Пояснювальна записка
Мета і завдання навчання предмету «Англійська мова»:
Метою курсує формування іншомовної комунікативної компетентності для безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування, що забезпечує розвиток інших ключових компетентностей і задоволення різних життєвих потреб дитини
Пояснювальна записка
Мета і завдання навчання предмету «Англійська мова»:
Метою курсує формування іншомовної комунікативної компетентності для безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування, що забезпечує розвиток інших ключових компетентностей і задоволення різних життєвих потреб дитини.
Завдання курсуполягає у формуванні вмінь:
• здійснювати спілкування в межах сфер, тем і ситуацій, визначених цією програмою;
• розуміти на слух зміст автентичних текстів;
• читати і розуміти автентичні тексти різних жанрів і видів із різним рівнем розуміння змісту;
• здійснювати спілкування у письмовій формі відповідно до поставлених завдань;
• адекватно використовувати досвід, набутий під час вивчення рідної мови та інших навчальних предметів;
• використовувати в разі потреби невербальні засоби спілкування за умови дефіциту наявних мовних засобів;
• критично оцінювати інформацію та використовувати її для різних потреб;
• висловлювати свої думки, почуття та ставлення;
• ефективно взаємодіяти з іншими усно, письмово та за допомогою засобів електронного спілкування;
• обирати й застосовувати доцільні комунікативні стратегії відповідно до різних потреб;
• ефективно користуватися навчальними стратегіями для самостійного вивчення іноземних мов.
Нормативно-правове забезпечення (програми, за якими складено календарно-тематичне планування на 2019 – 2020н.р.:
Підручник з англійської мови на 2019 – 2020 рік
Англійська мова. Підруч. для 2 кл. закл. загальн. середн. освіти (з аудіосупроводом) / Пухта Г.,Ґернґрос Ґ., Льюіс-Джонс П. – К.: Видавництво «Лінгвіст», 2019. – 112 с.
Результати навчання і пропонований зміст
Обов’язкові результати навчання |
Очікувані результатинавчання (рівень Pre-A1) |
|
|
Розуміє короткі, прості запитання, твердження, прохання/вказівки та реагує на них вербально та/або невербально |
Учень / учениця: - реагує на короткі, прості запитання, твердження, вказівки та інструкції, якщо вони вимовляються повільно й чітко, супроводжуються відеорядом (наочністю) чи жестами для полегшення сприймання та повторюються за необхідності; - розпізнає знайомі слова повсякденного вжитку у знайомому контексті, якщо мовлення повільне та чітке. |
Розпізнає знайомі слова і фрази під час сприймання усної інформації |
Учень / учениця: - розпізнає числа, ціни, дати та дні тижня у знайомому контексті, якщо мовлення повільне та чітке.
|
|
|
Розпізнає знайомі слова з опорою на наочність
|
Учень / учениця: - розпізнає знайомі слова, що супроводжуються малюнками; - сприймає короткі, прості інструкції у знайомому контексті; - здогадується про значення слів, якщо вони супроводжуються малюнком або символом. |
|
|
Запитує та повідомляє інформацію про себе та повсякденні справи, вживаючи короткі сталі вирази та використовуючи за потребою жести
|
Учень / учениця: - запитуєінших та відповідає на запитанняпро себе та повсякденнудіяльність; - вітається та прощається; - уточнюєінформацію.
|
|
|
Описує себе та свій стан короткими фразами |
Учень / учениця: - описує себе та власнийдосвід, уживаючипрості слова та формульнівирази; - виражаєсвоїпочуття та думки, вживаючипрості слова та супроводжуючиїхневербально |
|
|
Надає найпростішу інформацію про себе у письмовій формі (записка, анкета) |
Учень / учениця: - надаєелементарнуінформацію в анкеті, використовуючипростіфрази, з опорою на наочність, модель; - використовує найпростіші формули ввічливості (вітання, подяка, прощання) у записці. |
|
|
Пише короткими фразами про себе
|
Учень / учениця: - пишепро себепростими фразами з опорою на наочність, модель; - записуєпрості слова, яківідображаютьйого / їїемоційний стан (сум, радість) та вподобання. |
|
|
Пише короткі фрази в режимі реального часу у разі потреби з використанням словника |
Учень / учениця: - встановлюєбазовийсоціальний контакт онлайн, вживаючинайпростішіввічливіформивітання та прощання; - розміщує прості онлайн вітання, вживаючи елементарні сталі вирази; -розміщує онлайн простікороткітвердження про себе, якщоїхможна обрати з меню та / абоскористатись онлайн перекладачем. |