Сценарій гри – вікторини «Автомобіліст»
(до Дня автомобіліста)
Розробила і провела:
викладач охорони праці
Погорецька Г. Я.
Мета:
Метод проведення: проблемно – пошуковий.
Форма проведення: гра – вікторина, яка складається з трьох основних раундів та додаткового.
Обладнання: роздатковий матеріал – картки із завданнями, стільці, повітряні кульки, пазли.
ХІД ВІКТОРИНИ
І. Організаційний момент
Столи зсовують так, щоб всі учасники команди сиділи за одним столом.
Вступне слово ведучого
У сучасному світі ми просто не зможемо обійтися без автомобілів, тролейбусів, автобусів, мотоциклів. Автомобілі не просто економлять нам час і є помічниками, сьогодні вони стали ознакою статусу людини. І зараз автомобіль вже далеко не розкіш, а просто засіб пересування.
Тому таке свято, як День автомобіліста, сьогодні дуже актуальне. Воно відзначається щорічно в останню неділю жовтня, починаючи з 1996 року.
Це свято стосується не тільки водіїв, але і ремонтних робітників, інженерно-технічних працівників, керівників автотранспортних підприємств і всіх, хто сумлінно трудиться, виконуючи свій професійний обов'язок. Без відданості професії цих людей і їх почуття відповідальності за справу неможливе повсякденне життя міста і його жителів.
ІІ. Проведення гри
Вікторина включає 3 раунди (додатковий раунд за необхідністю)
Раунд 1. Розминка
Скласти з підручних засобів (стільці, повітряні кульки) будь – який транспортний засіб (ТЗ) та оригінально назвати його. Назву ТЗ вписати у картку команди.
Раунд 2. Кросворд
Розгадайте кросворд з ключовим словом.
1 |
|
|
|
|
|
|||||||||
|
2 |
|
|
|
|
|
||||||||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|||||||
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
7 |
|
|
|
|
|
||||||||
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
9 |
|
|
|
|
|||||||||
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
12 |
|
|
|
|||||||||||
Відповіді
З |
Е |
Б |
Р |
А |
|
|||||||||
|
В |
О |
Д |
І |
Й |
|
||||||||
Т |
Р |
О |
Т |
У |
А |
Р |
|
|||||||
|
К |
О |
Л |
О |
Н |
А |
|
|||||||
А |
В |
Т |
О |
М |
А |
Г |
І |
С |
Т |
Р |
А |
Л |
Ь |
|
|
С |
Т |
О |
Я |
Н |
К |
А |
|
||||||
|
О |
Б |
Г |
І |
Н |
|
||||||||
П |
І |
Ш |
О |
Х |
І |
Д |
|
|||||||
|
Р |
А |
Л |
І |
|
|||||||||
|
М |
І |
К |
Р |
О |
А |
В |
Т |
О |
Б |
У |
С |
||
П |
А |
С |
А |
Ж |
И |
Р |
|
|||||||
Д |
І |
Т |
И |
|||||||||||
Раунд 3. Снігова куля
Учні змагаються у парах (по одному представнику з команди). Раунд включає три етапи (команди змагаються попарно).
Один учасник називає слово (словосполучення) з теми. Інший учасник повторює слово і додає своє з тієї ж теми і т. д. до 5 слів (словосполучень).
Теми:
Раунд 4 (додатковий). Пазл
Раунд проводиться для визначення переможця при однаковій сумі балів у команд за 3 основні раунди.
Команди отримують головоломку-пазл з однаковою кількістю фрагментів. Перемагає команда, яка складе пазл першою.
ІІІ. Підведення підсумків.
Викладач оцінює роботу кожної групи учнів; висловлює вдячність усім учням, визначає команду – переможця.
1