Позакласний захід " На крилах любові"

Про матеріал
Школа – це простір життя дитини. Тут вона не готується до життя, а живе. А учнівське самоврядування в школі – це і є спосіб організації життя колективу, який реалізується в залученні учнів до планування, організації, контролю та підбиття підсумків їх навчальної, трудової, суспільно корисної, спортивної та культурно – масової діяльності з допомогою педагогічного колективу. У своєму проектіі доводжу, що рушійною силою процесу виховання нинішніх учнів є впровадження інтерактивних та особистісно орієнтованих педагогічних технологій, серед яких – метод проектів
Перегляд файлу

Ворожбянський навчально – виховний комплекс: загальноосвітня школа

 IIII ступенів  - дошкільний навчальний заклад

 

                 Дослідницький проект

«На крилах любові – на       крилах життя»

IMG_20190215_175626

             

                                                                 Підготувала  класний керівник 9 класу

                                                                                  Коренева Л. М.       

 

Школа – це простір життя дитини. Тут вона не готується до життя, а живе. А  учнівське самоврядування в школі – це і  є  спосіб організації життя  колективу, який реалізується в залученні учнів до планування, організації, контролю та підбиття підсумків їх навчальної, трудової, суспільно корисної, спортивної  та культурно – масової діяльності з допомогою педагогічного колективу.  У своєму проектіі доводжу, що рушійною силою процесу  виховання  нинішніх  учнів є  впровадження  інтерактивних та особистісно  орієнтованих педагогічних технологій, серед яких – метод проектів.    

        Метод проектів – це педагогічна технологія, яка містить сукупність дослідницьких, пошукових, проблемних методів, творчих за своєю сутністю.

Уміння користуватися ним – показник професійної майстерності вчителя,  розвитку виховання та соціалізації учнів. Проект має певну структуру взаємодії учасників, кожен з яких виконує певну функцію, має чітко визначений результат, який обов’язково спрямований на соціальні інтереси самих учасників, на збір інформації про який – не будь об’єкт чи  явище, чітко визначене дослідне завдання, а  також  формулювання мети, робота  з різноманітними джерелами інформації, обробка  матеріалів, оформлення результату, його презентація.

       Освітньо-виховний процес має бути повністю побудованим і обґрунтованим любов’ю до природи, сім’ї, рідного краю, батьківщини, предметів, що вивчають тощо. Метою кожного уроку чи виховного заняття є прищеплення учням здатності розуміти, що таке любов, симпатія; яке значення вони відіграють у житті кожного з нас у різні вікові періоди.

Морально-духовне виховання сьогодні особливо актуальне, бо батьки й найближче оточення дитини не завжди, на жаль, мають час на нього. Часто члени родини просто не знаходять потрібних слів для відповідей на запитання, що турбують дитину. Особливо гостро це відчувають підлітки. Добре, якщо за необхідними знаннями батьки звертаються за консультацією до психолога. Та нерідко єдиним джерелом кваліфікованих відповідей стає саме школа.

      Чому стосунки між молодими людьми нерідко ґрунтуються на корисливих потребах, існують без взаємності, несерйозно? Яким чином сформувати мотиваційну основу збереження і зміцнення репродуктивного здоров’я, довести, що романтичне кохання й безкорислива любов існують?

      На ці та інші запитання допоможе знайти дітям відповіді, використавши нижченаведені матеріали. Пропонований проект орієнтований на учнів підліткового та юнацького віку. Він може стати в пригоді під час підготовки до уроків з основ здоров’я з теми «Репродуктивне здоров’я молоді», виховних занять для учнів 11-х класів, факультативів, батьківського лекторію, інформаційним підґрунтям для спілкування психолога з підлітками. 

 

 

Актуальність проекту

   Головне завдання проекту полягає в тому, щоб навчити дітей грамотно, логічно, творчо висловлювати  свої думки. Впровадження цієї  технології  у  виховній  діяльності, на  мою  думку, є джерелом ініціативності, винахідливості, впевненості, творчої фантазії вихованців, що допомагає учням з різними здібностями і задатками досягти своєї мети, довести свою унікальність.

 

Мета проекту:

    -   поглибити знання учнів про любов

 

   -   розвивати  допитливість , уміння висловлювати свої почуття  

 

 --    виховувати повагу  і любов до ближніх .

 -   формування й розвиток моральних почуттів, міцних переконань і потреб поводити себе згідно з морально-духовними нормами;

 

-    виховання патріотизму, колективізму, дисциплінованості, організованості, відповідальності й вимогливості до себе.

 

 

Характеристика проекту:

  • за характером діяльності – інформаційно-дослідницький;
  • за домінуючою діяльністю – творчий, рольовий та ігровий;
  • за географією контактів -  класні, міжккласні;

        за тривалістю – довготривалий;

        за ступенем самостійності – частково-пошуковий.

Очікуваний результат

1. В учнів  зформуються цілісні уявлення про світ, суспільство, державу, соціальні інститути та структури, основні соціальні зв’язки та відносини

2.Учні навчаться здобувати інформацію, вдосконалять вміння працювати колективно.

3.Навчаться створювати продукт проекту.

4.Сформують навики творчо оцінювати результати проектної діяльності та особисті досягнення.

5.Створення  різних  матеріалів, виготовлених власноруч

Термін виконання проекту – 2 місяці

У проекті беруть участь учні  9 класу.

Етапи проекту

I Підготовчий етап

– обговорення з учасниками  теми, мети, завдань проекту;

– складання плану роботи над проектом;

– розподіл завдань і обов’язків між учнями.

II Основний етап

  пошук матеріалу про  історію виникнення свята закоханих;

  опрацювання рвзноманітних інтернет - джерел;

  добір ілюстрованого матеріалу, віршів, пісень, легенд про  кохання;

  класні збори з участю заступника директора з виховної роботи;

-   виготовлення скриньки для валентинок;

-   виготовлення серця  як символу кохання;

  свято « На крилах любові – на крилах життя »;

  виставка  плакатів та стінгазет до Дня Закоханих ;

III Заключний етап

– презентація проекту;

– обговорення результату проекту.

Висновок

    У ході виконання проекту було проведено пошукову роботу щодо вивчення  інформаційних джерел з історії виникнення дня Святого Валентина. Зокрема було вивчено питання  традицій святкування цього свята в різних країнах, досліджено зображення любові в різних літературних творах. Осмисленно значення кохання у відносинах між молоддю, в житті українського народу: потрібно берегти його як сімейний скарб, оберіг родини, роду і нації в цілому.

    Учасники проекту навчилися працювати з літературою, вибирати, аналізувати і систематизувати матеріал і необхідну інформацію

 Опис проекту

       На початку роботи вчитель знайомила учнів з особливостями методу проектів в позакласній роботі. Також домовились з батьками про допомогу учням у виконанні проекту. З допомогою вчителя інформатики були відібрані безпечні інтернет – ресурси для пошуку інформації. Для цього були зібрані класні збори учнів з участю заступника директора  з виховної роботи. Був здійснений вибір проблемної сфери, постановка задач та способи реалізації. Відбулося планування проектної бригади, розподіл обов’язків. Були визначені учні, які працювали над сценарієм, а також ті, що допомагали в пошуку інформації.

         Дівчата 9 класу  працювали над виготовленням скриньки для валентинок. Для цього, дякуючи батькам, були куплені необхідні оздоблювальні матеріали та канцелярське обладнання.

          

        Також учні 9 класу з задоволенням приймали участь  у виготовленні Серця для Закоханих.


 

        Жоден проект не обходиться без прикрашання місця, де буде реалізовано сценарій його проведення. Тому, фіранки з сердечок та інші ілюстровані матеріали яскраво продемонстрували багату на творчість уяву та фантазію дітей.

        В цей час з допомогою учнів інших класів була організована виставка плакатів та стінгазет до Дня Закоханих, керівниками гуртків дитячої та юнацької творчості було створено Дерево Побажань.

        Етап реалізації сценарію – особливий та емоційний. Учні розпочали його з прикрашання сцени.


 

       Учнями 9 класу проведено свято « На крилах любові – на крилах життя «.

        Діти продемонстрували глядачам чудові вірші та пісні про кохання,презентували матеріал про історію виникнення свята.

 

       Були проведені цікаві конкурси та вікторини, учні підготували веселі сценки та ролові ігри.


 

       В межах проекту старшокласники готували різні танцювальні композиції.

       Презентація проекту закінчилася оцінюванням та обговоренням результатів реалізації продукту діяльності педагогічним колективом школи.

           

 

 

 

 

Історія

Свята закоханих

 

 

Картинки по запросу фото історія свята закоханих

 

 

 

День святого Валентина, який щорічно відзначають 14 лютого, здавна оповитий різними таємницями та легендами його походження. Одні прихильники свята закоханих надають романтичного значення цьому дню, інші ж – розцінюють його лише з комерційних поглядів. Проте все ж варто дізнатись, звідки ми можемо брати витоки та історію всім відомої дати.

 День всіх закоханих, або ж День святого Валентина – це не лише свято романтики, кохання та ніжності. Як повідомляють різні джерела, свято оповите багатьма легендами і ніхто достеменно не знає, чи існував святий Валентин і чи справді він вперше подарував коханій романтичну валентинку.

Священик Валентин

Згідно з однією легендою, у 269 році н.е. римський імператор Клавдій II прагнув завоювати весь світ, однак для здійснення всіх наступів йому доводилось збирати міцну армію. Оскільки сімейний інститут утримував чоловіків від військової служби, імператор видав указ про заборону одруження під час військової служби.

 Однак молодий священик Валентин, який ще займався природничими науками та медициною, не слухав наказів Клавдія II і таємно від всіх вінчав закоханих. Коли імператор довідався про це, то засудив Валентина до смертної кари. І під час очікування виконання смертного вироку, Валентин у в’язниці закохався в сліпу дочку тюремника Юлію і зцілив її.

Перед стратою він залишив їй прощальне послання і підписав його як “Твій Валентин”. Саме з цим неймовірним моментом та виявом любові пов’язують і появу Дня всіх закоханих, і звичай дарувати валентинки. Священику відрубали голову, а пізніше Валентин був канонізований католицькою церквою. У 496 році Папа Римський Геласій I оголосив 14 лютого Днем святого Валентина.

Натхненник християнства Валентин

Якщо вірити іншій легенді, то День Святого Валентина виник як пам’ять про християнина Валентина, який був справжнім натхненником для інших. Під час таємного вінчання римських патриціїв (представників корінного римського народу), їх всіх затримали.

Історія виникнення валентинки

Згідно з легендами, давній звичай посилати коханим листівки в День святого Валентина також виник в Середні віки. Найпершою валентинкою в світі вважається записка, відправлена герцогом Орлеанським Карлом​​ в 1415 році.

Перебуваючи в англійському полоні після битви під Азенкуром, він нібито надсилав із лондонської в’язниці віршовані любовні послання своїй дружині. Одна з тодішніх “валентинок” нині зберігається в Британському Музеї.

     Отже,  кохання  — одне з  найкращих почуттів, яке пройшло довгий та доволі цікавий історичний шлях, аби мати змогу про нього говорити відкрито та красиво І, незважаючи на таємничість походження свята, мільйони людей не пропускають можливість відсвяткувати романтичне святом разом зі своїми коханими та рідними людьми. Адже День святого Валентина – це не лише свято квітів, листівок та подарунків. Це символічний день для вияву трішки більшої уваги та любові тим людям, які перебувають поруч з вами.. Основна функція  кохання це допомога, захист та допомога один одному.

 

 

 

 

Повідомлення

Використання кохання у цитатах відомих людей

 

Похожее изображение

Цитати про кохання передають усю глибину та бурхливість почуттів закоханих. І це не тільки радість чи пристрасть, а часто й сум чи гнів. Та пам'ятайте, як говорив український класик Василь Симоненко, "є в коханні і будні, і свята".
Любов виникає з любові; коли хочу, щоб мене любили, я сам перший люблю (Г. Сковорода).

Троянда – як кохання, може завдати болю, якщо не вмієш її узяти (Л.Костенко).

Любов не залежить від нашої волі, приходить без нашої заслуги, щезає без нашої вини (І. Франко).

Кохання – це зойк крові, це бездумний, непереможний голод тіла, це наказ вічності, яка не допускає опору собі. Кохання саме себе пожирає, як вогонь, і коли задоволене, лишає по собі нудний, сірий попіл (В. Винниченко).


Скільки років кохаю, а закохуюсь в тебе щодня (Ліна Костенко).

Не жаль мені, що я тебе кохаю, та в нас дороги різно розійшлись (Леся Українка).

Любов – це насамперед відповідальність, а потім уже насолода (В. Сухомлинський).

Прийшла любов непрохана й неждана – ну як мені за нею не піти? (В. Симоненко).

В одній годині кохання – ціле життя (Оноре де Бальзак).

Кохають не за переваги, а всупереч недолі


Кохають не за переваги, а всупереч недолікам (Вільям Фолкнер).

Для кохання не існує вчора, кохання не думає про завтра. Воно жадібно тягнеться до нинішнього дня, але цей день потрібен йому весь, необмежений, незатьмарений (Генріх Гейне).

Той, хто тобі дійсно потрібен, не повинен відповідати твоїм вимогам. Він з'явиться і зруйнує все, і буде самим собою, таким, який є. І ти будеш любити його таким (Еріх Марія Ремарк).

Любов – це коли хочеш переживати з кимось всі чотири пори року. Коли хочеш бігти з кимось від весняної грози під всипаний квітами бузок, а влітку збирати ягоди і купатися в річці. Восени разом варити варення і заклеювати вікна від холоду. Взимку – допомагати пережити нежить і довгі вечори... (Рей Бредбері).


Любити – це не означає дивитися один на одного, любити — це означає разом дивитися в одному напрямку (Антуан де Сент-Екзюпері).

Поцілунок – це коли дві душі зустрічаються між собою кінчиками губ (Гете).

Краса потрібна нам, щоб нас любили чоловіки, а дурість — щоб ми любили чоловіків (Коко Шанель).

Треба бути трохи схожими, щоб розуміти одне одного, але й трохи різними, щоб один одного кохати (Жеральді).

Головна сутність кохання – довіра (Жермена де Сталь).

Хто не знав бідності, любові і війни, той не жив повноцінним життям (О'Генрі).


 

 

           

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          

 

 

   Повідомлення

 

Сюжетні      зображення кохання у віршах

 Картинки по запросу фото кохання у віршах

      Тема кохання — одна з найдавніших у творчості кожного народу. Хвилюючими творами про кохання, сповненими найщиріших людських почуттів, славиться український фольклор. Кохання у народній поезії сильніше родинних стосунків, сильніше смерті. Шекспірівські "Ромео і Джульєта" анітрохи не вагоміші образи, ніж герої українських пісень, бо найпопулярніший мотив, притаманний народній творчості, — це мотив вірності, готовність до самопожертви. 

      Уже кілька століть привертає увагу українських письменників народна пісня про кохання "Балада про Гриця", котру приписують легендарній поетесі Марусі Чурай. Художня інтерпретація пісні належить багатьом письменникам-романтикам XIX століття (Йосипу Бодянському, Віктору Забілі та ін.), саме вона стала поштовхом до написання драми М. Старицького та Л. Старицької-Черняхівської "Ой не ходи, Грицю". В основу повісті покладена одна із сюжетних ліній народної пісні — кохання Гриця до двох дівчат, його трагічна смерть, зумовлена роздвоєністю натури. Широковідомий сьогодні і роман Лиш Костенко "Маруся Чурай", героїня якого щиро покохала Гриця Бобренка. Але любов Марусі "чолом сягала неба, а Гриць ходив ногами по землі".

      Особливо трепетно тема кохання звучить в українській поезії. Любов пристрасна, любов зраджена, врешті, любов материнська є однією із основних тем шевченківської творчості, могутньо звучить у його віршах та поемах ("Тополя", "Утоплена", "Наймичка", "Катерина", "Лілея", "Ликері" та багато інших).

     Готовність до самопожертви в ім'я кохання, прагнення справедливості, нестерпні муки чекання, зумовлені соціальними обставинами — все це знаходить своє відображення у творчості Г. Ф. Квітку-Основ'яненка ("Маруся", "Щира любов"), І. П. Котляревського ("Наталка-Полтавка"), І. Кропивницького ("Доки сонце зійде, роса очі виїсть"), І. Франка, зокрема в його наукових дослідженнях ("Жіноча неволя в руських піснях народних") та неповторній поетичній збірці "Зів'яле листя". Поет мріяв про велике кохання, про щиру і вірну подругу-однодум-ця на все життя. Тому так пристрасно звучать рядки поезій про палке, ніжне, але в основному нещасливе кохання:

Чого являєшся мені

У сні?

В життю ти мною згордувала,

Моє ти серце надірвала.

Із нього визвала одні

Оті ридання голосні —

Пісні.

Чимало прекрасних поезій збірки стали піснями. Серед них — "За що, красавице, я так тебе люблю", "Зелений явір, зелений явір...", "Ой ти, дівчино, з горіха зерня…", "Червона калино, чого в лузі гнешся?", "Чого являєшся мені у сні?" та інші. Неперевершеним шедевром лірики Івана Франка є вірш "Тричі мині являлася любов", в якому ніжність і біль, радість і смуток, жага і страждання б'ють сильним ліричним струменем, чарують і заворожують.

Яскравим прикладом високої любові є драма-феєрія Лесі Українки "Лісова пісня" — поетичний і водночас трагічний твір про красу кохання, про високу мрію людини та її одвічний потяг до прекрасного, до гармонії з природою. Автор безсмертної "Лісової пісні", страждаючи через своє приховане кохання до померлого С. Мержинського, з останніх сил знаходить мужні слова, котрі розкривають непереможну силу української жінки, здатної будити до життя інших.

В історії української літератури XX століття найяскравішим пам'ятником кохання стала поезія Володимира Сосюри:

Так ніхто не кохав. Через тисячі літ

Лиш приходить подібне кохання.

В день такий розцвітає весна на землі

І земля убирається зрання.

У вірші "Білі акації будуть цвісти" образ коханої зливається з образом Вітчизни:

В тебе і губи, і брови такі.

Як у моєї Вкраїни...

Ніжність і задушевність, динаміка та нестримна сила почуттів притаманні інтимній ліриці П. Тичини, М Рильського, А. Малишка, Д Павличка, І. Драча, В. Симоненка, Л. Костенко, М. Вінграновського, у поезії якого кохання. пахне всеосяжністю і водночас українським степом:

Йди ж, моя любове, доки твоя воля.

Коли навіть пройдеш і саму себе...

Зупинилась тиша й тихий вітер з поля.

Голубі пожежі голубих небес…

Любов рухає світом, живить філософію життя. Тому не дивно, що ця тема залишається невичерпною. Енергія серця, енергія мелодії кохання притаманна багатьом творам українських письменників. Характерно, що однією з особливих ознак таких творів є наявність в них елементів пейзажної лірики з притаманним для неї відтворенням явищ природи, які своєю цілющою силою живлять душу закоханої людини.

Краса природи вселяє бажання жити, любити, породжує відчуття радості, викликає мрії. Так, у вірші Лесі Українки "Стояла я і слухала весну" відчуття любові зливається з відчуттям гармонії і краси, які передаються слуховими засобами, що створюють картину весняної чарівної ночі:

Вона мені співала про любов.

Про молодощі, радощі, надії,

Вона мені переспівала знов

Те, що давно мені співали мрії.

За допомогою зорових та слухових вражень передає глибину інтимного світу людини Олександр Олесь, у творчості якого багато прекрасних віршів про чисту і вірну людську любов:

Чи я люблю тебе, — не знаю, —

Спитай вночі у срібних зір, —

Весною вслухайсь в шелест гаю,

Вдивися в даль з зелених гір.

Спитай у чайки, що голосе,

Спитай у хмар, що сльози ллють.

Піди на спалені покоси.

Що в раз останній роси п'ють.

("Нащо, нащо тобі питати…")

Максимальна увага на музичність, що вражає новизною та естетичністю, відчутна в інтимній ліриці Миколи Вороного. Вона забирає нас в полон міцним чаром своїх емоцій, даючи відчуття гармонії, яке дарує людині природа:

То літньої ночі було на Дніпрі…

Чудової, теплої ночі!

Горіли брильянти в небеснім шатрі

І очі зоріли дівочі...

То літньої ночі було на Дніпрі…

Нерідко в інтимній ліриці поети використовують народнопісенні елементи. Так, у пісні Андрія Малишка "Ми підем, де трави похилі" зустрічаємо оригінальний паралелізм у стилі народної поетики:

За річкою голубою

Дві чайки у хмару зліта.

В краю придніпровськім

Ми стрілись з тобою,

Веселко моя золота.

"Невесело на світі жить, коли нема кого любить", — писав Тарас Шевченко у своїй поемі "Княжна". Зовсім по-іншому, з притаманним тільки їй відчуттям всесвіту передає свої почуття Ліна Костенко: "Моя любове! Я перед тобою. Бери мене в свої блаженні сни".

Неповторно і своєрідно сказано про це надзвичайно сильне людське почуття в творчості фактично кожного українського письменника, про що свідчать прекрасні літературні шедеври, створені їхнім талантом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картинки по запросу фото до дня закоханих

 

 

    СЦЕНАРІЙ  До ДНЯ  Закоханих  (КОНКУРСНА ПРОГРАМА)

Під звуки тихої мелодії виходять двоє ведучих

Ведучий 1:

Так ніхто не кохав. Через тисячі літ

лиш приходить подібне кохання.

В день такий розцвітає весна на землі

І земля убирається зрання..

Ведучий 2:

Дише тихо і легко в синяву вона,

простягає до зір свої руки...

В день такий на землі розцвітає весна

і тремтить од солодкої муки...

Ведучий 1:

В’яне серце моє од щасливих очей,

що горять в тумані наді мною...

Розливається кров і по жилах тече,

ніби пахне вона лободою...

Ведучий 2:

Гей, ви, зорі ясні!.. Тихий місяцю мій!..

Де ви бачили більше кохання?..

Я для неї зірву Оріон золотий,

я — поет робітничої рані...

Ведучий 1:

Так ніхто не кохав. Через тисячі літ

лиш приходить подібне кохання.

В день такий розцвітає весна на землі

І земля убирається зрання..

Ведучий 2:

Дише тихо і легко в синяву вона,

простягає до зір свої руки...

В день такий на землі розцвітає весна

і тремтить од солодкої муки...

Ведучий 1: Добрий день, шановні учасники і вболівальники! Ви, звичайно, здогадалися, що сьогодні наш день ми присвячуємо чудесному святу – ДНЮ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНА.

Звучить пісня « Мамо, я закохався» ( ЗлейкоВ, Мітрошкін Сеймур)

Ведучий 2: Валентинів день святкують усі - і дорослі, і діти. З родиною, з друзями. Святкують з давніх пір. Це свято пов'язане із зворушливою і сумною історією. У III столітті н.е. римський імператор Клавдій II видав указ, що забороняв людям одружуватися. Він вважав, що шлюб утримує чоловіків удома, а їх призначення - бути хорошими солдатами і битися за Рим. Але знайшлася людина, яка, незважаючи на жорстоку заборону, потай освячувала союзи закоханих. Молодого християнського священика звали Валентин.

 Виявивши ці "антидержавні" одруження, імператор повелів відправити порушника до в'язниці, а потім стратити. Перебуваючи у в'язниці, Валентин побачив доньку тюремника. Молоді люди полюбили одне одного. Перед стратою, 14 лютого 270 року, він послав дівчині коротку прощальну записку з підписом: "Від Валентина", яка згодом стала означати вічну прихильність і вірність. А дата смерті священика, що попри суворі перешкоди обручав закоханих, та так і не побачив свого щастя, навіки залишилася в пам'яті людей. Прах його похований у церкві Святого Праксідіса в Римі. Отже, цінність кохання – це незміряний скарб, що живе в людських душах.

      Пісня у виконанні Гурмач Анастасії « Кохання – золото»

Ведучий 2: Але кохання – це не завжди сумно, дуже часто – це дуже і дуже весело. І от учні 9 класу продемонструють вам зараз веселі жарти про кохання....( виходять учні 9 класу)

Ведучий 1: Сьогодні на нашому вечорі ми сподіваємося обрати найніжнішу, найтендітнішу, найпривабливішу, найінтелектуальнішу, найчарівнішу, найтаємнішу дівчину, яка стане Валентиною.

Ведучий 2: Ми не сумніваємося також у тому, що зуміємо всі разом обрати найвродливішого, наймужнішого, най-, най-, найпринаднішого Валентина.

Ведучий 1:

Традиція святкування Дня Святого Валентина прийшла і в нашу країну. Бал закоханих проводиться у нас не перший рік, і сподіваємося, що він стане доброю традицією. Отже, шановні учасники і вболівальники, сьогодні вам належить пройти через ряд випробувань, по закінченю яких з усіх гідних учасників буде обрана пара-переможець. Отже, зустрічаємо наші пари. Зустрічаємо облисками…..

Пара №1   - Борисенко Владислав та Маландій  Анастасія

Пара №2   -  Давиденко Віктор та Мазуренко  Світлана

Пара №3  -   Невальонний Олександр та Гаврилова  Вікторія

 

.

Ведучий 2: Кожна з пар отримає нині почесний титул. Розподілити їх доручено шановному журі:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ведучий 1:

Ми хочемо дізнатися наскільки наші пари знають один про одного. Потім конкурсанти здають свої відповіді журі. Ведучі зачитують по одному запитанню і конкурсанти по черзі відповідають. Якщо відповідь співпадає, то пара отримує 1 бал.

 

Ведучий 2: Питання для дівчат:

 

- Яка марка автомобіля до вподоби вашому хлопцеві?

- Який вид спорту найбільше подобається вашому хлопцеві?

- Яку страву найбільше любить смакувати ваш хлопець?

 

 Питання для юнаків:

 

- Які улюблені квіти вашої дівчини?

- Який колір до вподоби вашій дівчині?

- Яка музична група подобається вашій дівчині?

 

Ведучий 1:

У долонях я ніжно тримаю

Серце друга, аби не зранить

Знаю я, за любов не карають,

За любов починають любить.

Ведучий 2:

 Є легенда, ніби при творінні

Серце у людей було єдиним.

Але Бог за злочини невинні

Розділив його на половину

І тепер одна одну шукають

Половину в почуттях кипучих.

Не знаходять – плачуть, проклинають,

А як знайдуть – сходять жагуче. ( Пісня у виконанні Приймак Д. та Ємельяненко С  « Solo»)

Ведучий 1:

КОНКУРС № 1 "НАЗВИ ПАРУ". ( по черзі кожній парі) Вам потрібно підібрати пару кожній названій особі. Кожна правильна відповідь – 1 бал

Майстер - ... (Маргарита)

Алла Пугачова - … (Максим Галкін)

Ромео і - … (Джульєтта)

Кай - ... (Герда)

П'єро - ... (Мальвіна)

Леонід Агутін - ... (Анжеліка Варум)

Ассоль - … (Грей)

Леді Діана - … (Принц Чарльз)

Наталка - … (Петро)

Курнікова - … (Е.Еглесіас)

Наполеон - … (Жозефіна)

Рет Батлер - … (Скарлетт О`Хара)

Мавка - … (Лукаш)

Дульцінея - … (Дон Кіхот)

Віталій Білоножко -  ( Марина Білоножко)

Ведучий 1: Чи знаєте ви, що: у різних країнах світу цілуються по-різному:

 

-    у Японії вважається дуже непристойним цілуватися при свідках. Саме з цієї причини ви майже ніколи не побачите поцілунку в японському фільмі. Те, що у всьому світі називається "японським" поцілунком, виконується так: встаньте на відстані одного кроку один від одного, нахиліться вперед і, витягнувши губи, доторкніться ними губ партнера. Рот не відкривати!

 - у Китаї притуляються щоками;

Ведучий 2:

 -  ескімоси, полінезійці не цілують один одного в рот. Вони труться носами. Спробуйте! Це дуже приємно, а ще в Полінезії партнери зубами висмикують один одному волосся з брів;

 -  а в Гамбії притискають жіночу долоню до свого носа;

Ведучий 1:

КОНКУРС № 2 Колечко для закоханих

Учасники кожної пари  беруть по сірнику в рот. Хлопець з кожної пари одягає на сірник  бублик. По команді ведучого хлопець повинен перекинути  бублик на сірник дівчини. Перемагає та  пара, якій вдалося це зробити швидше, не впустивши кільця на підлогу.  За якісно виконане завдання пара отримує 5 балів ( музика)

Ведучий 2: Конкурс №3  Серенади про кохання

Для  цього конкурсу ви маєте вирізані  з паперу сердечка. На кожному  написано перший рядок з популярної пісні про кохання. Завдання учасників полягає в тому, що їм необхідно витягнути сердечко з мішечка і доспівати куплет пісні, яка їм попалася. Перемагає найбільш музичний учасник, який зміг заспівати всі пісні, які йому траплялися.  Найбільша кількість балів – 5

Ведучий №2  Ну а доповнять серенади про кохання власноруч виконані пісні учнями нашої школи…… Зустрічайте  серенаду про кохання у виконанні Клименка Дмитра « Художник»

Ведучий №1: Кохання можна передати не тільки за допомогою слів, ай за допомогою погляду, жестів та міміки. А от до наступного конкурсу вас підготують учні нашого класу. Пропонуємо вашій увазі сценку «Весела Пантомма»

Ведучий №2 : Ну а тепер ваше завдання позмагатися в конкурсі « Пантомма»

КОНКУРС № 4 "ПАНТОМІМА".

На листках паперу надруковані завдання. Хлопці одержують завдання, його демонструють, а дівчата його відгадують.  На підготовку та роздуми 1 хв.Конкурсантам необхідно зобразити те, що надруковано на листках паперу

Кількість балів за конкурс - 5

( сумного пінгвін; розлючене порося; хмурого орла; чайник що кипить;  комара; ледачого кота; злу собаку; веселу мавпу; зацікавлене цуценя; дресированого дельфіна та ін.). Тоді почали!

Ведучий 2: Дякуємо нашим артистам. А ми продовжуємо.

Ведучий 1: Поки журі підрахує бали за 4 конкурси. Вас вітають співучі голоси нашої школи.  Пісня у виконанні  дівчат 11 класу « Тримай»……………………………………………………

                                                    Виступ журі

Ведучий 2:  «ОСВІДЧЕННЯ В КОХАННІ»

У стосунках хлопця та дівчини рано чи пізно наступає хвилююча мить освідчення в коханні. Історія людства знає чимало способів: надсилання любовного листа, складання поем та віршів на честь коханої, виконання серенади під вікном і просто відверта розмова віч-на-віч.

Ведучий 2: От і ми пропонуємо вашій увазі сценку освідчення у вигляді діалогу. А як це можна зробити, нам покажуть неперевершені Проня Прокопівна та Свирид Петрович.

 (Інсценівка уривку з твору «За двома зайцями»).

 

Ведучий 1: КОНКУРС №5 «КОМПЛІМЕНТИ»

Наші хлопці беруть свої дівчат і стоять навпроти один від одного на відстані 10 кроків. На кожний крок лицарі дарують дамі свого серця комплімент, поки не підійдуть до неї. перемагає той лицар, що не повториться, не помилиться і без пауз виголосить найніжніші слова. але є одна умова: перший  учасник буде говорити компліменти, пов'язані з рослинами: наприклад, квіточка, пелюсточка, трояндочка...; другий - компліменти, пов'язані з тваринами: зайчик, пташечка, ластівочка; третій - компліменти, пов'язані з неживою природою: сонечко, зіронька...;

Найбільша кількість балів  -5

Ведучий№ ! Ми переходимо до наступного конкурсу, який має назву «Попелюшка». Конкурс №6

Ведучий №2: Наші учасники зараз побувають на місці героїв однойменної казки, а саме виконають ролі Попелюшки та Принца.

Ведучий № !:  Дами сідають на стільці, які стоять півколом. Кавалери, поставте, будь-ласка, стільці для своїх дам.

Ведучий № 2: Хлопці підходять до дівчат і стають перед ними на коліно, знімають із «попелюшок» взуття і запам’ятовують його.

Ведучий № 1: Я плескаю в долоні, а хлопці кидають взуття в центр кола. Тільки не дуже далеко, а то і глядачів пораните і черевичок не знайдете.

Ведучий № 2:  Потім «Попелюшки» зав’язують очі хлопцям, а я перемішую взуття.

Ведучий № 1: За моїм сигналом хлопці повзуть на колінах у центр кола і шукають взуття своїх «Попелюшок». Повертаються і взувають їх.

Ведучий №2: І наприкінці знімають з очей пов’язку.

Ведучий №!: Підглядати в жодному разі не можна. За нечесну гру учасників команди чекає дискваліфікація і як наслідок втрата балів.

Ведучи№ 1: Усі учасники на місцях і конкурс починається.

Принцам, що знайшли черевички своїм Попелюшкам журі поставте 5 балів

Вед. 2. Як багато танців є на світі!
Тільки вмій їх вибирати!
Є й новинки на прикметі.
Отже, нумо танцювати !\

Танець у виконанні  дівчат нашої школи

Вед. 1. Кожна закохана пара хоча б раз у своєму житті виконувала найромантичніший танок. Тому оголошується конкурс№7 «Танок ідеальної пари». І зараз ми залюбки подивимося, як наші закохані пари будуть виконувати його, але під ту мелодію, яку ми включимо. Журі оцінює конкурс за 10-бальною системою.  Парам видаються кульки, які під час танцю треба тримати між лобами. Отже, нумо танцювати 1 танок.....\

 - а тепер подивимося, як ви станцюєте 2 танець.......3 танець.....

1 — ламбада;

2 — українські народні;

3 — рок-н-рол.

Якщо м’ячик пара втрачає, то вона виходить з гри.

Ведучий № 2. Конкурс № 8 Закохані дуже часто потрапляють у складні, не передбачувані ситуації. Від того, який вихід вони знайдуть із цієї ситуації, великою мірою залежать їхнє подальші стосунки.  Учні 11 класу вже згорають від нетерпіння, щоб поділитися своїм досвідом, як правильно будувати міцні любовні стосунки. Сценка у виконвнні учнів 111 класу  Ведучий № 1 Пропонуємо нашим гравцям помірятися силами в конкурсі, який ми назвали «Ваші дії».

Найоригінальніша відповідь максимум - 5 балів

(Ведучі по черзі пропонують проблемні ситуації учасникам змагань.)

Ситуації для дівчат:

1. Пригощаючи хлопця склянкою соку, ви ненароком забруднили йому одяг. Ваша мама повертається з роботи саме тієї миті, коли ви старанно намагаєтеся випрати йому штани, а він очікує вас у маминому халаті. Що ви скажете мамі?

2. Уявіть собі, що хлопець запросив вас на побачення о 12.30,і але ваші уроки закінчуються о 15.00. Ваші дії?

3. Опишіть хлопця вашої мрії!

Ситуації для хлопців:

1. Ви катаєтеся з дівчиною на чортовому колесі. Раптом вимикають електрику, від несподіванки ваша дівчина випускає із рук сумочку і та падає на землю; Ваші дії?

2. Ви відпочиваєте на пляжі з вашою дівчиною. Але раптом чуєте крики про допомогу. Ви бачите, що кричить дуже ефектна блондинка, яка перед цим намагалася, щоб ви звернули на неї увагу, і вона зовсім не тоне. Ваші дії?

3. До вас у гості прийшлу дівчина, яка вам подобається. Ви пригощаєте її чаєм, а вона несподівано розбиває улюблену чашку вашого батька. Ваші дії?

4. Опишіть дівчину вашої мрії.

 

Ведучий № 2  Молодці. Конкурс показав, що ви добре умієте знаходити вихід із будь-якої складної ситуації.

А ми знову говоримо про кохання через пісні. Пісня у виконанні Іщенко Вікторії « Калина «

Вед.2. Наступний конкурс 9 має назву «Ромео і Джульєта».  І він був домашнім завданням для наших пар.Суть цього конкурсу полягає в тому, що вам потрібно себе відчути Ромео і Джульєтою зіграти їхню справжню любов. Вам даються уривки вірша про кохання ви його повинні розділити між собою гарно та виразно його прочитати. В якої пари найкраще це вдасться та і отримує найбільшу кількість балів. 10 балів

Ведучі підходять з капелюхом до пар і вони витягують собі конверт з віршом: А поки учасники готуються для вас співає Кліщ Анна

1.Розкажу тобі думку таємну,
Дивний здогад мене обпік:
Я залишуся в серці твоєму
На сьогодні, на завтра, навік.
І минатиме час, нанизавши
Сотні вражень, імен і країн,-
На сьогодні, на завтра, назавжди!-
Ти залишишся в серці моїм.
А чому? То чудна теорема,
на яку ти мене прирік.
То все разом, а ти – окремо.
І сьогодні, і завтра, й повік.

2. І як тепер тебе забути?

Душа до краю добрела.

Такої дивної отрути,

я ще ніколи не пила,

Такої чистої печалі,

Такої спраглої жаги,

Такого зойку у мовчанні,

Такого сяйва навкруги.

Такої зоряної тиші.

Такого безміру в добі!...

Це, може, навіть і не вірші

А квіти, кинуті тобі!

 

3. Очима ти сказав мені: люблю.

Душа складала свій тяжкий екзамен.

Мов тихий дзвін гірського кришталю,

несказане лишилось несказанним.

Життя ішло, минуло той перон.

гукала тиша рупором вокзальним.

Багато слів написано пером

Несказане лишилось несказанним

Світали ночі, вечоріли дні.

Не раз хитнула доля терезами

Слова як сонце сходили в мені.

Несказане лишилось несказанним.

 

4.Я хочу знати, любиш ти мене,

чи це вже сон, який уже не сниться?

Моєї долі пекло потайне,

моя сама від себе таємниця,

моя сама від себе таємниця!

Чи ти за мене душу віддаси,

чи розміняєш суєтно і дрібно?

Краса – і тільки, трішечки краси,

душі нічого більше не потрібно.

Чи, може, в цім калейдоскопі літ,

де все нещадно звичне і щоденне,

ти просто мені дивишся услід

і трохи любиш сни свої про мене?

 

5.Спини мене, отямся і отям,
Така любов буває раз в ніколи.
Вона ж промчить над зламаним життям,
За нею будуть бігти видноколи.
Вона ж порве нам спокій до струни,
Вона ж слова поспалює вустами.
Спини мене, спини і схамени,
Ще поки можу думати востаннє.
Ще поки можу, але вже не можу,
Настала черга й на мою зорю.
Чи біля тебе душу відморожу,
Чи біля тебе полум’ям згорю.

Конкурс № 10 Дістати цукерку

У мисці гіркою насипана борошно. В неї вставляється цукерка так, щоб стирчав кінчик, за який її можна витягти. Якщо ніс, щоки не вимазані борошном, цукерку можна взяти собі в якості призу.Перевіримо спритність наших пар. Кількість балів - 10

 

КОНКУРС № 11 "ЗНАННЯ - СИЛА".

Всім учасникам задаються "жіночі" і "чоловічі" питання. Бал заробляє пара, котра відповідає першою. Спочатку на питання відповідають дівчата, потім - юнаки. За кожну правильну відповідь – 1 бал

Питання (для прикладу) для дівчат:

1. Складовою частиною чого є карбюратор? (Мотора)

2. Капот на автомобілі розташовується спереду або ззаду? (Спереду)

3. В якому напрямку при роботі пилкою прикладається сила: до себе чи від себе? (Від себе)

4. Брати Буре грають у футбол або в хокей? (У хокей)

5. Де проходив чемпіонат світу з футболу в 2002 році? (В Японії)

6. Продукція якої фірми має емблему у формі "галочки"? (Nike)

Питання для молодих людей:

1. При затягання нитки в голку, що повинно бути нерухомо: голка або нитка? (Голка)

2. Що таке мелірування? (Фарбування окремих прядок волосся)

3. Чи кладуть дріжджі в пісочне тісто? (Ні)

4. Для чого жінці може знадобитися ацетон? (Для змивання лаку з нігтів)

5. Чи потрібно змивати фарбу для волосся після їх фарбування? (Так)

6. Як називається невелика сумочка, в якій зберігаються предмети, необхідні для макіяжу? (Косметичка)

 

Ведучий 2:

Поки журі підрахує бали за останні  конкурси. Пропоную вам почути золоті голоси нашої школи………Пісня у виконанні…Велигонь Дар’ї “ Човен»……..

Конкурс № 12  Домашнє завдання

Ну і останній конкурс нашого сьогоднішнього вечора « Домашнє Завдання» Наші пари продемонструють вам свої таланти. Вони готувалися до цього моменту.і ми не сумніваємося в тому, що ви всі  -  гарна та талановита молодь. Найбільша кількість балів – 10. Отже, розпочнемо з пари № 1......

Пара № 2 просимо вас до слова.....

Пара№ 3......

Ведучий 1: Дякуємо нашим конкурсантам за участь в програмі, глядачам за підтримку та гарний настрій. Наше свято добігає кінця. І, поки журі виконує свою нелегку роботу по визначенню пари-переможця, учасникам пропонується самий веселий конкурс, який не буде оцінюватися і в якому не буде програшу

Ведучий № ! : А поки наші учасники працюють ми з вами, шановні глядачі, пограємо в гру «Подаруй серце».

Ведучий № 2: Зараз ми кинемо в зал ось це серце, а той хто його зловить повинен передати наступному, але опис цього учасника повинен відповідати тому, який ми вам запропонуємо.

Ведучий №1: Передавати потрібно швидко, тій людині, яка першою прийшла вам на думку.

Ведучий №2: Перехоплювати серце не можна, ми не в «собачку» граємо і не в «жабку». Розпочинаємо.

Ведучий №!: (кидає серце ведучому) Віддай серце своєму найкращому другу


Віддай  найчарівнішій дівчині

Віддай класному хлопцеві

Віддай дівчині з екстравагантною зачіскою

Віддай своїй подружці

Віддай найвеселішому хлопцеві

Віддай найскромнішій дівчині

Віддай найкращому танцюристу

Віддай найвірнішому другу

Віддай тій, кому надіслав Валентинку

Віддай тому, кому надіслала Валентинку

Віддай найвірнішій подрузі

Віддай найввічливішому хлопцеві

Віддай найвеселішій дівчині

Віддай хлопцеві з екстравагантною зачіскою

Віддай найкращій співачці

Віддай найстильнішому хлопцеві

Віддай найкращій танцівниці

Віддай найрозумнішому хлопцеві

Віддай класній дівчині

(останній) Віддай найчарівнішому ведучому

 

А зараз просимо до слова наше вельмишановне журі……

Отже, Валентин і Валентина нашого сьогоднішнього вечора – це пара №.....

Вітаємо вас з перемогою! Облиски! Прийміть на згадку про сьогоднішній вечір ці подарунки. Інші пари, які брали участь в цьому прекрасному вечорі, ми просимо не засмучуватись. Ви були Одні з найкращих сьогодні. Вам теж подарунки. Дякуємо вам !

Дякуємо всім, хто прийняв участь у цьому вечорі, дякуємо  класним керівникам та вчителям за допомогу, дякуємо журі, дякуємо  Антону Авер’янову за прекрасне музмчне оформлення  цього заходу, дякуємо батькам. Спасибі всім, хто завітав до нас сьогодні!

Ще раз всіх вітаємо з Днем закоханих! Щастя, здоровя вам! Кохайте і будьте кохані!

Але вечір не закінчується. Вас вітають учасники центру « Громадська ініціатива». Тож запрошуємо їх продовжити цей святковий вечір своїми чудовими номерами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Легенди про кохання

 

 

 

Картинки по запросу фото легенди про кохання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                    Легенда1

   У одного ацтекського імператора була неймовірної вроди дочка на ім’я Істаксиуатль. І був у імператора один дуже сильний і красивий воїн, якого звали Попокатепетль. Кожного дня виходила прекрасна Істаксиуатль на подвір’я палацу, і щоразу бачила серед батькового війська дужого воїна. А коли мужній Попокатепетль випадково відривав очі від землі, він завжди зустрічався поглядом з дочкою імператора. І з кожним днем він подобався їй усе більше і більше. А його серце вже давно палало від жагучого кохання до прекрасної імператорської доньки.

У той час імператор готувався до війни з жителями долини Оахака. А за горами проживало войовниче плем’я майя, яке ацтекський правитель дуже хотів взяти в союзники для майбутнього протистояння. Тому запропонував імператор вождю майя руку своєї дочки в обмін на союз у війні. Почувши це, вождь, старий дідуган, з радістю погодився допомогти ацтекському правителю.

«Моє плем’я допоможе ацтекам здолати жителів долини Оахака, але донька твоя вже завтра повинна бути у мене. Допоки триватиме війна, нехай живе у нашому плем’ї, звикає до нових звичаїв та традицій, – сказав вождь майя. – Щойно ми переможемо жителів долини Оахака, Істаксиуатль стане моєю законною дружиною».

Повернувшись додому, імператор, не роздумуючи, зібрав супровід Істаксиуатль та призначив Попокатепетля відповідальним за життя доньки.

Дорогою до плем’я майя відкрила Істаксиуатль Попокатепетлю своє серце. Обійняв мужній воїн своїми сильними руками прекрасну імператорську доньку, пригорнув до себе та ніжно-ніжно прошепотів: «І я тебе кохаю, моя чарівна принцесо». Так, за словами кохання не помітили вони, як і день минув. А щойно темна ніч огорнула землю, закохані залишили супровід та попрямували в гори.

На ранок пустий cупровід прибув до племені майя. Розлютився старий вождь, дізнавшись про втікачів, та відправив за ними своїх найсильніших воїнів.

А тим часом високо в гори вже піднімалися Попокатепетль та Істаксиуатль. Аж раптом почув Попокатепетль стукіт копит, гул, брязкання мечів. Зрозумівши, що переслідують їх сильні воїни племені майя, дужий Попокатепетль сховав свою кохану Істаксиуатль у печеру біля вершини гори, а сам пішов на вершину назустріч ворогам.

У нерівному бою змагався мужній Попокатепетль з найсильнішими воїнами плем’я майя. Змітав він ворога списом, а коли зламався спис, кинувся на супротивника з мечем. Вищою і вищою ставала вершина гори від тіл воїнів з племені майя. А коли зламався меч, Попокатепетль почав кидати у ворогів каміння. Воно збивало з ніг останніх з найсильніших воїнів. І Попокатепетль вже був упевненим у своїй перемозі, аж раптом холодний меч ворога пройняв гаряче та дуже тіло ацтекського воїна. Упав Попокатепетль і востаннє злетіли з його вуст слова: «І я тебе кохаю, моя чарівна принцесо».

Найсильніші воїни племені майя, що залишилися живими після протистояння з Попокатепетлем, ретельно обшукали вершину, підніжжя та усі печери гори. Скільки сил та часу витратили, але так і не знайшли вродливу доньку ацтекського імператора Істаксиуатль. Повернувшись додому ні з чим, розлючений вождь племені майя наказав стратити воїнів за невиконане завдання.

А прекрасна Істаксиуатль, вийшовши з печери, піднялася на вершину гори, де від вражого меча впав її коханий Попокатепетль. Припала чарівна імператорська донька до грудей мужнього воїна, обійняла свого коханого і від горя не витримало її серце.

Свідками усіх подій, що відбувалися на вершині гори, були боги. Врятувати закоханих від смерті вони вже не могли, однак, вирішили увіковічнити кохання прекрасних Попокатепетля та Істаксиуатль і перетворили закоханих у дві гори.

Донині ці дві гори символізують невмирущу любов. Істаксиуатль називають «Сплячою Жінкою» або ж білою жінкою, оскільки вершина гори завжди вкрита снігом, а сама гора схожа на силует жінки, яка лежить. А от Попокатепетль став вулканом, або «Горою, що димить». Він і до цих пір іноді викидає попіл і лаву, бажаючи помститися за смерть своєї коханої Істаксиуатль.

 

 Легенда 2

 

Вічне кохання

                               Українська легенда

В одному з гірських селищ жив собі парубок Прут. За що його так прозвали, вже ніхто не пам’ятав. Може, що мав високий гнучкий стан, чи за те, що дуже спритний був до роботи.

Якось забарився Прут, працюючи в горах, і вирішив не повертатися додому, а заночувати в лісі. Стара смерека гостинно простелила ковдру із зеленого моху і вкрила його своїм пахучим убранням.

Втомлений хлопець швидко заснув. І якийсь дивний сон йому привидівся. Ніби біля нього сидить дівчина. Вона вся в зеленому, очі в неї зелені і довга, додолу, коса. Вона лагідно й сумно дивиться на Прута, тихенько гладить його волосся. Щось стиха наспівує. Прут ніяк не може надивитися на лісову красуню. Та коли простягнув руку, щоб доторкнутися до неі, дівчина щезла.

Прокинувся Прут. Тихо-тихо. Тільки зірки виблискують у далекому небі. Аж дивиться — висить щось на смерековій гілці й світиться дивним і таким теплим зеленим вогнем. Підійшов, взяв у руки. А воно й далі світиться. Так тихо й лагідно.

Між тим щезли зірки і зажеврілося небо на сході. У променях вранішнього сонця заблищала роса. Десь здалеку долетів перший, ще несміливий спів пташиний.

А трохи згодом уже весь ліс ожив. Величезне сонце підіймалося з-за гір. Здавалося, що не воно підіймається, а сині гори, вклоняючись, дають йому шлях.

Задивившись на всю ту красу, Прут забув про свою дивовижну знахідку. А коли глянув, то побачив: на руці лежала звичайна зелена стрічка. Вона вже не світилася: мабуть, згасла з першими променями сонця. Заховав ту стрічку Прут, а сам вирішив будь-що відшукати красуню-дівчину.

Наступного вечора Прут знову не пішов додому. Сховавшись за велику смереку, він чекав на лісову красуню.

Розтанули гори в нічній темряві, повисипали зірки на небі... Раптово, наче з-під землі, з’явилася дівчина. Вона тихесенько йшла до старої смереки. Дівчина присіла на пошерхле коріння, що повпивалося в землю, і заспівала.

Спочатку тиха, а потім все гучніша пісня полетіла до гір. Далека луна підспівувала дівчині. Захоплена піснею, вона незчулася, як збоку підкрався Прут. Міцно схопив її і пригорнув до себе. Довга зелена коса змією обвила їх. Прут задивився в ясні очі, і йому здалося, ніби вся краса і велич Карпатських гір злилися в них — глибоких і чарівних.

Дівчина все ще перелякано тремтіла в його руках.

— Хто ти?

Ніби неживі, до цього часу злякані вуста ледь-ледь розквітли у посмішці, але мовчали.

— Хто ти? — знову запитав Прут.

 

 

 

 

 

 

   Пісні про кохання

 

Картинки по запросу фото пісні про кохання

                       Ой у вишневому саду

 

Ой у вишневому садку
Там соловейко щебетав
Додому я просилася 
А ти мене все не пускав. | (2)

"Ти милий мій, а я твоя.
Пусти мене, зійшла зоря.
Проснеться матінка моя, |
Буде питать, де була я." | (2)

А ти їй дай такий отвіт:
"Яка прекрасна майська ніч.
Весна іде, красу несе, |
І тій красі радіє все." | (2)

"Доню моя, не в тому річ.
Де ти блукала цілу ніч?
Чому розплетена коса, |
А на очах блистить сльоза?" | (2)

"Коса моя розплетена -
Її подруги розплели.
А на очах блистить сльоза, |
Бо з милим я прощалася. | (2)

 

                       Місяць По Небу Ходить...

 

Мiсяць по небу ходить,
Пiсню свою заводить,
Зорi за ним спiвають голоснi.
Мiсяць мене питає:
Знаю я, чи не знаю,
Як ти мене кохаєш у вi снi.

Я кажу: нi, я, не знаю я, не знаю.
Доля моя, кохаю я, кохаю.

Мiсяць по небу ходить,
Пiсню свою заводить,
Зорi за ним спiвають, спiваю я.
Як я тебе чекала,
Тихо в ночi страждала.
Чом ти пiшов - не знала, не знала.

Я кажу: нi, я, не знаю я, не знаю.
Доля моя, кохаю я, кохаю.

 

             Ой у гаю при Дунаю

Ой у гаю, при Дунаю
Соловей щебече.
Він свою всю пташину
До гніздечка кличе.

Ох-тьох-тьох і тьох-тьох-тьох
Соловей щебече.
Він свою всю пташину
До гніздечка кличе.

Ой у гаю, при Дунаю
Там музика грає.
Бас гуде, скрипка плаче,
Милий мій гуляє.

Ох-тьох-тьох і тьох-тьох-тьох
Там музика грає.
Бас гуде, скрипка плаче,
Милий мий гуляє.

Ой у гаю, при Дунаю
Тужу самотою.
Плачу, тужу, ще й ридаю
Милий за тобою.

Ох-тьох-тьох і тьох-тьох-тьох
Соловей щебече.
Він свою всю пташину
До гніздечка кличе. 

Ой у гаю, при Дунаю
Там музика грає.
Бас гуде, скрипка плаче,
Милий мій гуляє.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                           

 

 

 

           Вірші про кохання

Картинки по запросу фото живопис в коханні

Олександр Олесь

ОДНУ Я ЛЮБИВ ЗА ВЕСЕЛІСТЬ

Одну я любив за веселість,
Другу я за вроду кохав,
А третій за сонячний усміх
Квітками дорогу встилав.

Ти зовсім була не вродлива
І завжди, як вечір, смутна...
Чого ж ти з усіх моїх милих
У серці осталась одна?!

 

Леся Українка

НА МОТИВ З МІЦКЕВИЧА

…I znowu sobie zadaję pytanie:
Czy to jest przyjaźń, czy to jest kochanie?
Mickiewicz

Я не кохаю тебе і не прагну дружиною стати.
Твої поцілунки, обійми і в мріях не сняться мені,
В мислях ніколи коханим тебе не одважусь назвати;
Я часто питаю себе: чи кохаю? – Одказую: ні!

Тільки ж як сяду край тебе, серденько мов птиця заб’ється,
Дивлюся на тебе й не можу одвести очей,
І хоч з тобою розстанусь, то в думці моїй зостається
Наче жива твоя постать і кожнеє слово з речей.

Часто я в думці з тобою великі розмови проваджу,
І світять, як мрія, мені твої очі, ті зорі сумні…
Ох, я не знаю, мій друже, сама я не зважу, –
Коли б ти спитав: «Чи кохаєш?» – чи я б тобі мовила: ні?..

 

 

Павло Тичина

З КОХАННЯ ПЛАКАВ Я...

З кохання плакав я, ридав.
(Над бором хмари муром!)
Той плач між нею, мною став —
(Мармуровим муром...)

Пливуть молитви угорі.
(Вернися з сміхом — дзвоном!)
Спадає лист на вівтарі —
(Кучерявим дзвоном...)

Уже десь випали сніги.
(Над бором хмари муром!)
Розбиті ніжні вороги —
(Мармуровим муром...)

Самотна ти, самотний я.
(Весна! — світанок! — вишня!)
Обсипалась душа твоя —
(Вранішняя вишня...)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 грудня 2019
Переглядів
1183
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку