Послідовне з'єднання провідників

Про матеріал
Цей матеріал - розробка уроку з використанням технології змішаного навчання. Ротації за станціями. Матеріали уроку можуть використовуватись для роботи з дітьми з особливими потребами.
Перегляд файлу

Урок фізики у 8 класі (№ 48) з використанням технології змішаного навчання. Ротація за станціями

Послідовне з'єднання провідників

На попередньому уроці учні виконували лабораторну роботу (див. календарне планування) Отримали домашнє завдання: самостійно опрацювати § 31

підручника. За змістом параграфа та відео (автор - канал Фізика це просто”) у зошитах скласти опорний конспект, сфотографувати та надіслати на платформу навчання, наприклад, GoogleClassroom, Moodle тощо.

Мета: детальніше ознайомитись з послідовним з’єднанням провідників, вивчити та експериментально дослідити закономірності такого з’єднання, навчитись розв’язувати задачі на знаходження значень сили струму, напруги та опору ділянок кола з послідовним з’єднанням елементів кола.

Очікувані результати:

     знаю закономірності електричного кола з послідовним з’єднанням елементів;

     розпізнаю ділянки кола з послідовним з'єднанням провідників;

     вмію самостійно скласти електричне коло з послідовним з’єднанням елементів, виміряти силу струму, напругу у ньому, розрахувати опір ділянки кола;

     розв’язую задачі на обчислення невідомих величин на ділянці кола з послідовним з’єднанням елементів;

     розумію недоліки та переваги послідовного з’єднання.

Обладнання до уроку:

    мультиборд, 8 ноутбуків, смартфони;

    презентація; роздатковий матеріал (робочі аркуші, інструкції); онлайн-ресурси:

    набір приладів для виконання експерименту:

лампочки - 2,3 шт. або два резистори (1 Ом, 2 Ом), ключ, джерело живлення, наприклад батарейка гальванічних елементів, лабораторний амперметр (можна кілька), вольтметр, з’єднувальні провідники.

Структура уроку з розподілом часу

І

Актуалізація опорних знань

2 - 3 хв

II

Організація роботи в груп

1-2 хв

III

Робота на станціях з ротаціями

по 12 хв

IV

Підсумки. Рефлексія

3 хв

V

Домашнє завдання

1 хв

І. Актуалізація опорних знань - 2-3 хв

Ми не уявляємо своє життя без електрики. І на практиці використовуємо багато різноманітних електричних кіл. Сьогодні ми розглянемо ділянки електричного кола з послідовним з'єднанням елементів, встановимо його закономірності й дослідимо їх на практиці, навчимось розв’язувати задачі, визначимо переваги та недоліки такого з’єднання.

Для початку з'ясуймо, яке з’єднання провідників чи елементів кола називають послідовним?

Розібратись у цьому допоможе вправа (демонструються на мультиборді, виконуються колективно)

Вправа 1

Розгляньте приклади різних кіл, назвіть елементи, з яких вони складаються та

перенесіть його до “Так”, якщо зображено послідовне з’єднання і “Ні”, якщо непослідовне.

Виконання вправи.

Запистемиурокуузошити

II.    Організація роботи в групах:

Об’єднання в 3 групи (8-7 чол.). Формулювання завдання для кожної групи. Інструктаж - 1-2 хв

Можна об’єднання зробити випадковим (рандом).

Ресурс: https://uk.rakko.tools/tools/59/

Спікер кожної групи отримує маршрутний аркуш, на якому чітко прописані завдання на кожній станції маршруту

III.  Робота на станціях з ротаціями - час 13 хв.

Назва

станції

Очікувані результати

Діяльність

Оцінювання

Задачі

Розв’язую задачі на обчислення невідомих величин на ділянці кола з послідовним з’єднанням елементів

Розв’язування задач у робочих аркушах. Робочий аркуш

Сумарне (бальне) + формувальне

Лабораторія

Вмію скласти електричне коло з послідовним з’єднанням елементів, виміряти силу струму, напругу у ньому, розрахувати опір ділянки кола

Експериментальне дослідження

Інструкція

Формувальне

Тест

Застосовую знання для вирішення різноманітних завдань

Виконання тестового завдання. Тест

Сумарне (бальне)

IV.Підсумок. Рефлексія (3 хв):

image

V.   Домашнє завдання (1 хв):

Повторити § 31, виконати вправу № 31 (1,2,3.)

pdf
Пов’язані теми
Фізика, 8 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 8 клас (Бар’яхтар В. Г., Божинова Ф. Я., Довгий С. О., Кі-рюхіна О.О. (за ред. Бар’яхтар В. Г., Довгого С.О.))
До уроку
§ 31. Послідовне з’єднання провідників
Додано
23 серпня 2023
Переглядів
336
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку