Портфоліо для дітей з ООП

Про матеріал

Практична робота. Технологія оцінювання результатів навчання 1.Розкрийте зміст поняття «формувальне оцінювання» та порівняйте його зі змістом поняття «педагогічне оцінювання». Формувальне оцінювання – це про покращення якості викладання та підвищення ефективності освітнього процесу. За допомогою нього вчитель може оцінити не лише академічні результати, а й дослідити індивідуальні особливості дітей. А педагогічне оцінювання – це процес встановлення рівня навчальних досягнень учня в оволодінні змістом предмета порівняно з вимогами чинних програм. Оцінювання є особливою стороною контролю, а педагогічна оцінка – його результатом. Тобто, формальне – це оцінювання вчителя, а педагогічне – учня. 2. Розробіть портфоліо учня з особливими освітніми потребами.

Перегляд файлу

 

 

Практична робота.    Технологія оцінювання результатів навчання

 

1.Розкрийте зміст поняття «формувальне оцінювання» та порівняйте його зі змістом поняття «педагогічне оцінювання».

Формувальне оцінювання – це про покращення якості викладання та підвищення ефективності освітнього процесу. За допомогою нього вчитель може оцінити не лише академічні результати, а й дослідити індивідуальні особливості дітей. А педагогічне оцінювання – це процес встановлення рівня навчальних досягнень учня в оволодінні змістом предмета порівняно з вимогами чинних програм.

Оцінювання є особливою стороною контролю, а педагогічна оцінка – його результатом.

Тобто, формальне – це оцінювання вчителя, а педагогічне – учня.

2.   Розробіть портфоліо учня з особливими освітніми потребами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://i.pinimg.com/564x/4c/ca/0d/4cca0d08040bb0db5da2b72d6a14d0a5.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                     ------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

------------------------------------------

                                                                                                                                    

-----------------------------------------------------

 

------------------------------------------------------------------

 

---------------------------------------------------------------------------------

 

---------------------------------------------------------------------------------------------

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

 

------------------------------------------------------------------------------------

 

---------------------------------------------------------------------

 

----------------------------------------------------------

 

--------------------------------------------

 

-------------------------------------------------------------

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

---------------------------------------

 

---------------------------------------------

 

-----------------------------------------------------------

 

------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Проаналізуйте методи формувального оцінювання. На якому етапі освітнього процесу варто використовувати той чи інший метод? Узагальнення подайте у вигляді таблиці.

 

Таблиця

Методи формувального оцінювання

Методи

Процедура використання методу

Індекс-картки для узагальнення або запитань

Учитель періодично роздає учням картки із завданнями, розміщеними з обох боків та пропонує, назвати основні ідеї вивченого матеріалу, узагальнити їх.

Закріплення нового матеріалу

Сигнали рукою

Учитель просить учнів показувати сигнали, що позначають розуміння або нерозуміння матеріалу.

Вивчення нового матеріалу

 

Світлофор

Швидке опитування всіх учнів з швидкою перевіркою відповідей. У кожного з учнів по два сигнала світлофора – червоний та зелений. 

Закріплення нового матеріалу

Однохвилинне есе

Техніка, яка використовується з метою представлення учнями зворотного зв'язку про вивчене з теми.

Підсумок

Вимірювання температури

Використовують для виявлення того, наскільки учні правильно виконують завдання. Для цього діяльність учнів призупиняється запитанням: «Що ми робимо.

Закріплення нового матеріалу

Мовні зразки (підказки)

Учитель періодично дає учням мовні зразки, які допомагають будувати відповідь.

Вивчення нового матеріалу

Трихвилинна пауза

Учитель надає учням трихвилинну паузу, яка дає можливість учням обдумувати поняття уроку, пов'язати з попереднім матеріалом, знаннями, досвідом, а також визначитися із незрозумілими моментами.

Закріплення нового матеріалу

Дві зірки й побажання (взаємооцінювання)

Учні коментують роботи один одного, вони вказують на два позитивні моменти – «дві зірки» – і на один момент, який потребує доопрацювання – «побажання».

Перевірка домашнього завдання

Метод «Тижневий звіт»

Опитувальні листи, які учні заповнюють один раз на тиждень, відповідаючи на 3 питання:Чому я навчився за цей тиждень? Які питання залишилися для мене незрозумілими? Які питання я поставив би учням, якби я був учителем, щоб перевірити, чи зрозуміли вони матеріал?                        В кінці тижня

 

 

docx
Пов’язані теми
Матеріали для друку
Інкл
Додано
3 серпня 2023
Переглядів
3382
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку