Тема: Інструктаж з БЖД. «Виконання обчислень і форматування даних у середовищі табличного процесора»

Про матеріал
 навчальна: продовжувати вчитися виконувати обчислення за даними електронної таблиці, використовуючи вбудовані функції;  розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, розвивати практичні навички роботи з комп’ютером, пізнавальну активність учнів, здатність до творчого застосування знань і вдосконалення умінь. Збудити в учнів бажання більше дізнатись про народні традиції, український фольклор, показати, що знання з інформатики потрібні в різних життєвих ситуаціях.  виховна: виховувати допитливість, уважність, натхнення, любов до навчання та вміння працювати разом, а також інтерес до знань, повагу і шану до українських обрядів та звичаїв.
Перегляд файлу

Тема: Інструктаж з БЖД. «Виконання обчислень і форматування даних у середовищі табличного процесора»

Цілі:

  • навчальна: продовжувати вчитися виконувати обчислення за даними електронної таблиці, використовуючи вбудовані функції;
  • розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, розвивати практичні навички роботи з комп’ютером, пізнавальну активність учнів, здатність до творчого застосування знань і вдосконалення умінь. Збудити в учнів бажання більше дізнатись про народні традиції, український фольклор, показати, що  знання з інформатики потрібні в різних життєвих ситуаціях.
  • виховна:  виховувати допитливість, уважність, натхнення, любов до навчання та вміння працювати разом, а також інтерес до знань, повагу і шану до українських обрядів та звичаїв.

Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: Microsoft Excel.

Хто добре підготувався до бою, той наполовину його виграв.

Сервантес.

 

Хід уроку

І. Організаційний етап.

Віри різні на світі, як різні

Є народи на світі й краї,

Та закони існують залізні,

Що найкращі обряди – свої.

Діти! Сьогодні наш урок буде дещо незвичним. Пригадайте, який тиждень будуть святкувати українці з 22  по 28 лютого. Так, звичайно, цей тиждень носить назву «Масляна». Тож і ми сьогодні проведемо урок під назвою «Інформатична масляна». Чому масляна? І що це таке?

  Більш детально  про це свято ми дізнаємося помандрувавши  нашим уроком. Чудове свято Масляної нехай передає естафету чудовому уроку під девізом «Хто добре підготувався до бою, той наполовину його виграв.».

Як ви розумієте зміст нашого девізу?

Чи готові ви працювати за нашим закликом?

   Отже і я готова разом з першим днем масляної, який має назву Зустріч зустрічати готових до праці дітей і поважних гостей. Перший день усіх вітає млинцями та оладками. До речі, першим млинцем у Масничний понеділок прийнято пригощати батьків.  Бо батьки – це найдорожче що має кожна людина. Також в цей день готується опудало. Опудало – це символ прощання з зимою та зустрічі весни. Чим яскравіше опудало, тим яскравіший спогад про зиму, і тим більше прагнення до пробудження природи. І ми сьогодні з вами прикрасимо наше опудало, щоб воно стала яскравим. А прикрашатиме той, хто першим справлятиметься з нашими завданнями. В останній день свята, як стало вже традицією в нашому закладі  ми його урочисто спалимо.

На попередніх уроках ми розпочали вивчати тему «Табличний процесор. Формули електронної таблиці». На сьогоднішньому уроці ми повинні застосувати свої знання, а також продовжити вчитися виконувати обчислення за даними електронної таблиці, використовуючи вбудовані функції, розвивати практичні навички роботи з комп’ютером, виховувати повагу до традицій та звичаїв українського народу.

В кожного на парті – «млинець» самоконтролю. Заробляючи бали за завдання, діти записують їх у «млинець» самоконтролю. І оцінка залежить від того, як вправно ви зумієте начинити свій млинець.  Намалюйте свій настрій.

Вівторок – «Заігриш». За народною традицією вівторок називають Заігриш, бо в цей день шукають парубки і дівчата свою половинку. Цього дня народ розважається. Серед найпоширеніших ігор – катання на ковзанах, катання з льодових гірок. У вівторок ходять у гості, парубки виглядають наречених, а дівчата – своїх суджених. Давайте і ми з вами пограємо в гру «Знайди другу половинку»

Робота в парах. Гра «Знайди другу половинку» (додаток1)

Хто перший виконав завдання стрічкою прикрашає опудало.

Середа – «Ласунка». Назва говорить сама за себе. Це найсмачніший день Масляного тижня. У цей день пригощалися усілякими ласощами. У всіх родинах до столу подають вареники з сиром, млинці, оладки, різні пиріжки та багато інших смачних страв. Зараз кожен із вас має можливість поласувати солодощами, але для цього потрібно виконати наступне завдання.

Склади пазл і отримай цукерку. Хто перший виконав завдання стрічкою прикрашає опудало, не забуваємо ставити собі оцінку, а смачну цукерку  отримуємо в кінці уроку.

Четвер – «Розгуляй». У давнину в четвер проводили «бійки», тобто змагання. Хто відважніший, завзятий, активний.  І ми з вами зараз відпочинимо, проведемо фізкультхвилинку та  влаштуємо бій з правилами ТБ.

 

 

Інструкція з техніки безпеки

Під час роботи в комп'ютерному класі учні повинні дотримуватися таких правил

1.Спокійно заходь в комп'ютерний зал не штовхайся.

2. Суворо забороняється:

b.   Торкатися до проводів живлення і заземлення;

с.   Торкатися екрана і монітора і його задньої стінки;

d.    Вмикати і вимикати комп'ютер без дозволу вчителя;

е.   Класти книги, зошити на клавіатуру, "мишу" або монітор;

f. Працювати з мокрими руками або в мокрому одязі.    

3. Під час роботи:

а   Не допускай різких і грубих ударів по клавішах; 

b. У жодному разі не намагайся самостійно ремонтувати комп'ютер

с. Під час роботи за комп'ютером не вставай, коли в зал заходять

   відвідувачі або керівництво школи;

d. Не натискати клавіші на сусідньому комп'ютері;  

е. Не залишати комп'ютер без нагляду;  

3. Після завершення роботи:   

a. Коректно заверши роботу  з усіма активними програмами; 

с. Вимкни комп'ютер, натиснувши на кнопку " Пуск":  

d. Прибери робоче місце

Дуже цікаві традиції спостерігаємо у п’ятницю. Цей день називався «Тещин день» або «Тещині посиденьки». У цей день зять повинен почастувати свою тещу. Після цього йому належало покатати тещу вулицями села або міста. Причому, сервіс, у такому випадку, прямо залежить від характеру тещі. Тобто злу і сварливу везуть нерівною дорогою, а якщо теща лагідна, то й дорога рівна, мов струна. Ну і доки зять кататиме свою тещу, ми з вами виконаємо практичну роботу.

Релаксація (відео)

Гімнастика для очей.

Очі щільно ми закрили —

Це один, два, три, чотири.

Потім ширше розкриваєм,

Вдалині щось роглядаєм.

І поки ми розглядали —

До шести порахували.

Щоб очі наші відпочили,

Робим це разів чотири.

 

Субота – «Невістчині посиденьки». Цього дня молода невістка запрошує до себе на гостину усіх рідних та близьких, частує їх святковим обідом. А щоб гості не сумували слід їх розважити цікавими вправами.

Ви зараз виконаєте тест на ПК. Урок 28., тим самим перевірите свої знання.

 

Останній день Масляної – «Прощена неділя». В цей день прийнято просити пробачення у своїх рідних, сусідів та знайомих. Привітавшись, слід поцілувати один одного та сказати: «Пробач мене, будь-ласка», почуєш на це: «Бог тебе пробачить».  І ви, діти, вчиться пробачати один одного і ніколи не соромтеся визнати свою помилку. Наш урок, як і тиждень Масляної, підходить до кінця. Тому зараз підрахуйте середній бал з набраних вами на уроці  та поставте собі оцінку. І не забудьте визначитися з настроєм, який у вас склався на кінець уроку.

  • З яким девізом ми розпочинали урок?
  • Чи змогли його виконати?

 Підсумки уроку. Притча. Йшов мудрець, а назустріч йому троє людей, які везли вози з камінням для будівництва. Мудрець задав кожному по запитанню: «Що ти робив впродовж дня?» Перший з посмішкою відповів, що цілий день возив кляте каміння. Другий відповів: «Я сумлінно виконував свою роботу.» Третій посміхнувся, обличчя його засяяло радістю і задоволенням: «А я приймав участь у будівництві храму!»

  • Хто працював, як перша людина?
  • Хто працював добросовісно?
  • Хто приймав участь у будівництві храму?

Завдяки вашим старанням ми змогли побудувати храм інформатики, виконати поставлені завдання і прикрасити опудало-масляну. Сподіваюся  зима залише гарний спогад про себе, весна повіє теплим вітерцем і першим своїм променем принесе вам домашнє завдання.

 Домашнє завдання

Проаналізувати

§ 28, ст. 209-212

 

 

 

 

 

Додаток1

 

 

 

 

docx
Додано
26 січня 2021
Переглядів
1236
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку