«ОСТАННІЙ ГЕРОЙ»
Позакласний захід для учнів 10-11 класів.
Загальні положення: у кожному прайді по 5 осіб. Команди обирають собі назви та емблеми. Після кожного іспиту прайд шляхом таємного голосування видаляє одного гравця. Коли «виживає» 4 особи з 10, вони об'єднуються в один прайд...
Вчитель Туінов І.В.
«ОСТАННІЙ ГЕРОЙ»
Позакласний захід для учнів 10-11 класів.
Загальні положення: у кожному прайді по 5 осіб. Команди обирають собі назви та емблеми. Після кожного іспиту прайд шляхом таємного голосування видаляє одного гравця. Коли «виживає» 4 особи з 10, вони об'єднуються в один прайд.
Частина І
(Музика…...)
Ведучий. Ми раді вітати вас на нашій грі «Вижити». Перед тим, як розпочати гру, я ознайомлю вас з правилами. У грі беруть участь 2 прайди, у кожному з них по 5 осіб. Перша команда називається «Ігуани», друга — «Черепахи». Після кожного іспиту команди шляхом таємного голосування вирішують, кому час виходити із гри. Розпочинаймо!
Перше випробування "Гонка" (10)
(Посеред залу розташовані лавочки, які утворюють два тунелі. У тунелях натягнуті смуги паперу.)
Ведучий. Зараз ми перевіримо, як добре фізично підготовлені до випробувань наші герої. Прайди за певний час мають пробігти уздовж тунелів, у яких натягнуті смуги паперу. За кожну зірвану смугу прайд втрачає один бал.
(Звучить музика. Коли закінчуються випробування, прайд, який його не витримав, іде на таємне голосування, де вирішується подальша доля складу команди. Після голосування один гравець виходить з гри. В разі рівності – жеребкування.)
Ведучий. Ви вже визначили найслабкішу ланку вашого прайду. Наступне випробування дасть змогу визначити ще одну.
Друге випробування "Більше – краще"(9)
Ведучий. Зараз я ставитиму прайдам запитання. Якщо ви відповідаєте правильно, вашому прайду присуджується один бал. Виграє той прайд, який дасть найбільшу кількість правильних відповідей за Х хвилин.
Запитання для прайда, який програв у попередньому випробуванні:
Запитання для прайда-суперника:
Третє випробування "Обідня перерва" (8)
Ведучий. У наступному випробуванні беруть участь всі гравці прайдів. Їх завдання полягає в тому, щоб дістати (з'їдаючи) з булочок три папірці, в кожному з яких знаходиться частини заповітного слова «перемога». Відповідно, переможе та команда, яка найшвидше збере слово.
Хто програв - видаляє одного гравця.
Четверте випробування "Менше - гірше" (7)
Ведучий. Прайдам запропонують теми, до яких наші герої мають написати слова, що належать до них. Хто менше написав - той програв. Отже, тема для однієї команди, що програла у попередньому випробуванні, — зоологія. Тема для іншої команди - ботаніка.
П'яте випробування — «Відео» (6)
Ведучий. Нам усім подобається переглядати передачі по телевізору, особливо, якщо вони цікаві. Подивимося, наскільки цікавим і пізнавальним це виявиться цього разу.
У цьому випробуванні учасникам гри пропонується відеосюжет про тварин. Виграє той прайд, який правильно назве більшу кількість тварин, побачених на екрані.
Частина 2
(Після п'яти випробувань в обох прайдах залишилося 5 гравців. Вони об'єднуються в один прайд і змагаються далі.)
Ведучий. Першу частину нашої гри завершено. Починається друга частина гри. У нашій грі буде одне нововведення, а саме — тотем (показати глядачам тотем), який надягатиме гравець, що переміг у випробуванні. Тотем дає гравцю імунітет під час голосування. Це означає, що члени прайда не мають права голосувати проти гравця, який одержав такий тотем.
Шосте випробування — (5)
Ведучий. Зараз кожен із вас назве по дві цифри від 1 до 33, і ще одну цифру назве вчитель історії. Ці цифри — зашифровані букви. Отже, у вашому розпорядженні є кілька букв. Із цих букв за 2 хв ви мусите скласти якомога більше слів і записати їх. З гри вибуває той, хто складе найменше слів.
Переможцю (хто складе найбільше) вручається тотем.
Сьоме випробування - "Хто з вас?" (4)
Ведучий. Учасникам гри запропонуємо відеосюжети, в яких працівники нашого навчального закладу ставитимуть свої запитання. Той, хто відповість на більшу кількість запитань, виграє і одержить тотем.
Ведучий. Після «зворушливого побачення» з учителями «виживуть» тільки 3 гравці. Але і їм ми не дамо спокою, позаяк герой має бути тільки один, останній. А значить, настав час вкотре показати інтелект.
Восьме випробування — «Смуга перешкод» (3)
Ведучий. Перед кожним з вас — смуга перешкод. Для того, щоб її подолати, слід правильно відповісти на запитання. Правильна відповідь — крок уперед. Природно, що виграє той, хто першим пройде смугу перешкод.
У ваших руках картки з буквами А, Б, В, Г. Неважко здогадатися, що це варіанти відповідей на пропоновані запитання. Ви маєте після кожного запитання піднімати картку з тим варіантом відповіді, яка, на ваш погляд, правильна.
(Ведучий по черзі читає запитання.)
1. Найкрупніший представник родини Собачі. Ареал його поширення — від Південної Європи до Північної Америки і від Арктичної тундри до сухих південних степів і напівпустель. Це:
а) гієна;
б) ведмідь;
в) шакал;
г) вовк.
2. Цей газ без кольору, смаку і запаху. Трапляється в природі як у вільному, так і у зв'язаному стані. В складі повітря цього газу - 78%. Це:
а) азот;
б) кисень;
в) водень;
г) гелій.
3. Напис зовні «все минає», усередині — «і це теж мине»:
а) надгробок Будди;
б) піраміда Хеопса;
в) саркофаг Тутанхамона;
г) перстень Соломона.
4. Це доволі поширений елемент. Через свою активність у вільному вигляді у природі не трапляється, а буває у з'єднаннях. Він входить до складу рослин, міститься в кістках, у крові людини і тварин. Як називається цей елемент:
а) сірка;
б) магній;
в) натрій;
г) фосфор.
5. Постійне населення Антарктиди налічує:
а) 100 000 осіб;
б) 25 осіб;
в) 0 осіб;
г) 10 000 осіб.
6. Мати Лесі Українки:
а) Ольга Косач;
б) Вєрка Сердючка;
в) Олена Пчілка;
г) Ольга Кобилянська.
7. Функції лейкоцитів:
а) участь в захисті організму;
б) перенесення кисню;
в) перенесення поживних речовин;
г) звільнення організму від шлаків.
8. Діапазон сприйняття звуку людиною у межах:
а) 100 Гц - 2 000 Гц;
б) 16 Гц - 20 000 Гц;
в) 0 - 20 децибел;
г) 120 - 130 децибел.
9. Світловий сигнал проходить відстань від Сонця до Землі за 8 хв, а за скільки від Землі до Місяця:
а) 1,25 с;
б) 10 с;
в) 0,65 с;
г) 1 хв.
10. Перший цар Риму:
а) Ромул;
б) Рем;
в) син Юпітера;
г) син Марса.
11. Яке придворне звання дарував імператор Микола І О.С.Пушкіну:
а) офіцер;
б) юнкер;
в) камер-юнкер;
г) поручик.
12. Народний умілець Лівша просто благав російських солдатів не чистити рушницю:
а) тканиною;
б) вугіллям;
в) цеглиною;
г) дерев'яними палицями.
(Якщо однакові кількість наберуть декілька членів прайда, то переможця визначають за допомогою додаткових запитань.)
Додаткові запитання:
а) зорі;
б) краси;
в) родючості;
г) правосудця.
а) Сатурн;
б) Уран;
в) Плутон;
г) Нептун.
3. Хто є автором поетичної збірки «Квіти Зла»:
а) Шарль Бодлер;
б) Артюр Рембо;
в) Поль Верлен;
г) Лопе де Вега?
Дев'яте випробування — "Програвать, так с музыкой""(2)
Ведучий. Ось і настав той час, коли ми дізнаємося, хто з наших гравців є справжнім «останнім героєм». Звісно, за традицією середньовічних турнірів переможця визначить фехтування. Але ми вирішили дещо осучаснити цю традицію. Тотем знімається.
"Випадковий" учень по черзі бере іграшку (Х) з коробки. Гравці повинні проспівати (сказати) куплет пісні, в якій говориться про дану тварину. Хто згадав – сигналить.
«Останній герой» визначається автоматично.
В разі рівності результату, гравці зображують тварину, зі своєї емблеми. (жеребкування). Вибирає той, у кого був тотем.
(Переможця нагороджують призом.)