Мета уроку:
навчальна: формувати вміння створювати комп'ютерні публікації для подання результатів самостійного дослідження;
розвивальна: розвивати логічне мислення; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки;
виховна: виховувати інформаційну культуру здобувачів освіти, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Тема уроку: Практична робота №9. «Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження»
Мета уроку:
Обладнання та матеріали: навчальна презентація, роздатковий матеріал, картки із завданнями.
Тип уроку: урок застосування знань, умінь та навичок.
КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ НА УРОЦІ:
Основні поняття |
|
Основні знання |
Публікація |
|
Створення найпростіших публікацій на базі шаблону |
Види публікацій |
|
Робота у програмі Microsoft Office Publisher |
Буклет
|
|
Вміння визначати вид публікації |
ОСНОВНІ ЕТАПИ УРОКУ:
Етап |
|
Тривалість (хв.) |
Організаційний етап |
|
1 хв. |
Повідомлення теми, мети та завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності |
|
2 хв. |
Актуалізація опорних знань |
|
3 хв. |
Перевірка домашнього завдання |
|
4 хв. |
Доповнення до вивченого навчального матеріалу |
|
3 хв. |
Інструктаж з техніки безпеки |
|
2 хв. |
Практична робота № 9 |
|
14 хв. |
Підсумки уроку. Рефлексія |
|
3 хв. |
Домашнє завдання |
|
3 хв. |
ХІД УРОКУ
Етап І. Організаційний етап
Що робить учитель |
Що роблять здобувачі освіти |
Вітається |
Вітаються |
Фіксує відсутніх |
Відповідають на запитання вчителя |
Перевіряє готовність здобувачів освіти до уроку |
Записують дату та тему уроку |
Перевіряє готовність до уроку кабінету та наявність обладнання |
|
Форма навчання на даному етапі: колективна.
Метод навчання на даному етапі: бесіда.
Етап ІІ. Повідомлення теми, мети та завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності
Що робить вчитель |
Що роблять здобувачі освіти |
Повідомляє тему, мету та завдання уроку |
Записують тему та мету практичної роботи до зошита |
Форми навчання на даному етапі: колективна, індивідуальна.
Метод навчання на даному етапі: бесіда.
Сьогодні я вам пропоную уявити себе працівниками видавництва. Що обов’язково має пройти кожен працівник перед прийомом на роботу? Вірно, співбесіду. Я теж пропоную вам пройти невелику співбесіду перед прийомом на роботу у наше видавництво.
Етап ІІІ. Актуалізація опорних знань
Що робить учитель |
Що роблять здобувачі освіти |
Вчитель пропонує здобувачам освіти дати відповіді на запитання |
Учні виконують запропоноване завдання |
Форма навчання на даному етапі: індивідуальна.
Метод навчання на даному етапі: евристична бесіда.
Зміст бліцопитування
Молодці! Ви пройшли співбесіду. Але інші працівники ще недостатньо знайомі з вашими можливостями. Продемонструйте своїм колегам ваші знання та вміння. Представте їм свою роботу.
Етап ІV. Перевірка домашнього завдання
Що робить учитель |
Що роблять здобувачі освіти |
Вчитель пропонує учням представити виконане домашнє завдання та оцінити роботу своїх однокласників |
Захищають виконане домашнє завдання |
|
Оцінюють роботу однокласників |
Форма навчання на даному етапі: колективна, індивідуальна.
Метод навчання на даному етапі: творче завдання.
Отож, вітаю вас. Тепер ви повноправні працівники видавництва. І вам надійшло перше завдання від головного редактора. Так трапилось, що випадково хтось переплутав всі публікації. Ваше завдання – впорядкувати публікації за чек-листом.
Що робить учитель |
Що роблять здобувачі освіти |
Вчитель пропонує учням відсортувати публікації |
Виконують завдання та пояснюють свій вибір |
Форма навчання на даному етапі: групова.
Метод навчання на даному етапі: гра на встановлення відповідності.
Увага! Надійшло високооплачуване завдання від головного директора газети «АЕС». Але через факс надійшло не все повідомлення. Зокрема, незрозуміло, яку ж саме публікацію замовив директор. Давайте спробуємо здогадатись, що ж це за публікація? Саме так, це буклет.
Етап V. Доповнення до вивченого навчального матеріалу
Що робить учитель |
Що роблять здобувачі освіти |
Учитель коротко викладає додаткові відомості, які знадобляться здобувачам освіти під час виконання завдання |
Слухають вчителя, дають відповіді на запитання |
Форма навчання на даному етапі: колективна.
Метод навчання на даному етапі: пояснювально-ілюстративний.
Засоби навчання на даному етапі: комп’ютер, навчальна презентація.
То ж ваше завдання створити буклет про одну з атомних електростанцій України чи світу. Ви як ніхто добре володієте інформацію про атомні електростанції, оскільки на уроках фізики якраз вивчали цю тему. Тому вам буде легко створити буклет на вказану тему. Ви можете користуватися можливостями мережі Інтернет для завантаження фото та текстової інформації. Бажаю вам успіхів!
Етап VІ. Інструктаж з техніки безпеки
Етап VІІ. Практична робота № 9 «Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження»
Що робить вчитель |
Що роблять здобувачі освіти |
Роздає завдання для лабораторної роботи |
Учні виконують завдання |
Пояснює основні завдання |
Уважно слухають пояснення вчителя |
Форма навчання на даному етапі: індивідуальна.
Метод навчання на даному етапі: практична робота.
Засоби навчання на даному етапі: комп’ютер, підручник, текст завдання.
Зміст практичної роботи
Робота за комп’ютером
На будь якому підприємстві обов’язкового є обідня перерва. Тому я пропоную вам зробити вправи для очей.
Вправи для очей (релаксація)
Комплекс вправ для очей
Вправи виконуються сидячи в зручній позі, хребет прямий, очі відкриті, погляд – прямо, відвернувшись від комп’ютера.
Отож, ви виконали поставлене перед вами завдання. Молодці! А тепер я вам пропоную пройти інтерв’ю-опитування, яке зініціював директор газети «АЕС».
Етап VІІІ. Підсумки уроку. Рефлексія
Що робить вчитель |
Що роблять здобувачі освіти |
Пропонує здобувачам освіти дати відповіді на запитання |
Дають відповіді на запитання |
Форма навчання на даному етапі: індивідуальна.
Метод навчання на даному етапі: гра «Мікрофон».
Етап IX. Домашнє завдання
Що робить вчитель |
Що роблять здобувачі освіти |
Повідомляє домашнє завдання |
Занотовують домашнє завдання, задають запитання, якщо щось не зрозуміло |
Зміст домашнього завдання
1