Ознайомити детальніше дітей з такою соціальною категорією як діти та люди-інваліди. Звернути увагу дітей на їх права. Формувати любов і повагу до людей з обмеженими можливостями. Виховувати чуйність, співчуття та гуманне ставлення до людей із вадами.
Мета: Ознайомити детальніше дітей з такою соціальною категорією як діти та люди-інваліди. Звернути увагу дітей на їх права. Формувати любов і повагу до людей з обмеженими можливостями. Виховувати чуйність, співчуття та гуманне ставлення до людей із вадами.
Обладнання: Таблиці "Права дитини", ватман, кольорові сердечка, клей.
Доброго всім дня і гарного настрою! Я рада сьогоднішній нашій зустрічі.
Послухайте будь-ласка уважно поетичні рядки, які я вам зачитаю.
Сиджу в колясці, так собі сиджу.
Проходять люди, поглядають косо.
А що я їм у відповідь скажу?
Для них мій голос зовсім безголосий.
Усі здорові, ну а я – такий.
Інакше жити між людей не можу.
Але мій дух незламний і палкий –
У ньому сила невичерпна, Божа.
Пишу відверто: "Я – поет в калясці!"
Так. Ці слова написані людиною-інвалідом
Думаю, ви вже здогадались тему нашої зустрічі, і знаєте, що ми поговоримо про життя людей-інвалідів.
Вади, які породжують інвалідність можуть бути вродженими і набутими.
Так, людина може народитись з певною вадою і мати інвалідність від народження, а може її набути упродовж життя внаслідок нещасного випадку, тощо.
А чи легко цим людям у житті?(Відповіді) Давайте спробуємо?
Завдання «Художник»
Намалювати малюнок (Колобка) із зав’язаними очима. (На дошці ватман)
Завдання «Відгадай».
(Вчителька каже одній дитині слово інші відгадують: мама, мир, небо, тато, школа) Молодці
Бачу потріно нам відпочити. Фізкультхвилинка (з цукерками)
А ми продовжимо наше заняття . Наступне завдання буде таким: потрібно подолати дистанцію на одній нозі. (Діти працюють)
Завдання. На дошці висить карта, одній дитині зав’язують очі, а інша підводить її до дошки і за словесною допомогою поводаря , дитині з зав’язаними очима потрібно знайти місто Київ. Молодці!
Наступне завдання. Дівчинці потрібно зав’язати стрічку . Працює двоє дітей, але одна дитина лівою рукою, а інша правою.
Дякую вам за допомогу. Діти, іноді по телебаченню можна побачити діяльність людей з обмеженими можливостями, їх досягнення. Ніяка важка хвороба не ламає їх, не дивлячись на свої вади – вони досягають певних висот і стають відомими у світі людьми. Зверніть, будь ласка, увагу на екран (Презентація про відомих людей з обмеженими можливостями)
Вправа "Послухай себе"
Покладіть праву долоньку на своє серце. Про що воно вам говорить? Давайте подаруємо наше любляче серце тим, хто цього потребує!
Для цього кожен з вас на сердечку напише своє побажання усім таким діткам.
Потім усі серця із побажаннями наклеюються на ватман
Молодці! А зараз послухаємо у виконанні учнів четвертого класу пісню у якій вони розкажуть для кого ж на небі сходить веселка, для кого в морі плавають кораблі.
Запам’ятайте такі слова:”Людина живе лише один раз, і так хочеться залишити добрий слід на згадку про себе. І щоб не сталося в житті у кожного з вас, завжди пам’ятайте, що ви живете на планеті Земля і носите ім’я Людина. А людина починається з добра. І творити добро – значить бути щасливим