Тема уроку: Практична робота з основ пілотування БПЛА та аеророзвідки на місцевості
Структура уроку
І.Організаційний етап......................................................................................2 хв.
ІІ. Тренування особового складу....................................................................2 хв.
ІІІ. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності.........7 хв.
ІV. Інструктування учнів, виконання роботи ……………………………... 5 хв.
V. Самостійна робота учнів ......................................................................... 25 хв.
VI. Підсумки роботи ....................................................................................... 3 хв.
VII. Домашнє завдання.................................................................................... 1 хв.
Хід уроку
І. Організаційний етап
1. Шикування особового складу (двошеренговий стрій).
2. Привітання та доповідь викладачу.
3. Перевірка готовності до заняття.
II. Тренування особового складу, перешикування у двошеренговий стрій, поділ на двійки
III. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності
1. Опитуваним особового складу (узагальненим знань, отриманих на минулому занятті).
2. Фронтальна бесіда. Азимути, полярна зйомка, масштаб.
3. Оголошення теми та навчально-виховної мети заняття. Тема роботи: провести перевірку знань та умінь учнів з основ пілотування та аеророзвідки. Метою є закріплення знань та умінь з пілотування БПЛА, читання та складання картосхем місцевості з використанням умовних позначок.
IV. Інструктування учнів
Ознайомлення учнів з порядком виконання роботи, правилами техніки безпеки з БПЛА. Вчитель відповідає на запитання учнів.
Учні виходять з вчителем на відкриту місцевість, на якій заздалегідь розміщені станції, які має дослідити з повітря через екран планшету/смартфону учень. Робота виконується двійкою учнів. Група отримує компас, план місцевості, квадрокомптер. БПЛА розміщується на визначеному місці, звідки він має злетіти та повернутись після виконання завдання. Політ оцінюється за тривалістю та стабільним виконанням зльоту та посадки. Падіння та «втрата» дрону означає невиконання вправи.
V. Самостійна робота учнів. Учень-командир групи здійснює вивчення місцевості за допомогою монокуляру, біноклю на штативі. Група узгоджує маршрут польоту, радиться з вчителем. Учень-пілот підіймає квадрокоптер та спрямовує його за маршрутом. Група визначає об’єкти та повертає дрон у точку посадки.
Після пілотування учні обробляють інформацію та наносять об’єкти на план/карту з допомогою полярної зйомки місцевості, використовуючи компас, лінійку, лазерний далекомір, олівець/маркер і за допомогою умовних позначень.
Наступна група виконує такі ж дії але за власним маршрутом у відповідності до спостереження за місцевістю через оптичні прилади.
VI. Підсумки уроку
Виявлення проблемних місць, які виникли під час виконання роботи та способів їх подолання.
VII. Д/з Підготувати усні повідомлення про можливість керувати великою кількістю дронів одночасно.