Урок № 37
Практична робота № 5 «Порівняння будови скелета хребетних тварин»
Цілі уроку:
Обладнання й матеріали: колекції, рисунки, фотографії і моделі скелетів різних груп хребетних тварин.
Базові поняття і терміни уроку: хребетні тварини, опорно-рухова система, скелет, кістки, суглоби, череп, хребет, кінцівки, хвіст.
Тип уроку: закріплення знань.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
Питання для бесіди
ІІІ. ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ
Тема роботи «Порівняння будови скелетів хребетних тварин»
Мета: ознайомитись з особливостями будови скелета хребетних тварин, які належать до різних груп.
Обладнання та матеріали: скелети хребетних тварин або їхні муляжі, плакати або слайди презентації із зображенням будови скелету різних хребетних, підручник, зошит.
Хід роботи
Таблиця для заповнення
Група хребетних |
Особливості будови черепа |
Особливості будови скелета кінцівок |
Особливості будови хребта |
Риби |
|
|
|
Амфібії |
|
|
|
Рептилії |
|
|
|
Птахи |
|
|
|
Ссавці |
|
|
|
Сформулюйте висновки практичної роботи, у яких укажіть, які особливості будови скелета є характерними для різних класів хребетних тварин.
IV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Вивчити відповідний матеріал із підручника.