Вчимося бути людиною. В. О. Сухомлинський «Бо я – людина», «Розділена радість». Урок позакласного читання20.09.2024
Номер слайду 2
Я візьму на урок…старанністьввічливістьакуратністьактивністьліньбайдужість. Уміння слухатигрубістьзлість. Емоційне налаштування. Вправа «Рюкзачок»
Номер слайду 3
Сухомлинський В. О.с. Павлиш, Онуфріївського району, Кіровоградської області.
Номер слайду 4
Доброго дня , дорогі діти! Пише до вас, Василь Олександрович Сухомлинський. Я – вчитель, педагог, вихователь. Майже все своє життя працював у Павлиській середній школі вчителем і директором. Протягом 23 років навчав, виховував багатьох учнів , бачив безліч допитливих цікавих оченят, заглядав не в одну дитячу душу, торкався не одного людського серця. Бог дав мені великий талант – любити дітей і навчати їх життєвої мудрості. Кожного ранку я зустрічав дитячі обличчя і міркував, яким чином я можу допомогти дитині стати доброю, люблячою, культурною, ввічливою, працелюбною, самостійною, чесною, справедливою? І я почав складати невеличкі повчальні оповідання, казки, віршики. Ось так став письменником і поетом, а пізніше публіцистом. Дорогі мої читачі я написав для вас понад 1500 творів. Читайте їх і відкривайте для себе таємниці життєвої мудрості. Посилаю вам частинку свого серця у кожному моєму авторському творі. Вчіться бути справжніми людьми. З любов’ю В. О. Сухомлинський
Номер слайду 5
Вчимося бути людиною!Тема нашого уроку: В. О. Сухомлинський «Бо я – людина»«Розділена радість». До чого закликає, спонукає автор дітей?
Номер слайду 6
Сьогодні на уроці ми будемо…Краще пізнавати творчість В. Сухомлинського. Розвивати та вдосконалювали наше мовлення
Номер слайду 7
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} абвгґ1еокбд. Код 1. 3б, 1а, 1ґ, 2а, 2в, 1б, 2в.2атгзю. Код 2. 3б, 1б, 1а, 2б.3ипнрєпедагог. Гра «Дешифрувальник»поет. Ким був В. О. Сухомлинський?Які за жанром твори писав автор?Скільки він їх написав?
Номер слайду 8
Виставка книжок. Розгляньте книжки. Скажіть що ви помітили?
Номер слайду 9
Асоціативна павутинка. В. Сухомлинськийпоет
Номер слайду 10
Гімнастика для очей
Номер слайду 11
Обговорення прочитаних творів
Номер слайду 12
Обговорення прочитаних творів Якого жанру ці твори?Що таке оповідання? Назвіть персонажів оповідання «Розділена радість» В які часові рамки відбувається епізод із життя Катрусі?Скільки персонажів у творі «Бо я – людина»? Які часові межі охоплюють події з цього оповідання?
Номер слайду 13
Слухання оповідання «Розділена радість»
Номер слайду 14
Робота над змістом твору. Хто повів себе найкраще по відношенні до Катрусі?Чому оповідання саме так називається? Яка головна думка твору? З ким із однокласників Каті ви б подружились? Чому?
Номер слайду 15
Слухання оповідання «Бо я людина»
Номер слайду 16
Робота над змістом твору. Складіть 5 запитань за змістом оповідання «Бо я - людина». Хто … ? Що …. ? Кого …? Чому … ? Над чим ….?Як ви розумієте фразу «Чому ж ви прибрали камінь? Бо я – людина»
Номер слайду 17
Сенкан. Людина.…, … .…, …, … .…… … … … .
Номер слайду 18
Фізхвилинка
Номер слайду 19
Вправа «Установи послідовність»У Катрусі велика радість. Зустріч з Петриком і Гришком. Здивування Ніни. Катруся плаче. Проліски для татка.35124
Номер слайду 20
спільневідмінневідмінне«Розділена радість»«Бо я людина»Робота з творами
Номер слайду 21
Підсумок уроку. Вправа «Мікрофон»Прочитавши твори В. Сухомлинського, я навчився…Твори В. Сухомлинського спонукають мене …
Номер слайду 22
Чи досягли ми цілей уроку?Краще пізнали творчість В. Сухомлинського?Розвивали та вдосконалювали наше мовлення?
Номер слайду 23
Рефлексія. Мій настрій. Мені було цікаво…Мені було важко…Мені не сподобалося…Я хочу…
Номер слайду 24
Домашнє завдання. Прочитати міф за власним вибором