Презентації до уроків математики в 5 класі "Ділення десяткових дробів"

Про матеріал

Презентації до уроків математики розроблені відповідно до підручника Істер О. С. Математика, 5 клас, але можна успішно використовувати і до інших авторів.

Кожна презентація побудована у вигляді опорної схеми із залученням анімаційних об'єктів. Це «зволожує» математичну «сухість» матеріалу, а також викликає в учнів додатковий інтерес, враховуючи їх вікові особливості. Крім того, кінематика презентацій будить в учнів різні види сприйняття і запам'ятовування інформації.

Розроблені презентації можна, при потребі, доповнити або перебудувати, враховуючи особливості викладання в тому чи іншому класі.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ділення десяткового дробу на натуральне число Ділення a : b = c тоді і тільки тоді ділене дільник частка 16,5 кг : 11 = 16500 г : 11 = Задача. Після бігу по колу Аліса порівну поділила між одинадцятьма учасниками 16,5 кг цукерок. Скільки кілограмів отримав кожен? Розв'язання. = 1500 г = 1,5 кг 16,5 кг : 11 = 1,5 кг 16 500 11 1 11 - 5 00 5 5 - 5 5 0 , ,

Номер слайду 2

Щоб поділити десятковий дріб на натуральне число, потрібно: ділене (десятковий дріб як ціле число) поділити на дільник (ціле число), а в частці поставити кому, коли закінчується ділення цілої частини; за потреби приписати справа після коми необхідну кількість нулів, щоб закінчити ділення. 2, 8 5 0, 2 5 - 3 6 0 5 - 3 0 0 2 1 25 0, 2 0 0 - 1 0 4 0 8 - 1 0 0 0 0

Номер слайду 3

0 : n = 0 n : 0 = ? ! q : q = 1 0,1 : 0,1 = 1 0,0 : 1 = 0 Аліса: “ чи можна поділитися чим-небудь, якщо не мати з ким?!” ! ДІЛЕННЯ НА НУЛЬ НЕ МОЖЛИВЕ Кат: “ …голову рубати не можна, якщо під нею не має тіла …” Випадки ділення

Номер слайду 4

314 : 10 = 31,4 314 : 100 = 3,14 314 : 1000 = 0,314 Окремі випадки ділення ! Щоб поділити десятковий дріб на 10, 100, 1000,…, треба в діленому кому перенести вліво на стільки знаків, скільки нулів містить дільник Щоб помножити десятковий дріб на 0,1; 0,01; 0,001; ..., треба в цьому дробі перенести кому вліво на стільки знаків, скільки нулів стоїть у другому множнику перед одиницею .

Номер слайду 5

“ Якою я стану, якщо спочатку збільшусь у 0, 01разів, а потім зменшусь у 10 разів? “ – подумала Аліса. Відповідь. 0,105 м. Розв'язання. Нехай Аліса має зріст 1, 05 м. Використаємо властивості: (1,05 · 0,01): 10 = = 1,05 · (0,01: 10) = = 1,05 · 0,1= = 0, 105 (м)

Номер слайду 6

Основна властивість частки 16 : 8 = 2 → \ Ч 3 – ділене і дільник → 16 : 8 = 2 → \ ч 2 – ділене і дільник → (16 : 2) : (8 : 2) = 2 якщо ділене і дільник помножити (поділити) на одне й те саме натуральне число, то частка не зміниться 355,6 14 2 28 - 7 4 5 5, - 7 0 0 5 6 5 6 -

Номер слайду 7

Правило: щоб поділити число на десятковий дріб, треба в діленому й дільнику перенести кому вправо на стільки цифр, скільки їх є в дільнику; після чого виконати ділення на натуральне число 4,2 : 0,002 = 4200 : 2 = 2100 4,273 : 0,1 = 42,73; 4,273 : 0,0001 = 42730 щоб поділити десятковий дріб на 0,1; 0,01; 0,001; ..., треба в цьому дробі перенести кому вправо на стільки знаків, скільки нулів містить дільник перед одиницею (враховуючи нуль цілих)

Номер слайду 8

№ 1489☻. 891,3 кг яблук розклали в ящики двох розмірів. В одні ящики клали по 24,2 кг яблук у кожний, а в інші — по 32,5 кг. У результаті з'ясувалося, що в усіх більших ящиках разом яблук було на 213,7 кг більше, ніж в усіх менших ящиках разом. Скільки малих і скільки великих ящиків заповнили яблуками? Розв'язання. 24,2 кг 24,2 кг 32,5 кг 32,5 кг n m 891,3 кг Нехай ящиків з малими яблуками – n, тоді з великими – m. - 213,7 кг = +

Номер слайду 9

Відповідь. Малих – 14, великих – 17.

ppt
Додано
18 липня 2018
Переглядів
404
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку