Позакласний захід "Коханню не потрібна мова"

Про матеріал

Для розвитку творчих здібностейі учнів, їх естетичого смаку, пропоную гру-конкурс "Ідеальна пара". Випробувано на сумісному заході учнів 6-го і 7-го класів. Діти були в захваті.

Перегляд файлу

1

 

КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3» ДОР

 

 

 

КОХАННЮ НЕ ПОТРІБНА МОВА

 

 

 

                                            Підготувала і провела кл. керівник 6-Б класу

Кириченко С.А.

 

м. Дніпро 2018

 

 

КОХАННЮ НЕ ПОТРІБНА МОВА

     Мета: розвивати творчі здібності учнів, їх естетичні смаки, виховувати прагнення краще пізнати один одного, розвивати уяву та мовлення, формувати дружні стосунки в колективі, ціннісне ставлення до себе та до інших людей, до мистецтва, розвивати кмітливість.
     Оформлення: повітряні кульки, святкові плакати.
     Музичне оформлення: музичні композиції про кохання, любов, почуття.
     Технічні засоби: комп’ютер, презентація, відео, мікрофон.

 

 

Хід свята
Звучить лагідна музика. До залу входять ведучі.

Ведуча. Життя без кохання,
Життя без любові –
То небо без сонця,
То небо беззоре!
Життя неможливе,
Воно не існує,
Коли наше серце
Любові не чує.

Ведучий. Мудрець повідав істину людині:
Кохання й миле серцю – річ одна,
Як душі мудрі з розумом єдині.
Отак і їх ніщо не роз’єдна.

Ведуча. Пані та панове!

Ведучий. Леді і джентельмени!

Ведуча. І просто друзі!

Ведучий. У наші серця знову завітало свято. Мабуть, найдивовижніше і найпрекрасніше – свято кохання.

Ведуча. Тобто відомий усім День святого Валентина. Надворі ще зима, але у серця вже постукала весна. Кохання не боїться холоду і розквітає будь-якої пори року. Тож ми, , раді вітати у цьому залі усіх закоханих і тих, хто іще лише сподівається знайти своє кохання.

Ведучий. Напевно, ви добре знаєте, що існує багато легенд щодо походження цього свята.

Ведуча. Згідно з однією, святий Валентин був священником, який таємно вінчав закоханих і за це був страчений римською владою 14 лютого 270 року. Кажуть, що перед смертю він встиг передати листа дочці тюремника із написом „Від Валентина”.

 

Ведучий. Інші легенди стверджують, що Валентинів день взагалі немає нічого спільного із життям святого. За часів Римської імперії існувала традиція: щороку 14 лютого, напередодні свята Люперцалії, юнаки писали на шматочках паперу жіночі імена і вкидали ці папірці у велику скриню. Потім юнаки наосліп діставали папірці. Дівчина, чиє ім’я випадало хлопцеві, ставала його супутницею на фестивалі Люперцалії. Свято це присвячувалося богині шлюбу Юноні та Панові – богу живої природи.

Ведуча. А от у середньовіччі вважали, що саме 14 лютого птахи обирають собі пару. Але не будемо сперечатися,яка легенда ближча до істини, адже це не суттєво. Свято Валентина люблять за те, що воно возвеличує найпрекрасніше почуття – кохання.

Ведучий. Розкажу тобі думку таємну,
Дивний здогад мене обпік:
Я залишуся в серці твоєму
На сьогодні, на завтра, навік.
І минатиме час,
Нанизавши сотні вражень, імен і країн.

Ведуча. На сьогодні, на завтра, назавжди!
Ти залишишся в серці моїм.
А чому?
То чудна теорема,
На яку ти мене прирік.
То все разом, а ти – окремо.
І сьогодні, і завтра, й навік.

Ведучий. У наш час День святого Валентина – це день закоханих. Також на це свято прийнято висловлювати свої почуття любові і прихильності друзям, родичам, коханим.

 

Ведуча. Символом цього дня стали яскраво-червоні сердечка, купідони, пара голубів, букети троянд та фіалок. Їхні зображення стали обов’язковими елементами святкових листівок – “валентинок”.

Ведучий. Отже, свято Валентина – одне з найпопулярніших свят у цілому світі. Воно об’єднує людей різних національностей, країн. Чому?


Ведуча. Бо любові не потрібна мова – вона зрозуміла усім серцям.

Кириченко Н. Моріс Альберт«Feelings» виконується на гітарі.

 

І на честь цього дня ми оголошуємо невеличку конкурсну програму «Ідеальна пара».

ВЕДУЧИЙ. Кожна конкурсна програма повинна мати своє журі. І наша не стане виключенням. Оголошуємо  склад жюрі:

ВЕДУЧИЙ:  А тепер час представити наших учасників.

ВЕДУЧИЙ: А зараз ми створимо пари. А допоможе нам в цьому гра “Знайди свою половинку ”.

(До залу вносять 2 гілочки на яких висять половинки сердечок для хлопців і для дівчат. Учасники розбирають сердечка й утворюють пари).

 

ВЕДУЧИЙ:  Отже, тепер ми маємо 5 пар гравців.

ПАРА №1

ПАРА№2

ПАРА№3

ПАРА№4
ПАРА№5

 

ВЕДУЧИЙ: А наступний конкурс допоможе нашим парам “налагодити теплі стосунки ”. І це обов’язково буде так, тому що називається він “Компліменти ”.

       Хлопець і дівчина стають один проти одного на однаковій відстані. Хлопець каже дівчині комплімент і водночас робить крок. Кожний комплімент – крок до обраниці. Перемогу отримує пара, яка зустрінеться першою, адже час на роздуми над компліментом – не більше 5 секунд. Мовчить хлопець – хід переходить до наступного гравця. Максимальна оцінка 5 балів. Конкурс розпочинає пара №1.

ВЕДУЧИЙ: Ну от ми й побачили, на що здатні наші джентльмени, а тепер переходимо до наступного конкурсу, який називається « Етикет». Основне завдання цього конкурсу правильно відповідати на запитання, які ми будемо ставити нашим парам. Кожна правильна відповідь оцінюється в 3 бали. Розпочинає пара №2.

Запитання для пари №2.

Дівчині: Тебе знайомлять із юнаком. Хто має подати руку першим – ти чи він? (Дівчина).

Хлопцеві: Ідучи із дівчиною вулицею,ти маєш триматися праворуч чи ліворуч від неї? (Праворуч).

Запитання для пари №3.

Дівчині: Ти знайомиш свого хлопця із подругою. Кого ти маєш представити першим – подругу чи хлопця? (Подругу).

Хлопцеві: Ти ідеш разом із дівчиною вулицею. На вашому шляху зустрілись круті сходи. Хто із вас має іти першим – ти чи дівчина? (Хлопець).

Запитання для пари №4.

Дівчині: Ти запросила на свій день народження кількох друзів – хлопців та дівчат. З якого боку від дівчини має сидіти за столом хлопець? (Ліворуч).

Хлопцеві: Ти запросив дівчину у кафе. Хто першим має зайти до приміщення – ти чи вона? (Дівчина).

Запитання для пари №5.

Дівчині: Ти домовилась із хлопцем про побачення, але відчуваєш, що прийти вчасно не встигнеш. На який час ти можеш дозволити собі запізнитись? (Не більш як 15 хв.)

Хлопцеві: Ти із дівчиною сидиш за столиком у кафе. Офіціант вам приносить меню. Хто перший має ознайомитися з меню – ти чи дівчина? (Дівчина).

Запитання для пари №1.

Дівчині: Ви зайшли до залу кінотеатру. Інші глядачі вже сидять, а вам треба пройти до своїх місць. Хто має йти через ряд попереду – ти чи хлопець? (Хлопець).

Хлопцеві: Як слід іти через ряд повз інших глядачів? (Обличчям до глядачів).

 

Поки журі оцінює правильність відповідей кожної пари пропоную  до Вашою уваги сценку в якій Ви подивитесь до чого приводить любов до музики.

Ді-джей: Добрий вечір, дорогі радіослухачі! Вас вітає «Типу радіо» та в ефірі година заявок, які ми обов'язково виконаємо. І от у нас перший дзвінок. Альо!

Льоша: (Низьким гальмівним голосом) Альо

Ді-джей: Назвіться, будь ласка!

Льоша: Меня зовут Льоша

Ді-джей: Поздравляю Вас, Льоша! Ви - перший додзвонився в нашу передачу. Яку пісню ви хочете послухати?

Льоша: Чого?

Ді-джей: Пісню, яку слухати будемо?

Льоша: А-а-а ... поставте, будь ласка, пісню «Ла-ла ла-ла - а мені все мало»

Ді-джей: Добре, Льоша, ця пісня звучить спеціально для тебе.

(Звучить приспів пісні секунд п'ять)

Ді-джей: Ну от, виконана перша заявка, і у нас новий дзвінок. Альо

Льоша: Привет!

Ді-джей: Щось голос у вас боляче знайомий ... представтесь, будь ласка!

Льоша: Ви мене не впізнали?! Це я! Льоша!

Ді-джей: Надзвичайно везе сьогодні Олексію. Деякі роками не можуть до нас додзвонитись, а він вже вдруге поспіль. І зараз ми дізнаємося, що ж Льоша хоче на цей раз.

Льоша: А можна пісеньку дослухати?

Ді-джей: Навіщо?!

Льоша: Хороша

Ді-джей: Гаразд ... Мабуть, Льоші дійсно мало

(Звучить ще раз секунд п'ять)

Ді-джей: Ну, от і завершилася улюблена Лешина композиція, а у нас в студії черговий дзвінок. Сподіваюся, що не від Льоші. Ало

Льоша: Ало-о. Це знову я

Ді-джей: Як! Чому! Хто пустив!

Льоша: Я привіти забув передати

Ді-джей: Це неможливо! Люди не можуть до нас додзвонитися, а ти вже втретє! Це хамство якесь!

Льоша: (Не чекає, поки Ді-джей закінчить лаятися) Привіт мамі, татові, Вовці, Женьці з десятого під'їзду, Альоні Шкуркіною, тітці Даші з Хабаровська, і ще собачці Жучці. І поставте для них пісню «А мені все мало»

Ді-джей: (Стримуючись) Добре! ... В останній раз! І тільки для собачки Жучки! Ця пісня

(Звучить ще п'ять секунд пісні)

Ді-джей: Ось і закінчилися 10 хвилин за заявками Льоші, і ми починаємо 50 хвилин заявок інших радіослухачів. Альо! (Мовчання) Альо, говорите, будь ласка! Альо! (Мовчання) Альо, ну сміливіше ж! (Мовчання) Що ж, дорогі друзі, по-моєму, наш співрозмовник трохи злякався ...

Льоша: Я не злякався. Я задумався.

Ді-джей: Олексій?!

Льоша: Я тут! Поставте для мене, будь ласка, пісеньку «Адьес, не сумуй аміго»

Ді-джей: Адьес, Льоша! (Кидає трубку) Ну, хоч один дзвінок нормальний у нас сьогодні буде чи ні?! (Дзвінок) Альо!

Дівчина: Альо!

Ді-джей: Як я радий чути цей приємний жіночий голос. Як вас звуть?

Дівчина: Лена

Ді-джей: Чого бажаєте, Лена?

Дівчина: Я хочу ... хочу я ... я хочу передати трубку своєму другові. Вже передаю

Льоша: Ало! Це я - Льоша! Я боявся, що ви трубку кинете!

Ді-джей: (Переходячи на виск) Льоша! Ти правильно цього боявся! Я зараз не тільки трубку кину! Я зараз у міліцію подзвоню! Ти чуєш, дебіл-радіоаматор!

Кидає трубку і дзвонить у поліцію

Ді-джей: Альо, це поліція

Льоша: Ні, ви не туди потрапили

Ді-джей: А з ким я розмовляю?

Льоша: Із Льошею!

Ді-джей кидає трубку

Ді-джей: Все! Більше він не завадить мені працювати!

У студію входить адміністратор

Адміністратор: Юра, там до тебе прийшли

Ді-джей: Хто там ще?

Адміністратор: Не знаю, якийсь Льоша

Ді-джей з гучними криками тікає зі сцени.

Журі  оголошує результати конкурсу.

ВЕДУЧИЙ:Переходимо до наступного конкурсу, який називається

 « Склади прислів’я». Кожній парі дають конвертики з листочками, на кожному з яких написано 2 слова, по яких потрібно скласти прислів'я. Конкурс оцінюється 3 бали.

- Шило - мішок (Шило в мішку не сховаєш).

- Праця - ставок (Без праці не виловиш і рибки зі ставка).

- Гоп - перескочиш (Не кажи «гоп», поки не перескочиш).

- Перо - сокира (Що написано пером, не вирубаєш сокирою).

- Слово - горобець (Слово не горобець, вилетить - не спіймаєш).

- Болить - говорить (У кого що болить, той про те і говорить).

- Світло - тьма (Навчання - світло, а невчення - тьм

 

1 ВЕДУЧИЙ:  А тепер наступний тур конкурсної програми. Він вимагатиме від учасників здібностей співаків і самої звичайнісінької уважності та спостережливості. Кожен з учасників має виконати своє завдання. Дівчата повинні проспівати свою улюблену пісню чи частину пісні про кохання. Поки вони будуть згадувати, ми розпочнемо цей конкурс із завдання для хлопців.

     Правильна відповідь оцінюється в 3 бали.

 

2 ВЕДУЧИЙ: Завдання для хлопців: пари стають спиною одне до одного. Хлопці відповідають на запитання.

Запитання до хлопця з пари №4.  Які сережки носить твоя дівчина?

Запитання до хлопця з пари №5.  Якого кольору очі у твоєї партнерки?

Запитання до хлопця з пари №1.  У що одягнена твоя супутниця?

Запитання до хлопця з пари №2.  Чи покриті лаком нігті твоєї дівчини, якщо так то якого він кольору?

Запитання до хлопця з пари №3.  Якого кольору помада на губах твоєї супутниці?

 

Завдання для дівчат: кожна має виконати свою улюблену пісню чи частину пісні про кохання. Максимальна оцінка 3 бали.

 

Журі оцінює правильність відповідей кожної пари, оголошує результати конкурсу.

 

ВЕДУЧИЙ:   От наші пари і подолали усі випробування..

ВЕДУЧИЙ: Тож настав час журі визначити, яка пара здобула перемогу у конкурсній програмі.

Звучить урочиста музика. Журі оголошує підсумки програми. Голова журі нагороджує учасників програми за такими номінаціями:

- «Найромантичніша пара»

- «Найвеселіша пара»

- «Найвигадливіша пара»

- «Найгарніша пара»

- «Пара глядацьких симпатій»

- «Ідеальна пара»(переможці програми, які набрали найбільше балів).

 

2 ВЕДУЧИЙ:    Ось і закінчилась наша програма. Сподіваємось вам було цікаво і весело.

1 ВЕДУЧИЙ:  Перш ніж попрощатися, я бажаю всім, щоб кожен день великого життя був сповнений кохання, як і День св.Валентина – найбільш поетичний, найтаємничіший, найромантичніший день року.Виконується пісня разом класом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
17 серпня 2018
Переглядів
712
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку