Портфоліо Коцур С.П.

Про матеріал
презентація вчителя початкових класів філії "Валівський ЗЗСО І - ступеня" опорного закладу "Карапчівський ЗЗСО І-ІІІ ступенів"для атестації
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Портфоліо вчителя початкових класівфілії«Валівський ЗЗСО І ступеня» опрного закладу «Карапчівський ЗЗСО І- ІІІ ступенів» Коцур Світлани Петрівни

Номер слайду 2

Коцур Світлана Петрівна. Посада – вчитель початкових класів. Освіта - Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича,2008 р. Загальний педагогічний стаж – 14років. Кваліфікаційна категорія - Перша. Попередня атестація 2016 р. Курси – ІППОЧО 2020-2021 р.(60 год.)

Номер слайду 3

Учитель - вічний учень

Номер слайду 4

Педагогічне кредо«ВІДКРИТИ В КОЖНІЙ ДИТИНІ ДУШУ ТВОРЦЯ. ДАТИ ЇЙ ЗМОГУ ПРОБУДИТИСЯ І РОЗКВІТНУТИ» В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ.

Номер слайду 5

Життєве кредо “Любити життя і цінувати кожну його хвилину. Нести радість. У книгах шукати істину, у людях – мудрість.”

Номер слайду 6

Принципи,якими керуюсь у своїй роботі зворотного зв’язку інформаційної достатності емоційного комфорту гуманізації і психологізації свідомості та активності дітей врахування життєвого досвіду, вікових та індивідуальних особливостей дітейсистематичності та послідовності науковості rrrrrrrr

Номер слайду 7

«Діти, як квіти. Доторкнись до кожної з них –і вона задзвенить, і розсиплеться аромат, не схожий один на одного».

Номер слайду 8

Моє завдання. Зробити навчання цікавим. Виростити дітей активними співбесідниками, впевненими у своїх силах та можливостях. Як садівник доглядає молоді саджанці, так і я – допомагаю своїм учням тягнутися до світла знань, бо вірю, що вони виростуть мудрими, творчими, здатними примножувати добро. Я вірю в своїх учнів!style.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 9

Моя педагогічна філософія. Розвивати, навчати, виховувати одночасно. Максимально враховувати індивідуальні здібності учня. Створювати позитивний мікроклімат. Всебічно розвивати творчі здібності дітей. Формувати свідому, активну особистість та громадянина своєї країни. Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.

Номер слайду 10

Тема, над якою працюю: Розвиток творчого мислення в учнів початкових класів шляхом використання інформаційних технологій.

Номер слайду 11

МЕТАстворити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини датиможливість кожному вихованцеві відчути радість досягнення,віру у власні силидопомогти зрозуміти, що задарма в житті нічого недається, скрізь треба докласти зусиль дати відчутирадість від здолання труднощів МЕТАдопомогти дитині зрости в умовах успіху

Номер слайду 12

ОСНОВНА ІДЕЯ ДОСВІДУ ТА ІННОВАЦІЙНА ЗНАЧИМІСТЬрозвиток творчих здібностей учнів ;у роботі задіяні всі діти класу;учні вчаться працювати у групі;формування доброзичливого ставлення один до одного;кожна дитина має можливість пропонувати свою думку;створюється «ситуація успіху»;Формується навички толерантного спілкування, вміння аргументувати свою точку зору, знаходити альтернативне рішення проблеми.

Номер слайду 13

Актуальність проблеми. Відповідно до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти учитель початкових класів повинен постійно удосконалювати процес навчання, що дозволяє дітям ефективно і якісно засвоювати програмний матеріал. Тому, я вважаю, доцільно використовувати інформаційні технології.

Номер слайду 14

ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ШЛЯХОМ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙНАВЧАННЯВИХОВАННЯСКЛАДОВІОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУМЕТАЗАВДАННЯЗМІСТУТВЕРДЖЕННЯ ПРІОРЕТНОСТІ ГУАНІСТИЧНОЇ ПАРАДІГМИВИЗНАННЯ ПРІОРІТЕТНОСТІ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІЗДАТНІСТЬ САМОСТІЙНО ЗДОБУВАТИ ЗНАННЯПОЧУТТЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ДОСЯГНЕННЯ УСПІХІВДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ УНІВ

Номер слайду 15

ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ШЛЯХОМ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙНАВЧАННЯВИХОВАННЯСКЛАДОВІОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУФОРМИМЕТОДИЗАСОБИІНДИВІДУАЛЬНІ, ГРУПОВІ, ФРОНТАЛЬНІРОДИННЕ, СІЕЙНЕ, НАЦІОНАЛЬНЕАКТИВНІ ТА ІНТЕРАКТИВНІМОТИВАЦІЙНО-ЦІННІСНЕКОМП’ЮТЕРНІКОМП’ЮТЕРНІ, МУЛЬТИМЕДІЙНІ

Номер слайду 16

РЕАЛІЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЙМЕТОДИ І ФОРМИ РОБОТИ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІМЕТОДИ І ФОРМИ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯМІКРОФОН, РОБОТА В ПАРАХ,, МЕТОД ПРЕС, ПОШУК ІНФОРМАЦІЇ, МОЗКОВИЙ ШТУРМ, ОЧІКУВАННЯ, АСОЦІАТИВНИЙ КУЩ, ФАНТАЗУЙ, ДОБРЕ-ПОГАНО, ДЕРЕВО РІШЕНЬ,НЕЗАКІНЧЕНЕ РЕЧЕННЯ, РОЛЬОВА ГРА, ПРЕЗЕНТАЦІЯ . РОЗРОБКА ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, МОТИВАЦІЙНА САМОСТІЙНИЙ ПОШУК ЗНАНЬ, АКТИВІЗАЦІЯ, ОРГАНІЗАЦІЯ ВЗАЄМОДІЇ.

Номер слайду 17

МОДЕЛЬ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯТВОРЧАОСОБИСТІСТЬТВОРЧЕ СПІЛКУВАННЯТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬТВОРЧЕ МИСЛЕННЯТВОРЧИЙ ПОШУКТВОРЧА АКТИВНІСТЬ

Номер слайду 18

організація навчальної взаємодії вчителя й учнів на основі діалогу;орієнтація на самостійну пошуково – творчу працю учнів, набуття досвіду роботи з різними джерелами інформації; оволодіння учнями проектними та дослідницькими уміннями;оволодіння молодшими школярами способами пізнавальної діяльності, самоконтролю та самооцінювання своєї діяльності;розвивальна насиченість предметного середовища на уроці й перерві, яка спонукає дитину перевірити свої сили методом спроб і помилок, вільного вибору завдання;комплексне застосування вчителем інноваційних технологій. ЗАВДАННЯ

Номер слайду 19

СТАДІЇ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯнаочно-дійове,5-7р.причинне, 8-11р.евристичне,11-14р.

Номер слайду 20

Види творчо-розвивальнихтехнологійІнформаційно-комунікаційнітехнологіїТехнології критичного мисленняІнтерактивнітехнологіїІгрові технологіїТехнологія проблемногонавчання. Нестандартні уроки. Проектнітехнології

Номер слайду 21

Ґрунтовно аналізувати навчальну інформацію; творчо підходити до засвоєння навчального матеріалу;Навчитися слухати іншу дитину, поважати думку іншого;Моделювати і розв’язувати пізнавальні та життєві ситуації;Вчитися працювати в групі, визначати своє місце в ній, уникати конфліктів, прагнути до діалогу, знаходити спільне рішення. Застосування інформаційних технологій у навчанні дає змогу учням:

Номер слайду 22

Складання і читання асоціативного куща. Робота в групах. Робота в парах. Вправа “Мікрофон”.“Акваріум”.“Авторське крісло”Мозкова атака. Коло Вена.6 капелюхів мислення. Застосовую такі інтерактивні методи навчання:

Номер слайду 23

Вчимося граючись

Номер слайду 24

Навчальний проєкт “Пташина їдальня”

Номер слайду 25

Схема моєї професійної діяльностіМетодична робота. Методичні розробки уроків, заходів. Семінари, педради. Робота в МО вчителів початкових класів. Самоосвіта. Навчальна робота. Позакласна робота. Урок. Стандартний НестандартнийІндивідуальні бесіди. Робота з обдарованими дітьми. Робота з учнями по підготовці до конкурсів. Робота з батьками

Номер слайду 26

Принципи роботиІндивідуальність. Науковість. СистематичністьЄдність вимог. Наочність. Об’єктивність. Різноманіття форм, методів. Наступність. Доступність. Диференційований підхід

Номер слайду 27

Напрямки роботи. Розвивати творчі здібностіВпроваджувати інноваційні методи навчання та виховання. Здійснювати диференційований підхід до навчання. Створити умови для всебічного розвитку дитини

Номер слайду 28

Правила педагогічної майстерності

Номер слайду 29

Основні напрямки виховної роботи. Взаєморозуміння. Творчий підхід. Формування учнівського колективу. Толерантність. Співпраця вчитель-батьки. Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах, дуже активні.

Номер слайду 30

Свято Нового Року

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Святий Миколай, до нас завітай!ppt_x

Номер слайду 33

День української армії

Номер слайду 34

“ДИТИНА – ЦЕ ДЗЕРКАЛО МОРАЛЬНОГОЖИТТЯ БАТЬКІВ. ЗАВДАННЯ ШКОЛИ І БАТЬКІВ – ДАТИ КОЖНІЙ ДИТИНІ ЩАСТЯ.”В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙБАТЬКИ І ВЧИТЕЛІ МАЮТЬ СТАТИ ПАРТНЕРАМИ У ТВОРЧОМУ ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ УЧНІВ. ДИТИНАБАТЬКИВЧИТЕЛЬppt_xxshearppt_xppt_xxshearppt_xppt_x

Номер слайду 35

Робота з батьками

Номер слайду 36

Мій кабінет

Номер слайду 37

З досвіду Початкова школа – це перша сходинка, на яку стають шестирічні школярі, піднімаються все вище й вище на шляху до знань. Спогади про першу вчительку, про шкільних друзів, про дзвінкі перерви, екскурсії будуть все життя зігрівати вже дорослих людей, які досягли чогось у житті. Тому так важливо в молодшому шкільному віці закласти в дитину тягу до знань, відчуття шкільного товариства, повагу до старших наставників. Ось чому на вчителеві початкових класів лежить особлива відповідальність за подальші успіхи своїх вихованців.

Номер слайду 38

ВИСНОВКИ: Інформаційні технології дозволяють розв'язати одразу кілька завдань: розвивають комунікативні вміння й навички, допомагають встановленню емоційних контактів між учасниками процесу;забезпечують виховне завдання, оскільки змушують працювати в команді, прислухатися до думки кожного; знімають нервове напруження, дають можливість змінювати форми діяльності, переключати увагу на основні питання.

Номер слайду 39

Золоті правила педагога. Підтримуй і допомагай тому, хто цього потребуєРозвивай в дитині допитливість, творчу фантазію. Умій зацікавити. Переймай цікаве з досвіду інших. Люби дітей і вони віддячать тобі тим же. Дитині потрібна свобода думки

Номер слайду 40

Плани на майбутнєСприяти участі дітей у шкільних конкурсах, олімпіадах. З метою підвищення педагогічної майстерності займатися самоосвітою. Поповнювати матеріали уроків, шкільних та позашкільних заходів. Приймати участь в професійних конкурсах. Підвищувати професійну категорію

Номер слайду 41

«Не зупиняйся, Вчителю, не треба!Іди вперед, бо в цьому суть життя. Ти робиш чистим і безхмарним небо,Ти твориш віру в краще майбуття» (Д. Павличко)

Номер слайду 42

Дякую за перегляд!Можна зорі розсипати в небі,Можна вітер спинити на мить. Та для цього всміхатися требаІ світ дитини любить!

pptx
Додано
23 березня 2021
Переглядів
318
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку