І. ВСТУПНА ЧАСТИНА 2.Перевірка виконання домашнього завдання з одночасним повторенням раніше вивченого. 1.Про кого йдеться мова у оповіданні «Чарівне слово»? 2.Чому члени сім’ї постійно відмовляли хлопчикові? 3.Яке чарівне слово сказав хлопчикові дідусь, як його потрібно було говорити? 4.Чи допомогло хлопчикові чарівне слово? Назвіть приклади. 5.Який висновок ви зробили з цього оповідання? б) Бесіда за змістом оповідання В. Осєєвої «Чарівне слово» Запитання
Тема: “Азбука ввічливості” Мета : Дізнатися, які є ввічливі слова, коли їх вживати; дізнатися про правила ввічливості; виховувати доброзичливість, повагу до людей; вчити цінувати дружбу І. ВСТУПНА ЧАСТИНА 4. Повідомлення теми, мети, завдань години спілкування, мотивація. а). Слово вихователя.
Невихований ведмідь В лісі жив ведмідь – гультяй, Знав єдине слово :»Дай!» Дайте меду і малини! Дайте рибки і калини! Дорікали звірі вслід: Ну й неввічливий ведмідь! Чи тобі завчити важко Чарівні слова «Будь ласка!» ІІ . ОСНОВНА ЧАСТИНА 3. Виконання пробних вправ.з). Читання ученицею вірша «Невихований ведмідь», та його аналіз.
ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА 3. Пояснення завдань додому Поради на кожен день від Феї Ввічливості. Куди б ти не йшов : у школу, в гості – вітайся першим. Не вітайся сидячи. Треба вставати. Якщо ти ідеш зі старшими і вони вітаються – вітайся і ти. Першим не подавай руку дорослим, чекай поки вони тобі подадуть. Будь привітним до людей і не забувай завжди «чарівні слова».