Презентація. "7 клас Створення алгоритмів і програм з використанням змінних."

Про матеріал
Презентація. Другий урок вивчення теми "Змінні" у сердовищі Scratch. Урок закріплення вивченого матеріалу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Створення алгоритмів і програм з використанням змінних.Інформатика 7 клас20.01.2021

Номер слайду 2

Створення алгоритмів і програм з використанням змінних. Сьогодні ми розберемо декілька завданнь, в яких можна використати змінні, та створимо для них програми у Scrath.20.01.2021

Номер слайду 3

Завдання 1. Кіт їде на автомобілі у сусіднє місто. Відстань, яку потрібно подолати: 120 км. Скласти програму, яка буде підраховувати, за який час він дістанеться до міста, якщо швидкість не буде змінюватися. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних.20.01.2021

Номер слайду 4

У задачі є три змінні: S – відстань, вона в нас 120 кмt – час. V – швидкість. Потрібно ввести значення V, щоб отримати t. Створимо у програмі такі змінні. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних.20.01.2021

Номер слайду 5

Створення алгоритмів і програм з використанням змінних.20.01.2021

Номер слайду 6

Програма починає працювати по натисненню на прапорець. Після цього задамо значення S = 120 км. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних.20.01.2021

Номер слайду 7

Далі запитуємо, якою буде швидкість автомобіля. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних.20.01.2021

Номер слайду 8

Відповідь, введену з клавіатури, покладемо у змінну V – швидкість. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних.20.01.2021

Номер слайду 9

Тепер потрібно підрахувати час поїздки, для цього відстань поділимо на швидкість: t = S / VІ покладемо результат у змінну t: Створення алгоритмів і програм з використанням змінних.20.01.2021

Номер слайду 10

Залишилося тільки красиво вивести результат на екран: Створення алгоритмів і програм з використанням змінних.20.01.2021

Номер слайду 11

Перевіримо роботу програми. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних.20.01.2021

Номер слайду 12

Перевіримо роботу програми. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних.20.01.2021

Номер слайду 13

Перевіримо роботу програми. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних.20.01.202140

Номер слайду 14

Перевіримо роботу програми. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних.20.01.2021

Номер слайду 15

Перевіримо роботу програми. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних.20.01.2021

Номер слайду 16

Завдання 2. На сцені розкидано декілька яблук. Кіт рухається і збирає яблука. Потрібно підрахувати кількість зібраних яблук. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних.20.01.2021

Номер слайду 17

Додамо спрайт “Яблуко ” з бібліотеки спрайтів. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних.20.01.2021

Номер слайду 18

Зменшимо розмір яблук до 50: Створення алгоритмів і програм з використанням змінних.20.01.2021

Номер слайду 19

Створимо програму руху кота. Ми робили її у 6 класіСтворення алгоритмів і програм з використанням змінних.20.01.2021

Номер слайду 20

Нагадую: блоки команд можна дублювати!Створення алгоритмів і програм з використанням змінних.20.01.2021

Номер слайду 21

Тепер створимо змінну Яблука, яка буде підраховувати кількість зібраних яблук. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних.20.01.2021

Номер слайду 22

Запрограмуємо спрайт Яблуко. Коли кіт до нього доторкнеться, то воно зникне, а зміна Яблуко збільшиться на 1. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних.20.01.2021

Номер слайду 23

Залишилося створити 5-6 копій яблука. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних.20.01.2021

Номер слайду 24

Та задати для кота стиль обертання: Створення алгоритмів і програм з використанням змінних.20.01.2021

Номер слайду 25

І можна перевіряти гру. Створення алгоритмів і програм з використанням змінних.20.01.2021

Номер слайду 26

1 рівень – максимум 6 балів. Відтворити програму 1, розібрану у презентації. Самостійна робота на комп’ютері20.01.20212 рівень – максимум 8 балів. Відтворити програму 2, розібрану у презентації, додавши до неї відповідний фон.3 рівень – максимум 11 балів. Створити програму, в якій кіт збирає не тільки яблука а ще й груші та ведеться окремий підрахунок зібраних фруктів. Обов’язково додати фон.

Номер слайду 27

Закінчити створення програми. Прочитати § 4.1 підручника. Усно відповісти на питання після параграфа. Домашнє завдання20.01.2021

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Зубчук Лілія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Ззсо Берестівський
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Андрухів Роман Мирославович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
20 січня 2021
Переглядів
25508
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку