Позакласний захід до тижня математики: "Місто без математики"

Виховний захід до тижня математики «Місто без математики», 5 клас. Мета: сприяти естетичному вихованню учнів; розширити й поглибити знання учнів з математики, активізувати навички усного мовлення.

Виховний захід до тижня математики «Місто без математики»

Хід заходу:

Ведучий: Уявіть собі невелике місто, де живуть науки. В прекрасних струнких храмах мирно походжає мудра Філософія, Історія, строга Хімія і Фізика, древня Астрономія, сучасна Кібернетика, Мистецтво. І господарює в місті математика. Одного разу науки вирішили провести свій форум: підбурені тонкою дипломатією, вони заявили, що повністю обійдуться без математики і вирішили її не запрошувати. В загальній сумі голосів потонув голос Фізики, яка хотіла щось заперечити.

Мистецтво: Оголошується перший вальс. Приготувалися! Раз, два, … Стоп! Раз, два, … Стоп!

Ведучий: Науки, які приготувалися закружляти у вальсі, зупинилися посеред залу.

Хімія: Що з оркестром? Музиканти, як у відомій байці Крилова: грають, а толку немає.

Мистецтво: Музиканти не можуть підрахувати ритм, адже вирішили обійтися без математики.

Історія: Ну, тож прошу всіх до столу!

Ведучий: Виявилось, що не вистачає приборів. Офіціанти не змогли перерахувати скільки чого потрібно. Перерахувати б! Але як? Адже Математику не запросили.

Ведучий: Традиційну каву прийшлось відмінити і всі вирішили розпочати збори.

Мистецтво: А я думаю, що Математику потрібно було запросити.

Історія: Киш! Кому-кому, а тобі математика не потрібна. Може ти хочеш заспівати романс «Трикутники»? Мені затанцювати танець «Множення»?

Мистецтво: Смієтесь. А я зараз в самих тісних зв’язках з математикою. Ви чули про мою нову галузь мистецтвометрію?

Хімія: Що це за диво? Хіба можна вимірювати мистецтво сантиметрами чи кілометрами?

Мистецтво: Уявіть собі, що мене можна вимірювати. Чи задумувались ви коли-небудь над тим, що в малюванні використовується дуже широко масштаб і пропорція. В поетиці підраховуються ямби і хореї. Скульптура вважається гарною, якщо вона має симетрію або «золотий зріз».

Ведучий: Всі науки здивовано подивились на Мистецтво. Філософія, яка довгий час мовчала, глибоко зітхнула і промовила.

Філософія: Я довгий час претендувала на головне місце серед наук, але мої прадіди Піфагор і Архімед першими зрадили мене. Вони віддали перевагу Математиці.

Ведучий: І враз сталося саме несподіване. Хімія рішуче сказала.

Хімія: Математика завжди була моєю вірною подругою і супутницею. Якщо я не буду дружити з Математикою, я не принесу ніякої користі. Адже тільки в дружбі я можу творити дива, прекрасний одяг з нафти, могутні космічні кораблі з газу!

Ведучий: Всі науки мовчали. І серед цього загального мовчання почувся бас Фізики.

Фізика: Науки повинні зрозуміти, що їх знання безсильні без Математики.

Астрономія: Як ви забули, що Адамс і Лівера відкрили Нептун виключно шляхом математичних обчислень. І ніхто ніколи не побачить своїми очима нових світів і планет, якщо я не буду дружити з математикою.

Кібернетика: Без математики я взагалі загину. Математика – основний засіб для керування всіма процесами. Завдяки величезній швидкості обчислювальних машин стали можливими політ в космос, вихід людини в космос, завбачення погоди, складання розкладу руху транспорту.

Історія: Так, ви дійсно переконали нас в тому, що нам не обійтися без Математики. Давайте запросимо її!

Ведучий: Всі науки мовчки покивали головами. В широко відчинені двері під чисті звуки музики ввійшла вона, красуня з прекрасними очима. Увійшла, як переможниця, як цариця всіх наук.

Математика: Успіх і достаток будуть постійно зростати в цьому світі для тих, хто присвятив себе цій благородній науці. На знак нашого примирення хочу вручи вам грамоти.

Ведучий: Математика вручає наукам грамоти. Науки розгортають по черзі і читають кожна свою грамоти. (Додаток)