Практична робота № 1. «Пошук в Інтернеті. Електронне листування».
Завдання до практичної:
1. Створіть текстовий документ, у якому опишіть у 2-3 реченнях традиції, пов'язані з вашим улюбленим народним святом.
2. Відформатуйте текст: шрифт Times New Roman, розмір 14, вирівнювання по ширині.
3. Логічно структуруйте текст, щоб він був зручним для читання.
Використовуйте виділення ключових слів (жирний шрифт або курсив).
4. Збережіть документ у вашій папці під іменем файлу – ваше прізвище.
5. Знайдіть в Інтернеті анімоване зображення середнього розміру, яке було опубліковано за останній місяць, пов'язане з вашим улюбленим святом.
6. Збережіть зображення у вашій папці, переконайтеся, що зображення є якісним і відповідає критеріям розміру (мінімум 300x300 пікселів).
7. Створіть у своїй адресній книзі групу "Мій клас" і додайте до неї контакти вчителя та двох учнів/учениць.
8. Налаштуйте форматування контактів (вкажіть ім'я, прізвище, електронну адресу для кожного).
9. Створіть і надішліть електронний лист усім членам групи "Мій клас". У тексті листа назвіть прізвища учнів, контакти яких додано до групи.
10. Прикріпіть до листа створений текстовий документ і знайдене зображення.
11. Лист повинен бути структурований логічно, використовуйте ввічливі форми звернення та коректний формат тексту.
12. Відкрийте лист від учителя/учительки інформатики, збережіть доданий до листа файл у вашій папці.
13. Створіть і надішліть відповідь, додайте до тексту графічний смайл.
14. Продемонструйте результати роботи: створений документ, знайдене зображення, налаштування групи контактів і листування.
Детальні критерії оцінювання до кожного завдання.
● Завдання:
○ Створіть текстовий документ, у якому опишіть у 2-3 реченнях традиції, пов'язані з вашим улюбленим народним святом.
○ Відформатуйте текст: шрифт Times New Roman, розмір 14, вирівнювання по ширині.
○ Логічно структуруйте текст, щоб він був зручним для читання.
Використовуйте виділення ключових слів (жирний шрифт або курсив). ○ Збережіть документ у вашій папці під іменем файлу – ваше прізвище.
Критерії оцінювання:
ГР 1. Інформація. Дані. Моделі (6 балів)
2 бали: Текст у документі стосується теми та є змістовним (2-3 речення).
1 бали: Документ збережений під правильним ім'ям та у правильній папці.
2 бали: Текст логічно структурований, зручний для читання.
1 бали: Вказані факти є перевіреними та стосуються теми.
ГР 2. Цифрова творчість (6 балів)
2 бали: Текст відформатовано відповідно до вимог (шрифт, розмір, вирівнювання).
2 бали: Використано елементи стилю (виділення ключових слів жирним або курсивом).
2 бали: Використано інші елементи форматування, що покращують зовнішній вигляд тексту (відступи, інтервали).
● Завдання:
○ Знайдіть в Інтернеті анімоване зображення середнього розміру, яке було опубліковано за останній місяць, пов'язане з вашим улюбленим святом.
○ Збережіть зображення у вашій папці, переконайтеся, що зображення є якісним і відповідає критеріям розміру (мінімум 300x300 пікселів).
Критерії оцінювання:
ГР 1. Інформація. Дані. Моделі (6 балів)
2 бали: Виконано пошук зображення, яке відповідає темі та було опубліковане за останній місяць.
2 бали: Зображення відповідає критеріям розміру та є якісним (мінімум 300x300 пікселів).
2 бали: Зображення збережено в правильну папку та у відповідному форматі (GIF/PNG).
● Завдання:
○ Створіть у своїй адресній книзі групу "Мій клас" і додайте до неї контакти вчителя та двох учнів/учениць.
○ Налаштуйте форматування контактів (вкажіть ім'я, прізвище, електронну адресу для кожного).
Критерії оцінювання:
ГР 3. Цифрове середовище (4 бали)
1 бали: Групу створено з правильним іменем.
2 бали: До групи додано 3 контакти (вчитель та 2 учні).
1 бали: Налаштовано правильне форматування контактів (вказано ім'я, прізвище та електронну адресу).
● Завдання:
○ Створіть і надішліть електронний лист усім членам групи "Мій клас". У тексті листа назвіть прізвища учнів, контакти яких додано до групи.
○ Прикріпіть до листа створений текстовий документ і знайдене зображення.
○ Лист повинен бути структурований логічно, використовуйте ввічливі форми звернення та коректний формат тексту.
Критерії оцінювання:
ГР 3. Цифрове середовище (4 бали)
1 бали: Тема листа відповідає завданню ("Практична робота 1").
2 бали: До списку отримувачів додано всіх членів групи "Мій клас".
1 балів: Документ і зображення правильно прикріплені до листа.
ГР 2. Цифрова творчість (6 балів)
2 бали: Лист структуровано логічно (вказано прізвища, чітко описано суть).
2 бали: Зміст листа оформлений грамотно (використано ввічливі форми, коректний формат тексту).
2 бали: Використано елементи форматування (відступи, абзаци).
● Завдання:
○ Відкрийте лист від учителя/учительки інформатики, збережіть доданий до листа файл у вашій папці.
○ Створіть і надішліть відповідь, додайте до тексту графічний смайл.
Критерії оцінювання:
ГР 3. Цифрове середовище (4 бали)
1 бали: Лист учителя відкритий і прочитаний.
1 бали: Доданий файл збережено в потрібну папку.
2 бали: Надіслано відповідь з доданим смайлом, використано відповідне форматування.
● Завдання:
○ Продемонструйте результати роботи: створений документ, знайдене зображення, налаштування групи контактів і листування.
Критерії оцінювання:
ГР 4. Безпека та відповідальність (12 балів)
4 бали: Правильне демонстрування виконаних дій учителю (відсутність помилок під час роботи з електронними сервісами).
4 бали: Дотримано правил кібербезпеки при збереженні даних (використання паролів, захист персональних даних).
4 бали: Чітке дотримання інструкцій щодо зберігання та передачі файлів.
Загальні критерії оцінювання:
ГР 1. Інформація. Дані. Моделі – 12 балів
○ Змістовність, перевіреність фактів, правильне збереження документів та зображень, логічна структура тексту.
ГР 2. Цифрова творчість – 12 балів
○ Форматування тексту, використання елементів стилю, грамотність та логічність листування, коректний зовнішній вигляд документів.
ГР 3. Цифрове середовище – 12 балів
○ Використання розширених можливостей пошуку, створення груп контактів, правильне налаштування листування та форматування контактів.
ГР 4. Безпека та відповідальність – 12 балів
○ Дотримання правил кібербезпеки, правильне збереження та демонстрація виконаних завдань, захист персональних даних.