Мета : розвивати учнівське самоврядування ; організаторські здібності ; залучати учнів до творчої, колективної праці, вміння приймати самостійні рішення у різних ситуаціях; виявити лідерів у класі; формувати дружний класний колектив.
Класні збори з розподілу обов′язків учнівського самоврядування «Наш клас-одна сім”я-дружній колектив»
Номер слайду 2
Номер слайду 3
. Вправа « Прийми рішення»Завдання №1 Якби я був чарівником і міг творити чудеса, я б …Завдання № 2 Якби я був Президентом України, я б …Завдання №3 Якби я був директором школи Запорізької початкової школи « Світанок» ,я б …Завдання №4 Якби я був класним керівником 4-а класу, я б …Завдання № 5 Як би я був командиром класу
Номер слайду 4
Громадська діяльність-систематичне застосування своїх сил у галузі суспільних відносин, в інтересах суспільства.
Номер слайду 5
Участь у громадських організаціях у нас починається вже з дитинства. Виконуючи громадські доручення, ви дістаєте перші навички громадської роботи. І ці навички знадобляться в майбутньому: дадуть упевненість, знання, розуміння людей, організаційні вміння, розширять світогляд.
Номер слайду 6
Не чекати, поки хтось зробить життя класу цікавим і змістовним, налагодити стосунки між учнями, а самому в міру своїх сил (а часто й понад силу) братися до роботи. Не дозволяти, щоб у твоїй присутності кривдили слабкого, ображали людину, принижували її гідність.
Номер слайду 7
Недостатні знання, напівзнання, поверхові знання – ознаки майбутнього поганого працівника, а отже, і громадянина.
Номер слайду 8
Й. В. Гете.«Ізолювавшись від людей, ми не досягнемо жодної мети»
Номер слайду 9
В. Бєлінський.«Створює людину природа, проте розвиває та освічує її суспільство.»
Номер слайду 10
Наполеон«Останнє слово завжди залишає за собою громадська думка.»
Номер слайду 11
Сухомлинський«Колектив не любить недоброзичливих людей. Якщо у твоїй душі заворушилося почуття радості від того , що твій товариш гірший від тебе, значить, тобі треба ще багато, дуже багато вчитися, виховувати самого себе , виганяти із себе егоїзм і заздрість».
Номер слайду 12
Лідер (від анг. - провідний, керівник) – особа, яка має великий авторитет, вплив у певному колективі і може вести його за собою, організовувати та очолювати певну діяльність.
Номер слайду 13
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}творчийнаполегливий хоче бути першимвпевнений у собісильний духомдобре пристосовується до умовмає розвинуту пам’ятьприємнийприязнийспокійнийрозумнийрозсудливийцілеспрямованийпередбачливийвідданий справімає почуття гуморутолерантний (терпимий до інших)щирийуважнийзаслуговує на довіру
Номер слайду 14
Учбовий сектор ( Допомога у навчанні. Турбота про хворіючих. Перевірка щоденників, підручників)Сектор дисципліни та порядку( Старший черговий. Відповідальний за порядок в роздягальні. Відповідальний за порядок в коридорі. )Сектор цікавих справ( Організація свят. Ігри на прогулянці. Ігри на перерві. Привітання з Днем народження, святами)Здоров’я зберігаючий ( Проведення фізкультхвилинок. Організація спортивних змагань, ігор. Турбота про чистоту рук. Допомога при травмах )Інформаційний ( редколегія, фоторепортер)Екологічний( Збереження електроенергії, води, турбота про кімнатні квіти, синоптик, благоустрій шкільного подвір’я)
Номер слайду 15
Основні заповіді школяра :√ Роби добро! √Поважай усіх поряд!√Допомагай іншим!√Пізнай себе і світ , роби життя цікавим і яскравим!√Внось в життя школи та класу нове, незвичне!√Захоплюйся творчістю, навчанням- діяльністю!