Позакласний захід "ОСТАННІЙ ГЕРОЙ" до тижня природничих дисциплін

Про матеріал

«ОСТАННІЙ ГЕРОЙ»

Позакласний захід для учнів 10-11 класів.

Загальні положення: у кожному прайді по 5 осіб. Команди обира­ють собі назви та емблеми. Після кожного іспиту прайд шляхом таємного голосування видаляє од­ного гравця. Коли «виживає» 4 особи з 10, вони об'єднуються в один прайд...

Зміст архіву
Зміст слайдів
Номер слайду 1

УВАГА!

Номер слайду 2

КІТ

Номер слайду 3

ВЕДМІДЬ

Номер слайду 4

КОЗА

Номер слайду 5

СТРАУС

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

ЧЕБУРАШКА

Номер слайду 9

Номер слайду 10

МАМОНТ

Номер слайду 11

ЧЕБУРЕК

Номер слайду 12

Номер слайду 13

ЛОСЬ

Номер слайду 14

МОРСЬКИЙ КОТИК

Номер слайду 15

ШПАК

Номер слайду 16

ПІНГВІН

Номер слайду 17

ПАЦАНИ

Номер слайду 18

Номер слайду 19

БІЛКА

Номер слайду 20

ДРУГ

Номер слайду 21

ТИГР

Номер слайду 22

Номер слайду 23

КІТ

Номер слайду 24

БОБЕР

Номер слайду 25

ДЯТЕЛ

Номер слайду 26

Номер слайду 27

ЗЕБРА

Номер слайду 28

Номер слайду 29

СКУНС

Номер слайду 30

КРІТ

Номер слайду 31

БАРСІК

Номер слайду 32

ДЕРЕЗА

Номер слайду 33

КИЛЬКА

Номер слайду 34

БРАТ

Номер слайду 35

Я

Номер слайду 36

ВСЕ!

Перегляд файлу

 

Вчитель Туінов І.В.

«ОСТАННІЙ ГЕРОЙ»

Позакласний захід для учнів 10-11 класів.

 

Загальні положення: у кожному прайді по 5 осіб. Команди обира­ють собі назви та емблеми. Після кожного іспиту прайд шляхом таємного голосування видаляє од­ного гравця. Коли «виживає» 4 особи з 10, вони об'єднуються в один прайд.

Частина І

(Музика…...)

Ведучий. Ми раді вітати вас на нашій грі «Вижити». Перед тим, як розпочати гру, я ознайомлю вас з правилами. У грі беруть участь 2 прайди, у кожному з них по 5 осіб. Перша команда називається «Ігуани», друга — «Черепахи». Після кожного іспиту команди шляхом таємного голосування ви­рішують, кому час виходити із гри. Розпочинаймо!

Перше випробування  "Гонка" (10)

(Посеред залу розташовані ла­вочки, які утворюють два тунелі. У тунелях натягнуті смуги паперу.)

Ведучий. Зараз ми перевіри­мо, як добре фізично підготовлені до випробувань наші герої. Прай­ди за певний час мають пробігти уздовж тунелів, у яких натягнуті смуги паперу. За кожну зірвану смугу прайд втрачає один бал.

(Звучить музика. Коли закінчу­ються випробування, прайд, який його не витримав, іде на таємне голосування, де вирішується подаль­ша доля складу команди. Після го­лосування один гравець виходить з гри. В разі рівності – жеребкування.)

Ведучий. Ви вже визначили найслабкішу ланку вашого прайду. Наступне випробування дасть змогу визначити ще одну.

Друге випробування  "Більше – краще"(9)

Ведучий. Зараз я ставитиму прайдам запитання. Якщо ви відповідаєте правильно, вашому прайду присуд­жується один бал. Виграє той прайд, який дасть найбільшу кількість правильних відповідей за Х хвилин.

Запитання для прайда, який програв у попередньому випробу­ванні:

 

  1.    За допомогою якого прила­ду можна порівняти тіла за сту­пенем їх нагрівання?                (Термо­метра.)
  2. Чи є в космосі звуки? Чому? (Немає, бо немає середовища.)
  3.    Щоб дізнатися про набли­ження   ворожої   кінноти,   давні воїни ставали на коліна і прикладали вухо до землі. Чому вони так робили? (Тому що швидкість звуку в твердих тілах більша, ніжу повітрі.)
  4. За скільки хвилин сонячне світло сягає Землі? (За 8 хв.)
  5. За допомогою якого органа людина сприймає світло? (Ока.)
  6.   Хто є першим космонав­том Землі? (Юрій Гагарін.)
  7.   Як називається наука, що вивчає небесні тіла та явища, що відбуваються за межами земного простору? (Астрономія.)
  8.  Скільки  сузір'їв входить до Зодіаку? (12.)
  9.   За який час Земля оберта­ється навколо Сонця? (365,25 діб.)
  10. Якою від Сонця є наша планета? (Третьою.)
  11.  Чи правильно вважати, що повітря — це речовина? (Ні — су­міш.)
  12.   Як називається процес,завдяки якому в зелених части­нах рослин утворюється кисень? (Фотосинтез.)
  13.   Як називають процес пе­реходу тіла із рідкого стану в га­зоподібний? (Випаровування.)
  14.   Серед   переліку  речовин одна і та ж речовина повторюєть­ся кілька разів, назвіть її: скло, лід, крейда,  пара,  вуглекислий газ, вода, пісок. (Вода.)
  15.  Назвіть прилади для ви­вчення об'єктів, які неможливо побачити неозброєним  оком. (Телескоп, лупа, мікроскоп.)
  16.   Яке  світлове  явище  дає змогу побачити себе в дзеркалі? (Відбиття.)
  17.  Як  називають дні,  коли день і ніч тривають по 12 год? (Дні рівнодення.)

 

Запитання для прайда-суперника:

 

  1. Як змінюється «поведінка» молекул при нагріванні? (Швид­ше рухаються.)
  2. За допомогою якого органа людина сприймає звуки? (Вуха.)
  3.  Який вітамін називають «сонячним»? (Вітамін D.)
  4.  Чи справді сонячне світло біле? (Ні.)
  5.  Хто є першим космонав­том  незалежної України? (Леонід Каденюк.)
  6.  Як називається наша Га­лактика? (Чумацький шлях.)
  7.   За який час Земля оберта­ється навколо своєї осі? (24 год.)
  8.   У яких точках Землі день і ніч тривають по півроку? (На по­люсах.)
  9.   Яку назву має перша пла­нета від Сонця? (Меркурій.)
  10.  Якого газу в повітрі най­ більше? (Азоту.)
  11.  Чи  дихають   рослини? (Так.)
  12.   Як називають процес пе­реходу тіла із твердого стану в рідкий? (Конденсація.)
  13.  Як називають рух повітря в    горизонтальному   напрямку? (Вітер.)
  14.  Яку зиму легше пережити рослинам — сніжну чи безсніжну? (Сніжну.)
  15.  Як називають день із най­довшою ніччю та найкоротшим днем? (День зимового сонцестоян­ня.)
  16.  Що об'єднує ці тіла: м'яч, шина колеса, чоботи, повітряна куля?   (Усі вони   виготовлені   з гуми.)
  17. Ехолокація — використан­ня відбитого звукового сигналу для визначення місцезнаходжен­ня об'єкта. Які тварини викорис­товують ехолокацію? (Кажани та дельфіни.)

Третє випробування "Обідня перерва" (8)

Ведучий. У наступному ви­пробуванні беруть участь всі гравці прайдів. Їх завдання полягає в тому, щоб дістати (з'їдаючи) з булочок  три папірці, в кож­ному з яких знаходиться частини заповітного слова «перемо­га». Відповідно, переможе та команда, яка найшвидше збере слово.

Хто програв - видаляє одного гравця.

 

Четверте випробування  "Менше - гірше" (7)

Ведучий. Прайдам запропо­нують теми, до яких наші герої мають написати слова, що належать до них. Хто менше написав - той програв. Отже, тема для однієї команди, що про­грала у попередньому випробу­ванні, — зоологія. Тема для іншої команди - ботаніка.

 

П'яте випробування — «Відео» (6)

Ведучий. Нам усім подобаєть­ся переглядати передачі по теле­візору, особливо, якщо вони цікаві. Подивимося, наскільки цікавим і пізнавальним це ви­явиться цього разу.

У цьому випробуванні учасни­кам гри пропонується відеосюжет про тварин. Виграє той прайд, який правильно назве більшу кількість тварин, побачених на екрані.

 

 

Частина 2

 

(Після п'яти випробувань в обох прайдах залишилося 5 гравців. Вони об'єднуються в один прайд і змагаються далі.)

 

Ведучий. Першу частину на­шої гри завершено. Починається друга частина гри. У нашій грі буде одне нововведення, а саме — то­тем (показати глядачам тотем), який надягатиме гравець, що пе­реміг у випробуванні. Тотем дає гравцю імунітет під час голосуван­ня. Це означає, що члени прайда не мають права голосувати проти гравця, який одержав такий тотем.

Шосте випробування —  (5)

Ведучий. Зараз кожен із вас назве по дві цифри від 1 до 33, і ще одну цифру назве вчитель історії. Ці цифри — зашифровані букви. Отже, у вашому розпорядженні є  кілька букв. Із цих букв за 2 хв ви мусите скласти якомога більше  слів і записати їх. З гри вибуває той,  хто складе найменше слів.

Переможцю (хто складе найбільше) вручається тотем.

Сьоме випробування - "Хто з вас?" (4)

Ведучий. Учасникам гри за­пропонуємо відеосюжети, в яких працівники нашого на­вчального закладу ставитимуть свої запитання. Той, хто відповість на більшу кількість запитань, ви­грає і одержить тотем.

Ведучий. Після «зворушливо­го побачення» з учителями «вижи­вуть» тільки 3 гравці. Але і їм ми не дамо спокою, позаяк герой має бути тільки один, останній. А зна­чить, настав час вкотре показати інтелект.

 

Восьме випробування — «Сму­га перешкод» (3)

Ведучий. Перед кожним з вас — смуга перешкод. Для того, щоб її подолати, слід правильно відповісти на запитання. Правиль­на відповідь — крок уперед. При­родно, що виграє той, хто першим пройде смугу перешкод.

У ваших руках картки з буква­ми А, Б, В, Г. Неважко здогадати­ся, що це варіанти відповідей на пропоновані запитання. Ви маєте після кожного запитання підніма­ти картку з тим варіантом відповіді, яка, на ваш погляд, пра­вильна.

(Ведучий  по черзі читає запитання.)

 

1. Найкрупніший представник родини Собачі. Ареал його поши­рення — від Південної Європи до Північної Америки і від Арк­тичної тундри до сухих південних степів і напівпустель. Це:

а) гієна;

б)  ведмідь;

в)  шакал;

г)  вовк.

2. Цей газ без кольору, смаку і запаху. Трапляється в природі як у вільному, так і у зв'язаному стані. В складі повітря цього газу - 78%.  Це:

а)  азот;

б) кисень;

в) водень;

г) гелій.

3. Напис зовні «все минає», усе­редині — «і це теж мине»:

а)  надгробок Будди;

б) піраміда Хеопса;

в) саркофаг Тутанхамона;

г)  перстень Соломона.

4. Це доволі поширений еле­мент. Через свою активність у вільному вигляді у природі не трап­ляється, а буває у з'єднаннях. Він входить до складу рослин, міститься в кістках, у крові люди­ни і тварин. Як називається цей елемент:

а)  сірка;

б)  магній;

в)  натрій;

г)  фосфор.

5. Постійне населення Антарк­тиди налічує:

а)  100 000 осіб;

б) 25 осіб;

в)  0 осіб;

г)  10 000 осіб.

6. Мати Лесі Українки:

а)  Ольга Косач;

б)  Вєрка Сердючка;

в)  Олена Пчілка;

г)   Ольга Кобилянська.

7. Функції лейкоцитів:

а)  участь в захисті організму;

б)  перенесення кисню;

в)  перенесення поживних ре­човин;

г)  звільнення організму від шлаків.

8. Діапазон сприйняття звуку людиною у межах:

а) 100 Гц - 2 000 Гц;

б)   16 Гц - 20 000 Гц;

в) 0 - 20 децибел;

г)   120 - 130 децибел.

9. Світловий сигнал проходить відстань від Сонця до Землі за 8 хв, а за скільки від Землі до Місяця:

а)   1,25 с;

б)  10 с;

в) 0,65 с;

г)    1 хв.

10.  Перший цар Риму:

а)  Ромул;

    б) Рем;

в) син Юпітера;

г) син Марса.

11. Яке придворне звання дару­вав імператор Микола І О.С.Пуш­кіну:

а)  офіцер;

б)  юнкер;

в)  камер-юнкер;

г) поручик.

12. Народний умілець Лівша просто благав російських солдатів не чистити рушницю:

а)  тканиною;

б)  вугіллям;

в)  цеглиною;

г) дерев'яними палицями.

(Якщо однакові кількість набе­руть декілька членів прайда, то пе­реможця визначають за допомогою додаткових запитань.)

Додаткові запитання:

  1. У Стародавньому Римі схи­лялися перед Венерою як перед богинею:

а)   зорі;

б)  краси;

в)   родючості;

г) правосудця.

  1. Назвіть найменшу планету Сонячної системи:

а)  Сатурн;

б)  Уран;

в)  Плутон;

г) Нептун.

3. Хто є автором поетичної збірки «Квіти Зла»:

а)  Шарль Бодлер;

б)  Артюр Рембо;

в)  Поль Верлен;

г) Лопе де Вега?

 

 

Дев'яте випробування — "Програвать, так с музыкой""(2)

 

Ведучий. Ось і настав той час, коли ми дізнаємося, хто з наших гравців є справжнім «останнім ге­роєм». Звісно, за традицією серед­ньовічних турнірів переможця ви­значить фехтування. Але ми виріши­ли дещо осучаснити цю традицію. Тотем знімається.

"Випадковий" учень  по черзі бере іграшку (Х) з коробки. Гравці повинні проспівати (сказати) куплет пісні, в якій говориться про дану тварину. Хто згадав – сигналить.

 «Останній герой» визначається автоматично.

В разі рівності результату, гравці зображують тварину, зі своєї емблеми. (жеребкування). Вибирає той, у кого був тотем.

 

(Переможця нагороджують при­зом.)

 

 

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

1. 1) гієна;2) ведмідь;3) шакал;4) вовк.

Номер слайду 2

1. 1) гієна;2) ведмідь;3) шакал;4) вовк.

Номер слайду 3

2. 1) азот;2) кисень;3) водень;4) гелій.

Номер слайду 4

2. 1) азот;2) кисень;3) водень;4) гелій.

Номер слайду 5

3. 1) надгробок Будди;2) піраміда Хеопса;3) саркофаг Тутанхамона;4) перстень Соломона.

Номер слайду 6

3. 1) надгробок Будди;2) піраміда Хеопса;3) саркофаг Тутанхамона;4) перстень Соломона.

Номер слайду 7

4. 1) сірка;2) магній;3) натрій;4) фосфор.

Номер слайду 8

4. 1) сірка;2) магній;3) натрій;4) фосфор.

Номер слайду 9

5. 1) 100 000 осіб;2) 25 осіб;3) 0 осіб;4) 10 000 осіб.

Номер слайду 10

5. 1) 100 000 осіб;2) 25 осіб;3) 0 осіб;4) 10 000 осіб.

Номер слайду 11

6. 1) Ольга Косач;2) Вєрка Сердючка;3) Олена Пчілка;4) Ольга Кобилянська.

Номер слайду 12

6. 1) Ольга Косач;2) Вєрка Сердючка;3) Олена Пчілка;4) Ольга Кобилянська.

Номер слайду 13

7. 1) участь в захисті організму;2) перенесення кисню;3) перенесення поживних ре­ човин;4) звільнення організму від шлаків.

Номер слайду 14

7. 1) участь в захисті організму;2) перенесення кисню;3) перенесення поживних ре­ човин;4) звільнення організму від шлаків.

Номер слайду 15

8. 1) 100 Гц - 2 000 Гц;2) 16 Гц - 20 000 Гц;3) 0 - 20 децибел;4) 120 - 130 децибел.

Номер слайду 16

8. 1) 100 Гц - 2 000 Гц;2) 16 Гц - 20 000 Гц;3) 0 - 20 децибел;4) 120 - 130 децибел.

Номер слайду 17

9. 1) 1,25 с;2) 10 с;3) 0,65 с;4) 1 хв.

Номер слайду 18

9. 1) 1,25 с;2) 10 с;3) 0,65 с;4) 1 хв.

Номер слайду 19

10. 1) Ромул;2) Рем3) син Юпітера;4) син Марса.

Номер слайду 20

10. 1) Ромул;2) Рем3) син Юпітера;4) син Марса.

Номер слайду 21

11. 1) офіцер;2) юнкер;3) камер-юнкер;4) поручик.

Номер слайду 22

11. 1) офіцер;2) юнкер;3) камер-юнкер;4) поручик.

Номер слайду 23

12. 1) тканиною;2) вугіллям;3) цеглиною;4) дерев'яними палицями.

Номер слайду 24

12. 1) тканиною;2) вугіллям;3) цеглиною;4) дерев'яними палицями.

Номер слайду 25

1.1) зорі;2) краси;3) родючості;4) правосудця.

Номер слайду 26

1.1) зорі;2) краси;3) родючості;4) правосудця.

Номер слайду 27

2.1) Сатурн;2) Уран;3) Плутон;4) Нептун.

Номер слайду 28

2.1) Сатурн;2) Уран;3) Плутон;4) Нептун.

Номер слайду 29

3. 1) Шарль Бодлер;2) Артюр Рембо;3) Поль Верлен;4) Лопе де Вега?

Номер слайду 30

3. 1) Шарль Бодлер;2) Артюр Рембо;3) Поль Верлен;4) Лопе де Вега?

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Банщикова Аліна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Подрез Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Енченко Алена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Подрез Олексій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Коваленко Саша
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Усик Виктор
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Посохова Людмила Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Доценко Наталія Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
zip
Додано
11 лютого 2018
Переглядів
1095
Оцінка розробки
5.0 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку