Портфоліо вчителя, для вчителів, які намагаються створити портфоліо для атестації

Про матеріал
Портфоліо вчителя. освіта, нагороди ,самоосвіта, авторські роботи, педагогічне кредо, життєве кредо, моє завдання, тема над якою я працюю, пізнавальна активність, інтерактивні технології, ранкові зустрічі, щоденні 5, дослідницькі засади, шість цеглинок, щоденні 3, виховна робота, з досвіду, висновки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

“До кожної дитини ключ знайти, У праці результат хороший мати,Упевнено і творчо до мети іти, З любов*ю серце дітям віддавати….”

Номер слайду 2

Ісаєнко Наталія Валеріївна Дата народження: 26.12.1978. Освіта: ПХПУ імені Г. С. Сковороди, у 2017р. Спеціальність: вчитель початкових класів. Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категоріїСтаж роботи: 18 років. Рік атестаціі: 2024р.

Номер слайду 3

Освіта

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Нагороди

Номер слайду 6

 САМООСВІТА

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

ЗАГАЛЬНА КІЛЬКІСТЬ ГОДИН: 150 ГОДИН.

Номер слайду 10

АВТОРСЬКІ РОЗРОБКИstyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Педагогу повинні бути притаманні якості близькі до материнських. Як мати віддає своїм дітям все найкраще, так і педагог вкладає свою душу в учнів. У цьому внутрішній зміст професії».«Педагогу повинні бути притаманні якості близькі до материнських. Як мати віддає своїм дітям все найкраще, так і педагог вкладає свою душу в учнів. У цьому внутрішній зміст професії».

Номер слайду 13

“Людина ніколи не повинна спинятися на досягнутому, бо, якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставання”

Номер слайду 14

Навчання – основна форма розвитку пізнавальної активності.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Тема, над якою я працюю: ВИХОВАННЯ ЛЮБОВІ ДО КНИГИ

Номер слайду 19

З метою активізації пізнавальної діяльності, я на кожному уроці застосовую елементи інтерактивних технологій аботворчі проблемні завдання. Це дає змогу забезпечувати розвиток тих здібностей і якостей учнів, які перебувають у стадії формування.

Номер слайду 20

формувати характер; розвивати світогляд, логічне мислення, зв’язне мовлення; виявляти і реалізовувати індивідуальні можливості. Використання інтерактивних технологій на уроках дає змогу учням:

Номер слайду 21

Складання і читання асоціативного куща. Робота в групах. Робота в парах. Вправа “Мікрофон”.“Акваріум”.“Авторське крісло”Мозкова атака. Застосовую такі інтерактивні методи навчання:

Номер слайду 22

Ранкова зустріч – це запланована, структурована зустріч, яка займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності класу, де панує атмосфера піклування та відповідальності.

Номер слайду 23

“Щоденні 5” – це методична система, яка навчає учнів працювати самостійно. Вона складається з п’яти діяльностей – «Письма для себе», «Читання для себе», «Читання для когось», «Роботи зі словами» і «Слухання», які діти виконують щодня під час уроків.

Номер слайду 24

На уроках, побудованих на дослідницьких засадах, в учнів початкової школи формуються важливі якості: відкритість до інших думок, комунікативна компетентність, інтелектуальна активність, допитливість, незалежність мислення, уміння дискутувати, проникливість, самокритичність.

Номер слайду 25

«Шість цеглинок» — це технологія навчання, яка допоможе учням тренувати пам’ять, розвивати моторику і творчо мислити. Через гру вони зможуть навчитися таких важливих, передбачених НУШ умінь, як, наприклад, вирішення проблемних завдань.

Номер слайду 26

“Щоденні 3” – педагогічна технологія навчання математики, яку розробили Гейл Боші та Джоан Мозер. Учень чи учениця самостійно закріплюють вивчені математичні поняття за допомогою дій з різними предметами.

Номер слайду 27

Отже, для молодших школярів характерним є інтенсивний розвиток інтелекту, потреба в активності, допитливість, схильність до творчості, інтерес до пізнання нового. Оптимальними засобами формування пізнавальної активності молодших школярів в НУШ є навчальний зміст, форми організації навчання дітей, методи і прийоми навчання, емоційна атмосфера навчання. Загальновизначеними характерними ознаками процесу формування пізнавальної активності молодших школярів є: навчання із широким застосуванням наочного та абстрактного матеріалу; навчання з використанням ігрових технологій; спільна з однокласниками та самостійна робота; навчання в діяльності; навчання з певним чергуванням праці і відпочинку. 

Номер слайду 28

Схема моєї професійної діяльностіМетодична робота. Методичні розробки уроків, заходів. Самоосвіта. Навчальна робота. Позакласна робота. Урок. Стандартний НестандартнийІндивідуальні бесіди. Робота з батьками

Номер слайду 29

Принципи роботиІндивідуальність. Науковість. СистематичністьЄдність вимог. Наочність. Об’єктивність. Різноманіття форм, методів. Наступність. Доступність. Диференційований підхід

Номер слайду 30

Напрямки роботи. Розвивати творчі здібностіВпроваджувати інноваційні методи навчання та виховання. Здійснювати диференційований підхід до навчання. Створити умови для всебічного розвитку дитини

Номер слайду 31

Правила педагогічної майстерності

Номер слайду 32

Основні напрямки виховної роботи. Взаєморозуміння. Творчий підхід. Формування учнівського колективу. Толерантність. Співпраця вчитель-батьки. Виховна робота з класом має не менше значення, ніж навчальна діяльність. Діти з великим задоволенням приймають участь у позакласних заходах, дуже активні.

Номер слайду 33

Номер слайду 34

«Не зупиняйся, Вчителю, не треба!Іди вперед, бо в цьому суть життя. Ти робиш чистим і безхмарним небо,Ти твориш віру в краще майбуття» (Д. Павличко)

Номер слайду 35

Дякую за перегляд!Можна зорі розсипати в небі,Можна вітер спинити на мить. Та для цього всміхатися требаІ світ дитини любить!

pptx
Додано
31 січня
Переглядів
409
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку