Моє педагогічне кредо. Ми залишимо дітей без майбутнього, якщо продовжимо вчити їх сьогодні так, як училицьому вчора. Д. Д’ьюї
Номер слайду 4
Моє життєве кредо “Цінуй те, що маєш, але ніколи не зупиняйся на досягнутому! Життя – це процес, тому потрібно завжди рухатися тільки вперед”
Номер слайду 5
Проблемне питання: Практичне впровадження STEM – освіти в початковій школі
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Навички, які будуть затребовані в найближчому майбутньому
Номер слайду 8
STEM{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Sciense(природничі науки)Technology(технологія)Engineering(інженерія)Mathematics(математика)Наука – вивчення природничих наук, фізичних, хімічних, біологічних законів, а також оперування або застосування фактів, принципів, концепцій, пов'язаних з цими дисциплінами. Технологія – комплекс знань, організацій, процесів, пристроїв, призначених для створення та функціонування продуктів технологічної діяльностіІнженерія – сукупність знань про дизайн та створення продуктів і способи розв'язання проблем, пов'язаних з цим. Інжиніринг використовує поняття науки та математики, Математика – вивчення закономірностей і взаємозв'язків між величинами, цифрами та формами (містить теоретичну і прикладну математику)
Номер слайду 9
Найважливішим завданням STEM є створити для дитини такий творчий простір, у якому вона із задоволенням здобуватиме нові знання та вміння і одразу використовуватиме це для розв'язання конкретного завдання
Номер слайду 10
STEM включає в себе: Проблемне навчання Коли перед учнями ставиться проблемна ситуація, яку всі учні класу розв'язують на протязі всього уроку. Перевернуте навчання Учні заздалегідь удома ознайомлюються з новим матеріалом за підручником, а на уроці відбувається короткий розбір проблемних моментів, закріплення теоретичних знань і вироблення практичних навичок
Номер слайду 11
Складається з шести етапів:завдання (проблема);обговорення;дизайн;структура;тестування;удосконалення.
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
STEM – освіта є цінним складником реформи НУШ. Найчастіше на своїх уроках я використовую такі види роботи з дітьми:
Номер слайду 16
Працюємо з ЛЕГО
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Читання для себе. Читання для друга. Робота з портфоліо. Ранкові кола
Номер слайду 19
Проектуємо та моделюємо
Номер слайду 20
Проводимо досліди
Номер слайду 21
Допомагаємо природі
Номер слайду 22
Цікавимося історичним минулим
Номер слайду 23
Номер слайду 24
Беремо участь у конкурсах
Номер слайду 25
Проводимо години спілкування
Номер слайду 26
STEM у початковій школі це: Співробітництво Комунікативність Творчість Креативність
Номер слайду 27
STEM-проект у 2 класі“Вода. Колообіг води в природі”
Номер слайду 28
В період карантину я працюю з учнями свого класу дистанційно, користуючись програмою ZOOM