Опис алгоритмів із циклом із параметром

Про матеріал
Цілі:  навчальна: сформувати практичні навички створення і використання найчастіше застосовуваних елементів керування на формі ; формувати навички самостійної роботи;  розвивальна: розвивати вміння використовувати отримані знання в різних ситуаціях під час роботи за комп'ютером;  виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки. Очікуванірезультати:  Обґрунтовує вибір типів даних для розв’язування задачі  Використовує різні алгоритмічні структури та змінні для розв’язання навчальнихіжиттєвих задач  Знає відмінність між змінними та константами.  Планує процес розв’язування задач ізвикористанням програмування.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 2

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 3

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Як описують цикліз параметром. Як описати алгоритмічну структуру повторення. Як керувати виконанням повторень у мові програмування

Номер слайду 4

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 5

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Повторюємо: Для того щоб описати повторення визначену кількість разів, використовують оператор циклу з лічильником. Заголовок циклу. Параметр циклу. Тіло циклу

Номер слайду 6

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Програмування Вивчаємо. Цикл з лічильником (цикл з параметром)У мові програмування цикл із лічильником описується оператором for...for i in <діапазон>:<команда>;Параметр циклу. Тіло циклузміна значення параметра здійснюється автоматично. Алгоритми та програми

Номер слайду 7

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Програмування Вивчаємо. Цикл з лічильником. Величина параметра циклу, його початкового та кінцевого значень можуть бути: Цілимичислами. Належати до деякого списку. Алгоритми та програми

Номер слайду 8

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Програмування Вивчаємо. Цикл з лічильником. Цикл for... виконується за таким алгоритмом: Алгоритми та програми

Номер слайду 9

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Програмування Цикл з параметром. Діапазон значень параметра визначається функцією range. Алгоритми та програми{0 E3 FDE45-AF77-4 B5 C-9715-49 D594 BDF05 E}range(n)Послідовні значення цілих чисел від 0 до n (не включаючи)range(6)0, 1, 2, 3, 4, 5range(m, n)Послідовні значення цілих чисел від m до n (не включаючи)range(3,8)3, 4, 5, 6, 7range(m, n, k)Послідовні значення цілих чисел від m до n (не включаючи) з кроком krange(7,16,2)7, 9, 11, 13, 15

Номер слайду 10

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Програмування Керування виконанням повторень. Алгоритми та програми{0 E3 FDE45-AF77-4 B5 C-9715-49 D594 BDF05 E}for i in 'hello world': if i == 'o': break print (i * 2, end='')hheellllfor i in 'hello world': if i == 'a': break else: print ('такої літери немає')такої літери немаєfor i in 'hello world': if i == 'o': continue print (i * 2, end='')hheellll wwrrlldd

Номер слайду 11

Домашнє завдання. Вивчити § 12 Опрацювати всі запитання з рубрик Заповнити словничок Циклічний алгоритм, цикл з параметром, алгоритм циклу for, функція range, перелічуваний тип. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 12

Розгадайребус. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

Номер слайду 13

Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Розгадай ребус. ЛІЧИЛЬНИК

Номер слайду 14

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 2. Сума чисел першого десятка. Завдання. Розробіть програму Сума чисел, за допомогою якої можна обчислити значення суми 1 + 2 + 3 +… + 10

Номер слайду 15

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 3. Кількість слів у реченні. Завдання. Розробіть програму Речення, за допомогою якої можна визначити, скільки слів введено в текстове поле, якщо відомо, що між словами міститься лише один пропуск

Номер слайду 16

Робота з комп'ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк. Вправа 4. Гра. Завдання. Проаналізуйте програму мовою програмування Python, яка реалізує гру Відгадай число між комп’ютером і користувачем. Користувач не більше ніж за 6 спроб має відгадати «задумане» число з діапазону від 1 до 20. Якщо користувач відгадає, то на екран виводиться повідомлення про кількість спроб, якщо ні — «задумане число». Змініть програмний код так, щоб замість циклу while використати цикл for.

Номер слайду 17

Працюємо за комп’ютером. Чашук О. Ф., вчитель інформатики ЗОШ№23, Луцьк

pptx
Додано
26 серпня 2022
Переглядів
923
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку