ПОЗАКЛАСНИЙ ЗАХІД З ІНФОРМАТИКИ «Хто зверху?».

Про матеріал
Цікавий захід до Всесвітнього дня інформації для учнів 8 класу: креативний, сучасний, розрахований на 50 хвилин.
happy-blogger-girl-vector-16364956.jpg
video-blogger-classic-man-blogger-vector-17902005.jpg
Перегляд файлу
Перегляд файлу тимчасово недоступний.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

World Information Day26 листопада відзначається Всесвітній день інформації, який проводиться щорічно з 1994 року за ініціативою Міжнародної академії інформатизації.

Номер слайду 3

КОНКУРС 1«Plickers»

Номер слайду 4

БОНУСНЕ ЗАПИТАННЯ: Який відсоток учасників освітнього процесу використовує операційну систему Windows 7? ПРАВИЛЬНА ВІДПОВІДЬ:66%56%76%

Номер слайду 5

КОНКУРС 2 «Послідовність»

Номер слайду 6

БОНУСНЕ ЗАПИТАННЯ: Який відсоток учасників освітн. Ього процесу використовує офісний пакет Microsoft Office 2010?ПРАВИЛЬНА ВІДПОВІДЬ:11%1%21%

Номер слайду 7

КОНКУРС 3 «ХТО Я?»

Номер слайду 8

БОНУСНЕ ЗАПИТАННЯ: Який відсоток учасників освітнього процесу надає перевагу ноутбукам фірми-виробника Аsus? ПРАВИЛЬНА ВІДПОВІДЬ:23%13%33%

Номер слайду 9

КОНКУРС 4 «ІСТИНА ЧИ ХИБА?»

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

КОНКУРС 4 «ІСТИНА ЧИ ХИБА?»

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Один мегабайт = 1024 кілобайт

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

БОНУСНЕ ЗАПИТАННЯ: Який відсоток шкільної спільноти використовує для перегляду вебсторінок браузер Opera?ПРАВИЛЬНА ВІДПОВІДЬ:23%13%33%

Номер слайду 28

КОНКУРС 5 «АРХІТЕКТУРА ПК»

Номер слайду 29

БОНУСНЕ ЗАПИТАННЯ: Антивірусна програма ESET Nod32 оберігає безпеку роботи комп'ютерних пристроїв якого відсотка учасників освітнього процесу ліцею?ПРАВИЛЬНА ВІДПОВІДЬ:8%1%18%

Номер слайду 30

КОНКУРС 6 «ПОШУКОВА СИСТЕМА»

Номер слайду 31

БОНУСНЕ ЗАПИТАННЯ: Який відсоток жінок працює в найбільшій світовій ІТ-корпорації Microsoft? ПРАВИЛЬНА ВІДПОВІДЬ:25%15%35%

Номер слайду 32

КОНКУРС 7 «ПРАКТИЧНИЙ ФІНАЛ»

Номер слайду 33

Вкрасти в одного автора – це плагіат; вкрасти у багатьох – дослідження. Вілсон мізнерамериканський драматург

Номер слайду 34

Номер слайду 35

БОНУСНЕ ЗАПИТАННЯ: Який відсоток наших учнів надає перевагу принтерам фірми-виробника Саnon?ПРАВИЛЬНА ВІДПОВІДЬ:70%60%80%

Перегляд файлу

7of4DGHrNXM

Правила гри: кожен кон­курс оцінюється в 2000 біт, а також команда-переможець може отримати ще 1000 біт, правиль­но відповівши на бонусне запитання. Фінальний конкурс оцінюватиметься в 6000 біт.

 

Конкурс 1

«Plickers»

Бонус

Конкурс 2

«Послідовність»

Бонус

Сума балів

Конкурс 3

«Хто я?»

Бонус

Конкурс 4

«Істина чи хиба?

Бонус

Сума балів

КОМАНДА ДІВЧАТ

geek11.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОМАНДА ХЛОПЦІВ

geek.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конкурс 5

«Архітектура ПК»

Бонус

Сума балів

Конкурс 6

«Пошукова система»

Бонус

Конкурс 7

«Практичний фінал»

Бонус

Сума балів

Підсумкові бали

КОМАНДА ДІВЧАТ

geek11.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОМАНДА ХЛОПЦІВ

geek.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

1

 

Автором сценарію та додатків до нього є учитель інформатики Бутівського ліцею Луганської області Жовта Наталія Миколаївна. У сценарії використано матеріали Махньова Євгенія Олександровича (окремі питання конкурсу «Істина чи хиба?» та слайди презентації до цього конкурсу, бонусні питання, бланк гри). Картинки до гри та музичний файл взяті з мережі Інтернет.

8 клас

 Тема: ПОЗАКЛАСНИЙ ЗАХІД З ІНФОРМАТИКИ «Хто зверху?».
 Мета заходу:

  •     поглибити знання здобувачів освіти з інформаційних технологій;
  •     розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу, творчість і комунікативні здібності; самоосвітню та інформаційну компетенції;
  •     виховувати інформаційну культуру та інтерес до предмету.

Обладнання: інтерактивна дошка, презентація, носії інформації, пристрої ПК, картки Plickers, смартфон, таблички "Істина, хиба", коробка для рук, предмети, що треба вгадати, плакати "Хто я?".

Програмне забезпечення: браузер, Microsoft Office, Padlet, Learningapps, Plickers.

Хід заходу:

Доброго дня шановні присутні! У нашому світі існує одвічна проблема — чолові­ки і жінки завжди намагаються довести одні од­ним, хто є кращими у певній сфері життя. Не є і винят­ком і інформаційні технології.

Наші хлопці вважають, що дівчина і комп'ютер — речі несумісні, а дівчата, у свою чергу, хочуть довести, що наші хлопці в сучасному вирі науково-технічного прогресу мо­жуть лише «сидіти» в соціальних мережах і грати в комп'ютерні ігри. Як бачимо, сьогодні нас очі­кує завзята боротьба, тому не будемо гаяти час, а розпочнемо інтелектуально-розважальну гру з інформатики "Хто зверху?", присвячену Всесвітньому дню інформації, який ми відзначаємо сьогодні.

А тепер хочу представити команди.

Дівчата:

Хлопці:

Головною суддею сьогоднішньої конкурсної програми буде володарка паперової інформації, хранителька шкільної бібліотеки Пономарьова Владислава Анатоліївна.

Коротко про правила нашої гри: кожен кон­курс оцінюється в 2000 біт, а також команда-переможець може отримати ще 1000 біт, правиль­но відповівши на бонусне запитання. Фінальний конкурс оцінюватиметься в 6000 біт.
У ви­падку нічийного результату для визначення пе­реможця в конкурсі команди чекатиме додаткове змагання — «дивоглядки».

 

КОНКУРС 1111116468987 «Plickers»

Шановні команди! Пропонуємо вам відповісти на 5 запитань
за допомогою карток Plickers.

Запитання для першої команди:

  1. Пристрій, призначений оптичним шляхом вво­дити в комп'ютер графічну інформацію з паперу. (сканер).
  2. Пристрій, який використовують для роздруковування складних і широкоформатних графіч­них об'єктів, називається... (плотер).
  3. Спеціальні програми, які стискають дані для компактного їх зберігання, називають... (архі­ватори).
  4. Унікальна фізична адреса комп'ютера, під’єд­наного до Всесвітньої мережі, називається... (ІР-адреса)
  5. Програма, яка призначена контролю­вати або регулювати роботу  пристрою ПК називається... (драйвер).

 

Чудовий початок, а тепер бонусне запитан­ня кращим. Під час підготовки до гри в нашому ліцеї було проведено невеличке статистичне опи­тування, і тепер пропонуємо вам відгадати, що ж до вподоби шкільній спільноті. При визначенні коман­да може помилитися не більше ніж на 10%.

Бонусне запитання 1:

Який відсоток наших учнів використовує опе­раційну систему Windows 7?

66 %

 

КОНКУРС 2 «Послідовність»

 Команди мають розмістити у певній послідовності пристрої або носії інформації.

 

 1 команда: розмістити носії інформації за ємністю від найменшої до найбільшої:

  • Дискета 5,25’ (1200 Кб) або дискета 8’ (800 Кб);
  • дискета 4,5’ (1,44 Мб);
  • диск CD (700 Мб);
  • карта пам’яті (4 Гб);
  • диск DVD (4,7 Гб);
  • флешка (8 Гб);
  • флешка (16 Гб);
  • карта пам’яті (32 Гб);
  • зовнішній вінчестер (1 Тб).

 

 

 

2 команда: розмісти пристрої для обчислення від найдавнішого до найновішого.

  • пальці;
  • зарубки;
  • вузлики;
  • рахівниця;
  • калькулятор (1971 р.);
  • ПК (1975 р.);
  • ноутбук (1979 р.);
  • нетбук (1999 р.);
  • смартфон (2000 р.);
  • планшет (2009 р.).

Бонусне запитання 2:

Який відсоток учасників шкільної спільноти використовує офіс­ний пакет Microsoft Office 2010?

11 %

 Шановна суддя! Підбийте, будь ласка, підсумки двох конкурсів!

(Оголошу­ються проміжні результати гри.)

 

КОНКУРС 3 «ХТО Я?»

 Обираємо найбільш спритного учасника, який не бачитиме зображення. Він може ставити будь-які запитання, на які коман­да може відповідати — «так» або «ні». Правильна відповідь міститься під зображенням. Обмеження в часі —
120 секунд.

 Картинки: блогер, адміністратор сайту (Додаток 1).

 

 

 

 Бонусне запитання 3:

 Який відсоток учасників освітнього процесу надає перевагу ноутбукам фірми-виробника Аsus?

23 %

 

 

 

 

 

 

КОНКУРС 4 «ІСТИНА ЧИ ХИБА?»

 Кожному учаснику команд буде по черзі повідомлено по два цікавих факти з галу­зі інформаційних технологій, а вам потрібно ви­значити, яким — істинним чи хибним є відповід­не твердження. Наприклад: «Київ — це столиця України». Правильна відповідь — істинне.

 Необхідно піднімати відповідну табличку: або .

 Твердження для першої команди:

  1. У 1994 році сенсаційну перемогу над шахматистом Гаррі Каспаровим здобув комп'ютер. (Істинне)
  2. Найпотужнішим на сьогодні суперкомп'ютером є японський Earth Simaulator, який призначе­ний для зберігання інформації з соціальних мереж та мережі Інтернет. (Хибне для до­сліджень в області метеорології, океанології та інших наук про Землю)
  3. Wikipedia з'явилася у 2010 році. Зараз вона налічує понад 13 млн. статей на 200 мовах. (Хибне, у 2001 році).
  4. Обсягу СD-диска вистачає на 72 хвилини звучання музики. Саме таку тривалість має дев'ята симфонія Бетховена, на яку орієнтува­лися творці продукту. (Істинне)
  5. В 1 байті 11 біт інформації. (Хибне 8 біт)
  6. Нещодавно був випущений спеціальний жіно­чий ноутбук. Чим відрізняється? Усе просто: над дисплеєм залишено місце, куди виробники встановили дзеркало, а також залишили про­стір над клавішами для тіней, під манікюрний набір, пудру. (Істинне)
  1. Найтонший у світі ноутбук: компанія Sony зди­вувала весь світ, випустивши ноутбук товщи­ною всього 8 мм, із яких 5 мм товщина корпу­су і 3 мм товщина екрана. (Істинне)
  2. Творці пошуковика Google хотіли назвати своє дітище Googol (10100 — саме стільки сторінок вони збиралися проіндексувати), але домен з такою назвою був уже за­йнятий. (Істинне)

 Твердження для другої команди

  1. Відомо, що багато чоловіків люблять дорогі іграшки. Саме для них був недавно випущений ноутбук «Феррарі». Він виконаний у спортив­ному стилі, червоного кольору, із фірмовою символікою. (Істинне)
  2. Люди, які бояться комп'ютерів і всього, що з ними пов'язано, називаються «чайниками». (Хибне кіберофобами)
  3. Перші персональні комп’ютери мали дуже обмежений обсяг пам’яті – всього близько 16 кілобайт. (Істинне)
  4. Перший мобільний телефон винайшов учений Мартін Купер – син українських емігрантів. (Істинне)
  5. Один мегабайт інформації містить 1000 кіло­байт. (Хибне 1024)
  6. Новий підхід до дистанційної освіти запропону­вала канадська компанія Telbotics. Тепер, якщо дитина захворіла (або не зможе самостійно пе­ресуватися), до школи за нього відправиться «половина» робота на ім'я PEBBLES. (Істинне)
  7. Для створення півгодинного мультфільму за традиційною технологією, потрібно намалювати понад 18 000 малюнків. (істинне)
  8. Південнокорейська компанія UMID випустила нетбук mbook, який важить всього 200 грамів. (Хибне, його вага 315 грамів,).

 Бонусне запитання 4:

 Який відсоток учнів нашої школи використовує для перегляду веб-сторінок браузер Opera?

23 %

 

Шановна суддя! Чи готова ви ознайомити нас із попередніми результатами? (Оголошуються проміжні результати гри.)

 

КОНКУРС 5 «АРХІТЕКТУРА ПК»

 Перед вами персональний комп'­ютер. По черзі кожна з команд повинна назвати складову цього персонального комп'ютера (мож­на називати і внутрішні елементи складових), обов'язково при цьому наочно продемонстрував­ши їх.               Переможець повинен показати на одну де­таль більше.

 

 Бонусне запитання 5:

 Антивірусна програма ESET Nod32 оберігає безпе­ку роботи комп'ютерних пристроїв якого відсотка учасників освітнього процесу?

8 %

 

 Пані суддя! Скажіть, будь ласка, хто в нас «хакер», а хто звичайний «юзер»?

(Оголошуються проміж­ні результати гри)

 

 

КОНКУРС 6 «ПОШУКОВА СИСТЕМА»

 Шановні команди! Пошукова сис­тема Google оформляє свій графічний логотип від­повідно до пам'ятних дат календаря, так звані «дудли». Кожній команді необхідно відгадати 10 «дудлів» у вправі Learningapps.

https://learningapps.org/watch?v=ppjkwk37c20

https://learningapps.org/watch?v=pvv09fgga20

 Бонусне запитання 6:

Який відсоток жінок працює в найбільшій сві­товій ІТ-корпорації Microsoft? 25%

 

 Шановна суддя! Яку суму балів набра­ли команди перед фінальним конкурсом?

(Оголо­шуються проміжні результати гри)

 

 

КОНКУРС 7 «ПРАКТИЧНИЙ ФІНАЛ»

 Учасники мають виконати завдання "Плагіат VS академічна доброчесність?" на дошці Padlet https://padlet.com/gerruska/c5pt2t6ac7zezzzv.

 

 Попрацюйте з сайтами https://www.google.com/, https://uk.wikipedia.org, https://slovnyk.ua та знайдіть тлумачення термінів.

 

 Час на виконання завдання - 5 хвилин.

 

 

 Поки наші учасники працюють, пропонуємо пограти з вболівальниками та гостями гри.

 

ГРА "ЩО ЦЕ?"

 Учасник наосліп має здогадатися, що за предмет він тримає у руках та назвати його: калькулятор, дискета, диск, флешка, папір, кабель, телефон, рахівниця, мишка, фотоапарат, лінійка, фотопапір.

 

 

ГРА "ЗУСТРІЧ"

 У комп'ютерній презентації до об'єктів "хлопчик" та "дівчинка" застосувати анімацію, котра зближає їх та при зустрічі сердечко збільшується (Додаток 2).

 

 Слово для підбиття підсумків гри надається вельмишановній судді!

 

Нагородження учасників та переможців, фотосесія.

 

Додаткові бонусні запитання:

  1. Який відсоток наших учнів надає перевагу принтерам фірми-виробника Саnon? 60 %
  2. Скільки відсотків повідомлень електронної поштової служби припадає на спам (рекламні оголошення)? 70 %

 

 

Інфозона "#StopПлагіат" до Всесвітнього дня інформації

 

 

zip
Пов’язані теми
Інформатика, 8 клас, Сценарії
До підручника
Інформатика 8 клас (Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.)
Додано
27 листопада 2020
Переглядів
1008
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку