2 лютого о 18:00Вебінар: Самооцінювання управлінських та освітніх процесів: нормативні орієнтири та особливості проведення
Новини

Сергій Шкарлет: МОН прагне створити якісне інклюзивне середовище

Міністерство освіти і науки України прагне створити якісне інклюзивне освітнє середовище для розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб і можливостей. Про це написав Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет у своєму Telegram-каналі.

«Із початку 2020/2021 н.р. в інклюзивних класах почали навчатися 25 078 учнів. Ця кількість майже в 10 разів перевищує дані п’ятирічної давнини. Загалом у школах створено 18 687 інклюзивних класів. Цього навчального року майже 43% від загальної кількості шкіл організували інклюзивне навчання. Тобто майже кожна друга школа в Україні навчає дітей з особливими освітніми потребами. Звичайно, цей показник має сягати 100%, і ми рухаємося в цьому напрямку».

                                           Міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет

Він також зазначив, що в Україні працює мережа інклюзивно-ресурсних центрів, створених для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини та надання допомоги в навчанні дітям з ООП. Зараз таких центрів 635.

Крім того, наприкінці минулого року командою Міністерство було вдосконалено портал ircenter.gov.ua, на якому можна обрати найближчий ІРЦ, зареєструватися та прийти на прийом (при цьому навіть не потрібно сидіти в чергах). Також є зручний мобільний застосунок, доступний і на PlayMarket, і на AppStore. Відеопрезентація та текстові інструкції доступні за посиланням.

Також Сергій Шкарлет наголосив на тому, що інклюзивна освіта має насамперед забезпечувати право дітей на реалізацію рівних можливостей. Тому команда МОН продовжить працювати над цим завданням. 

 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter