Практична робота № 1 "Пошук в інтернеті" з інформатики для 7 класу НУШ

Про матеріал
Практична робота № 1 "Пошук в інтернеті" з інформатики для 7 класу НУШ розроблена відповідно до модельної навчальної програми «Інформатика. 7-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Ривкінд Й. Я., Лисенко Т. І., Чернікова Л. А., Шакотько В. В.). Практична робота вдосконалена з урахуванням вимог оцінювання за всіма групами результатів навчання, із максимальною оцінкою 12 балів для кожної групи. Розробка є комплексною і спрямована на розвиток цифрових навичок учнів, таких як пошук і перевірка інформації, робота з документами та зображеннями, використання хмарних сервісів, а також безпечна комунікація в електронному середовищі. Вона включає різнопланові завдання, що оцінюються за чітко визначеними критеріями, охоплюючи всі групи результатів. Це дозволяє всебічно оцінити досягнення учнів у різних аспектах цифрової грамотності. Практична робота також акцентує увагу на розвитку навичок форматування тексту, логічної структури документів, вміння працювати із зображеннями та електронними контактами, що підвищує загальну обізнаність учнів у цифровому середовищі та сприяє підготовці до реальних ситуацій використання ІТ-інструментів.
Перегляд файлу

Практична робота № 1. «Пошук в Інтернеті. Електронне листування».

Завдання до практичної:

1.      Створіть текстовий документ, у якому опишіть у 2-3 реченнях традиції, пов'язані з вашим улюбленим народним святом.

2.      Відформатуйте текст: шрифт Times New Roman, розмір 14, вирівнювання по ширині.

3.      Логічно структуруйте текст, щоб він був зручним для читання.

Використовуйте виділення ключових слів (жирний шрифт або курсив).

4.      Збережіть документ у вашій папці під іменем файлу – ваше прізвище.

5.      Знайдіть в Інтернеті анімоване зображення середнього розміру, яке було опубліковано за останній місяць, пов'язане з вашим улюбленим святом.

6.      Збережіть зображення у вашій папці, переконайтеся, що зображення є якісним і відповідає критеріям розміру (мінімум 300x300 пікселів).

7.      Створіть у своїй адресній книзі групу "Мій клас" і додайте до неї контакти вчителя та двох учнів/учениць.

8.      Налаштуйте форматування контактів (вкажіть ім'я, прізвище, електронну адресу для кожного).

9.      Створіть і надішліть електронний лист усім членам групи "Мій клас". У тексті листа назвіть прізвища учнів, контакти яких додано до групи.

10.  Прикріпіть до листа створений текстовий документ і знайдене зображення.

11.  Лист повинен бути структурований логічно, використовуйте ввічливі форми звернення та коректний формат тексту.

12.  Відкрийте лист від учителя/учительки інформатики, збережіть доданий до листа файл у вашій папці.

13.  Створіть і надішліть відповідь, додайте до тексту графічний смайл.

14.  Продемонструйте результати роботи: створений документ, знайдене зображення, налаштування групи контактів і листування.

Детальні критерії оцінювання до кожного завдання.

1.                                                                                                                            Створення текстового документа з описом улюбленого народного свята

Завдання:

Створіть текстовий документ, у якому опишіть у 2-3 реченнях традиції, пов'язані з вашим улюбленим народним святом.

Відформатуйте текст: шрифт Times New Roman, розмір 14, вирівнювання по ширині.

Логічно структуруйте текст, щоб він був зручним для читання.

Використовуйте виділення ключових слів (жирний шрифт або курсив). Збережіть документ у вашій папці під іменем файлу – ваше прізвище.

Критерії оцінювання:

ГР 1. Інформація. Дані. Моделі (6 балів)

image2 бали: Текст у документі стосується теми та є змістовним (2-3 речення).

1  бали: Документ збережений під правильним ім'ям та у правильній папці.

2  бали: Текст логічно структурований, зручний для читання.

1  бали: Вказані факти є перевіреними та стосуються теми.

ГР 2. Цифрова творчість (6 балів)

2  imageбали: Текст відформатовано відповідно до вимог (шрифт, розмір, вирівнювання).

2 бали: Використано елементи стилю (виділення ключових слів жирним або курсивом).

2 бали: Використано інші елементи форматування, що покращують зовнішній вигляд тексту (відступи, інтервали).

2.   Пошук і збереження анімованого зображення, пов'язаного зі святом

Завдання:

Знайдіть в Інтернеті анімоване зображення середнього розміру, яке було опубліковано за останній місяць, пов'язане з вашим улюбленим святом.

Збережіть зображення у вашій папці, переконайтеся, що зображення є якісним і відповідає критеріям розміру (мінімум 300x300 пікселів).

Критерії оцінювання:

ГР 1. Інформація. Дані. Моделі (6 балів)

image2 бали: Виконано пошук зображення, яке відповідає темі та було опубліковане за останній місяць.

2 бали: Зображення відповідає критеріям розміру та є якісним (мінімум 300x300 пікселів).

2 бали: Зображення збережено в правильну папку та у відповідному форматі (GIF/PNG).

3.   Створення групи контактів "Мій клас" в адресній книзі

Завдання:

Створіть у своїй адресній книзі групу "Мій клас" і додайте до неї контакти вчителя та двох учнів/учениць.

Налаштуйте форматування контактів (вкажіть ім'я, прізвище, електронну адресу для кожного).

Критерії оцінювання:

ГР 3. Цифрове середовище (4 бали)

1  imageбали: Групу створено з правильним іменем.

2  бали: До групи додано 3 контакти (вчитель та 2 учні).

image 1 бали: Налаштовано правильне форматування контактів (вказано ім'я, прізвище та електронну адресу).

4.   Надсилання електронного листа з документом та зображенням

Завдання:

Створіть і надішліть електронний лист усім членам групи "Мій клас". У тексті листа назвіть прізвища учнів, контакти яких додано до групи.

Прикріпіть до листа створений текстовий документ і знайдене зображення.

Лист повинен бути структурований логічно, використовуйте ввічливі форми звернення та коректний формат тексту.

Критерії оцінювання:

ГР 3. Цифрове середовище (4 бали)

1  imageбали: Тема листа відповідає завданню ("Практична робота 1").

2  бали: До списку отримувачів додано всіх членів групи "Мій клас".

1  балів: Документ і зображення правильно прикріплені до листа.

ГР 2. Цифрова творчість (6 балів)

2  imageбали: Лист структуровано логічно (вказано прізвища, чітко описано суть).

2 бали: Зміст листа оформлений грамотно (використано ввічливі форми, коректний формат тексту).

2 бали: Використано елементи форматування (відступи, абзаци).

5.   Відповідь на електронний лист від учителя

Завдання:

Відкрийте лист від учителя/учительки інформатики, збережіть доданий до листа файл у вашій папці.

Створіть і надішліть відповідь, додайте до тексту графічний смайл.

Критерії оцінювання:

ГР 3. Цифрове середовище (4 бали)

image1 бали: Лист учителя відкритий і прочитаний.

1  бали: Доданий файл збережено в потрібну папку.

2  бали: Надіслано відповідь з доданим смайлом, використано відповідне форматування.

6.   Демонстрація результатів учителю

Завдання:

Продемонструйте результати роботи: створений документ, знайдене зображення, налаштування групи контактів і листування.

Критерії оцінювання:

ГР 4. Безпека та відповідальність (12 балів)

image4 бали: Правильне демонстрування виконаних дій учителю (відсутність помилок під час роботи з електронними сервісами).

4 бали: Дотримано правил кібербезпеки при збереженні даних (використання паролів, захист персональних даних).

4 бали: Чітке дотримання інструкцій щодо зберігання та передачі файлів.

Загальні критерії оцінювання:

ГР 1. Інформація. Дані. Моделі 12 балів

Змістовність, перевіреність фактів, правильне збереження документів та зображень, логічна структура тексту.

ГР 2. Цифрова творчість 12 балів

Форматування тексту, використання елементів стилю, грамотність та логічність листування, коректний зовнішній вигляд документів.

ГР 3. Цифрове середовище 12 балів

Використання розширених можливостей пошуку, створення груп контактів, правильне налаштування листування та форматування контактів.

ГР 4. Безпека та відповідальність 12 балів

Дотримання правил кібербезпеки, правильне збереження та демонстрація виконаних завдань, захист персональних даних.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Марциновська Людмила Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Лещишин Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pdf
Додав(-ла)
Бирюкова Арина
Додано
19 жовтня
Переглядів
618
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку