Тема: Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки.
Мета: • навчальна: повторити та узагальнити знання про мережі Інтернет, техніку безпеки під час роботи за комп'ютером; формувати знання про електронну пошту, електронну адресу;
• розвиваюча: розвивати логічне та алгоритмічне мислення; формувати вміння планувати та аналізувати свою діяльність;
• виховна: виховувати інформаційну культуру, бережливе ставлення до комп'ютерної техніки.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп'ютер, інструкції з ТБ в комп'ютерному кабінеті.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Комп'ютерне тестування «Техніка безпеки в кабінеті інформатики»
1. Коли можна перебувати в кабінеті інформатики? | |
A) Коли пролунає дзвінок; B) коли забажаєш; | Б) на перерві; Г) з дозволу вчителя. |
2. Коли можна користуватися комп'ютером? | |
B) коли не бачить учитель; | Б) з дозволу вчителя; Г) у другій половині уроку. |
3. Як можна заходити в кабінет інформатики? | |
А)В спортивному одязі; B) без верхнього одягу і у змінному взутті. | Б) в спеціальних тапочках; |
4. Можна бігати по кабінету? | |
А) Ні; В) так, тільки коли треба зайняти комп'ютерне місце; | Б) залежить від обставин; Г) так, тільки на перерві. |
5. Хто відповідає за стан комп'ютерного робочого місця на уроці? | |
А) Вчитель; В) учень; | Б) прибиральниця; Г)черговий. |
6. Чим можна смітити в кабінеті інформатики? | |
A) Лише папірцями; B) чим не шкода; | Б) нічим; Г) що дозволить вчитель |
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Складіть розповідь, використовуючи схему.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (МІНІ-ЛЕКЦІЯ)
План вивчення теми
1. Поштова служба Інтернету.
2. Електронна скринька та електронне листування.
3. Електронна адреса поштової скриньки.
4. Переваги і недоліки електронної пошти.
V. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І УМІНЬ
1. Робота з підручником:__________________
Обговоріть повідомлення по темі «Історія символу"@».
Історія знака @ починається з Середньовіччя, коли ченці — хранителі древніх знань і рукописів — перекладали і переписували трактати (і написані на латині). В латині вживали прийменник «ad», що в перекладі на сучасний англійський означає «at» («на», «в», «к») і вказує на приналежність, напрям і наближення. У XV ст. @ з'являється знову. Іспанські купці використовували цей знак як скорочене найменування заходів ваг — «arroba» (це приблизно 11,52 кг або 25,40 фунта). Цікаво, що цю міру використовували для позначення ваги худоби та вина. В епоху Відродження @ використовували для позначення ціни, а в епоху індустріальної революції (період капіталу, перших бірж, верстатів та ін) @ постійно трапляється в бухгалтерських звітах. Так «собачка» разом із $, # % і іншими «рахунковими» знаками, семантику яких майже забули, перекочувала на клавіатуру. «Собачка» мирно чекала свого зоряного часу, доки її випадково не побачив Рей Томлінсон, дослідник американської компанії BBN Technology.
3. Робота за комп'ютером
В мережі Інтернет знайдіть 5 програм для роботи з електронною поштою і запишіть їх можливості.
VI. ПІДСУМКИ УРОКУ
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1.Завдання за підручником: _
2. Додаткове завдання. Складіть 5 питань та відповідей на них по темі уроку.
Урок №1 |
6-а клас |
Дата_________________ |
Тема: Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки.
Мета: • навчальна: повторити та узагальнити знання про мережі Інтернет, техніку безпеки під час роботи за комп'ютером; формувати знання про електронну пошту, електронну адресу;
• розвиваюча: розвивати логічне та алгоритмічне мислення; формувати вміння планувати та аналізувати свою діяльність;
• виховна: виховувати інформаційну культуру, бережливе ставлення до комп'ютерної техніки.
Тип уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп'ютер, інструкції з ТБ в комп'ютерному кабінеті.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
Комп'ютерне тестування «Техніка безпеки в кабінеті інформатики»
1. Коли можна перебувати в кабінеті інформатики?
|
|
A) Коли пролунає дзвінок; B) коли забажаєш; |
Б) на перерві; Г) з дозволу вчителя. |
2. Коли можна користуватися комп'ютером? |
|
А)Коли хочеш пограти; B) коли не бачить учитель; |
Б) з дозволу вчителя; Г) у другій половині уроку. |
3. Як можна заходити в кабінет інформатики? |
|
А)В спортивному одязі; B) без верхнього одягу і у змінному взутті. |
Б) в спеціальних тапочках; |
4. Можна бігати по кабінету? |
|
А) Ні; В) так, тільки коли треба зайняти комп'ютерне місце; |
Б) залежить від обставин; Г) так, тільки на перерві. |
5. Хто відповідає за стан комп'ютерного робочого місця на уроці? |
|
А) Вчитель; В) учень; |
Б) прибиральниця; Г)черговий. |
6. Чим можна смітити в кабінеті інформатики? |
|
A) Лише папірцями; B) чим не шкода; |
Б) нічим; Г) що дозволить вчитель |
III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Складіть розповідь, використовуючи схему.
IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (МІНІ-ЛЕКЦІЯ)
План вивчення теми
1. Поштова служба Інтернету.
2. Електронна скринька та електронне листування.
3. Електронна адреса поштової скриньки.
4. Переваги і недоліки електронної пошти.
V. ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І УМІНЬ
1. Робота з підручником:__________________
Обговоріть повідомлення по темі «Історія символу"@».
Історія знака @ починається з Середньовіччя, коли ченці — хранителі древніх знань і рукописів — перекладали і переписували трактати (і написані на латині). В латині вживали прийменник «ad», що в перекладі на сучасний англійський означає «at» («на», «в», «к») і вказує на приналежність, напрям і наближення. У XV ст. @ з'являється знову. Іспанські купці використовували цей знак як скорочене найменування заходів ваг — «arroba» (це приблизно 11,52 кг або 25,40 фунта). Цікаво, що цю міру використовували для позначення ваги худоби та вина. В епоху Відродження @ використовували для позначення ціни, а в епоху індустріальної революції (період капіталу, перших бірж, верстатів та ін) @ постійно трапляється в бухгалтерських звітах. Так «собачка» разом із $, # % і іншими «рахунковими» знаками, семантику яких майже забули, перекочувала на клавіатуру. «Собачка» мирно чекала свого зоряного часу, доки її випадково не побачив Рей Томлінсон, дослідник американської компанії BBN Technology.
3. Робота за комп'ютером
В мережі Інтернет знайдіть 5 програм для роботи з електронною поштою і запишіть їх можливості.
VI. ПІДСУМКИ УРОКУ
VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1.Завдання за підручником: _
2. Додаткове завдання. Складіть 5 питань та відповідей на них по темі уроку.