Практична робота №6 «Критичний аналіз реклами харчових продуктів та біодобавок»
Інструктивна карта для оцінювання рекламного продукту
№ з/п |
Зміст оцінювання |
|
|
Реклама 1 |
Реклама 2 |
||
1. |
Який продукт рекламується?
|
|
|
2. |
На кого розрахована дана реклама?
|
|
|
3. |
Яка інформація подається в рекламі?
|
|
|
4. |
Якої інформації, на ваш погляд, бракує в цій рекламі?
|
|
|
5. |
Що в цій рекламі зайве?
|
|
|
6. |
Чи вся інформація є науковою? |
|
|
7. |
Чи вся інформація в рекламі подана коректно?
|
|
|
Висновок: ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________