Прізвище, ім’я ________________________________ Клас_____ Дата___________
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 3
НА ТЕМУ: Порівняння продовольчого кошика жителів
країн Західної та Східної Азії
Мета практичної роботи - сформувати знання учнів про продовольчий кошик та особливості його складу в Західній та Східній Азії; формувати уміння порівнювати продовольчий кошик; виявляти спільні й відмінні риси. Виконання цієї практичної роботи передбачає обов’язкове використання додаткових джерел інформації.
Завдання 1. Дайте визначення. Що таке споживчий кошик та прожитковий мінімум?
Споживчий кошик - це _____________________________________________________
Прожитковий мінімум – це __________________________________________________
Завдання 2. Оберіть по одній країні Західної та Східної Азії. За допомогою різних джерел інформації, визначте, яким є склад споживчого кошика товарів жителів обраних країн.
Назва товару продовольчого кошика |
Країна Східної Азії: Японія (кг на рік чи порція на день) |
Країна Західної Азії: Туреччина (кг на рік чи порція на день) |
Хлібні продукти |
|
|
Макаронні вироби |
|
|
Крупи |
|
|
Овочі |
|
|
Баштанні |
|
|
Картопля |
|
|
Фрукти |
|
|
Цукор |
|
|
Кондитерські вироби |
|
|
М’ясо та м’ясопродукти |
|
|
Риба та рибопродукти |
|
|
Молоко і молокопродукти |
|
|
Яйця |
|
|
Олія рослинна |
|
|
Маргарин та інші жири |
|
|
Напої |
|
|
Інші продукти |
|
|
Завдання 3. Порівняйте склад споживчого кошика досліджуваних країн та України. Назвіть в чому полягають основні відмінності.
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________
1—3 бали — фрагментарне, з помилками виконання завдання 1; 4—6 балів — виконання завдання 1, часткове виконання завдання 2;
7—9 балів — виконання завдання 1, фрагментарне виконання завдання 2, 3;
10—12 балів — правильне й повне виконання завдань 1,2, 3, формулювання висновку. Оцінка __________