Позакласний виховний захід "Трикутник єднання"

Про матеріал
Під час проведення виховного заходу у дітей формується почуття єдності родини та батьківщини, почуття святості сім’ї, відчуття спільності й наступності поколінь; • сприяє зміцненню родинних зв’язків; • вчить створювати позитивний сімейний настрій; • розвиває творчі здібності; • формує вміння спілкуватися; • виховує любов і повагу до рідних людей, формувати етику і культуру спілкування.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Сімейне свято

« Трикутник єднання»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                  Підготувала та провела

                                                                  Педагог-оранізатор

                                                                  Виноградська Вікторія Володимирівна

 

 

 

 

 

2019 р.

 

 

Сімейне свято « Трикутник єднання» . Виховний захід для 5-10 класів.

Виноградська Вікторія Володимирівна, педагог-організатор

Анотація: Розробка виховного заходу  в 5-10 класі на заявлену тему.

Мета :

  • формувати в дітей почуття єдності родини та  батьківщини, почуття

            святості сім’ї, відчуття спільності й наступності поколінь;

  • сприяти зміцненню родинних зв’язків;
  • вчити створювати позитивний сімейний настрій;
  •  розвивати творчі здібності;
  • формувати вміння спілкуватися;
  • виховувати любов і повагу до рідних людей, формувати етику і культуру спілкування. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОЗАКЛАСНИЙ ВИХОВНИЙ ЗАХІД

Тема: Сімейне свято. Трикутник єднання.

Мета :

  • формувати  у дітей почуття єдності родини та  батьківщини, почуття

            святості сім’ї, відчуття спільності й наступності поколінь;

  • сприяти зміцненню родинних зв’язків;
  • вчити створювати позитивний сімейний настрій;
  •  розвивати творчі здібності;
  • формувати вміння спілкуватися;
  • виховувати любов і повагу до рідних людей, формувати етику і культуру спілкування. 

Обладнання: естетично оформлений зал , кольорові кульки, відео-презентація «Родина – це …», фонограми пісень, комп’ютерна техніка, роздатковий матеріал на конкурсні станції.

Форма проведення: родинне свято.

Вихід ведучих під музику. 
В1 – Доброго дня всім, хто сьогодні з нами!
В2- Ми раді вітати тих, хто хоче змістовно і весело провести час!
В1 – І тема нашої передачі «ДІТИ, ВЧИТЕЛІ, БАТЬКИ»

В2 – Сьогодні ми спробуємо визначити хто є лідером цього трикутника.

В1 – Час покаже, хто правий.
В2 – А в цьому нам допоможуть наші чудові команди.

В1 –Отож. Зустрічайте! 1 Команда «ДІТИ»(Вихід дітей під музику)
В2 – Діти в житті мають одну мету - довести дорослих… Неважливо як, головне довести...

В1- Тільки діти допоможуть дізнатися яким запасом терпіння ви володієте.
Дитяча мудрість: якщо мама сміється над дотепами тата, значить, в будинку  є гості.
В2- Той хто говорить: "Легше, ніж відібрати у дитини цукерку", ніколи не намагався відібрати у дитини цукерку.

В1 - Настає час щоб у цій студії з’явилася 2 Команда, а це у нас «БАТЬКИ»

(Вихід Батьків під музику )

В2- У тебе ще буде мільйон друзів.. а батьки, вони одні. Вони тебе люблять і ніколи не зрадять .. Цінуй це!

В1- І тільки батьки , поставивши запитання: «Як справи?» І почувши у відповідь «Все в порядку», десять раз перепитають «Точно?!» ..

В2- Серце батьків - невичерпне джерело чудес. Не надто гнівайтесь на своїх батьків - пам'ятайте, що і вони були вами, і ви будете ними.

 

В2 І залишається ще одна команда, яка от з’явиться у студії… і це команда «ВЧИТЕЛІ» (Вихід учителів під музику)

В1- Учитель - це геніальний творець, він будує характери своїх учнів і керує їхніми долями.
В2- Іноді педагог повинен пожертвувати своєю гідністю і дати своїм учням перевершити його самого.
В-1 Якщо раптом педагог вирішив трохи розважитися на державному іспиті, це ні в якому разі не означає, що учні від душі посміються разом з ним.

В1- Звертаюсь до наших вболівальників… чи прагнете ви перемоги наших ДІТЕЙ?(вболівальники кричать: «ДІТИ!!!» .)
В2 – Хто хоче, щоб перемогли БАТЬКИ? (вболівальники  кричать: «БАТЬКИ!!!» .

В2 – А хто вболіває за ВЧИТЕЛІВ??(вболівальники підтримують учителів)
В1- Отож переможе найсильніший.

 В2 - І, як завжди, вітаємо елемент абсолютної справедливості,  суддю. Пані суддя слідкує за ходом гри.

В1 - Ну що ж можна розпочинати!
В2- Але хто ж буде першим? 
(учасникам треба витягнути конверт в якому буде номер під яким вони будуть відповідати)

В1 - І перший наш конкурс має назву «Хто спритніший»

    Учасникам треба вишикуватись за датами народження. Переможе  той, хто зробить це швидше та правильно.

    Слово пана судді ........

   В2-  Ми переходимо до другого конкурсу під назвою «Крокодил» 
Учасники повинні показати пісню, яку вони почули через навушники. 
(Яка з команд правильно і швидше відповість – перемагає і набирає 10 балів).
Слово пана судді ............

Музична пауза

В1 - Ми продовжуємо наше змагання і переходимо до третього конкурсу під назвою «Літери»

На кожного учасника надягається картонна коробка з літерами на спині і на грудях. Після того, як ведучий зачитає питання, учасники переміщуються і складають слово-відповідь. Перемагає та, команда яка швидше дасть відповідь на всі питання)

Питання: ДІТИ
1. Вона є українська, російська, польська (мова)
2. Морський делікатес. (омар)
3. Її мила мама (рама)
4. Волосся під носом, їх носять чоловіки. (вуса)
5. Нічний птах з великими очима. (сова)
6. Зранку на траві. (роса)
7. Чоловіче ім’я, літературний жанр (рома)
8. Купідон .... (амур)
9. Єврейське жіноче ім’я, яке часто згадується в анекдотах. (Сара)


ПИТАННЯ  БАТЬКИ

  1.               В ній живе лисиця. (нора)
    2. Вона буває рослинна, земна та головного мозку. (кора)
    3. Його косять на зиму. (сіно)
    4. Колір очей, приправа. (карі)
    5. Вона буває божою (кара)
    6. Символ дружби (арка)
    7. Водойма, яка протікає. (ріка)
    8. Знаряддя праці, її заплітають дівчата. (коса)
    9. Місце розрахунку в супермаркеті. (каса)

 

ПИТАННЯ ВЧИТЕЛІ

  1. ЇЇ хотів з’їсти павук, а врятував комар . Муха
  2. Перший чоловік на землі. Адам
  3. Інша назва слова безлад. Хаос
  4. Жіноча істота в колоді карт. Дама
  5. Що показують на подіумі моделі. Мода
  6. Де можна зірвати яблоко? У… САДУ
  7. Коли її додати до уксусу, буде піна .  Сода
  8. Російською Хома, а українською ХОМА
  9. Пісок у розколоченій воді утворює ОСАД

 

 

В2-  Ми продовжуємо наше свято і переходимо до четвертого конкурсу під назвою «Хто я?»
Учасникам пропонують вгадати хто вони.   Позаду  того хто вгадує, на моніторі з’яляється зображення,   Хто швидше вгадає, той отримує 10 балів

Слово пана судді ............

В2-  Наступний конкурс має назву «Вгадай наосліп». Кожна команда отримає предмети. Перемагає та команда, яка впорається швидше.

Слово пана судді ............

Музична пауза
 

В1-  Час розім’ятися та попрацювати із глядачами. Тож наступний конкурс має назву «Збери команду».

  На листку ви отримаєте написане слово. Вам потрібно за першими літерами імен глядачів побудувати відповідну команду на сцені. Хто буде спритніший, той і виграв.

(Слово 1 «Літо» 2 «Мода» «Роса»)

Суддя: Свою команду у відповідності із словом швидше вишикували

Слово пана судді ............

В2 -  Ми переходимо до останнього конкурсу  « Сучасні модельєри»

Поки лунає музика Вам треба створити одяг за допомогою підручних матеріалів. А після чого презентувати свої вбрання. Перемагає той, у кого буде найкращий образ.

Слово пана судді ............

В1- Поки судді підводять підсумки наших конкурсів ми пропонуємо переглянути виступ 8 класу.

Танець

(Нагородження переможців)
 


 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Васильченко Тетяна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 жовтня
Переглядів
68
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку