Урок 28
Тема: Поштові клієнти. Практична робота № 10 «Листування за допомогою поштового клієнту»
Навчальна мета: Познайомити учнів з поштовими клієнтами, навчити учнів листуватися за допомогою поштових клієнтів та розібратися в перевагах і недоліках кожного з поштових клієнтів. Дізнатися, як прикріпляти файли різного типу і розміру до листа і познайомитися з етикетом листування
Розвивальна мета: Розвиток пізнавальних інтересів, уміння запам’ятовувати.
Виховна мета: Виховання уважності, акуратності, дисциплінованості, посидючості.
Тип уроку: Комбінований урок
Структура уроку
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Етап орієнтації
IIІ. Етап проектування
ІV. Етап навчальної діяльності
Поштові клієнти – це програми, за допомогою яких ви можете користуватися декількома адресами електронної пошти одночасно, а також отримувати повідомлення з будь-якої поштової скриньки одразу після його надходження на неї та відправляти, коригувати пошту. Щоб отримати можливість користуватися цією службою, ви маєте завести на поштовому сервері скриньку з певною адресою. Знаючи її, інші користувачі зможуть надсилати вам повідомлення не лише з текстом, а й із зображеннями та іншими вкладеними файлами. Для читання та надсилання електронних листів зазвичай використовують програму-клієнт електронної пошти, зокрема Outlook Express, The Bat!
Для підключення адреси електронної пошти в програму вам потрібно створити обліковий запис, ввести адесу та пароль поштової скриньки, протокол сервера вхідних повідомлень та доменні імена серверів вихідних і вхідних повідомлень пошти.
В поштовому клієнті можна мати безліч поштових адрес і облікових записів. Для різних користувачів. Кожен обліковий запис(користувач програми) може бути захищений паролем.
Іноді на вашу поштову скриньку приходить спам, можете його просто ігнорувати, а можна поставити в налаштуванні пошти міцніші вимоги до спам-ботів.
Спамом називають рекламні брошури, що підкидують у наші поштові скриньки. Це листи рекламного характеру.
Практична робота № 10 «Листування за допомогою поштового клієнту»
Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтесь правил безпеки і санітарно-гігієнічний норм.
V. Закріплення матеріалу
Фронтальне опитування
VІ. Контрольно-оцінювальний етап
Учитель виставляє оцінки за роботу на уроці та аргументує їх.
VІІ. Домашнє завдання
§ 3.3 пит.7,8,10,15,18 на с.222
Завдання 4 на с. 223 (The Bat!)