Поважай людей з обмеженими можливостями.

Про матеріал

Ознайомити детальніше дітей з такою соціальною категорією як діти та люди-інваліди. Звернути увагу дітей на їх права. Формувати любов і повагу до людей з обмеженими можливостями. Виховувати чуйність, співчуття та гуманне ставлення до людей із вадами.

Перегляд файлу

Мета: Ознайомити детальніше дітей з такою соціальною категорією як діти та люди-інваліди. Звернути увагу дітей на їх права. Формувати любов і повагу до людей з обмеженими можливостями. Виховувати чуйність, співчуття та гуманне ставлення до людей із вадами.

Обладнання: Таблиці "Права дитини", ватман, кольорові сердечка, клей.

Доброго всім дня і гарного настрою! Я рада сьогоднішній нашій зустрічі.

Послухайте будь-ласка уважно поетичні рядки, які я вам зачитаю.

Сиджу в колясці, так собі сиджу.

Проходять люди, поглядають косо.

А що я їм у відповідь скажу?

Для них мій голос зовсім безголосий.

Усі здорові, ну а я – такий.

Інакше жити між людей не можу.

Але мій дух незламний і палкий –

У ньому сила невичерпна, Божа.

Пишу відверто: "Я – поет в калясці!"

  • Діти, як ви думаєте, кому належать ці рядки?

Так. Ці слова написані людиною-інвалідом

Думаю, ви вже здогадались тему нашої зустрічі, і знаєте, що ми поговоримо про життя людей-інвалідів.

  1. Люди-інваліди або люди з обмеженими можливостями – це ті люди, які мають певні фізичні та розумові вади, вади у своєму здоров'ї. Ми всі маємо хвороби: у когось болить животик, в когось -  вушко, горло… Ви можете поламати  ніжку, ручку, але ви знаєте, ви просто упевнені, що незабаром ви одужаєте і будете здоровими. А люди-інваліди, на жаль, не можуть одужати  і змушені жити з своєю хворобою( вадою) усе життя. Люди з обмеженими можливостями мають важкі невиліковні хвороби: проблеми опорно-рухового апарату (людина не може ходити, працювати руками, тощо); вади слуху (людина погано чує або не чує зовсім); вади зору (людина не здатна бачити навколишнє) та інші.
  • Як ви думаєте, чи важко таким людям жити поряд з нами?  Чому?

Вади, які породжують інвалідність можуть бути вродженими і набутими. 

  • Скажіть, як ви це розумієте?

Так, людина може народитись з певною вадою і мати інвалідність від народження, а може її набути упродовж життя внаслідок нещасного випадку, тощо.

  • Давайте разом подумаємо, чого потребують від нас люди-інваліди. Що кожен з нас може зробити для цієї категорії людей?

 А чи легко цим людям у житті?(Відповіді) Давайте спробуємо?

Завдання  «Художник»

Намалювати малюнок (Колобка) із зав’язаними очима. (На дошці ватман)

  • Що ви відчували коли очі були зав’язані? (Відповіді)
  • Давайте продовжимо наше заняття. А  чи любите ви слухати музику, шелест листя, стукіт дощу, пісеньку соловейка? (Відповіді)
  • Давайте уявимо що ми нічого цього не можемо почути і нам потрібно відгадати слово читаючи його по губам

Завдання «Відгадай».

 (Вчителька каже одній дитині слово інші відгадують: мама, мир, небо, тато, школа) Молодці

Бачу потріно нам відпочити. Фізкультхвилинка (з цукерками)

А ми продовжимо наше заняття . Наступне завдання  буде таким: потрібно подолати дистанцію на одній нозі. (Діти працюють)

  • Чи легко було?(Відповіді)
  • Мені порібно двоє дітей, які знають що товариш ніколи не піведе.

Завдання. На дошці висить карта, одній дитині зав’язують очі, а інша підводить її до дошки і за словесною допомогою поводаря , дитині з зав’язаними очима потрібно знайти місто Київ. Молодці!

Наступне завдання. Дівчинці потрібно зав’язати стрічку . Працює двоє дітей, але одна дитина лівою рукою, а інша правою.

  • Скажіть будь ласка чи зручно для вас було виконувати завдання?

Дякую вам за допомогу. Діти, іноді по телебаченню можна побачити діяльність людей з обмеженими можливостями, їх досягнення. Ніяка важка хвороба не ламає їх, не дивлячись на свої вади –  вони досягають певних висот і стають відомими у світі людьми. Зверніть, будь ласка, увагу на екран (Презентація про відомих людей з обмеженими можливостями)

  • Вчитель. Наш урок добігає кінця, я пропоную вам виконати вправу ще одну вправу у вас на столиках різнокольорові сердечка.

Вправа "Послухай себе"

Покладіть праву долоньку на своє серце. Про що воно вам говорить? Давайте подаруємо наше любляче серце тим, хто цього потребує!

Для цього кожен з вас  на сердечку напише своє побажання усім таким діткам.

Потім усі серця із побажаннями наклеюються на ватман

Молодці! А зараз послухаємо у виконанні учнів четвертого класу пісню у якій вони розкажуть для кого ж на небі сходить веселка, для кого в морі плавають кораблі.

  • Дякуємо вам! Дорогі діти,  

Запам’ятайте такі слова:”Людина живе лише один раз, і так хочеться залишити добрий слід на згадку про себе. І щоб не сталося в житті у кожного з вас, завжди пам’ятайте, що ви живете на планеті Земля і носите ім’я Людина. А людина починається з добра. І творити добро – значить бути щасливим

  • Отже «Я бажаю собі і вам добра».

 

docx
Додано
4 грудня 2018
Переглядів
999
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку