконання програми відображено місце розташування помилки у програмному коді та команда, у якій допущено помилку. ЛогічніПомилки алгоритму, який лежить в основі програми. Результат не збігається з очікуваним результатом
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми та програми. Програмування Помилки при створенні та виконанні програм. Типовими є помилки, що позначають невідповідність типів описаних величин і значень, які їм присвоюються у процесі виконання програми. Групи помилок
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми та програми. Програмування Помилки при створенні та виконанні програм. До помилок під час виконання відносять помилки, пов’язані з неправильними числовими обчисленнями, помилки при знаходженні значень величин за формулами. Їх розпізнають тільки під час виконання програми. Групи помилок
Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Алгоритми та програми. Програмування Помилки при створенні та виконанні програм. Групи помилок. Процес пошуку логічних помилок у тексті програми з використанням тестових наборів вхідних даних називають тестуванням програми.
Які виникають помилки при створенні та виконанні програм. Як вводять й описують текстові величини мовами програмування. Які операції виконують над текстовими величинами. У папці Прізвище Ім’я створи папку Практична робота 5 Під час виконання практичних завдань пам’ятай про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 13. Перетворення слів. Завдання. Складіть програму, за допомогою якої зі слова s1 можна отримати слово s2. Реалізуйте відповідну програму в середовищі програмування. Збережіть файл програми з іменем Перетворення слів у папці Програми.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Слово s1 Слово s21рекомендаціяоцінка2університеттурист3чиновникновини4спортсменметро
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 14. Шифрувальник. Завдання. У програмі Шифрувальник вводять слово з п’яти літер, а після запуску програми на виконання отримують результат за правилами, описаними в таблиціРеалізуйте відповідну програму в середовищі програмування. Збережіть файл програми з іменем Шифрувальник у папці Програми.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№Результат. Зведене значення. Отримане значення1 Усі літери написані двічішколашшккооллаа2 Змінено порядок літер у парахкниганкгиа3 Після кожної літери додано останню літеру словаголубгбоблбубб4 Кожна літера замінена на відповідний код у кодовій таблицізошит107910861096108010905 Кожна літера замінена на наступну в кодовій таблиціаркушбслфщ
Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 15. Розрядні одиниці. Завдання. У програмі Розрядні одиниці вводять чотиризначне ціле число й отримують запис числа у вигляді суми розрядних одиниць. Наприклад, для введеного числа 5843 отримують 5*1000+8*100+4*10+3*1 Збережіть файл програми з іменем Розрядні одиниці у папці Програми