Правила гри: кожен конкурс оцінюється в 2000 біт, а також команда-переможець може отримати ще 1000 біт, правильно відповівши на бонусне запитання. Фінальний конкурс оцінюватиметься в 6000 біт.
|
Конкурс 1 «Plickers» |
Бонус |
Конкурс 2 «Послідовність» |
Бонус |
Сума балів |
Конкурс 3 «Хто я?» |
Бонус |
Конкурс 4 «Істина чи хиба? |
Бонус |
Сума балів |
КОМАНДА ДІВЧАТ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
КОМАНДА ХЛОПЦІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Конкурс 5 «Архітектура ПК» |
Бонус |
Сума балів |
Конкурс 6 «Пошукова система» |
Бонус |
Конкурс 7 «Практичний фінал» |
Бонус |
Сума балів |
Підсумкові бали |
КОМАНДА ДІВЧАТ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
КОМАНДА ХЛОПЦІВ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
Автором сценарію та додатків до нього є учитель інформатики Бутівського ліцею Луганської області Жовта Наталія Миколаївна. У сценарії використано матеріали Махньова Євгенія Олександровича (окремі питання конкурсу «Істина чи хиба?» та слайди презентації до цього конкурсу, бонусні питання, бланк гри). Картинки до гри та музичний файл взяті з мережі Інтернет.
8 клас
Тема: ПОЗАКЛАСНИЙ ЗАХІД З ІНФОРМАТИКИ «Хто зверху?».
Мета заходу:
Обладнання: інтерактивна дошка, презентація, носії інформації, пристрої ПК, картки Plickers, смартфон, таблички "Істина, хиба", коробка для рук, предмети, що треба вгадати, плакати "Хто я?".
Програмне забезпечення: браузер, Microsoft Office, Padlet, Learningapps, Plickers.
Хід заходу:
Доброго дня шановні присутні! У нашому світі існує одвічна проблема — чоловіки і жінки завжди намагаються довести одні одним, хто є кращими у певній сфері життя. Не є і винятком і інформаційні технології.
Наші хлопці вважають, що дівчина і комп'ютер — речі несумісні, а дівчата, у свою чергу, хочуть довести, що наші хлопці в сучасному вирі науково-технічного прогресу можуть лише «сидіти» в соціальних мережах і грати в комп'ютерні ігри. Як бачимо, сьогодні нас очікує завзята боротьба, тому не будемо гаяти час, а розпочнемо інтелектуально-розважальну гру з інформатики "Хто зверху?", присвячену Всесвітньому дню інформації, який ми відзначаємо сьогодні.
А тепер хочу представити команди.
Дівчата:
Хлопці:
Головною суддею сьогоднішньої конкурсної програми буде володарка паперової інформації, хранителька шкільної бібліотеки Пономарьова Владислава Анатоліївна.
Коротко про правила нашої гри: кожен конкурс оцінюється в 2000 біт, а також команда-переможець може отримати ще 1000 біт, правильно відповівши на бонусне запитання. Фінальний конкурс оцінюватиметься в 6000 біт.
У випадку нічийного результату для визначення переможця в конкурсі команди чекатиме додаткове змагання — «дивоглядки».
КОНКУРС 1 «Plickers»
Шановні команди! Пропонуємо вам відповісти на 5 запитань
за допомогою карток Plickers.
Запитання для першої команди:
Чудовий початок, а тепер бонусне запитання кращим. Під час підготовки до гри в нашому ліцеї було проведено невеличке статистичне опитування, і тепер пропонуємо вам відгадати, що ж до вподоби шкільній спільноті. При визначенні команда може помилитися не більше ніж на 10%.
Бонусне запитання 1:
Який відсоток наших учнів використовує операційну систему Windows 7?
66 %
КОНКУРС 2 «Послідовність»
Команди мають розмістити у певній послідовності пристрої або носії інформації.
1 команда: розмістити носії інформації за ємністю від найменшої до найбільшої:
2 команда: розмісти пристрої для обчислення від найдавнішого до найновішого.
Бонусне запитання 2:
Який відсоток учасників шкільної спільноти використовує офісний пакет Microsoft Office 2010?
11 %
Шановна суддя! Підбийте, будь ласка, підсумки двох конкурсів!
(Оголошуються проміжні результати гри.)
КОНКУРС 3 «ХТО Я?»
Обираємо найбільш спритного учасника, який не бачитиме зображення. Він може ставити будь-які запитання, на які команда може відповідати — «так» або «ні». Правильна відповідь міститься під зображенням. Обмеження в часі —
120 секунд.
Картинки: блогер, адміністратор сайту (Додаток 1).
Бонусне запитання 3:
Який відсоток учасників освітнього процесу надає перевагу ноутбукам фірми-виробника Аsus?
23 %
КОНКУРС 4 «ІСТИНА ЧИ ХИБА?»
Кожному учаснику команд буде по черзі повідомлено по два цікавих факти з галузі інформаційних технологій, а вам потрібно визначити, яким — істинним чи хибним є відповідне твердження. Наприклад: «Київ — це столиця України». Правильна відповідь — істинне.
Необхідно піднімати відповідну табличку: або .
Твердження для першої команди:
Твердження для другої команди
Бонусне запитання 4:
Який відсоток учнів нашої школи використовує для перегляду веб-сторінок браузер Opera?
23 %
Шановна суддя! Чи готова ви ознайомити нас із попередніми результатами? (Оголошуються проміжні результати гри.)
КОНКУРС 5 «АРХІТЕКТУРА ПК»
Перед вами персональний комп'ютер. По черзі кожна з команд повинна назвати складову цього персонального комп'ютера (можна називати і внутрішні елементи складових), обов'язково при цьому наочно продемонструвавши їх. Переможець повинен показати на одну деталь більше.
Бонусне запитання 5:
Антивірусна програма ESET Nod32 оберігає безпеку роботи комп'ютерних пристроїв якого відсотка учасників освітнього процесу?
8 %
Пані суддя! Скажіть, будь ласка, хто в нас «хакер», а хто звичайний «юзер»?
(Оголошуються проміжні результати гри)
КОНКУРС 6 «ПОШУКОВА СИСТЕМА»
Шановні команди! Пошукова система Google оформляє свій графічний логотип відповідно до пам'ятних дат календаря, так звані «дудли». Кожній команді необхідно відгадати 10 «дудлів» у вправі Learningapps.
https://learningapps.org/watch?v=ppjkwk37c20
https://learningapps.org/watch?v=pvv09fgga20
Бонусне запитання 6:
Який відсоток жінок працює в найбільшій світовій ІТ-корпорації Microsoft? 25%
Шановна суддя! Яку суму балів набрали команди перед фінальним конкурсом?
(Оголошуються проміжні результати гри)
КОНКУРС 7 «ПРАКТИЧНИЙ ФІНАЛ»
Учасники мають виконати завдання "Плагіат VS академічна доброчесність?" на дошці Padlet https://padlet.com/gerruska/c5pt2t6ac7zezzzv.
Попрацюйте з сайтами https://www.google.com/, https://uk.wikipedia.org, https://slovnyk.ua та знайдіть тлумачення термінів.
Час на виконання завдання - 5 хвилин.
Поки наші учасники працюють, пропонуємо пограти з вболівальниками та гостями гри.
ГРА "ЩО ЦЕ?"
Учасник наосліп має здогадатися, що за предмет він тримає у руках та назвати його: калькулятор, дискета, диск, флешка, папір, кабель, телефон, рахівниця, мишка, фотоапарат, лінійка, фотопапір.
ГРА "ЗУСТРІЧ"
У комп'ютерній презентації до об'єктів "хлопчик" та "дівчинка" застосувати анімацію, котра зближає їх та при зустрічі сердечко збільшується (Додаток 2).
Слово для підбиття підсумків гри надається вельмишановній судді!
Нагородження учасників та переможців, фотосесія.
Додаткові бонусні запитання:
Інфозона "#StopПлагіат" до Всесвітнього дня інформації