1
Свято до Дня вчителя
(Сцена закрита . Звучать слова и йде фільм про вчителя. Арт. Студія.
Звучить космічна музика. Виходять ведучі. )
Ведуча 1.
Учитель, яке прекрасне слово
Вчитель! Яке прекрасне слово.
Воно нашого життя і світло і основа.
Сяє для нас провідною зіркою
І в світ нових знань веде за собою.
Можна в житті всього навчитися,
Втілити багато нових ідей,
Але вчителем треба народитися,
Щоб сяяти зіркою для дітей.
Ведуча 2.
Сьогодні ми відправляємось з вами в міжгалактичну подорож до ЗИРОК. Незвичайних зирок.
Учити літати…
Учити мріяти…
Учити творити…
Освітлювати шлях в майбутне…
Це призначення педагога!
Ведуча: Так хочеться подарувати вам долі світлої.
Ведучий: Ангела – спасителя.
Ведуча: Мрії блакитної.
Ведучий: Надії на краще.
Ведуча: Любові неземної.
Ведучий: Краси золотої.
Ведуча: Та багато побажань і сердечних вітань.
Ведучий: Тож прийміть їх у свою адресу.
Заходять: Доля, Ангел, Любов.
Доля: Це я – рідна ваша учительська доля.
Чвалаю за вами усюди поволі.
Стомилась я дуже за вами встигати,
Немає спокою ні в будні ні в свята.
Пишу я конспекти, у зошитах вся,
Ще й пораю вдома мале порося.
Сиджу я у школі нашій,
А вдома нема вареної каші.
Коли ж працюватиму тихо, поволі?
Таке мені щастя – учительській долі.
Ангел: Учительський ангел – моя спеціальність,
Не дуже-то втішна буває реальність…
В день свята, Всевишнього стану благати,
Щоб дав вчителям він достойну зарплату.
Бо то не для неї – городи і хлів.
Хіба ж не почує Господь моїх слів?
Любов: Ох, важко мені з вчителями бува,
Коли не прийду, а в них часу нема.
То пише конспекти, то книжку читає.
І з тих книжечок про любов тільки знає,
Кохані мої,озирніться довкола.
Не буде любові не буде нікого:
Ні долі, ні мрії, надія помре.
Красива любов, а як буде краса,
То світ ми врятуєм від болю і зла.
Ведуча 1. А зараз узнаємо чи не зашкодить нашої подорожі погода?
Давайте прослухаем прогноз погоди.
Прогноз погоди.
Ведуча: Сьогодні, 4 жовтня в інтернаті сонячно від посмішок,
віють квіткові вітри. До середини дня очікуються пориви радісних аплодисментів, можливі теплі тимчасові сльозинки та очікується фронт хорошого настрою.
В кабінеті директора очікується мінлива хмарність з проясненням під час наради.
До кабінету фізики та хімії наближаються магнітні бурі – внаслідок лавини дослідів. У інформатиці повний штиль, комп’ютер завис. Збоку їдальні віє приємний апетитний бриз. У завучів ясно та сонячно.
Міжгалоктичний Гідрометцентр вітає всіх з святом Днем учителя і дарує вам пісню.
Ведуча: А зараз, сідаємо зручно. Починаємо відлік часу
( идет отсчет 10,9.8….3,2,1. Взлет. Музыка. Открывается сцена.)
І перши по курсу сузірря це ОВЕН,ТЕЛЕЦ, БЛИЗНЮКИ..
Овни В цьом сузіррі знаходяться наступні зірки:
(ПІБ тих, хто народився під цим знаком)
у вас можливі проблеми зі здоров’ям, тому кожного ранку проводьте пару годин у позі лотоса. А на роботі можете подрімати, тільки не забувайте зосереджено зсунути брови, тримаючи в руках журнал і крейду, якщо вам вдасться її знайти в школі.
Тільці.
(ПІБ тих, хто народився під цим знаком)
В стосунках з завучем у вас почнеться новий етап, коли ви самовільно відпустите учнів з 7-го уроку.
Близнюки.
(ПІБ тих, хто народився під цим знаком)
Чекайте постійної навали інспекторів райвно, завуча, батьків, їхніх друзів та сусідів. Для них можете скласти графік відвідувань. Але за окрему плату у вигляді щорічної премії можете пропускати без черги.
Ведуча: Кожного ранку приходячи у школу наші вчителі готуються до уроку як до бою, адже їм доводиться воювати з лінощами та зайвими балачками, шпаргалками та невимкненими телефонами. За це міжгалактична учнівська рада школи вирішила нагородити їх «Зірками бойової слави». А саме зіркою:
Ведуча 1.
Награди отримані і ми можемо вирушати далі у подорож. Прямо по курсу
Раки, Леви, Діви.
Раки.
Тут сяють:
(ПІБ тих, хто народився під цим знаком)
Стримуйте емоції на уроках, інакше вони вивільняться і розбіжаться по класу. На їх шум може завітати директор, що негативно вплине на стан здоров’я вашої зарплати.
Леви.
Саме ярке сузірье, тут расташовано аж шість зірок. Це:
(ПІБ тих, хто народився під цим знаком)
Фінансові проблеми найкраще вирішувати шляхом позичання грошей у знайомої профспілки. Якщо її не виявиться дома, можете сміливо не писати на завтра конспекти.
Діви. У спілкуванні з учнями виявляйте підвищену агресивність, аби вас не образили першими .
Ведуча: Частенько буває, що навчаючи чужих дітей, вчителі забувають про своїх власних. Погляньте, чим це може закінчитися.
Сценка
(Вчителька дзвонить по телефону).
Вчителька:
Ало, синок привіт, як там твої справи. Я дзвоню із школи.
У нас сьогодні педрада. Я сьогодні затримаюсь.
Ви там з татом якось без мене, добренько. Уроки вивчив? А що вам задавали?
Палички? Ой молодець? І кружечки? А, то ти кругленькі намалюй, кругленькі кружечки.
Ну все, бувай!
Ведучий :
Минуло п’ять років. (Вчителька дзвонить по телефону).
Вчителька:
Ало, синок, привіт, це твоя мама. В нас сьогодні дискотека в 9 класі, я затримаюсь.
Ти там з татом без мене. Ви поїли? Як немає? А макарони? Ще вчора з’їли?
А каша? Вже з’їли? А, то скажи, хай тато купить сухариків, зробиш собі чайку.
Ну добренько, все, цілую, бувай.
Ведучий: - Пройшло десять років. (Вчителька дзвонить по телефону).
Вчителька:
Ало синок, привіт, як там твої справи. Добре? Уроки вивчив?
Як не задають? Взагалі не задають? Що, ти вже в інституті? Синок, а в якому?
Ведучий :
Минуло п’ятнадцять років. (Вчителька дзвонить по телефону).
Вчителька:
Ало, синок, це мама Як не синок?
Внучок? Ой, внучок, я замоталась, в нас сьогодні збори батьківські.
Ну ви з батьком якось без мене? А з дідусем?
Ви там поїли, да? А на уроки що задавали? Палички? А- а .
Ну все, бувай!
Вчителька:
Ось так і проходять дні.
Казка лож да в ній намік
Вчителям усім урок
Ведуча: А у нас по переду сузірря
Терезів.
Тут знаходиться зірка:
(ПІБ тих, хто народився під цим знаком)
Займіться гімнастикою на вашому городі. Подихайте свіжим повітрям біля домашнього господарства.
Скорпіона.
(ПІБ тих, хто народився під цим знаком)
Дайте відпочинок язику. Стримуватись буде нелегко, а тому і не стримуйтесь. Колеги вас вірно зрозуміють і самі підкажуть, коли замовкнути.
Стрільців.
(ПІБ тих, хто народився під цим знаком)
Чергове осіннє підвищення цін та невиплата зарплати вплине на ваші справи. А тому не свистіть у класі, бо не буде грошей.
( Включається циганська мелодія. Заходить до залу циганка.)
Ворожка.
Чи не здається тобі, Азочко, що ми не туди потрапили? Невже я знову, під час ворожіння, забула кинути лапку жабки чи хвостик мишки? Так ні…Я все зробила за рецептом. (Дістає з кишені папірець і пильно розглядає)
Ворожка.
А де ж друга половина рецепту? Куди ж вона поділася?
(Аза порпається в складках спідниці і знаходить другу половинку папірця)
Ворожка.
Ой лишенько! А ти кидала сюди квашених черв’ячків? Ні? А де ж ти їх поділа? Що? Поїла? Ох ти ж горе-ученице! Куди ж оце нас занесло?
(Аза мовчки подає ворожці м’яч-глобус, який висів за плечима, і вказує на ньому місце).
Ворожка.
Моя ж ти розумнице! Це навіть краще ніж я сподівалася! День учителя в школі! Просто чудово! А ось і самі господарі…
(Ворожка с ходить зі сцени, підходить до класного керівника 4 класу)
Ворожка.
Голубонька, позолоти ручку всю правду скажу: що було, що буде, чим серце заспокоїться.
Лежить на тобі тягар, вже четвертий рік лежить. Так…
(уважно розглядає долоню).
Але вже недовго висіти йому над твоєю головою. Як тільки оцією рукою випишеш 8 свідотств, станеш вільною, як птах. Ні виховних годин, ні генерального прибирання, та й походи замучили. Ось тобі амулет на щастя (червона ручка), щоб свідотства благополучно виписались, щоб тягар зник…
(Ворожка наближається до директора школи).
О! Я чую надзвичайно сильну ауру! Це напевно козирний король. О, пардон, директор школи. Тут потрібен сильний амулет.Ось тримай. Поставь на столі у кабінеті. І все буде добре.
(Ворожка наближається до завучив школи).
У мени для тебе красавчик є незвичайний амулет з планети « МЕДУЗА» це
( черна ручка), нею ти зможеш швидше складати звіти в облано.
Звертається до завуча з виховної роботи:
Да, тут амулетом не відбудешся. Так і тягне турботою , яйцем треба викачувати. Азо, давай яйце. (Аза подає куряче яйце). Та ні, Азочко, це яйце не подіє…Давай яйце ЕДИНОГОРА з планети Лунтиків ( Аза подає здорове яйце). Щоб руки не терпли, особливо права, коли ти, голуба, будеш складати розклад.
( Достає курча)
Ведуча 1.
Ворожки відправились до своїй планети, і нам треба вирушати до сузірря
Козероги.
(ПІБ тих, хто народився під цим знаком)
Головне для вас зараз – спокій і ще раз спокій. Тому забудьте про все, візьміть лікарняний і спостерігайте, як росте домашній кактус чи плавають рибки в акваріумі.
Водолій.
(ПІБ тих, хто народився під цим знаком)
Якщо відчуєте наближення завуча під час проведення уроку, негайно сховайтеся в іншому класі і почекайте поки вона розважатиме учнів. Не забудьте подякувати їй за це на перерві.
Риби.
(ПІБ тих, хто народився під цим знаком)
Ваша творчість та ініціатива неприпустима. Інакше навісять справ більше, ніж ви зможете зробити за час, що залишився до пенсії.
Пам’ятка директору школи.
Директор правий.
Директор завжди правий.
Директор не спить – він відпочиває.
Директор не їсть – він набирається сил.
Директор не запізнюється – він затримується на діловій зустрічі.
Директор не п’є – він дегустує.
Директор не читає в робочий час газет та журналів – він збирає необхідну інформацію.
Директор ніколи не припускається помилок – їх роблять підлеглі.
До кабінету директора можна увійти зі своїми ідеями, але виходити з кабінету лише з ідеями директора.
Пам’ятка №2
Пам’ятка завучу школи.
Кожному вчителю видати номер на бірочці.
Прослідкувати, щоб після уроків бірочка з номером висіла на щітку.
В учительській від свого столу до столів провести сигналізацію з кодом, який би відповідав індивідуальному номеру вчителя.
Встановити пульт із червоною кнопкою, яка буде реагувати тільки на дотик вашого пальця.
Коли вчитель де б він не був, почує сигнал – кидає все і біжить в учительську, щоб дізнатись про заміну.
Запам’ятати дату народження кожного вчителя, щоб не турбувати його на першому уроці.
Менше змінювати розклад. Бо після «вікон» і «дверей» може у декого вийти «шах» і «мат».
Бути уважним до прохання вчителів і вимог учнів.
Пам’ятка №3
Пам’ятка вчителю.
Бути спокійним і врівноваженим, життєрадісним і привітним.
Мати свій індивідуальний стиль і старатися, щоб один урок був не схожий на інший, щоб не було стандарту.
Виробляти красивий голос, не «бубніти» собі «під носа».
Підтримувати свій фізичний стан на належному рівні, щоб до класу «влітати», а не заходити, човгаючи ногами.
Не заходити в школу, коли двері перекриті шваброю.
Одягатися красиво і модно, якщо є можливість, а нема – учні допоможуть.
Не приходити голодним на роботу, щоб потім не бігати коридорами школи з булочками та печивом в руках.
Проводити контрольні роботи в цікавій формі: під музику або за чашкою кави.
Дозволяти робити шпаргалки, але не давати ними користуватися, бо це шкідливо впливає на зір учня.
Не записувати постійно одних і тих же учнів, бо інші також чекають своєї черги.
Із – за дрібниці не телефонувати батькам, щоб у вас не боліло серце.
Посміхатись, радіти, передавати учням позитивні емоції, бо всі учні вас люблять і поважають.
Ведуча 1.
Шановні наші вчителі!
Для вас до Дня вчителя діти зробили подарунок. Правила поведінки глазами учнів. Увага на єкран.