Оксана Добрий день! В ефірі останні новини на каналі «Учитель ТВ». У сьогоднішньому випуску.
Юля Унікальний експеримент поставлено адміністрацією школи: педагоги та дика природа – хто кого?
Оксана День учителя: червоний день календаря, або «чи для цього доню я тебе ростила…?»
Юля Як відновити імідж після святкування Дня вчителя: поради бувалих.
Оксана СОС – рятуйте бідних вчительських дітей.
Юля Іноземний гість завітав з вітаннями на наше свято.
Оксана Про ці та інші новини докладніше в репортажах наших спеціальних кореспондентів.
Ваня Дорогi нашi педагоги! За дорученням учнiв школи, наших батькiв ми щиро вiтаємо Вас з чудовим святом – Днем вчителя.
Оксана Дорогi вчителi! До Вас сьогоднi слова щирої шани, сердечної вдячностi. Ваша праця мудра i благородна. Розум, серце, душу, здоров’я впродовж усiх рокiв ви вiддаєте своїм вихованцям. Як мама, проводжаючи дiтей в дорогу, вiддає з рушником частинку свого серця, щоб зiгрiвало воно на життєвих перехрестях, так i ви передаєте з частинкою серця знання. Мабуть, велике воно, учительське серце, раз на стiльки вистачає його…
Саша Щоранку поспiшає до школи енергійна, цілеспрямована,красива людина. Вона тепло вiтається з учнями, з працiвниками школи, тепла усмiшка нiколи не залишає її. У цiєї вчительки мелодiйний душевний голос. Вiдзначення знаменних дат у школi не обходиться без її участi. Доброта, товаристкiсть, широта поглядiв – все це поєднано в однiй людинi. А людина ця – голова шкільної родини, наша директор Марія Борисівна!. Вам слово, Маріє Борисівно!
__________ Кореспонденти «Учитель ТВ» запитали учнів нашої школи, чи хотіли б вони мати маму вчительку. Увага на екран.
(інтерв’ю з учнями школи)
___________ Але є діти, які прийшли особисто в нашу студію. З ними працює наша журналіст Яна. Яно ми слухаємо вас.
___________ Доброго дня студія. Сьогодні до нас завітали наші колеги-учні, щоб розповісти про свою проблему.
___________ Моя мама вчителька (зітхає)
Добре це, чи ні? Хочу я спитать її …
Чую: « Доню! Ніколи мені!»
Глянь, матусю, осюди, що писать тут “е” чи “и”?
Й не рішається задачка…
– Віко, зошитів он пачка перевірить в строк.
Вчи сама уже урок.
Ой, матусю, глянь зірниця! Вийдем, полюбуємось!
– В школі вікна не оббиті, до зими готуємось!
То кажіть мені нарешті, роз’ясніть тепер мені
Мама вчителька у мене, добре це, чи ні?
___________ Мама вчителька?! – Щаслива!
Всі так заздрили тобі.
Коли з мамою до школи,
Ви ходили день при дні.
___________ Та яке там щастя, звідки?
Все не так, як у людей!
І не заздрити – жаліти,
Треба вчительських дітей.
___________ Спробуй в класі ворухнись, чи з уроку утечи,
Не дай Боже запізнися,- знають враз про все батьки.
Що всім можна – тобі зась, не послухав – начувайсь.
___________ Ось чому кричати мусим
І звертатись до людей:
СОС – рятуйте милі душі.-
Бідних вчительських дітей.
___________ Давайте разом допоможемо цим дітям. Маємо надію, що після сьогоднішнього ефіру життя їх зміниться. Студія.
___________ Дякуємо Яно. Залишайтеся на зв’язку, повідомляйте про всіх ваших гостей.
Пісня (Н Бучинська «Моя Україна»)
___________ А зараз ми подивимося документальний фільм про деякі сторінки життя української вчительки. Увага.
___________ Алло, синок привіт, як там твої справи. Я дзвоню із школи. У нас сьогодні педрада. Я сьогодні затримаюсь. Ви там з татом якось без мене, добренько. Уроки вивчив? А що вам задавали? Палички? Ой молодець? І кружечки? А, то ти кругленькі намалюй, кругленькі кружечки. Ну все, бувай.
___________ Минуло п’ять років.
___________ Алло, синок, привіт, це твоя мама. В нас сьогодні дискотека в десятому класі, я затримаюсь. Ти там з татом без мене. Ви поїли? Як немаєщо їсти? А макарони? Ще вчора з’їли? А каша? Вже з’їли? А, то скажи, хай тато купить сухариків, зробиш собі чайку. Ну добренько, все, цілую, бувай.
___________ Пройшло десять років.
___________ Алло синок, привіт, як там твої справи. Добре? Уроки вивчив?
Як не задають? Взагалі не задають? Що, ти вже в інституті? Синок, а в якому?
___________ Минуло п’ятнадцять років.
___________ Алло, синок, це мама. Як не синок? Внучок? Ой, внучок, я замоталась, в нас сьогодні збори батьківські. Ну ви з батьком якось без мене?
А з дідусем? Ви там поїли, так? А на уроки що задавали? Палички? А. І кружечки? То молодець. А, то ти кругленькі намалюй, кругленькі кружечки, добренько. Ну все, бувай.
___________ Ви бачите, яка тяжка і відповідальна праця вчителя. Адже учитель прикладає стільки зусиль заради інших дітей, забуваючи за свою сім’ю та діток. Сердечно дякуємо вам.
___________ Дорогі вчителі! Ми щиро вдячні вам за вашу натхненну працю, за ваше вміння долати життєві труднощі, за ваше невичерпне терпіння у спілкуванні із нами!
___________ Вибачте нам нашу нестриманість, непосидючість, безкомпромісність. Вибачте, що часом ранимо вас необачним словом чи жорстоким сміхом.
___________ Повірте, що ми на сто відсотків розуміємо, наскільки важлива роль учителя у становленні молодої людини, яка важка і виснажлива ваша праця.
Оксана. А зараз корисні поради лікаря Комаровського
Лікар Комароський: Доброго дня. Я радий бачити всіх вас в здоровому дусі. В своїй передачі я не буду розповідати, які ліки і в яких дозах потрібно приймати дітям і вчителям. Я хочу, щоб всі зрозуміли, що можливості педагогів в десятки разів більше, ніж можливості педіатра. Тільки ви можете знати, що потрібно робити, а не думати, що хтось вас цьому навчить. Моя задача навчити вас як бути щасливими вчителями і не переставати бути хорошими дружинами та чоловіками для своїх сімей. Основна моя порада – про-вет-ри-вание, і ще раз проветривание.
Хочу дати кілька корисних порад щодо розвитку здорових дітей. Кожний учень має рефлекси, які ви можете перевірити самостійно не показуючи учня медсестрі.
Хапальний рефлекс. Якщо летить шпаргалка і учень хапає її на льоту – рефлекс розвинений. Лікування проветривание.
Рефлекс обіймів. Якщо юнак старших класів (а іноді й середніх) обіймає вродливу дівчину і ці обійми міцні (за талію і нижче). Учні здорові. Профілактика – проветривание. На сквозняку стояти не будуть.
Рефлекс повзання. Якщо помітили, що учня не має за партою, підійдіть ближче, і побачите, що він стоїть на колінах, відштовхується пальцями ніг, переставляє руки – значить повзе, шукаючи ручку, або олівця. Це нормально. Проветривание. Ось що головне для профілактики. Освіжить мозок.
Рефлекс Переза. Якщо хтось із задньої парти стукнув по хребту учня, що сидить попереду і останній не стримався, а голосно закричав, випрямив корпус, а лікті і коліна зігнув – рефлекс спрацював. Проветривание необхідне, приведе учня до тями.
Пошуковий рефлекс. Завдяки цьому рефлексу учень легко знаходить в портфелі бутерброд, булку куплену на перерві, пляшку з кока-колою, до того ж з закритими очима. Проветривание, бо краще все це з’їсти на свіжому повітрі.
В учителя розвинений основний рефлекс долонно-ротовий. Рот в учителя майже ніколи не закривається, а в руках у нього журнал, ручка, крейда, учнівський чуб і багато чого іншого.
Пам’ятайте, клінічні дослідження показали, що в учнів, які жують орбіт, принаймі є зуби.
Будьте здоровими і не забувайте про «проветривание». З вами був лікар Комаровський
ЮЛЯ А зараз новини книжкового ринку. На прилавках книгарень з’явився короткий педагогічний словник. Ексклюзивний репортаж наших спеціальних кореспондентів.
___________ Добрий день, студія! Отже, вашій увазі пропонується короткий педагогічний словник під редакцією шкільного воєнрука.
___________ ШКОЛА – це певним чином організована сукупність цеглин, скла й шиферу, наповнена учнями, учителями, партами й іншим інвентарем, що стоять рівно винятково через недогляд старшокласників!
___________ ДИРЕКТОР – напівлюдина-напівбог, який особисто визначає частоту та тривалість контактів дятлів із мізками підлеглих.
___________ ПЕДРАДА – це захід, спрямований на задоволення особистих амбіцій адміністрації школи.
___________ УЧЕНЬ – це сукупність ліні, дурниць і дарма витрачених зусиль, який переміщається школою за допомогою стадного інстинкту, відчуття голоду чи стусана!
___________ ПРИБИРАННЯ ШКІЛЬНОЇ ТЕРИТОРІЇ – комплекс заходів із псування шкільного інвентарю, витоптування газонів і вкорочування життя класного керівника.
___________ ЖУРНАЛ – сукупність аркушів у клітинку, що сприяє засвоєнню шкільної премудрості шляхом занесення оцінок чи удару по голові!
___________ ДІТИ – за неперевіреними даними, наше багатство. Автора даного твердження вже впіймали. Студія!
ОКСАНА Дякуємо за змістовний репортаж. Нагадуємо, що кількість примірників короткого педагогічного словника обмежена. Замовити книгу ви можете за телефоном 223-332-223 та на нашому сайті. Першим десяти вчителям, які замовлять словник персональний клас з 30 учнями в подарунок.
___________ Любі друзі, а чи не задумувалися ви, що таке справжній учитель?
___________ Наша журналіст Яна задавала це питання учням школи. ___________ А що на це питання відповіли гості нашої студії. Яно ти нас чуєш? Яно?
ЯНА Алло студія. У мене в гостях представники еліти нашої школи. Так сказати вершки шкільного суспільства. Ось їх думки.
___________ Справжній учитель – той, на кого при зануренні у клас не діє виштовхувальна сила.
___________ Справжній учитель – ідеальний у всьому: одягнений з голочки, в руках усе горить – прямо не вчитель, а їжачок на пожежі!
___________ Напередодні професійного свята справжній учитель весь завалений квітами і цукерками – просто не вчитель, а ювілейний портрет директора кондитерської фабрики.
___________ А я, коли виросту, то теж стану вчителем. Але квіти і цукерки ви можете дарувати мені вже тепер.
___________ Ось такі думки. А чи не здається вам, що для вчителів нашої школи сьогодні треба знайти якісь особливі, тремкі слова, які налаштували б на ліричний лад, викликали б світлі спогади, подарували б святковий настрій? Студія.
___________ Яно, ми зараз постараємося врахувати побажання вашої студії.
Пісня Діти співають
___________ Дякую. А ми повертаємось до наших новин! Комплексна перевірка райво, проведена в нашій школі, виявила окремі перегини в застосуванні творчого підходу до записів у шкільних щоденниках.
___________ Вони були допущені класним керівником , педагогом-новатором Елеонорою Карлівною Шухер.
___________ Ось деякі цитати. Шановні батьки! Терміново підстрижіть свого сина! Дуже хочеться подивитися йому в очі.
___________ Ваш син бачив у білих тапках десяткові дроби!
___________ Шановні батьки! Ваш син… Приніс петарду. Зірвав педраду!
(В студію вбігає стурбований чоловік)
___________ Люди добрі! Оце оженився на свою голо¬ву! Взяв жіночку, гадав, буде королевою мого серця, домашньою господарочкою! А вона вчителькою виявилася! Горе мені!
Як ішли ми під вінець, ти казала: продавець,
А ти вчителька була, підманула, підвела!
Ти ж мене підманула, ти ж мене підвела,
Ти ж мене, молодого, з ума-розуму звела!
А із школи як прийдеш, на стіл зошити кладеш.
Пишеш, пишеш, а чого? Може, в тебе вже «того»?
Ти ж мене підманула, ти ж мене підвела,
Ти ж мене, молодого, з ума-розуму звела!
Ось поїду у районо, хай розводить нас воно:
Тобі зошити й книжки, мені діти й пелюшки!
Ти ж мене підманула, ти ж мене підвела,
Ти ж мене, молодого, з ума-розуму звела!
Юля. Наші кореспонденти підслухали анекдоти в шкільних коридора. Увага на екран.
Ваня Два школяра. Один говорить:
– Вже не знаю, чи вірити нашому вчителю математики… Учора він сказав, що 6+4=10, а сьогодні, що 7+3 теж =10…
Саша Вчителька пояснює дітям ділення. Написала на дошці “2:2” і запитує:
– Діти, хто знає, що це означає?
– Нічия! – підскакує з першої парти Женя.
Ваня Хлопчику задають задачу: — Ти маєш шість яблук. Якщо ти віддаси половину брату, скільки залишиться? — П’ять із половиною.
Саша .Учитель запитує Миколу:
— Якого роду слово «хлопчик»?
— Хлопчачого, — відповів той
Ваня На уроці історії:
— Левченко! Хто взяв Ізмаїл?
Левченко здивовано:
— Я не брав… Запитайте у Кравченка, може, це він взяв.
Саша У твоєму віці Наполеон був найкращим учнем у класі, — докоряє батько синові.
— А в твоєму, тату, він вже був імператором! — відповів син.
Ваня Вовочка, як французською “читати”?
— Так само, як і українською: узяти книгу, відкрити і дивитися на рядки.
Оксана А зараз реклама на каналі «Вчитель ТВ»
Оксана Учитель TV” веде пряму трансляцію з головної площі села. Шановні телеглядачі! У зв’язку зі святкуванням Дня вчителя до нас у село прибув почесний гість сам Дон Карліоне. І через кілька секунд ми почуємо його вітальну промову.
Юра Дон Карліоне. Буенос діас, міо амігос!
Ангеліна. Доброго дня, шановні пані та панове!
Дон Карліоне. Бон джорно, мучачос!
Перекладач. Здоровенькі були!
Дон Карліоне.Міо псевдонімо ест Дон Карліоне.
Перекладач. Мене кличуть Дон Карліоне.
Дон Карліоне. Аморе професоре…
Перекладач. Дорогі вчителі!
Дон Карліоне.Мафія коза ностра…
Перекладач. Представники профспілки працівників освіти.
Дон Карліоне.Мама мія!
Перекладач. Шановна пані директор!
Дон Карліоне.Салюто ваша портрето!
Перекладач. Вітаю у вашій особі…
Дон Карліоне.Університето, педрадо й падре комітето!
Перекладач. Усі органи шкільного самоврядування!
Дон Карліоне.Міо кретіно фанато Віталій Кличко!
Перекладач. Я безумно люблю Україну!
Дон Карліоне.Беліссімо поздоровіссімо з карнавало де педагого.
Перекладач. Я дуже хочу поздоровити всіх учителів з їхнім святом!
Дон Карліоне.Карнавало-фестивало ля фініта!
Перекладач. На жаль, канікули закінчились.
Дон Карліоне.Бандіто, садисто, барбосо, терористо, кам бек університето!
Перекладач. І всі учні знову повернулись у школу.
Дон Карліоне.Кошмаро на уроко, бедламо на перерво…
Перекладач. Щоби знову взяти участь у навчальному процесі.
Дон Карліоне.Професоро-мазохісто…
Перекладач. Закохані у свою роботу викладачі…
Дон Карліоне.Арбайтен, Папа Карло.
Перекладач. Із радістю їм у цьому допомагають.
Дон Карліоне. Запрето проблема целлюліто…
Перекладач. Бажаю вам зберігати молодість і стрункість.
Дон Карліоне. Гривня баксо міліоно…
Перекладач. Підвищення заробітної плати.
Дон Карліоне. Прогібанто перед ля адміністранто.
Перекладач. Мати добру репутацію в начальства.
Дон Карліоне.. Канікуляро беспредєло!
Перекладач. Збільшення канікул.
Дон Карліоне. Фініта ля комедія.
Перекладач. Якнайшвидшого закінчення навчального року.
Дон Карліоне. Аморе Казанова.
Перекладач. Щастя в особистому…
Дон Карліоне.Бастарді-дармоїді, зануді-остолопі.
Перекладач. І сімейному житті!
Оксана До вітань приєднуються і наші батьки, увага на екран
Ваня Ми приєднуємося до всіх привітань
Спасибі вам, учителі, за душу відкриту,
За ласку, турботу, любов, доброту.
Юра Живіть довго-довго, милуйтесь цим світом.
Хай завжди для вас ніжні квіти цвітуть,
Хай щастям і сміхом наповниться дім.
За ваші турботи — низький вам уклін!
Денис І в день такий урочистий, святковий
Дозвольте Вашу працю вшанувати.
І квіти всі, принесені сьогодні
Вам усім подарувати
(Дарують квіти вчителям)
Заставка новин
А зараз Прогноз погоди.
Ангеліна Сьогодні, 3 жовтня в Суразькому НВК сонячно від посмішок,віють квіткові вітри. До середини дня очікуються пориви радісних аплодисментів, можливі теплі тимчасові сльозинки та очікується фронт хорошого настрою.
Радикальне лікування від депресії, агресії, синдрому хронічного бажання підвищення зарплати, алергії на класне керівництво та до поурочних планів – з’їжте щось смачненьке.В кабінеті директора очікується мінлива хмарність з проясненням під час наради.
До кабінету фізики та хімії наближаються магнітні бурі – внаслідок лавини дослідів. У бібліотеці повний штиль, комп’ютер завис. Збоку їдальні віє приємний апетитний бриз. У завучів ясно та сонячно.
Гідрометцентр вітає всіх з святом Днем учителя і дарує вам пісню.
(Пісня Вчителька Тік)
Реклама на каналі «Учитель ТВ»
Денис Київстар, Білайн, МТС, Лайф. Тариф учительський. Набери на уроці , на мобільному 122333 і отримай… свій телефон (що забрали під час занять) в кабінеті директора! Тариф учительський.
Яна Відкриття на уроці художньої культури зробили дев’ятикласники. Насправді, Казимир Малевич намалював вимкнений телевізор.
Оксана В цьому році 11 дев’ятикласників, що не здали з першого разу ДПА, успішно здали ЕКГ та флюорографію.
Юля Провідні економісти країни дали пораду учителям, як збільшити свою зарплатню вдвоє. Її потрібно просто покласти перед дзеркалом.
Оксана Учителю! Вклонюсь доземно
Перед великим іменем твоїм
Вже проростають ті маленькі зерна
Під поглядом, як сонце золотим.
Саша Учителю! Ти – наче нездоланність,
Крізь все просієш іскру доброти,
Щоб засвітить у серденьку дитячім
Вогонь священний розуму й краси.
Яна Учителю! Невже ти не втомився
У юні душі класти щось нове?
Для цього ти на світі народився,
У цьому є покликання своє.
ШКОЛА – це певним чином організована сукупність цеглин, скла й шиферу, наповнена учнями, учителями, партами й іншим інвентарем, що стоять рівно винятково через недогляд старшокласників!
___________ ДИРЕКТОР – напівлюдина-напівбог, який особисто визначає частоту та тривалість контактів дятлів із мізками підлеглих.
___________ ПЕДРАДА – це захід, спрямований на задоволення особистих амбіцій адміністрації школи.
___________ УЧЕНЬ – це сукупність ліні, дурниць і дарма витрачених зусиль, який переміщається школою за допомогою стадного інстинкту, відчуття голоду чи стусана!
___________ ПРИБИРАННЯ ШКІЛЬНОЇ ТЕРИТОРІЇ – комплекс заходів із псування шкільного інвентарю, витоптування газонів і вкорочування життя класного керівника.
___________ ЖУРНАЛ – сукупність аркушів у клітинку, що сприяє засвоєнню шкільної премудрості шляхом занесення оцінок чи удару по голові!
___________ ДІТИ – за неперевіреними даними, наше багатство. Автора даного твердження вже впіймали. Студія!