Позакласний захід для 5 класу з математики "Я люблю математику".

Про матеріал
Даний захід розвиває логічне мислення, творчі здібності учнів; поглиблює знання та інтерес учнів до математики, історії математики та видатних математиків. Гра складається з раундів для двох команд.
Перегляд файлу

Мета: розвивати логічне мислення, творчі здібності учнів; поглиблювати знання та інтерес учнів до математики, видатних математиків.

Обладнання: моделі фігур, інструменти (лінійка, трикутник, транспортир), ілюстрації, диск.

 

   Звучить пісня «Про математику»

Вчитель: Дорогі друзі! Усі ви з перших днів навчання в школі вивчаєте математику і добре розумієте, якою непростою вона часом є. Тому дехто думає, що математика – це нецікаво і важко. Але це зовсім не так. Ось що писав англійський математик XVII століття І. Барроу: «Математика – це непохитна основа наук і плідне джерело всілякої користі в людських справах… Математика, можна сказати, дарує нам головну втіху в житті, їй ми завдячуємо наше здоров'я, більший достаток і вигоди праці…»

                       Є наука, що розум приводить

                       У порядок ясний і чіткий,

                       Нам вона теореми доводить,

                       Що поєднують формул рядки.

Математику всі ви впізнали,

Від людей всіх їй честь і хвала,

Також всім, хто її підкоряли,

Промовляєм подяки слова.

                       Скільки ще теорем невідкритих

                       І задач нерозв’язаних є!

                      Хай живе математика в світі

                       І для розуму думки дає!

Сьогодні вашій увазі пропонується урок «Я люблю математику».    Для участі в програмі представляються  дві команди: трикутників та квадратів.

А зараз я познайомлю вас з правилами нашої гри. Гра складається з  раундів.

  Команди готові? Тоді розпочинаємо!

 

 

 

1 раунд « Розминка »

Запитання І команді

1. Скільки градусів має розгорнутий кут? (180)

2. Чи можна множити 1 на 0? (Так)

3. Як називається кут, що має 90 ? (Прямий)

4. Як називається трикутник, у якого всі сторони рівні? (Рівносторонній)

5. Як називається дріб, у якого чисельник менший за знаменник? (Правильний)

6. Чи можна 0 ділити на 1? (Можна)

7. Яким приладом можна виміряти кут? (Транспортиром)

8. Як називається кут, який менший за прямий? (Гострий)

9. Скільки кілограмів в 1 центнері? (100)

10. Скільки нулів у числі «мільйон»? (6)

11. Чому дорівнює добуток цифр на мобільному телефоні?(0.)

12. Брусок треба розпиляти на 12 частин. Скільки розпилів потрібно зробити?(11.)

Запитання ІІ команді

  1. Яке число можна поділити на нуль?(жодного)
  2. Кут, більший за 90? (тупий)
  3. Як знайти площу прямокутника
  4. Скільки нулів у числі «мільярд»? (9)
  5. Трикутник, у якого дві сторони рівні? (рівнобедрений)
  6. Скільки центнерів в 1 тонні? (10)
  7.  Яке натуральне число найбільше? (не існує)
  8. Як називається число у якого ціла частина і дробова? (Мішане)
  9. Лінія яка має початок та  кінець (відрізок)
  10.  Скільки буде коли двічі по 100 поділити на 10 ( 20)
  11.  У якому місяці є 28 днів?(У кожному.)
  12.  Двоє селян поділили між собою 7 грн., причому один отримав на 3 грн. більше, ніж другий. Скільки грошей у кожного з них? (2 грн і 5 грн)

 

2 раунд « Що це?»

Цей конкурс для капітанів.

Команда суперників повинна відгадати математичний термін за трьома підказками. Якщо вгадано з  1 підказки – 3б, з другої – 2 бали, з третьої – 1 бал.

І команда  - « Кут»

1 підказка – в класі їх чотири

2 – малюків туди ставлять

3 – вимірюється транспортиром

ІІ команда – « Множення »

1 – арифметична дія

2 – є така таблиця

3 – з багатством це може статися

                                  3 раунд «Чи добре ти бачиш»

 

Скільки на малюнку трикутників, квадратів?

  Відповідь 13

 

 

Відповідь 30

 

 

 

4 раунд « Логічний »

Продовжити ряд

За кожний вірно продовжений ряд – 1 бал

 

Гострий, тупий…….

Доба, година……..

Множення, додавання……..

Лінійка, косинець……….

 

 

 

 

 

5  раунд « Чарівний сірник »

 

Перекласти 1 сірник, щоб стала правильна рівність, або залишилася вірною. Перекладання сірників по 1 балу

 

Відповідь 9+3-4=8

 

 

Відповідь 6-3+6=9, або 6-3+5=8

 

 

6  раунд « Задачка   »

За правильну відповідь 1 бал

Задача І команді

                               Копав Івась картоплю.

   Та й швидко він копав:

   За кожні півгодини сім відер набирав.

   Попрацював він п'ять годин.

   Пішов відпочивати.

   Так скільки ж встиг картоплі

    Іванко накопати?

    (Відповідь: 70 відер.)

Задачка ІІ команді

— Ой, вітаю,— каже Леся,

   — Ти — досвідчений юннат.

   Не міг би ти штук 10

   Для мене метеликів спіймать?.

   Узяв сачок на плечі

   Й пішов юннат у ліс.

   Прийшов він аж надвечір...

   — То скільки ж ти приніс? —

   Питають у юнната. А Вітя каже: — Ох,

   Лишилось сім спіймати.

   Якщо спіймаю трьох...

   То може з вас хто, діти, уже порахував:

   Скільки ж то у лісі Вітя

   Метеликів спіймав?

    (Відповідь: жодного.)    

 

7 тур

«Статистика»

Вчитель. Я зачитую запитання. Якщо команда дає точну відповідь – 5 балів, якщо не точну, то 1  бал  отримає та команда, яка дасть більш наближену відповідь до правильної.

 

Запитання

  1. Яка висота піраміди Хеопса?(146 м)
  2. Яка довжина залізничного  вагона?(23 м)
  3. Скільки кілограмів цукру вміщує літрова банка?(800 г)
  4. Який діаметр має компакт-диск?(12 см)
  5. Скільки років прожив засновник сучасної алгебри, відомий французький математик Еварист Галуа?(21 рік)
  6. Скільки сантиметрів в одному аршині?(71,12 см)
  7. Синій кит – найбільша з тварин. Яка його маса?(160 тонн)

 

Отже, сьогодні переможницею стає команда.............!!!!

На цьому наш урок закінчується, дякуємо всім за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Загайко Ольга Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 лютого 2022
Переглядів
1504
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку