Принципи,якими керуюсь у своїй роботі зворотного зв’язку інформаційної достатності емоційного комфорту гуманізації і психологізації свідомості та активності дітей врахування життєвого досвіду, вікових та індивідуальних особливостей дітейсистематичності та послідовності науковості rrrrrrrr
Моє завдання. Зробити навчання цікавим. Виростити дітей активними співбесідниками, впевненими у своїх силах та можливостях. Як садівник доглядає молоді саджанці, так і я – допомагаю своїм учням тягнутися до світла знань, бо вірю, що вони виростуть мудрими, творчими, здатними примножувати добро. Я вірю в своїх учнів!style.colorfillcolorstroke.colorfill.type
Моя педагогічна філософія. Розвивати, навчати, виховувати одночасно. Максимально враховувати індивідуальні здібності учня. Створювати позитивний мікроклімат. Всебічно розвивати творчі здібності дітей. Формувати свідому, активну особистість та громадянина своєї країни. Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.
МЕТАстворити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини датиможливість кожному вихованцеві відчути радість досягнення,віру у власні силидопомогти зрозуміти, що задарма в житті нічого недається, скрізь треба докласти зусиль дати відчутирадість від здолання труднощів МЕТАдопомогти дитині зрости в умовах успіху
ОСНОВНА ІДЕЯ ДОСВІДУ ТА ІННОВАЦІЙНА ЗНАЧИМІСТЬрозвиток творчих здібностей учнів ;у роботі задіяні всі діти класу;учні вчаться працювати у групі;формування доброзичливого ставлення один до одного;кожна дитина має можливість пропонувати свою думку;створюється «ситуація успіху»;Формується навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми.
Актуальність проблеми. Відповідно до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти учитель початкових класів повинен постійно удосконалювати процес навчання, що дозволяє дітям ефективно і якісно засвоювати програмний матеріал. Тому, я вважаю, доцільно використовувати інформаційні технології.
ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ШЛЯХОМ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙНАВЧАННЯВИХОВАННЯСКЛАДОВІОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУМЕТАЗАВДАННЯЗМІСТУТВЕРДЖЕННЯ ПРІОРЕТНОСТІ ГУАНІСТИЧНОЇ ПАРАДІГМИВИЗНАННЯ ПРІОРІТЕТНОСТІ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІЗДАТНІСТЬ САМОСТІЙНО ЗДОБУВАТИ ЗНАННЯПОЧУТТЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ДОСЯГНЕННЯ УСПІХІВДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ УНІВ
ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ШЛЯХОМ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙНАВЧАННЯВИХОВАННЯСКЛАДОВІОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУФОРМИМЕТОДИЗАСОБИІНДИВІДУАЛЬНІ, ГРУПОВІ, ФРОНТАЛЬНІРОДИННЕ, СІЕЙНЕ, НАЦІОНАЛЬНЕАКТИВНІ ТА ІНТЕРАКТИВНІМОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНЕКОМП’ЮТЕРНІКОМП’ЮТЕРНІ, МУЛЬТИМЕДІЙНІ
РЕАЛІЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЙМЕТОДИ І ФОРМИ РОБОТИ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІМЕТОДИ І ФОРМИ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯМІКРОФОН, РОБОТА В ПАРАХ,, МЕТОД ПРЕС, ПОШУК ІНФОРМАЦІЇ, МОЗКОВИЙ ШТУРМ, ОЧІКУВАННЯ, АСОЦІАТИВНИЙ КУЩ, ФАНТАЗУЙ, ДОБРЕ-ПОГАНО, ДЕРЕВО РІШЕНЬ,НЕЗАКІНЧЕНЕ РЕЧЕННЯ, РОЛЬОВА ГРА, ПРЕЗЕНТАЦІЯ . РОЗРОБКА ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, МОТИВАЦІЙНА САМОСТІЙНИЙ ПОШУК ЗНАНЬ, АКТИВІЗАЦІЯ, ОРГАНІЗАЦІЯ ВЗАЄМОДІЇ.
організація навчальної взаємодії вчителя й учнів на основі діалогу;орієнтація на самостійну пошуково – творчу працю учнів, набуття досвіду роботи з різними джерелами інформації; оволодіння учнями проектними та дослідницькими уміннями;оволодіння молодшими школярами способами пізнавальної діяльності, самоконтролю та самооцінювання своєї діяльності;розвивальна насиченість предметного середовища на уроці й перерві, яка спонукає дитину перевірити свої сили методом спроб і помилок, вільного вибору завдання;комплексне застосування вчителем інноваційних технологій. ЗАВДАННЯ
Ґрунтовно аналізувати навчальну інформацію; творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу;Навчитися слухати іншу дитину, поважати думку іншого;Моделювати і розв’язувати пізнавальні та життєві ситуації;Вчитися працювати в групі, визначати своє місце в ній, уникати конфліктів, прагнути до діалогу, знаходити спільне рішення. Застосування інформаційних технологій у навчанні дає змогу учням:
Схема моєї професійної діяльностіМетодична робота. Методичні розробки уроків, заходів. Семінари, педради. Робота в МО вчителів початкових класів. Самоосвіта. Навчальна робота. Позакласна робота. Урок. Стандартний НестандартнийІндивідуальні бесіди. Робота з обдарованими дітьми. Робота з учнями по підготовці до конкурсів. Робота з батьками
Основні напрямки виховної роботи. Взаєморозуміння. Творчий підхід. Формування учнівського колективу. Толерантність. Співпраця вчитель-батьки. Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах, дуже активні.
З досвіду Початкова школа – це перша сходинка, на яку стають шестирічні школярі, піднімаються все вище й вище на шляху до знань. Спогади про першу вчительку, про шкільних друзів, про дзвінкі перерви, екскурсії будуть все життя зігрівати вже дорослих людей, які досягли чогось у житті. Тому так важливо в молодшому шкільному віці закласти в дитину тягу до знань, відчуття шкільного товариства, повагу до старших наставників. Ось чому на вчителеві початкових класів лежить особлива відповідальність за подальші успіхи своїх вихованців.
ВИСНОВКИ: Інформаційні технології дозволяють розв'язати одразу кілька завдань: розвивають комунікативні вміння й навички, допомагають встановленню емоційних контактів між учасниками процесу;забезпечують виховне завдання, оскільки змушують працювати в команді, прислухатися до думки кожного; знімають нервове напруження, дають можливість змінювати форми діяльності, переключати увагу на основні питання.