Практична робота. Складання програм з використанням алгоритмічної структури розгалуження

Про матеріал
Очікувані результати: учні уміють використовувати раніше вивчені команди для створення проектів на основі алгоритмічної структури розгалуження відповідно поставлених завдань. Мета: перевірити знання та навички учнів під час створення проектів на основі алгоритмічної структури розгалуження відповідно поставлених завдань; формувати вміння діяти за інструкцією, планувати свою діяльність, аналізувати i робити висновки; виховувати інформаційну культуру учнів, уважність, акуратність, дисциплінованість.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Як середовище використовують для створення програм. Як описати алгоритмічну структуру неповного розгалуження. Як описати алгоритмічну структуру повного розгалуження. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 5

Як описати алгоритмічну структуру неповного розгалуження. Як описати алгоритмічну структуру повного розгалуження. Як середовище використовують для створення програм. У папці Прізвище Ім’я створи папку Практична робота 6 Під час виконання практичних завдань пам’ятай про правила безпеки життєдіяльності при роботі з комп’ютером!

Номер слайду 6

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. ПРОГРАМАРозгадай ребус

Номер слайду 8

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 17. Рік. Завдання. Складіть програму Рік, у якій за введеним цілим числом року визначають, чи є рік високосним. Якщо рік є високосним, то слід вивести повідомлення YES, інакше — NO. Відомо, що відповідно до григоріанського календаря рік є високосним, якщо його номер кратний 4, але не кратний 100, а також якщо він кратний 400.

Номер слайду 9

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 18. Оцінки. Завдання. Складіть програму Оцінки, у якій у текстове поле виводиться опис досягнутого рівня на основі шкільної оцінки:1) 1, 2, 3 — початковий рівень;2) 4, 5, 6 — середній рівень;3) 7, 8, 9 — достатній рівень;4) 10, 11, 12 — високий рівень.

Номер слайду 10

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 20. Ідеальна вага. Завдання. Відомо таке співвідношення ідеальної ваги та зросту людини за віком: від значення зросту людини в сантиметрах беруться останні дві цифри; якщо вік людини до 25 років, то її вага має становити на 5 кг менше одержаного двоцифрового числа, для людей від 25 до 45 років — дорівнювати цьому двоцифровому числу, а для старших за 45 років — двоцифрове число потрібно збільшити на 5. У середовищі програмування розробіть програму Ідеальна вага, у якій користувач вводить свій зріст у сантиметрах і вагу, вказує вік у роках. У результаті виконання програми отримують висновок: вага ідеальна, надлишкова вага, недостатня вага.

Номер слайду 11

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 21. Кухар. Завдання. На сковорідку одночасно можна покласти k котлет. Кожну котлету потрібно з кожного боку обсмажувати m хв безперервно. За який найменший час вдасться підсмажити з обох сторін n котлет? Розробіть програму Кухар, яка повідомляє про час обсмаження котлет у хвилинах .

Номер слайду 12

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 16. Лев. Завдання. Відомо, що лев спить у середньому 18 год. на день. Як тільки лев прокидається, він стає дуже голодним. У середовищі програмування розробіть програму Лев, щоб сказати власнику зоопарку, чи лев буде спати, голодний або щасливий. Лев буде:сонним, якщо час його сну не досяг 18 год;голодним, якщо час його сну перевищує 18 год і його не годували;щасливим, якщо час його сну перевищує 18 год і його нагодували.

Номер слайду 13

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Завдання 19. Правила дорожнього руху. Завдання. Складіть програму Правила дорожнього руху, у якій можна визначити, чи не порушив правила дорожнього руху водій, що проїхав відстань S за час t, якщо на шляху встановлено одне із запропонованих обмежень на швидкість: 40 км/год, 60 км/год, 90 км/год. Передбачте, що вводяться іменовані дані.

Номер слайду 14

Домашнє завдання. Повторити § 11 Опрацювати всі запитання з рубрик Заповнити словничок Розгалуження, неповне розгалуження, повне розгалуження, вкладені розгалуження. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 15

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Працюємо за комп’ютером

pptx
Додано
18 липня 2022
Переглядів
4473
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку