Дана презентація ознайомить з поняттями "безпека" та "небезпека", з видами небезпек. А також як діяти у разі виникнення небезпечної ситуації.
Матеріал розрахований для учнів 5 класу в доступній формі.
Урок № Тема:«Принципи безпечної життєдіяльності»Практична робота №2: «Відпрацювання навичок вимірювання температури тіла». Практична робота №3: «Відпрацювання алгоритму дій при потраплянні у небезпечну ситуацію»Предмет –Вчитель –Класи – 5 –
Номер слайду 2
Як ви розумієте слова народної мудрості: «Що таке безпека, найкраще знає той, хто скуштував лиха»Обговорення!
Номер слайду 3
Сформувати поняття «безпека», «небезпека»; Ознайомити із основними видами небезпек; Навчити правильно діяти в разі виникнення небезпечної ситуації; Виховувати бережливе ставлення до збереження власного здоров'я. Мета уроку
Номер слайду 4
План уроку1. Безпека2. Небезпека3. Види небезпек4. Формула безпеки5. Служби захисту населення
Номер слайду 5
Безпека. Безпека – це коли ніхто та ніщо не загрожує життю та здоров'ю людини
Номер слайду 6
Небезпека. Небезпека – ситуація, коли щось або хтось може завдати шкоди людині
Номер слайду 7
Види небезпек
Номер слайду 8
Щоб уникнути небезпеки,треба знати основну формулу безпеки
Номер слайду 9
Служби захисту населення
Номер слайду 10
Практична робота №2: «Відпрацювання навичок вимірювання температури тіла»Як виміряти температуру ртутним термометром?Ртутні термометри сьогодні використовуються рідше, але вони все ще можуть забезпечити точні показники. Як виміряти температуру ртутним термометром: Переконайтеся, що стовпчик ртуті знаходиться нижче нормального діапазону температури тіла. Покладіть термометр під язик або під пахву, забезпечивши належний контакт зі шкірою. Зачекайте рекомендований час (зазвичай 8-10 хвилин), щоб температура стабілізувалася. Обережно зніміть термометр і зафіксуйте показники, спостерігаючи за рівнем ртутного стовпчика. Перед тим, як зберігати термометр, очистіть та продезінфікуйте його.
Номер слайду 11
Практична робота №3: «Відпрацювання алгоритму дій при потраплянні у небезпечну ситуацію»
Номер слайду 12
Узагальнення та систематизація навчального матеріалу. Висновок уроку
Номер слайду 13
Домашнє завдання. Параграф №2 Виконайте тест на Human