Позакласний захід "Подарунок для королеви"

Про матеріал
Сценарій, розроблений за підручником О. Карп'юк Англійська мова 2 кл.,включає ігрові моменти,які мотивують дітей до вивчення іноземнох мови.
Перегляд файлу

ЗОШ №38

 

 

 

 

Позакласний захід з англійської мови у 2 класі.

Тема: «A Present for the Queen»

(Подарунок для королеви)

 

 

 

 

 

Вчитель Вєтрова Н. І.

 

 

 

 

 

 

 

м. Запоріжжя

Цілі: Повторити і закріпити англійський алфавіт.

Розвивати навички читання віршів іноземною мовою.

Розвивати мовленнєві,інтелектуальні та творчі здібності учнів, увагу,пам’ять, навички читання.

Формувати навички правильної вимови.

Виховувати мотивацію до вивчення іноземної мови та культуру спілкування.

Форма проведення: Гра-змагання.

 

Обладнання: компютер,інтерактивна дошка, відео,слайди,тематичні картки, мяч.

 

Хід заходу.

 

Вчитель: Good morning ,children.

I am glad to see you.

Діти: Good morning, good morning

Good morning to you

Good morning, good morning

We are glad to see you too.

Вчитель: Діти, привітайте наших гостей

Шановні гості та діти! Ми раді вітати вас на нашому святі, присвяченому англійській мові. Діти, ви любите подорожувати? Звісно, що так. То ж сьогодні ми вирушаємо у незвичайну подорож. Уявіть собі, що ми знаходимося не в classroom, а на борту прекрасного корабля –ship.(слайд) І пливемо ми по морях і океанах до Англії в гості до королеви Єлизавети 2.На нашому кораблі ми будемо розважатися,вчитися і змагатися. Наш ship буде робити зупинки, заходити в різні гавані .Але спочатку треба доказати, що ми готові до подорожі і володіємо англійською мовою.

Are the lights on? – Yes, they are.

Is the blackboard clean? - Yes, it is.

Is there chalk on the blackboard? – Yes, there is.

Are the children here? -  Yes, we are.

Are the teachers here? – Yes, they are.

Is it time to begin? –Yes, it is.

 

Тож , вирушаємо в дорогу. А позмагатися хочуть дві команди – 2-А і 2 В кл. Команда Funny childrenі команда Rising Stars”.

 

У нас є журі, яке буде уважно слідкувати за командами і нараховувати бали.

 

Щоб не збитися нам із курсу,давайте представимося. Максимальна оцінка за кожне  завдання -5 балів.

 

Let’s start, let’s have fun.

Діти: Капітан  Hello! My name is…. I am seven. I am a captain. This is my team. Діти по черзі підходять  до капітана віддають честь і називаються: My name is… I am eight.

Всі разом:Our motto is..We are funny children.

We like the sun

And we are sunny.

 

Rise with us

We are Rising Stars.

Вчитель: Молодці. Журі  буде думати які оцінки поставити командам, а ми пливемо далі. А щоб подорож була вдалою, треба аби  на нашому шляху світила щаслива зірка. Давайте попросимо зірку  посвітити нам у дорозі.

 

(Виконується пісня)

Twinkle, twinkle, little star

How I wonder what you are

Up above the world so high

Like a diamond in the sky

Вчитель: Шлях до Англії у королівський палац  дуже важкий та довгий. Нам треба пройти багато перешкод. Спочатку треба перепливти протоку Ла-Манш,пройти поміж маленьких островів. Ви повинні швидко і правильно назвати букви алфавіту.Той, хто назве всі букви,перепливе на другий берег і попаде на прийом до королеви.

 

(1Учні називають букви.  2Гра ABC  гра з м’ячем.Учень, який починає гру, називає будь-яку букву алфавіту. Учень, який отримав мяч, називає наступні букви .)

Вчитель: Молодці, а зараз виконаємо пісню ( діти виконують пісню ABC)

Дуже добре, а наш корабель продовжує свій шлях.( слайд)

Діти, подивіться, прямо по курсу бухта сюрпризів. Давайте заглянемо, можливо і для нас щось знайдеться.

 

Гра – пантоміма

Вчитель:Діти, ми майже допливли до Англії. Але на нашому шляху появився густий ліс, в якому живе  зла чаклунка і багато диких тварин.  (слайд) Чаклунка  зачарувала ліс і він втратив усі свої кольори. Зла  відьма спить. А ми, щоб зняти закляття з лісу розповімо вірші а потім згадаємо кольори виконаємо завдання. Тихенько ,щоб не розбудити відьму ,ми розфарбуємо ліс.

(Діти розповідають вірші)

 

This is a fox she looks at the box.

She makes a plan to catch a hen.

 

I am a bear I have a hare

I am a dog I am a frog.

 

Looks at the mouse It is in the house

Looks at the fox It is in the box

 

I have a little dog His name is Jack

His head is white His ears are black.

 

My cat is black. My cat is fat

I like my cat .It is my pet.

 

(Учням надаються  картки із завданням намалювати те, що зазначено в реченні.)

 

Вчитель: Діти, ми багато працювали, тож треба трішечки відпочити.

Little children, make a ring, make a ring, make a ring.

You will dance and you will sing.

Dance and sing.

(Звучить мелодія «Каченята», діти співають і виконують рухи)

1 and 2 and 3 and 4,

We are dancing on the floor,

We are dancing on the floor

Clap! Clap! Clap!

We are playing with the hands

Look at our smiling face,

Look at our smiling face,

Clap! Clap! Clap!

We can jump the rope,

We can skate and ski

We are strong and happy,

As only children can happy be.

Вчитель: Very good of you. Діти, ми подолали великий шлях. Ми змогли перейти через ліс. Але що це? Перед нами сплетіння доріг у цьому величезному місті Лондоні столиці Великобританії. Як же нам відшукати королівський палац? (слайд)

А допоможе нам англійський поліцейський. Але спочатку він хоче перевірити наші знання цифр і букв, бо без них ми не зможемо прочитати назви вулиць і палаців.

 

Конкурс «Рахунок»

 

Вчитель: Can you count in English? Count from one to ten. We’ll see who’ll do it     better.

(Вчитель викликає двох учнів із кожної команди і дає завдання порахувати від 1 до 10 і в зворотному напрямку.)

Вчитель: А тепер треба прочитати короткі повідомлення від поліцейських.

(на слайдах тексти для обох команд)

 

 

Текст 1: Hello! My name is Tom. I live in London. I have got a mother, a father and a sister. I have got a cat. My cat can jump. I like my cat.

 

Текст 2: Hello my name is Bill. I live in London too. I have got a mother, a father and a brother. I have got a dog. My dog can run. I like my dog.

 

Вчитель: І ось нарешті ми їдемо до Букінгемського палацу на відомому англійському транспорті – це двоповерховий автобус. На англійській мові  double decker(слайд),І ось ми перед Букінгемським палацом,(слайд) в якому живе королева та вся її родина .Але пройти туди не можна, через те, що палац охороняється стражою. Кожного дня об 11.30 відбувається зміна варти. І ці вартові хочуть послухати як ви говорите по-англійськи.

(Завдання описати, що бачиш на малюнку.)

Вчитель: Діти, наша подорож завершується. Сьогодні ми з вами побували у Великобританії, попали у Букінгемський палац, були на прийомі у королеви Єлизавети 2.Королева дуже здивована тим, як багато ви знаєте. Але час повертатися додому. Журі оголосить нам рішення.

Діти: We say goodbye to teachers,

We say good-bye to you,

We say good-bye each other

Because we have no more to do.

Thank you for your coming

Thank you for your help

And how we may cry : “Hooray, hooray, hooray”

(Виконується пісня “ I have a father’ на мотив пісні «Пусть бегут неуклюже»)

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
27 січня 2019
Переглядів
1411
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку