Практична робота. Використання вбудованих функцій. Побудова діаграм

Про матеріал

Мета:

  • -навчальна: вдосконалити вміння виконувати обчислення за даними електронної таблиці, використовуючи вбудовані функції, будувати діаграми;знати правила безпечної роботи з комп'ютером, учитись безпечно поводитися в комп'ютерному класі;
  • -розвивальна: розвивати логічне мислення, формувати вміння узагальнювати інформацію, застосовувати знання, уміння та навички в різних ситуаціях;
  • -виховна: виховувати відповідальність під час виконання завдань.
Перегляд файлу

Тема: «Практична робота. Використання вбудованих функцій. Побудова діаграм»

Мета:

  •                     навчальна: вдосконалити вміння виконувати обчислення за даними електронної таблиці, використовуючи вбудовані функції, будувати діаграми;  знати правила безпечної роботи з комп’ютером, учитись безпечно поводитися в комп’ютерному класі;
  •                     розвивальна: розвивати логічне мислення, формувати вміння узагальнювати  інформацію, застосовувати знання, уміння та навички в різних ситуаціях;
  •                     виховна: виховувати відповідальність під час виконання завдань.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: Microsoft Excel.

Хід уроку

І. Організаційний етап.

  • привітання
  • перевірка присутніх
  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

Тестування у програмі MyTestX

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності.

IV. Формування вмінь та навичок.

Практична робота. Використання вбудованих функцій. Побудова діаграм Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

Хід роботи

  1.     Створити за зразком таблицю 1.
  2.     Заповнити відповідні данні.
  3.     Використовуючи вбудовані функції AVARAGE, SUM, MIN, MAX обчислити річну оцінку, найвищий та найнижчий бал, середній бал учнів посеместрово.
  4.     Отримані результати округлити до цілих.
  5.     Побудувати стовпчасту діаграму.
  6.     Побудувати таблицю 2:
  1. заповнити відповідні данні;
  2. обчислити середній, найнижчий та найвищий бали по предметно;
  3. відформатувати таблицю за власною уявою;
  4. побудувати стовпчасту діаграму порівнявши успішність учнів з інформатики та фізики;
  5. побудувати секторну діаграму порівнявши успішність учнів з біології та хімії.

 

Таблиця 1

Результати навчальних досягнень учнів 7-А класу

 

 

 

 

 

 

 

Учні

Оцінки

Найвищий бал

Найнижчий бал

Сума балів

І семестр

ІІ семестр

Річна

Грибенюк Дана

8

9

 

 

 

 

Максименко Вікторія

7

8

 

 

 

 

Підкопаєва Лілія

10

9

 

 

 

 

Розумна Олександра

6

7

 

 

 

 

Сіра Леся

7

9

 

 

 

 

Макаренко Світлана

8

8

 

 

 

 

Кузьменко Максим

7

8

 

 

 

 

Федоренко Катерина

10

10

 

 

 

 

Базіль Людмила

9

8

 

 

 

 

Ахмедома Марина

7

6

 

 

 

 

Усова Людмила

8

9

 

 

 

 

Середній бал учнів

 

 

 

 

 

 

 

Таблиця 2

Успішність учнів за підсумками І семестру по предметах

 

Успішність учнів за підсумками І семестру  по предметах

 Учні

інформатика

фізика

біологія

хімія

Сидоренко Віталіна

 

 

 

 

Коцур

Назар

 

 

 

 

Тимофєєв Ольга

 

 

 

 

Авдеєнко Дмитро

 

 

 

 

Кухар Вікторія

 

 

 

 

 

Рис.1. Результати навчальних досягнень учнів 7-А класу

Методичний коментар: під час виконання практичної роботи доречно використовувати функції - перенесення тексту та об’єднання клітинок. Основні вбудовані функції відносяться до математичних формул. При побудові діаграми та її форматуванню використовуйте макет та конструктор, формат діаграм.

Критерій оцінювання практичної роботи

Створити за зразком таблицю (форматування символів, вирівнювання тексту, перенесення тексту, об’єднання комірок, заповнити дані про оцінку кожного учня)

4 б

Використання вбудованих функції (ввести функціїAVARAGE, SUM, MIN, MAX та обчислити річну оцінку, найвищий та найнижчий бал, середній бал учнів посеместрово)

3 б

Отримані результати округлити до цілих (використати в діалоговому вікні «Формат клітинок» -  розрядність)

1 б

Побудувати стовпчасту діаграму (побудова і форматування діаграми)

2 б

Виконання самостійної роботи

2 б

 

VIІ. Підсумки уроку.

Рефлексія

1. Що найбільше запам’яталося з уроку?

2. Яких нових знань та навичок набули?

VІІI. Оцінювання роботи учнів.

Підручник § 4.5 ст. 140

ІХ. Домашнє завдання.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ващенко Ольга Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 лютого 2018
Переглядів
1810
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку